Goede reis terug!quote:
Ik had een aantsl kandidaten voor meerijden? Ben alleen kwijt wie. Ik heb iig plek voor een klein persoon achter me en een normaal persoon achter G.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 04:43 schreef borisz het volgende:
Eten bij Mamma Rosa van Sapori in Enschede op 1 februari 2020:
* Lonaa
* PdeHoog+G
* Fles
* Z80
* Kaatje
* minilot
* Lucky_Strike+J
* Candaasje (ovb)
* Borisz (ovb)
* Uhmmpie
* Anthraxx
* DerLudolf
* mascara-klodder (ovb)
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie
* Whiskers
* Blues en golfer
Alshet mag.. graag.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had een aantsl kandidaten voor meerijden? Ben alleen kwijt wie. Ik heb iig plek voor een klein persoon achter me en een normaal persoon achter G.
Ik stond reserve. Niet klein.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had een aantsl kandidaten voor meerijden? Ben alleen kwijt wie. Ik heb iig plek voor een klein persoon achter me en een normaal persoon achter G.
Oeh, da’s mazzel hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 09:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm en dan zoef je over de duitse snelwegen nadat je toch maar vroeg weg ging ipv na het ontbijt.
Is het op nieuws dat de fernpas 2 kanten op gesperrr is.
Ernstig blij dat we toch maar voor het ontbijt zijn vertrokken anders hadden we nu nog in Oostenrijk gestaan vrees ik
Da’s een heel mooi kindquote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:33 schreef Myraela het volgende:
Mijn nieuwe kind stond voor de deur.De maker kwam het zelf brengen.
Schijnt pas sinds augustus begonnen te zijn. Het is echt een prachtig ding, zo blij mee.
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Puntig kindquote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:33 schreef Myraela het volgende:
Mijn nieuwe kind stond voor de deur.De maker kwam het zelf brengen.
Schijnt pas sinds augustus begonnen te zijn. Het is echt een prachtig ding, zo blij mee.
[ afbeelding ]
Tis maar waar je van houdtquote:
Haha, sorry.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:54 schreef minilot het volgende:
Zo, nog twee dagen luilakken/speciaalbieren/kaasfondue op de bank en dan is de kerstvakantie van J. voorbij en hoef ik niet meer te schrikken van het verschil tussen wat ik eet en wat @:Myraela volgens LIF/Dieet eetMyra, wat een tof ding zeg! Wat is het eerste dat je erop gaat bakken?
Goeie pizza Margherita is best een kunstquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha, sorry.Ik zit echt al een flinke tijd in een goede flow met eten nu. Maar ik ben ondertussen al zo vaak afgevallen en weer aangekomen dat ik toch altijd in mijn achterhoofd hou dat het er zo weer aan kan zitten. Dus het eraf houden, vind ik nog veel spannender en knapper dan afvallen zelf.
Het eerste gaat sowieso pizza Margherita zijn. Misschien heel saai, maar ik wil echt even oefenen met goede pizza's bakken in zo'n oven. Zal toch heel anders zijn.
Jaaaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:54 schreef minilot het volgende:
Had ik het wellicht geopperd, Pee? Want ben wel kleinMaar in elk geval niet nodig, de heenweg gebruik ik voor boeken lezen in het OV, op de eventuele terugweg maak ik gebruik van de diensten van Fietsie.
Nog minder dan een maand!Tof om jullie voor het eerst of weer eens te zien
Zo, nog twee dagen luilakken/speciaalbieren/kaasfondue op de bank en dan is de kerstvakantie van J. voorbij en hoef ik niet meer te schrikken van het verschil tussen wat ik eet en wat @:Myraela volgens LIF/Dieet eetMyra, wat een tof ding zeg! Wat is het eerste dat je erop gaat bakken?
Waarom moet hij eerst een tijdje binnen staan?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Even drie weken een tweede haard in huis en dan kan die buiten staan. Kan niet wachten om hem te testen.
Ik ook!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 08:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh en ik zag 2 katten bij @:Barreltje en K. Die zagen er toch lekker relaxed uit. Benieuwd hoe de nacht is gegaan.
Oh, puur vanwege onze tuin. Dat is nu een grote zandbak, over 3 weken zit de nieuwe tuin erin.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:21 schreef Tele6 het volgende:
Waarom moet hij eerst een tijdje binnen staan?
Je gooit een pasgeboorne toch niet meteen de tuin in?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waarom moet hij eerst een tijdje binnen staan?
Wauwquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Croissantje op, nog drie te gaan.
En tien grote Bartjes en tien kleine Bartjes. En een mini stokbrood![]()
Ik weet weer waarom ik met TGTG daar zelden wat haal. Gekkigheid![]()
En dan heb ik al een zak broodjes, twee appelbeignets en een zak knabbelstengels weggegeven.
...
O ja, beignets en stengels heb ik ook nog. En twee muffins.
Wat doe je voor vrijwilligerswerk?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:34 schreef Myraela het volgende:
Muffins daarentegen.Dat zou ik wel lusten.
Maar eerst maar eens naar m'n vrijwilligerswerk om te lunchen.
Kun je ze niet invriezen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:33 schreef Myraela het volgende:
Die harde broodjes van BB vond ik ook wel echt een nadeel. Dat krijg je gewoon niet op.
Nee, er zit vaak vlees bij. In België hebben ze ook vega pakketten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wauw![]()
Wij hadden de 30e een pakket van een Hoogvliet in de buurt van A en B. We kregen kerstkransjesmaar helaas ook een boel vlees, en A en ik eten dat allebei niet
![]()
Ik denk dat zo'n supermarktpakket gewoon niet zo'n goed idee is als je vegetariër bent
Kan, maar mijn vriezer zit al best vol. Met vlees van TGTGquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Kun je ze niet invriezen?
Evt later een plens water erover en even in de oven?
Ik zal zo Proveg eens aan hun mouw trekken, of die niet eens kunnen lobyen bij de supermarkten voor een vega(n) TGTG-optie. As ik nu bij de AH hier zie hoeveel 'Vegan'bordjes bij de schappen hangen, zou er toch echt wel genoeg moeten overblijven (naast groente en fruit natuurlijk) dat prima in zo'n pakket zou passen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wauw![]()
Wij hadden de 30e een pakket van een Hoogvliet in de buurt van A en B. We kregen kerstkransjesmaar helaas ook een boel vlees, en A en ik eten dat allebei niet
![]()
Ik denk dat zo'n supermarktpakket gewoon niet zo'n goed idee is als je vegetariër bent
Ik kom trouwens ook gewoon, sta alleen niet in het lijstjequote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:07 schreef Blues het volgende:
Ja leuk om mensen te meeten die ik nog nooit gezien hebEn de oudjes die ik al 'ken' weer te spreken!
Gezellig.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom trouwens ook gewoon, sta alleen niet in het lijstje
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kom trouwens ook gewoon, sta alleen niet in het lijstje
Ja, dacht ikquote:
Dat had ik ook een beetje idd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dacht ikEr komen ook zulke leuke mensen die ik graag weer wil zien! En benieuwd naar de mensen die ik nog niet ontmoet heb. Nou ja, wat Blues dus zegt
En geen Indiaaswant dat was mijn grootste drempel om te komen en waarom ik besloot niet te komen.
Ben je veganist af? Die kransjes zijn met boter toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wauw![]()
![]()
Misschien de fondantversie. Dat is allemaal suikerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:45 schreef derLudolf het volgende:
Ben je veganist af? Die kransjes zijn met boter toch?
Aha, ik dacht aan dezequote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien de fondantversie. Dat is allemaal suiker
edit: die ik hier heb daar zit idd ook melkvet, weipoeder en palmvet (is dat hetzelfde als olie?) in.
Dat zou ik ook kerstkransje noemenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:49 schreef derLudolf het volgende:
Aha, ik dacht aan deze
[ afbeelding ]
Hier is kerstkransje zoeen ding van chocolade of suikerwerk.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou ik ook kerstkransje noemenmaar de musketkransjes worden ook vaak kerstkransjes genoemd.
Ben buddy bij de Zonnebloem, dus ik ging net lunchen bij een eenzijdig verlamde mevrouw. Was wel weer gezellig.quote:
Ik vind die dingen vaak echt al te oud en hard. Voor veel meer dan broodpudding of paneermeel is het in mijn ogen niet geschikt. Maar ik heb sowieso maar één keer een bakker (Bart) tgtg gehaald, ik mistte mijn volkorenbrood teveel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:35 schreef Tele6 het volgende:
Kun je ze niet invriezen?
Evt later een plens water erover en even in de oven?
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:29 schreef Myraela het volgende:
Ben buddy bij de Zonnebloem, dus ik ging net lunchen bij een eenzijdig verlamde mevrouw. Was wel weer gezellig.
