Outsmarting themselves .....quote:Op zondag 5 januari 2020 02:07 schreef DaveDave09 het volgende:
Echt sommige coaching keuzes deze game ..
Chiefs of Ravens maken gehakt van de Texansquote:Op zondag 5 januari 2020 02:14 schreef Kyran het volgende:
Niveautje was om te janken , maar wel spannend
Je bent nog voorzichtig of doel je op de halftime score?quote:Op zondag 5 januari 2020 02:14 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ravens/Chiefs - Texans 50-0 volgende week
Ook wel een vreemd idee dat dit misschien wel de laatste keer is dat we ooit TB zien spelen, hij is dit seizoen een stuk minder dan voorgaande jaren,quote:Op zondag 5 januari 2020 02:25 schreef Kyran het volgende:
Wel leuke stat, Patriots hebben nooit de SB gewonnen als ze in wild card week moesten spelen
Denk dat die vorig jaar had moeten stoppen om eerlijk te zijn. Gewoon SB pakken en kappen. Ik zie deze Patriots niet winnen van Chiefs/Ravens/Packers en zelfs niet van de Seahawks.quote:Op zondag 5 januari 2020 02:28 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ook wel een vreemd idee dat dit misschien wel de laatste keer is dat we ooit TB zien spelen, hij is dit seizoen een stuk minder dan voorgaande jaren,
Vorig seizoen speelde hij zelf een stuk beter, dan gaat hij niet stoppen.quote:Op zondag 5 januari 2020 02:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat die vorig jaar had moeten stoppen om eerlijk te zijn. Gewoon SB pakken en kappen. Ik zie deze Patriots niet winnen van Chiefs/Ravens/Packers en zelfs niet van de Seahawks.
Tot de ene na de andere dual threat QB maar 4-5 jaar mee gaat vanwege al de blessures, het is een golfbeweging.quote:Op zondag 5 januari 2020 02:35 schreef Keyos het volgende:
Sowieso lijkt de tijd van statische QB’s wel een beetje aan z’n einde te komen. Op een gegeven moment is het gewoon mooi geweest.
Dat is wel probleem van dat soort QBs ja, ene na andere valt om. Vooral omdat ze NUL bescherming krijgen in vergelijking tot een Brady, Brees of Rodgers die je nog niet eens mag aankijken soms.quote:Op zondag 5 januari 2020 02:38 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Tot de ene na de andere dual threat QB maar 4-5 jaar mee gaat vanwege al de blessures, het is een golfbeweging.
Best defense evah hur hur ....quote:Op zondag 5 januari 2020 02:47 schreef Breidniet het volgende:
[..]
TD
Derrick Henry pakt 40+ yard deze drive, zie dat maar eens te stoppen Pats.
Als je voorwaarts rent als een QB ben je die speciale bescherming sowieso kwijt.quote:Op zondag 5 januari 2020 02:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is wel probleem van dat soort QBs ja, ene na andere valt om. Vooral omdat ze NUL bescherming krijgen in vergelijking tot een Brady, Brees of Rodgers die je nog niet eens mag aankijken soms.
Midden in de nacht nog een stuk schrijvenquote:Op zondag 5 januari 2020 03:19 schreef Kyran het volgende:
NFL: Wedstrijdverslag Buffalo Bills @ Houston Texans (AFC Wild Card)
Ik schreef gewoon mee tijdens wedstrijdquote:Op zondag 5 januari 2020 03:56 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Midden in de nacht nog een stuk schrijven![]()
14-13 bij HT, game is van een stuk hoger niveau dan Bills/Texans.
Pass defense, run defense is heel matig. Jammer voor de Pats, leuk voor alle andere teamsquote:
Nu gaat hij zeker terug komen vrees ik. Hij wil revanche nu, laten zien dat hij het nog wel kan.quote:Op zondag 5 januari 2020 05:28 schreef Kyran het volgende:
Titans
Nu niet meer terugkomen Brady, bye bye.
Dus. Als de Pats in de SB staan kijk je per definitie niet? Beetje kinderachtig toch. Kan alsnog een leuke wedstrijd zijn. Ben je voor de tegenstander.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:00 schreef PirE het volgende:
Dit is de play van het jaar. Kijk Bill vies mad zijn. Hulde voor de Titans en ik kan weer eens een Super Bowl kijken.
Ach, je ziet het in zoveel sporten: "Als die en die spelen kijk ik niet hoor!" Beetje apart inderdaad, maar goed, ieder z'n gekke dingetje tochquote:Op zondag 5 januari 2020 12:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dus. Als de Pats in de SB staan kijk je per definitie niet? Beetje kinderachtig toch. Kan alsnog een leuke wedstrijd zijn. Ben je voor de tegenstander.
Dat werkte ook heel goed toen Atlanta een Super Bowl weggaf in de 2e helft. Dat was zo niet onverwacht en verrassend dat ik me 2 uur kapot heb zitten ergeren en daarna heb ik besloten dat ik daar nooit meer naar ga kijken.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dus. Als de Pats in de SB staan kijk je per definitie niet? Beetje kinderachtig toch. Kan alsnog een leuke wedstrijd zijn. Ben je voor de tegenstander.