Zoek je info over specifiek de actifry of meer algemene meningen over hetelucht technologie?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Heeft er hier iemand ook een actifry? Wat zijn de meningen?
Voor het eerst in 2 weken even alleen thuis, zo heerlijk. Morgen komen m'n ouders op bezoek, ik heb voor de lunch al een eiersalade en kipsalade gemaakt, en nu soesjes aan het bakken voor bij de koffie...
Leuk! Vrijwilligerswerk wat lunch oplevert is altijd goedquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben buddy bij de Zonnebloem, dus ik ging net lunchen bij een eenzijdig verlamde mevrouw. Was wel weer gezellig.
[..]
Ik vind die dingen vaak echt al te oud en hard. Voor veel meer dan broodpudding of paneermeel is het in mijn ogen niet geschikt. Maar ik heb sowieso maar één keer een bakker (Bart) tgtg gehaald, ik mistte mijn volkorenbrood teveel.
Wat voor info je hebt. Ik speel met het idee een Philips actifry te kopen, maar ben blij met wat voor info en feedback maar!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zoek je info over specifiek de actifry of meer algemene meningen over hetelucht technologie?
[..]
Leuk! Vrijwilligerswerk wat lunch oplevert is altijd goed
Hier zijn de eerste croutons ook al gemaakt.
P.hilips heeft toch alleen de airfryer? Want die heb ik. Actifry is van T.efal. Ze zullen vast ongeveer hetzelfde werken.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Wat voor info je hebt. Ik speel met het idee een Philips actifry te kopen, maar ben blij met wat voor info en feedback maar!
Naar verwachting. Het is vaak alsof je een kleuterklas in het gareel probeert te houdenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik begrijp dat dat frustrerend voor je is, Candaasje. En NWS altijd links laten liggen. Wat mij brengt bij @:Lonaa vragen hoe het gaat in NWSValt het mee, tegen, volledig naar verwachting?
Petje af hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:49 schreef Lonaa het volgende:
Naar verwachting. Het is vaak alsof je een kleuterklas in het gareel probeert te houdenIk geloof dat de mods en FA's blij met me zijn, dus dat is goed. Ik doe echt mijn best om het een betere/leukere plek te maken. Minder asociaal gedraag/gepost, minder de discussie de-bekende-kant optrekken. Maar dat is echt heel erg lastig. Er is een groot grijs gebied.
Springhaver/Sweet memories ookquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:04 schreef AnneX het volgende:
Vanuit de bios: Mi vida is uitverkocht.
Nu we er toch zijn dan 15 min. later: Hors normes.
#Springhaver. # Memories
Oh, dan komt het vast goedquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:15 schreef Blues het volgende:
Appeltaart from scratch staat in de oven
Recept van HHB
Ik zet nu wel ff de afzuiger aan dan, stel je voor dat iemand dit huis wil hebben door die heerlijke geurenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dan komt het vast goed
Ik wilde net uitroepen dat appeltaart altijd zo heerlijk ruikt, maar dat is wel erg cliché huh. Was het echt of een fabeltje dat mensen die hun huis willen verkopen, tijdens bezichtigingen appeltaart gingen bakken?
Ze vinden elkaar niet zo lief.. of nou Ja de een vind de ander niet zo lief..quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:05 schreef Isabeau het volgende:
@:barreltje hoe gaat het met de nieuwe huisgenoten?Al helemaal thuis? Vinden ze elkaar ook lief?
Klinkt al best goedquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ze vinden elkaar niet zo lief.. of nou Ja de een vind de ander niet zo lief..
De een is een enorme aandachtslet en kruipt zowat in je als ze de kans krijgt.. de ander wil wel geaaid worden en vind dat heerlijk maar surft nog niet zo goed.
De een kan je prima oppakken en laat zich wel verplaatsen.. de ander wil het liefst niet opgepakt worden..
We moeten zo eens de nagels van de een knippen want ze blijft bij het lopen aan de bank hangen..
Net waren mijn ouders op "kraambezoek"ze hebben zich 2 minuten laten zien.. 4 personen is ook wel veel natuurlijk.
Dus het gaat best goed voor zo'n eerste dag
Mijne om 22:46 uur. Dan om 1:05 uur in DH en dan nog naar huis zien te komen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Net even gekeken, ns is helemaal niet leuk, laatste trein gaat om ca 23 uur.
Zo, net weer eens de werklaptop aangezet. Van de week steeds problemen met inloggen om voor een paar mensen de urenstaat in te vullen. En nu opeens bleek het opeens te werken. Scheelt maandag een hoop gedoe. En vast wat mailtjes weggewerkt.