Patriot - Rams/Niners kijk ik niet omdat ik een hekel heb aan al die teams en je kan moeilijk tegen beide teams zijn. Neutraal gaat ook niet omdat ik ze niks gun. Dan rest alleen niet kijken en hopen dat ze het niet halen.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, je ziet het in zoveel sporten: "Als die en die spelen kijk ik niet hoor!" Beetje apart inderdaad, maar goed, ieder z'n gekke dingetje toch
Hm ja ok. Eagles Pats was een top game.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat werkte ook heel goed toen Atlanta een Super Bowl weggaf in de 2e helft. Dat was zo niet onverwacht en verrassend dat ik me 2 uur kapot heb zitten ergeren en daarna heb ik besloten dat ik daar nooit meer naar ga kijken.
Eagles win heb ik later teruggekeken en van Rams/Patriots heb ik geen seconde gezien maar daar heb ik ook niks aan gemist denk ik. Patriots kijken is slecht voor mijn bloeddruk dus daarom kijk ik ze echt nooit live. Plus NFC-wedstrijden zijn vaak 10x beter.
Haat is een verkeerd woord, gewoon een grote hekel.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hm ja ok. Eagles Pats was een top game.
Vanwaar je haat aan die andere teams?
Ineligible member/man downfield.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat die penalty call was tegen de Pats? Bij die lange play in Q3.
Ik zit de highlights te kijken maar volg het niet...
@ 5:58
Ik zat hard te glimlachen hierbij. Kijk hem koken danquote:Op zondag 5 januari 2020 11:00 schreef PirE het volgende:
Dit is de play van het jaar. Kijk Bill vies mad zijn. Hulde voor de Titans en ik kan weer eens een Super Bowl kijken.
Ik ben echt geen Pats fan, maar heb niet zo veel tegen Edelmann. Ik snap dat jij het anders ziet. Tuurlijk verloren de Hawks de SB over een hele wedstrijd, maar dat gooien was wel echt de grootste oorzaak.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Haat is een verkeerd woord, gewoon een grote hekel.
Rams (divisie rivaal) omdat ze altijd wel van Seattle winnen ook toen ze verschrikkelijk slecht waren. Daarom heb ik een hekel aan ze en ze hebben een kuteigenaar die ik niks gun.
Niners, divisie rivaal, Carroll/Harbaugh was episch. Nu zijn ze weer sterk en de onderlinge wedstrijden tussen Seattle en SF zijn eigenlijk altijd spannend. Maar ik ga niet voor ze rooten. En die coach van ze is een lul omdat hij ging gooien in het 4e kwart tegen de Patriots (Atlanta fiasco).
Patriots, omdat het Patriots zijn. En die Edelman vind ik een ongelooflijke lul vanwege zijn tackle op Lane waardoor we de Super Bowl verloren (dat was niet omdat Carroll ging gooien). Back-up van Lane gaf alleen maar completions weg waardoor het een wedstrijd werd. Sindsdien hoop ik dat die gast elke ochtend op een Legoblokje stapt.
Pfff vreemde regel. Wat mag ie dan wel doen als de 1e block los is? Mag je niet naar elke kant lopen? Ik vind het een beetje vaag.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ineligible member/man downfield.
In de NFL mogen linemen niet meer dan een yard (dacht ik) van de line of scrimmage afkomen als ze niet aan het blocken zijn. Ze moeten dus binnen een yard contact maken met een defender en die contact houden totdat de bal uit de handen van de QB is. Als contact met de verdediger breekt dan mogen ze niet verder naar voren lopen, weer totdat de QB de bal niet meer heeft.
Hier is nummer 69 al voorbij de line of scrimmage, breekt contact met de verdediger en loopt dan een paar yards door totdat die doorheeft "oooops".
Het zou echt volkomen onmogelijk zijn om te verdedigen als alle linemen maar alle kanten op mogen rennen.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Pfff vreemde regel. Wat mag ie dan wel doen als de 1e block los is? Mag je niet naar elke kant lopen? Ik vind het een beetje vaag.
Wanneer? Kan het even niet meer herinneren.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:19 schreef heywoodu het volgende:
En hebben de Bills nou een loepzuivere touchdown door de neus geboord gekregen of hoe zit dat?
Eind tweede kwart, tijdens een gesprekje met zo'n verslaggeefster langs de kant bleek een bal ineens nog live te zijn nadat iemand van de Texans hem van zich af gooide. Ref kwam nog in beeld met 'runner gave himself up' en dat het een touchdown was, maar het volgende beeld in de samenvatting gaf nog dezelfde score en de commentator had het over 'niemand wilde een review in New York, so lets play ball' ofzo. Geen idee waarom die ineens niet telde.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wanneer? Kan het even niet meer herinneren.
Bedoel je die kick-off die uiteindelijk overruled werd naar een touchback?quote:Op zondag 5 januari 2020 12:19 schreef heywoodu het volgende:
En hebben de Bills nou een loepzuivere touchdown door de neus geboord gekregen of hoe zit dat?
Ah ok, ik dacht dat je bij het geven van de bal aan de scheidsrechter de bal ook echt aan de scheidsrechter moest geven ipv hem gewoon van je af te gooienquote:Op zondag 5 januari 2020 14:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wanneer? Kan het even niet meer herinneren.