Ah, dan gaan we samen naar het station. Ik denk dat ik maar met de fiets naar het station ga en duimen voor een plekje in de kelder daar (ding is net 2 jaar open en overvol)quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijne om 22:46 uur. Dan om 1:05 uur in DH en dan nog naar huis zien te komen.
Bijzonder is dat toch. Die nieuwe supergrote fietsenstallingen die al snel te klein blijken!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, dan gaan we samen naar het station. Ik denk dat ik maar met de fiets naar het station ga en duimen voor een plekje in de kelder daar (ding is net 2 jaar open en overvol)
Dealquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, dan gaan we samen naar het station. Ik denk dat ik maar met de fiets naar het station ga en duimen voor een plekje in de kelder daar (ding is net 2 jaar open en overvol)
Ja. Hier hadden we onder het station een stalling, en aan de achterkant van het station ook één en iets verder op een "gooi je fiets maar neer" plek. De stalling aan de achterkant is weg ivm huizenbouw, en sinds een paar maanden de "gooi je fiets maar neer" plek ook. En de stalling was al vol. Vooruitdenken is niet iedereen gegeven.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Bijzonder is dat toch. Die nieuwe supergrote fietsenstallingen die al snel te klein blijken!
Hier ook alles altijd bomvol fietsen. Ik vermoed dat het oa ook te maken heeft met de nieuwe stufi. Alles een lening, dus blijven studenten liever zo lang mogelijk thuis wonen. En tsja, daarom bomvolle treinen, maar ze moeten ook op de fiets naar dat station. Dus ook heel veel fietsen en zeker in het weekend als al die fietsen weer op maandag wachten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:48 schreef Blues het volgende:
Bijzonder is dat toch. Die nieuwe supergrote fietsenstallingen die al snel te klein blijken!
Heerlijkquote:
Jeee, zonder gebroken benen en hersenschuddingenquote:
Ruikt er goed uit!quote:
Alles nog heel!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeee, zonder gebroken benen en hersenschuddingen
Kos da?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Wie was het ook al weer die een snijmachine zocht? Volgende week bij Lidl
[ afbeelding ]
Deze (zulke) zijn prima, ik wil eventueel een echt betere.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kos da?
Ik zoek een eenmalige.![]()
![]()
Volgens mij wilde @:sigme een nieuwe?
Ziet er goed uitquote:
ca 60 euroquote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kos da?
Ik zoek een eenmalige.![]()
![]()
Volgens mij wilde @:sigme een nieuwe?
Ik zie gewoon reclame van mijn favoriete kleding merk.. dus aan l_s zal het niet persee liggen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:19 schreef derLudolf het volgende:
LS, bedankt, ik zie mobiel nu allemaal reclame van de Wildkamp. Beregeningsspullen
Ik had wat dingen opgezocht nav d'r topicquote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik zie gewoon reclame van mijn favoriete kleding merk.. dus aan l_s zal het niet persee liggen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn stoofvlees was iets te exotisch voor bij de boerenkoolstamppot. Bij elke hap vroeg ik me af of er appelmoes of kroepoek bij moest. Morgen toch maar rijst erbij en een salade. En kroepoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door AnneX op 04-01-2020 18:28:09 ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 18:23 schreef AnneX het volgende:
De film Hors normes is over lieve en zorgzame hulpverleners in de zorg voor vastgelopen autistische jonge mensen, in Parijs.
Een andere wereld. Ook verdrietig.
Vlakbij huis gegeten: een saté haas en saté kip.
Voor mij met zoete aard.frietjes. Alles lekker.Ziet er lekker uit AnneXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
De film Hors normes is over lieve en zorgzame hulpverleners in de zorg voor vastgelopen autistische jonge mensen, in Parijs.
Voor mij met zoete aard.frietjes. Alles lekker.Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pure chocoladequote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ben je veganist af? Die kransjes zijn met boter toch?
Voor mij met zoete aard.frietjes. Alles lekker.Oh, wat ziet dat er lekker uit! Daar heb ik nu zin in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij met zoete aard.frietjes. Alles lekker.Fijne zaterdag zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor 1 feb? Dan komt ik toch weer in de buurt van Arnhem. En als Tele6 mee wil rijden is daar ook genoeg plek voor.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Net even gekeken, ns is helemaal niet leuk, laatste trein gaat om ca 23 uur.