Edit: Oh je bedoelt die kick-off? Nee, dat was in eerste instantie gewoon een totaal idiote call van de scheidsrechter. De speler van de Texans gaf heel duidelijk aan dat hij niet van plan was om de endzone te verlaten , daarna gaf hij duidelijk de bal aan de scheidsrechter en wilde hij het veld verlaten. Dat de scheidsrechter dan zo dom als het achtereind van een varken is kon hij ook niet weten
Het is meer de intentie waar ze naar hebben gekeken hier. Weet niet wat er precies in de regels staat, maar hier was de intentie van de speler heel erg duidelijk, dus zou het raar zijn geweest om er een touchdown voor te geven. Die sukkel van de Texans had dan ook gewoon even met zijn knie de endzone moeten aantikken, maar dat is dan weer wat andersquote:Op zondag 5 januari 2020 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat je bij het geven van de bal aan de scheidsrechter de bal ook echt aan de scheidsrechter moest geven ipv hem gewoon van je af te gooien
Intentie is leuk maar als je niet volgens de regels speelt zou dat niet moeten uitmaken.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is meer de intentie waar ze naar hebben gekeken hier. Weet niet wat er precies in de regels staat, maar hier was de intentie van de speler heel erg duidelijk, dus zou het raar zijn geweest om er een touchdown voor te geven. Die sukkel van de Texans had dan ook gewoon even met zijn knie de endzone moeten aantikken, maar dat is dan weer wat anders
Ja, het is ook door de onduidelijke (of eigenlijk onvolledige) regel dat nu de intentie zo belangrijk was. Ik zou het bijvoorbeeld ook niet eerlijk hebben gevonden als die nadat hij zijn handen naar de zijkant had gedaan alsnog de endzone uit was gekomen om het terug te lopen voor een touchdown. Dat had dan ook teruggedraaid moeten worden.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Intentie is leuk maar als je niet volgens de regels speelt zou dat niet moeten uitmaken.
Maar wat betreft taking a knee krijg ik dat nergens teruggevonden, terwijl je het de spelers in alle andere gevallen wel ziet doen. Maar schijnbaar is vooraf signaleren dat je niet van plan bent om te gaan rennen en de bal naar een ref gooien of naar de grond al voldoende.
Ik geloof je best, maar ik begrijp de regel gewoon nog steeds nietquote:Op zondag 5 januari 2020 14:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het zou echt volkomen onmogelijk zijn om te verdedigen als alle linemen maar alle kanten op mogen rennen.
@:PirE Heb zelf ook een hekel aan de Patriots, Brady, Belichick etc. maar Edelman vind ik wel een prachtige speler, net als de Gronk. Enige twee Patriots die ik wel kan waarderen.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ineligible_receiver_downfieldquote:Op zondag 5 januari 2020 18:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik geloof je best, maar ik begrijp de regel gewoon nog steeds niet![]()
Wanneer mag wie nu wel/niet waarheen? En waarom zou dat niet te verdedigen zijn?
Doel van de Titans was niet pesten, maar tijdrekken. Toen ze aan dat geintje begonnen was er nog 6+ minuten te spelen. Tegen de tijd dat ze eindelijk gingen punten was er nog minder dan 5 minuten te spelen, dus ze hebben ruim een minuut van de klok gehaald en dus minder tijd overgehouden voor de Patriots om nog terug in de wedstrijd te komen.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:55 schreef Attitude het volgende:
Gisteren ben ik in de slaap gevallen bij de Titans - Patriots. En ik zie nu het filmpje van :
Titans Troll Bill Belichick (Karma)
Alleen begrijp ik het niet helemaal.
1ste flag voor delay of game . ( titans ) Dan moet je voor straf 5 naar achteren. Als de titans dat willen, waarom niet. Maar toch maakt de coach van patriots hier druk om. Waarom eigenlijk? De titans moeten meer afstand afleggen.
2e flag voor valse start en titans krijgen weer 5 als straf. hetzelfde als hierboven getypt.
dan de 3e flag voor neutral zone infraction van patriots. kan gebeuren. als straf 5 eraf bij titans.
Maar waarom is de coach van patriots hierover boos? ( ja ik heb gelezen dat hij hetzelfde flikte bij de jets ). Maar als het allemaal mag? Waarom kiest de coach van titans hiervoor? Om de patriots op de zenuwen te werken?
Iemand die even de moeite wilt nemen om te uitleggen?
Ps: ik ben doof dus kan ik liplezen... die coach van patriots zei wel heel vaak ' fucking bullshit '
Heel kort door de bocht is het dus bedoeld om duidelijkheid te scheppen voor de verdediging.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik geloof je best, maar ik begrijp de regel gewoon nog steeds niet![]()
Wanneer mag wie nu wel/niet waarheen? En waarom zou dat niet te verdedigen zijn?
Dank!quote:Op zondag 5 januari 2020 20:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Doel van de Titans was niet pesten, maar tijdrekken. Toen ze aan dat geintje begonnen was er nog 6+ minuten te spelen. Tegen de tijd dat ze eindelijk gingen punten was er nog minder dan 5 minuten te spelen, dus ze hebben ruim een minuut van de klok gehaald en dus minder tijd overgehouden voor de Patriots om nog terug in de wedstrijd te komen.
Het was al 4th down, Titans gingen sowieso punten of het nou 4th & 1 is of 4th & 6 of 4th & 11 maakt dan weinig uit i.vm. de positie waar ze stonden. Je mag bijvoorbeeld niet (volgens mij) 3x achter elkaar een delay of game penalty krijgen, want dan krijg je een unsportsmen like conduct aan je broek en raak je je down kwijt. Om dat te voorkomen deden ze dus eerst een delay, daarna een false start en daarna waren de Patriots dom genoeg om zelf offside te springen
Daarom was het ook zo mooi. Belichick is altijd van dit soort trucjes gebruiken, lekker met 1 seconde te gaan nog een touchdown scoren terwijl het niet nodig is, filmen van de wedstrijden van je tegenstander, knoeien met ballen etc. Als er dan een keer iets wat duidelijk binnen de regels valt tegen hem wordt gebruikt gaat meneer janken. Wat liet hij zich kennen gisteren zeg.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:23 schreef Attitude het volgende:
[..]