Zo, net weer eens de werklaptop aangezet. Van de week steeds problemen met inloggen om voor een paar mensen de urenstaat in te vullen. En nu opeens bleek het opeens te werken. Scheelt maandag een hoop gedoe. En vast wat mailtjes weggewerkt.
Lief van je. Wel jammer dat ik dan alleen reis, maar ik gun het de dames van hartequote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor 1 feb? Dan komt ik toch weer in de buurt van Arnhem. En als Tele6 mee wil rijden is daar ook genoeg plek voor.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor 1 feb? Dan komt ik toch weer in de buurt van Arnhem. En als Tele6 mee wil rijden is daar ook genoeg plek voor.
Wat fijn Z! Op de klok letten tijdens iets gezelligs is altijd jammerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief van je. Wel jammer dat ik dan alleen reis, maar ik gun het de dames van harte
Je reist over Apeldoorn? Vanaf Apeldoorn kun je best meereizen. Mits Marijn niet ziek is o.i.d.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief van je. Wel jammer dat ik dan alleen reis, maar ik gun het de dames van harte
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
[..]
Wat fijn Z! Op de klok letten tijdens iets gezelligs is altijd jammer
Maar misschien (nu zeg ik iets over plekken in de auto van Z maar ik ben maar even zo brutaal) kan je meerijden en of in Arnhem verder naar huis reizen, of bij mij overnachten en de volgende ochtend naar huis
Ookquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je reist over Apeldoorn? Vanaf Apeldoorn kun je best meereizen. Mits Marijn niet ziek is o.i.d.
Nog een lieverdquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik weet denk ik eind van deze week of ik daadwerkelijk kom. En dan ga ik met de auto, dus omgeving Utrecht kan dan ook altijd mee (terug) rijden.![]()
(3 plekken over dan....)
Ik kom zowel heen als terug er langs. Dus dat boeit niet. Maar de trein over Apeldoorn gaat ook over Utrecht. Dus het is vooral aan jou de keusquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Dat zou super zijn. Om die optie iig te hebben. Scheelt een hoop stress.
[..]
Ook![]()
Heb het net even opgezocht, en de reis gaat idd via Apeldoorn. De laatste trein naar DH vertrekt daar om 23:44 uur. Of bedoelde je de heenweg?
Is allemaal dezelfde trein van Enschede naar DH idd die dus (mede) stopt in Apeldoorn en Utrechtquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kom zowel heen als terug er langs. Dus dat boeit niet. Maar de trein over Apeldoorn gaat ook over Utrecht. Dus het is vooral aan jou de keus
Nóg een aanbodquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:06 schreef z80 het volgende:
Keuze genoeg. Vroeg afgelopen dan is de trein een optie. Laat afgelopen staat er een bed klaar.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:39 schreef fietsie het volgende:
Rollade was helemaal knapperig rondom
En heerlijk zacht en sappig vanbinnen
Ik kreeg er zin van om er ook een te gaan bakkenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:13 schreef Blues het volgende:
[..]
De appeltaart is ookal zeg ik het zelf
https://heelhollandbakt.o(...)lassieke-appeltaart/quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kreeg er zin van om er ook een te gaan bakken
Maar jij rijdt toch met P mee?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:17 schreef Uhmmpie het volgende:
Mja dat is met rotterdammook nogal ee ding..
Naar rotterdam cs rijdt wel een trein... maar ik woon niet echt op cs...
Om precies die reden dusquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar jij rijdt toch met P mee?
quote:
Dankje!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Om precies die reden mag ik met P meerijden.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Zet hij je op station Delft af dan?
Maar dan is er toch geen probleem?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Om precies die reden mag ik met P meerijden.
Zodat ik niet diverse km in het donker naar huis hoef te lopen
Dat denk ikquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dan is er toch geen probleem?![]()
Ik zal je in eerste instantie wel verkeerd begrepen hebben dan.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:19 schreef derLudolf het volgende:
LS, bedankt, ik zie mobiel nu allemaal reclame van de Wildkamp. Beregeningsspullen
Nou...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:13 schreef Blues het volgende:
[..]
De appeltaart is ookal zeg ik het zelf
Lekker slopenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Soms is op de bank liggen extra lekkerWe hebben vandaag lekker gesloopt bij vrienden in Limburg. Ik was vergeten hoe bevredigend slopen is.
Niemand kan met ons meerijden naar Enschede. Er woont ook niemand in
de buurt. We gaan 's middags naar vrienden in Hengelo en nemen een overnachting in Enschede.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:02 schreef golfer het volgende:
Wij combineren het ook en hebben ook een overnachting in Enschede geboekt.