Dank!
Het was gewoon simpel tijdrekken. En met 4th down was het een slimme zet.
Als Patriots tegen de Jets ook gedaan hebben dan is die coach op zn minst wel hypocriet te noemen dat ie bezwaar maakte.
Wordt Belichick hier nooit voor gestraft dan? Dat ie steeds weer trucjes gebruikt?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom was het ook zo mooi. Belichick is altijd van dit soort trucjes gebruiken, lekker met 1 seconde te gaan nog een touchdown scoren terwijl het niet nodig is, filmen van de wedstrijden van je tegenstander, knoeien met ballen etc. Als er dan een keer iets wat duidelijk binnen de regels valt tegen hem wordt gebruikt gaat meneer janken. Wat liet hij zich kennen gisteren zeg.
Die komen overal mee wegquote:Op zondag 5 januari 2020 20:47 schreef Attitude het volgende:
[..]
Wordt Belichick hier nooit voor gestraft dan? Dat ie steeds weer trucjes gebruikt?
Saints onsportief ja? Welke hit was het overigens, tot zo ver niet veel bijzonders gezien.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:00 schreef Kyran het volgende:
Vuile hit van de Saints, zoals we dat gewend zijn van ze.
Qua vuile hits kunnen Saints er veel van hoor.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:28 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Saints onsportief ja? Welke hit was het overigens, tot zo ver niet veel bijzonders gezien.
Hele wedstrijd is overigens maar matig. Van beide kanten.
Ik volg ze toch al enige jaren ( 20quote:Op zondag 5 januari 2020 21:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Qua vuile hits kunnen Saints er veel van hoor.
Heb je de bounty gate gemist?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik volg ze toch al enige jaren ( 20) , maar zie er niet bovengemiddeld meer ten opzichte van andere ploegen.
Dat was in 2009. 11 jaar terug, toen speelde 50% van dit elftal nog niet eensquote:
Zelfde coachquote:Op zondag 5 januari 2020 21:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat was in 2009. 11 jaar terug, toen speelde 50% van dit elftal nog niet eens
Op het moment niet echt rivalsquote:Op zondag 5 januari 2020 21:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zelfde coach
Edit: zit je ook een beetje te plagen hoor, division rivals
Auquote:Op zondag 5 januari 2020 21:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Op het moment niet echt rivals![]()
Maar hopelijk komen die dagen weer
Wat mij betreft laten ze Hill of Bridgewater het samen runnen volgend jaar. Dit jaar heeft duidelijk laten zien dat het allemaal net niet meer gaat bij Brees.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:01 schreef Kyran het volgende:
Typical Brees drive. Hele wedstrijd niks voor elkaar krijgen en nu komt die vast met een winning drive en dan bla bla Brees is geweldig.
Maar 4 spelers van de Saints speelden toen al (Brees, Ginn, Cook, Morstead)quote:Op zondag 5 januari 2020 21:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat was in 2009. 11 jaar terug, toen speelde 50% van dit elftal nog niet eens
Wat zijn daar de regels?quote:Op zondag 5 januari 2020 22:13 schreef Kyran het volgende:
Ik ben echt fan van college football OT regels. Dit is zo intens kut.
Beetje zoals penalty schieten.quote:
Derde ronde las ik net, na de 5de ronde is het om en om een 2-pt conversion.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Beetje zoals penalty schieten.
Team A krijgt de bal op 25-yard lijn van de tegenstander. Onafhankelijk van of ze een TD of FG maken krijgt Team B daarna ook een kans. Ze moeten ook steeds de point after kicken.
Als het na de eerste pogingen weer gelijk is dan tweede ronde etc. Totdat er een winnaar is.
Na de vijfde ronde (even uit mijn hoofd, kan ook derde zijn) zijn ze verplicht om 2-pt conversion te doen.
Ik ga volgens mij alles verkeerd hebben deze ronde.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:26 schreef Attitude het volgende:
hoeveel van ons hadden dat ingevuld? volgens mij dacht iedereen dat NO zou winnen haha
Ik sta 0 uit 3quote:Op zondag 5 januari 2020 22:26 schreef Attitude het volgende:
hoeveel van ons hadden dat ingevuld? volgens mij dacht iedereen dat NO zou winnen haha
Cook fit heeft ze ook erg geholpenquote:Op zondag 5 januari 2020 22:26 schreef Mykonos het volgende:
Hadden weinig mensen zien aankomen toch dat Vikings hier konden winnen![]()
![]()
Scheelt dat Thielen net op tijd weer fit is en ze Michael Thomas redelijk onder controle hielden.
Had Titans goed, maar deze nietquote:Op zondag 5 januari 2020 22:26 schreef Attitude het volgende:
De lamme tegen de blinde qua blessures. Zegt meer over de andere teams die het niet haalden.quote:
Dat is ook het eerste stukje wat ik net getypt heb voor mijn verslagquote:Op zondag 5 januari 2020 23:21 schreef PirE het volgende:
[..]
De lamme tegen de blinde qua blessures. Zegt meer over de andere teams die het niet haalden.
Jawelquote:Op zondag 5 januari 2020 23:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarom is de pass bij Sea-Phil nou niet incomplete? Je moet toch met 2 voeten in het veld staan?
En dat was niet het geval ...
Niet normaal.quote:Op zondag 5 januari 2020 23:48 schreef PirE het volgende:
Ze gaan wel fanatiek door met het verzamelen van blessures.
Ah! In dat geval was het idd heel duidelijk een verkeerde beslissing van de refs. Thanksquote:Op zondag 5 januari 2020 23:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het hoeft niet tegelijk te gebeuren. Zolang ze beiden maar even op de grond tikken voordat je buiten het veld komt.
Komen ze wegquote:Op maandag 6 januari 2020 01:29 schreef PirE het volgende:
De wekelijkse laten we het spannend maken actie van Seattle is weer geslaagd....
Als Seattle speelt zoals gister avond dan hebben ze geen schijn van kans tegen de Packers.quote:Op maandag 6 januari 2020 08:21 schreef Kyran het volgende:
SF
BAL
KC
GB
Ik twijfel nog een beetje over GB/SEA game, dus misschien kom ik daar nog op terug. BAL en KC zie ik niet falen, SF kan best wel eens choken met een jong team, maar weet niet of Vikings sterk genoeg is om daar misbruik van te maken. Choices choices.
Inderdaad, daarom zit ik voor nu op de Packers, maar dat is ook een Jekyll en Hyde team hoor. Als het loopt gaan ze als een trein, maar sommige wedstrijden konden ze ook geen deuk in een pakje boter slaan.quote:Op maandag 6 januari 2020 08:22 schreef bambino het volgende:
SF
BAL
KC
GB
[..]
Als Seattle speelt zoals gister avond dan hebben ze geen schijn van kans tegen de Packers.
Wat een slechte game gisteren.
Tegen zo'n zwak Eagles team moet je gewoon een stuk makkelijker winnen. Wilson had het veel te moeilijk.
Is een twee punten poging niet ook een PAT?quote:Op maandag 6 januari 2020 07:22 schreef Stage het volgende:
Playoff game!
en deze ronde is er nog geen PAT mis gegaan.
@bambino hoe deed jij dit afgelopen jaren? Ik had het idee dat het alleen om geschoten pogingen ging.quote:Op maandag 6 januari 2020 09:59 schreef RudyL het volgende:
[..]
Is een twee punten poging niet ook een PAT?
Nee, want PAT staat voor Point (enkelvoud, dus 1) after Tryquote:Op maandag 6 januari 2020 09:59 schreef RudyL het volgende:
[..]
Is een twee punten poging niet ook een PAT?
Alleen bij een safety of touchdown is het direct voorbij in de 1e drive.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:59 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is overtime gelijk na de eerste score al voorbij? Dan wordt zo'n belangrijke wedstrijd dus grotendeels beslist door het opgooien van een muntje?
Correct, alleen echte PAT (1 point) tellen.quote:Op maandag 6 januari 2020 11:03 schreef Stage het volgende:
[..]
@:bambino hoe deed jij dit afgelopen jaren? Ik had het idee dat het alleen om geschoten pogingen ging.
Dan moet je maar een play maken als defense en niet gelijk een touchdown tegen krijgen.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:59 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is overtime gelijk na de eerste score al voorbij? Dan wordt zo'n belangrijke wedstrijd dus grotendeels beslist door het opgooien van een muntje?
Seattle maakt er al het hele jaar een sport van om zo moeilijk en lelijk mogelijk te winnen.quote:Op maandag 6 januari 2020 08:22 schreef bambino het volgende:
SF
BAL
KC
GB
[..]
Als Seattle speelt zoals gister avond dan hebben ze geen schijn van kans tegen de Packers.
Wat een slechte game gisteren.
Tegen zo'n zwak Eagles team moet je gewoon een stuk makkelijker winnen. Wilson had het veel te moeilijk.
Mag ik dan ook betwijfelen of een PAT nu staat voor Point of Point(s)quote:Op maandag 6 januari 2020 11:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee, want PAT staat voor Point (enkelvoud, dus 1) after Try
2 point conversion is dus een ander soort play.
[..]
Dat mag je betwijfelen, want in sommige rule books staat het als volgt:quote:Op maandag 6 januari 2020 11:48 schreef RudyL het volgende:
[..]
Mag ik dan ook betwijfelen of een PAT nu staat voor Point of Point(s)
Maakt me overigens niet uit wat er nu wordt aangehouden, maar ben zelf van een andere definitie uitgegaan (wellicht alleen mijn fout, maar mogelijk handig om te verduidelijken in de toekomst?)
Maar ze winnen wel.quote:Op maandag 6 januari 2020 11:47 schreef PirE het volgende:
[..]
Seattle maakt er al het hele jaar een sport van om zo moeilijk en lelijk mogelijk te winnen.
Wedstrijden afmaken lukt ze niet en een 30-0 voorsprong geven ze graag weg om net met 33-30 te winnen dankzij een fieldgoal in de laatste 10 seconden. Alleen tegen de Ravens zijn ze echt weggespeeld, elke andere wedstrijd was close ongeacht of het een goede of slechte tegenstander was.
Het is inderdaad de eerste keer dat ik mee doe en daarom van een andere definitie ben uitgegaan dan de speldefinitie. Het maakt me zoals eerder gezegd echt niet uit hoor, maar meer voor toekomstige uitleg bij newbies zoals ik nuquote:Op maandag 6 januari 2020 12:39 schreef bambino het volgende:
Ik kan me je username niet herinneren, dus ik weet niet of je de vorige jaren mee hebt gedaan. Maar zo hebben we het altijd gedaan.