Lokale horeca is blij met ons uitjequote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:02 schreef golfer het volgende:
Wij hebben nog niet geboekt. Hebben jullie iets leuks gevonden?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:02 schreef golfer het volgende:
Yups. Op loopafstand van het restaurant.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben nog niet geboekt. Hebben jullie iets leuks gevonden?
Beter. Zal eens kijken van de week.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. Op loopafstand van het restaurant.
Volgens mij bepaald de kok wat we eten, rekening houdend met allergieën etcquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:22 schreef golfer het volgende:
@:Lonaa: Heeft die Tratoria ook vegetarisch (Tele6) en veganistisch (Candaasje) eten op het menu staan?
Lijkt mij een prima plan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij bepaald de kok wat we eten, rekening houdend met allergieën etc
Jouw appeltaart graagquote:
Vega is geen probleem, veganistisch ga ik even voor langs om te vragen komende week. Ik weet niet of Rosa dat wil/kan/aandurft. Maar Candaas is daar van op de hoogtequote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:22 schreef golfer het volgende:
@:Lonaa: Heeft die Trattoria ook vegetarisch (Tele6) en veganistisch (Candaasje) eten op het menu staan?
Hoo! Kijk nou wat ik zie op de website onder veelgestelde vragen:quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:46 schreef Candaasje het volgende:
Jup, heb ik inderdaad al besproken met Loon. Daarom weet ik het dan pas zeker.
Loon gaat dr best doen, maar mocht het niet kunnen of heel veel weerstand oproepen, dan hou ik gewoon een volgende meet in de gaten, no worries(Het is me net even te ver om enkel voor de koffie en de gezelligheid/ mijn nieuwsgierigheid bevredigen te komen
)
Dus ook @Candaasjesquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoo! Kijk nou wat ik zie op de website onder veelgestelde vragen:
Kunnen jullie ook veganistische maaltijden maken? Ja dit is mogelijk, wel horen we graag vooraf hoeveel gangen jullie willen zodat we hier rekening mee houden.![]()
![]()
We moeten soberso nog even uitmaken hoeveel gangen we willen, want dat moeten we van te voren aangeven
Ik was van plan me aan te sluiten bij de meerderheid.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kunnen jullie ook veganistische maaltijden maken? Ja dit is mogelijk, wel horen we graag vooraf hoeveel gangen jullie willen zodat we hier rekening mee houden.![]()
![]()
We moeten soberso nog even uitmaken hoeveel gangen we willen, want dat moeten we van te voren aangeven
Je kan zelf je hoeveelheden opscheppen, dat scheelt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik was van plan me aan te sluiten bij de meerderheid.
Tenzij er een waarschuwing is qua hoeveelheden want ik ben geen enorme eter.
Maar als ik dan een keer goed echt italiaans ga eten en daar half nl voor ga afreizen.... is het wel zo leuk om het dan ook meteen goed te doen.
Tenzij mensen met ervaring daar zeggen dat ik dan echt kan rollen daarna.. want ik ben geen obelix helaas.
Dat scheelt heel veel jaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kan zelf je hoeveelheden opscheppen, dat scheelt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
![]()
Wel een beetje stom van mezelf dat ik daar niet eerder op geklikt heb.quote:
Ja foeiquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wel een beetje stom van mezelf dat ik daar niet eerder op geklikt heb.Sorry.
Schaam je! DIEP!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wel een beetje stom van mezelf dat ik daar niet eerder op geklikt heb.Sorry.
Dat lijkt me helemaal top, dat de kokkin gewoon van alles maakt. Lekker overal van proeven zonder uren de kaart te hoeven bestuderen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kan zelf je hoeveelheden opscheppen, dat scheelt.
Mja ik vond het in ieder geval ook een hoop geld.. dus ben met 3 ook meer dan prima tevredenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:01 schreef Lonaa het volgende:
4 gangen is leuk, maar iedereen moet dat wel kunnen/willen betalen, dat is eigenlijk mijn grootste issue.Ik joeps wel even een poll in het volgende topic met keuzes, das anoniem. Lijkt me het makkelijkst?
Of stuur even een DM als je er mee zit.We figure something out.
Sowieso.. een vrijbrief voor de kok.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal top, dat de kokkin gewoon van alles maakt. Lekker overal van proeven zonder uren de kaart te hoeven bestuderen.
We kiezen als groep een aantal gangen maar zodoende vind ik het wel van belang dat iedereen kan/wil betalen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik vond het in ieder geval ook een hoop geld.. dus ben met 3 ook meer dan prima tevreden
Alleen als iedereen prompt 4 doet.. vind ik het ook wat sneu om als enige achter te blijven met 3.
Dus vandaar Mijn intentie om mee te doen met de meerderheid. Goedkope avond zal het sowieso wel niet worden.
Nee, ik wil zelf bepalen wat ik eet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:07 schreef Blues het volgende:
Kunnen we niet wat afspreken met t restaurant? Maak van alles wat tegen een vaste prijs van bijv 30 euro pp. Zo doen we dat ook vaak met t werk.
Naja, dat doen ze natuurlijk al zo'n beetje.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:07 schreef Blues het volgende:
Kunnen we niet wat afspreken met t restaurant? Maak van alles wat tegen een vaste prijs van bijv 30 euro pp. Zo doen we dat ook vaak met t werk.
Dan zou ik niet meegaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, ik wil zelf bepalen wat ik eet.
Leuk ik kom ook. Is er ook macrobiotisch en koosjer?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:57 schreef Lonaa het volgende:
Op dit moment bevestigd:
Fietsie
Whiskers
Blues+ golfer
Lonaa
LS+J
borisz
Candaasje
Isabeau
Peter +G
Z80
tele
ump
antraxx (+1?)
mini
Kaatje
AnneX +1
Omdat je niks te kiezen hebt. Je eet wat de pot schaft. Je keuze is 2, 3 of 4 gangen. Wat je krijgt, ligt aan Rosa.quote:
Dan moet je niet naar deze Trattoria gaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:09 schreef derLudolf het volgende:
Nee, ik wil zelf bepalen wat ik eet.
Ok, dan blijf ik thuisquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat je niks te kiezen hebt. Je eet wat de pot schaft. Je keuze is 2, 3 of 4 gangen. Wat je krijgt, ligt aan Rosa.
F. blijft thuis deze keer.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:17 schreef AnneX het volgende:
Yeah...ook aangemeld voor de Italiaanse meet.![]()
Morgen nog onderdak regelen, want 1e keus is niet beschikbaar.
Wat eten betreft: mn.X eet alles en ik proef als kleine eter van alles.
Ben erg benieuwd naar de grote groep met oude en nieuwe bekenden.
En Lonaa: komt F. niet mee?
Mja ik vind dat heerlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat je niks te kiezen hebt. Je eet wat de pot schaft. Je keuze is 2, 3 of 4 gangen. Wat je krijgt, ligt aan Rosa.
Ik moest er heel erg aan wennen. Heb graag keuze maar kan dan nooit kiezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik vind dat heerlijk
Zo eet ik ook graag bij de kleine ondeugd in rotterdam. Thais.. wat de pot schaft.
En altijd goed eigenlijk
En verder: ik pas me wel aan aan wat de rest wil..
Geen enorme bak geld dus iets minder is ook prima. Maar 1x moet kunnen.
Januari toch eigenlijk geen kans om geld uit te geven geloof ik.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 04:43 schreef borisz het volgende:
Eten bij Mamma Rosa van Sapori in Enschede op 1 februari 2020:
* Lonaa
* MissGiraffe
* PdeHoog+G
* Z80
* Kaatje
* minilot
* Lucky_Strike+J
* Candaasje
* Borisz
* Uhmmpie
* Anthraxx
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie
* Whiskers
* Blues en golfer
* Isa
* Annex + 1
Sta je er niet bij, even melden bij een blauwe
En (prijzen zijn excl. drank): Poll: Ik wil bij Sapori graag:
• 2 gangen (antipasti+pasta) 23,50
• 3 gangen (+nagerecht) 28,50
• 4 gangen (+AVG) 38,50
• boeit me niks. HONGER
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
[ afbeelding ]
Dat is ook mijn probleem ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moest er heel erg aan wennen. Heb graag keuze maar kan dan nooit kiezen.![]()
Er zat hier nog een restaurant, die deden Aziatisch en werkte met hetzelfde concept. Was ook altijd erg jummie
Precies. Maar ik vind alles lekker!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat is ook mijn probleem ja.
En dan moet je precies 1 ding kiezen uit al die lekkere dingen.
Dat is zo, dat weet ik nog van de tijden dat ik vegan was.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:22 schreef Candaasje het volgende:
Tegenwoordig (hoor mij nu, oma spreekt hoor) staan er vaak wel vegan gerechten op de menukaart, maar nog niet zo lang geleden kreeg ik vrij standaard het verzoek of de kok dan wel vrij spel kon krijgen. Dat zijn vaak de beste gerechten
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
![]()
Dat, daarom ingevuld dat t niet uitmaaktquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:23 schreef Candaasje het volgende:
Ik doe trouwens mee met de meerderheid, qua gangen. We kunnen het hier wel missen, die 4 gangen, maar als er mensen wel financieel last van krijgen (omdat het reizen er vaak ook wel bijkomt natuurlijk), dan vind ik een gang minder ook prima.
Mij ook niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat, daarom ingevuld dat t niet uitmaakt
Waar slaap je? City hotel?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:08 schreef golfer het volgende:
Wat ons betreft gaan we The full Monty,als we dan toch half Nederland doorreizen en daar blijven overnachten.
Gestemdquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:18 schreef Lonaa het volgende:
Overigens, poll toegevoegd aan OP. Tijd om anoniem je voorkeur op te geven.
Dan mis je wel wat want de cul meets zijn eigenlijk altijd wel heel gezellig. En dat zeg ik als meet-'hater'quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:31 schreef Myraela het volgende:
En ik krijg vast spijt wanneer jullie terugkomen van de meet, maar ik sla nog een keertje over. Ik ging een aantal jaren terug wel regelmatig naar meets, maar het trekt me gewoon niet meer zo. Of misschien is dat gewoon omdat ik nu nog niemand ken.
En vroeger zat ik in topics waar we lekker konden roddelen op meets, daar kwam ik eigenlijk vooral voor.
Maar als je komt leer je iedereen kennen. Maar ja, iedereen is er dus is roddelen wat lastigquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:31 schreef Myraela het volgende:
En ik krijg vast spijt wanneer jullie terugkomen van de meet, maar ik sla nog een keertje over. Ik ging een aantal jaren terug wel regelmatig naar meets, maar het trekt me gewoon niet meer zo. Of misschien is dat gewoon omdat ik nu nog niemand ken.
En vroeger zat ik in topics waar we lekker konden roddelen op meets, daar kwam ik eigenlijk vooral voor.
Ik ken ook niemand. Supertof en doodeng tegelijkertijdquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:31 schreef Myraela het volgende:
Kom jij ook?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan mis je wel wat want de cul meets zijn eigenlijk altijd wel heel gezellig. En dat zeg ik als meet-'hater'
Jammer zeg, ik had je graag willen ontmoeten om lekker te roddelen!!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:31 schreef Myraela het volgende:
Denk het wel. Zeker als ludolf nirt meegaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Lonaa schrijft Krea op.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denk het wel. Zeker als ludolf nirt meegaat.
[..]
Dat geloof ik ook wel, en na wat jaren hier meeposten ook echt wel benieuwd naar mensen. Zowel positief als negatief, in het echt is dat vaak alleen nog maar positief. Ik heb nu al een weekendje weg staan, misschien ga ik het een volgende keer wel oprecht overwegen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:33 schreef Kreator het volgende:
Dan mis je wel wat want de cul meets zijn eigenlijk altijd wel heel gezellig. En dat zeg ik als meet-'hater'
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denk het wel. Zeker als ludolf nirt meegaat.👍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
[..]
Denk het wel. Zeker als ludolf nirt meegaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
[..]
Denk het wel. Zeker als ludolf nirt meegaat.Boerenhumor, beste humor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Leuk dat ik buiten iedereen valquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar als je komt leer je iedereen kennen. Maar ja, iedereen is er dus is roddelen wat lastig
Ja echtquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
We moeten dat restaurant gaan afhuren onderhand![]()
Beter vertel je het Rosa snel inderdaadquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja echtIk had 'een man of 16' doorgegeven en ik zit nu op 21 (22 als Anna ook meegaat)
Dinsdag maar even bellen.
Er zeggen ook nog wel wat mensen af is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja echtIk had 'een man of 16' doorgegeven en ik zit nu op 21 (22 als Anna ook meegaat)
Dinsdag maar even bellen.
Jij blijft in de Hel van het zuiden?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kom ook niet blijven er toch nog wat mensen over om over te ouwehoeren.
Gebeurt altijd. Niet per se negatief trouwens.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Leuk dat ik buiten iedereen val
Maar volgens mij zijn er toen ook wel andere fokkers besproken. Niet constant, maar is wel gebeurd
'Ja die