Ik zal ook niet minder blij zijn als ze op deze manier de Super Bowl winnen.quote:
De grootste doelgroep bevindt zich in de VS, denk je echt dat ze kijken of jij in dit kikkerlandje niet tot laat op hoeft te blijven?quote:Op maandag 6 januari 2020 21:05 schreef Fredgroes het volgende:
SF
BAL
KC
GB
alle top seedes door
vreemde start tijden trouwens op zondag. championshipsunday tijden, beetje middelvinger naar de rest van de wereld. 19.00 uur op zondag was altijd een mooie tijd
Waarom dan drie wedstrijden in London, wedstrijd in Mexico?quote:Op maandag 6 januari 2020 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
De grootste doelgroep bevindt zich in de VS, denk je echt dat ze kijken of jij in dit kikkerlandje niet tot laat op hoeft te blijven?
Dat zijn niet DE wedstrijden van het seizoen. Zal niet snel een playoff wedstrijd in London gespeeld worden.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:53 schreef Fredgroes het volgende:
[..]
Waarom dan drie wedstrijden in London, wedstrijd in Mexico?
Je ziet mij toch niet zeggen dat ze helemaal niks doen voor kijkers buiten de VS?quote:Op maandag 6 januari 2020 21:53 schreef Fredgroes het volgende:
[..]
Waarom dan drie wedstrijden in London, wedstrijd in Mexico?
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heel kort door de bocht is het dus bedoeld om duidelijkheid te scheppen voor de verdediging.
Als defense weet je:
1) De offensive linemen (center, 2 guards, 2 tackles) mogen de bal niet vangen,dus die hoef je nooit te verdedigen.
2) Als een offensive lineman meer dan een yard over de line of scrimmage komt voordat hij contact maakt met een defender weet je dat het een rushing play is, want als het alsnog een passing play wordt dan krijgen ze een flag.
Als deze regel er niet zou zijn dan kan je als defense nooit "lezen" wat de offense gaat doen. Wanneer is het een pass? Wanneer is het een rush? Gewoon niet te doen.
Hij ging niet eens om tafel zitten met de Browns. Denk ook niet dat het met de spelers te maken heeft, maar met de organisatie zelf. Panthers bouwen van niks op nu. Zowel qua spelers als qua organisatie. Daar past zo'n coach goed bij. Hij heeft zelfs van de Temple Owls een succesvol college team gemaakt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 06:14 schreef Asschen_sukar het volgende:
Als ie de browns afwijst weet ik niet of de Panthers hem dan gaan worden. Vind ze op het moment aardig gelijk op gaan qua kwaliteiten van spelers.
Beetje hetzelfde als dat iedereen de Patriots al de superbowl gaf na 8 wedstrijden..quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:15 schreef RudyL het volgende:
Wellicht geinige info:
Begin dit seizoen op unibet een klein bedrag ingezet op SB winnaar 49'ers. Als ik nu zou uitbetalen is ¤ 1,- --> ¤ 8,63 waard. Winnen ze daadwerkelijk dan was op moment van betten iedere euro, ¤ 41 waard.
Ik zei al vanaf het begin dat de Patriots dit jaar overrated waren met een cookie-cutter schedule en geen echte wapens meer. Vooral die defense van ze werd de hemel ingeprezen alsof het de beste OOIT was .... daar dachten de Ravens anders overquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:52 schreef Stage het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als dat iedereen de Patriots al de superbowl gaf na 8 wedstrijden..
De rest hoefde het niet eens meer te proberen. En moet je nu zien..
En NFC zou de AFC helemaal inmaken... NFC heeft nog steeds wel 4 sterke teams maar ik denk toch dat de 2 sterkste bij de AFC zitten..
Vergeet de Dolphins niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zei al vanaf het begin dat de Patriots dit jaar overrated waren met een cookie-cutter schedule en geen echte wapens meer. Vooral die defense van ze werd de hemel ingeprezen alsof het de beste OOIT was .... daar dachten de Ravens anders over
Wilson en Jackson zijn ook slim genoeg om niet in debiel harde tackles terecht te komen. Daar kan Cam Newton nog wat van leren. Die was soms te trotst om te gaan sliden enis nu al jaren van glasquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Vergeet de Dolphins niet.
Nou hebben de Ravens ook wel een erg goede offense staan. Zeker als je QB ook zonder moeite de rol van RB kan aannemen. Zie ik Brady niet zo snel doen.
Aantal jaar geleden werd Wilson van de Seahawks zo geprezen omdat hij niet bang was om zelf met de bal te gaan lopen. En ziedaar ineens Lamar Jackson.
Dit was voor aanvang regulier seizoen. Maar inderdaad zou Patriots toen wel bij de favorieten behoren.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:52 schreef Stage het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als dat iedereen de Patriots al de superbowl gaf na 8 wedstrijden..
De rest hoefde het niet eens meer te proberen. En moet je nu zien..
En NFC zou de AFC helemaal inmaken... NFC heeft nog steeds wel 4 sterke teams maar ik denk toch dat de 2 sterkste bij de AFC zitten..
Nou, dit was niet alleen voor aanvang van seizoen hoor. Toen de Patriots 8-0 waren na 8 weken was het voor velen al een zekerheidje dat de Patriots weer de Super Bowl zouden halen en zelfs winnen. Alleen die 8 overwinningen kwamen tegen de Steelers, Dolphins, Jets (2x), Redskins, Giants, Browns en Bills. Waarvan alleen Bills nog de play-offs haalden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:28 schreef RudyL het volgende:
[..]
Dit was voor aanvang regulier seizoen. Maar inderdaad zou Patriots toen wel bij de favorieten behoren.
Ben benieuwd of hij de organisatie daar naar zijn hand kan zetten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:50 schreef Kyran het volgende:
https://www.panthers.com/(...)agreement-head-coach
Wanneer begint volgend seizoen?Gaat wel even duren voordat hij zijn stempel er op kan drukken, maar echt ZO blij met de keuze.
Dat weet ik, maar moet het dan wellicht anders verwoorden. Ik heb namelijk geen idee wat de quotering was van de 49'ers na 8 wedstrijden en in hoeverre dat nou echt overeenkomt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou, dit was niet alleen voor aanvang van seizoen hoor. Toen de Patriots 8-0 waren na 8 weken was het voor velen al een zekerheidje dat de Patriots weer de Super Bowl zouden halen en zelfs winnen. Alleen die 8 overwinningen kwamen tegen de Steelers, Dolphins, Jets (2x), Redskins, Giants, Browns en Bills. Waarvan alleen Bills nog de play-offs haalden.
Ze zouden zogenaamd de beste defense OOIT hebben. Dat was ook niet zo moeilijk met zo'n schedule waar geen enkele high power offense in zat. Totdat ze in week 9 werden afgeslacht en 37 punten tegenkregen tegen de Ravens.
Bookmakers weten in principe ook niks. Zijn gaan ook maar uit van wat cijfers van de vorige seizoenen en (nog belangrijker) wat de gemiddelde gokker denkt. Als je een willekeurig persoon vraagt wie de SB gaat winnen zal je eerder "Patriots" horen dan "49ers". Daarom zal in principe de odds van een Patriots, Packers, Saints etc. altijd veel lager zijn dan een 49ers, Seahawks etc. Als de Patriots dan ook nog eens 8-0 beginnen is het helemaal feest natuurlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:16 schreef RudyL het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar moet het dan wellicht anders verwoorden. Ik heb namelijk geen idee wat de quotering was van de 49'ers na 8 wedstrijden en in hoeverre dat nou echt overeenkomt.
Of is de overeenkomst dat ze er bij inschatting zover naast kunnen zitten?
Heb veel vertrouwen in de eigenaar ook. Heb in Londen veel gekletst met wat fans en de oprichter van Roaring Riot (de fanclub van de Panthers, met belachelijk veen inside info). Die Tepper is echt belachelijk rijk en is als eerste begonnen om alle faciliteiten te upgraden, want die waren blijkbaar niet normaal slecht. Verder is het iemand die echt longterm wil denken en dat zie je ook wel aan een 7 jarig contract die Rhule meteen krijgt. Die Tepper is ook het brein en zak met geld achter MLS team van Charlotte die binnen nu en 2 jaar moet komen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 06:08 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij de organisatie daar naar zijn hand kan zetten.
Als hij iedereen mee krijgt komen er goede tijden aan voor Panther fans.
Hopelijk gaan ze Cam nu eindelijk eens weg traden voor een sterke O-line. Het leek dit seizoen beter te lopen met hem naast het veld, dan wanneer hij erop stond. Was nog best onder de indruk van Alen als "rookie"
Ravens zijn nu - zo uit mijn blote hoofd - denk ik odds on favorite. Maar dat strookt toch wel redelijk met wat veel experts denken?quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bookmakers weten in principe ook niks. Zijn gaan ook maar uit van wat cijfers van de vorige seizoenen en (nog belangrijker) wat de gemiddelde gokker denkt. Als je een willekeurig persoon vraagt wie de SB gaat winnen zal je eerder "Patriots" horen dan "49ers". Daarom zal in principe de odds van een Patriots, Packers, Saints etc. altijd veel lager zijn dan een 49ers, Seahawks etc. Als de Patriots dan ook nog eens 8-0 beginnen is het helemaal feest natuurlijk.
Hadden die Experts niet Saints - Patriots als SuperBowl?quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ravens zijn nu - zo uit mijn blote hoofd - denk ik odds on favorite. Maar dat strookt toch wel redelijk met wat veel experts denken?
Ik las het weer eens helemaal verkeerd, dacht juist dat er iets stond als niet strookt met wat experts zeggen. Ja nu zou de algemene mening wel Ravens zijn als favoriet.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:58 schreef Leatherface het volgende:
Ik hoor en lees toch vooral dat Lamar Jackson de hemel in geprezen wordt. Maar kan aan mij liggen.
Dat kan toch niet....wie moet aan ons uitleggen als we iets niet snappen hier...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 01:53 schreef Kyran het volgende:
Morgen gewoon een vrijgezellenfeest.
Welke dodo doet dat dan ook op een play-off avondBeginnen wel om 13:00 al, dus tegen 22:00 moet ik wel zat genoeg zijn om richting huis te gaan
Vikings zijn zeker niet kansloos, schat SF wel hoger in.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:29 schreef Mykonos het volgende:
Tegen beter weten in maar Vikings gepickt hierboven, verwacht veel van SF.
Trouwens, dit hele seizoen al hoor je weinig over KC vind ik. Beetje ondergesneeuwd tussen de verhalen van Baltimore, SF, en de teloorgang van de Pats.
Er is ook een filmpje waar ze in 24 uur het stadion van de Jets ombouwen naar de Giants.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 02:40 schreef Kyran het volgende:
Prachtig dit trouwens. Niet normaal wat er bij komt kijken om zo'n veld/stadion klaar te maken voor een wedstrijd.
Iemand nog onderweg naar Green Bay om als een van de 700 vrijwillgers stadion sneeuwvrij te maken?
TDquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:44 schreef Mykonos het volgende:
Dit gaat zo makkelijk, ik vrees voor een afstraffing.
Niet zijn eerste fout de laatste weken, zag er niet goed uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:54 schreef Mykonos het volgende:
Diggs! Nice...
Witherspoon heeft het lastig daar in SF defense
het begin ging beetje gelijk op maar de 49ers worden beter nu.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kak ik ben nu niet thuis dus ik heb niks kunnen zien. Zal straks wel kijken. Hoe is de wedstrijd?
Ik denk dat zij ook wel de favoriet zijn. Ik ga nu naar huis, pak ik het einde nog even mee!quote:Op zondag 12 januari 2020 00:24 schreef Attitude het volgende:
[..]
het begin ging beetje gelijk op maar de 49ers worden beter nu.
Same here, ik ga naar bed.quote:
Op die fiets, TD Titansquote:Op zondag 12 januari 2020 02:35 schreef Arnhemunited het volgende:
Tuurlijk was het een fout van hem, maar om meteen zo te schakelen om hem te tackelen en dat als QB. Vind ik knap.
Baltimore vecht terug maar dat ze geen TD's maken kan ze duur komen te staan, je gaat het niet redden met FGs.quote:Op zondag 12 januari 2020 04:03 schreef Attitude het volgende:
nog mensen aan kijken hier?
die tweede td van titans was mooi!
de verdediging van titans is beter dan vorige keer. voor de voorspelling heb ik titans gekozen want die hebben henrijj, die beukt overal doorheen. zal me niet verbazen als die later hersenbeschadiging heeft...quote:Op zondag 12 januari 2020 04:10 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Baltimore vecht terug maar dat ze geen TD's maken kan ze duur komen te staan, je gaat het niet redden met FGs.
Titans zijn gewoon scherper, zo zie je maar dat een bye en de laatste wedstrijd met je b spelers je ritme flink naar de klote kan helpen.quote:Op zondag 12 januari 2020 04:17 schreef Attitude het volgende:
weer td voor titans... Baltimore krijt moeilijk
als ze zo blijven spelen kunnen ze ver komenquote:Op zondag 12 januari 2020 04:28 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Tannehill![]()
Titans zijn 2x de underdog en flikken het
Als je de Pats en Ravens in eigen huis kunt verslaan dan zijn de chiefs, texans etc. ook te doen.quote:Op zondag 12 januari 2020 04:29 schreef Attitude het volgende:
[..]
als ze zo blijven spelen kunnen ze ver komen
zal leuk zijn ja. en ik heb gb gegokt als winnaar dus titans - gb ?quote:Op zondag 12 januari 2020 04:32 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Als je de Pats en Ravens in eigen huis kunt verslaan dan zijn de chiefs, texans etc. ook te doen.
Wat een upset zal dat zijn, Titans in de SB
Weer een INT, ravens zijn echt de weg kwijt nuquote:Op zondag 12 januari 2020 04:34 schreef Attitude het volgende:
[..]
zal leuk zijn ja. en ik heb gb gegokt als winnaar dus titans - gb ?
je moet toch wat voor publiek doen. wel jammer dat de 2 pt mislukte...kon nog spannender wordenquote:Op zondag 12 januari 2020 04:54 schreef Breidniet het volgende:
Eindelijk een Ravens TD, komt wel een beetje laat
Nu is het gat 16 punten, ik zie de Ravens niet terug komen, te weinig tijd en de Titans scoren vast ook nog.quote:Op zondag 12 januari 2020 04:55 schreef Attitude het volgende:
[..]
je moet toch wat voor publiek doen. wel jammer dat de 2 pt mislukte...kon nog spannender worden
je hebt gelijk. ik ga zo slapen. tot morgenavondquote:Op zondag 12 januari 2020 04:57 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Nu is het gat 16 punten, ik zie de Ravens niet terug komen, te weinig tijd en de Titans scoren vast ook nog.
Ze hadden de slechts mogelijk wedstrijd uitgekozen om de slechtste wedstrijd van het seizoen te spelen...quote:Op zondag 12 januari 2020 12:42 schreef Kyran het volgende:
Titans de verassing van de play-offs tot nu toe. Spelen niet geweldig, maar gewoon heel methodisch. Het helpt ook wel dat ze geen gekken dingen hoeven te doen als Henry iedere keer 3-4 yards pakt. Hebben discipline (geen flags), prima verdediging, betrouwbare QB, sterspeler als RB. Gewoon een compleet pakket. Ik zag deze niet aankomen, maar Jackson viel even door de mand vandaag zeg.
Niet alleen Jackson, gewoon hele team leek niet aanwezig. Dropped passes, stomme flags, gekke playcalling. Gewoon niks werkte.
Was een beetje te vergelijken met Cleveland game. Niks liep, en coach kon er niks mee. Ik vind die Harbaugh ook geen held om eerlijk te zijn. Kan nooit iets bedenken om een wedstrijd te keren.quote:Op zondag 12 januari 2020 13:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze hadden de slechts mogelijk wedstrijd uitgekozen om de slechtste wedstrijd van het seizoen te spelen...
Leek wel alsof het vanaf het begin al niet liep. Jackson liep nu weer veel, maar dit keer niet omdat het kon of de bedoeling was, maar omdat hij gedwongen werd.
Ziet er voorlopig niet best voor ze uitquote:Op zondag 12 januari 2020 21:24 schreef Kyran het volgende:
Chiefs moeten nu antwoorden anders krijgen we Ravens v2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |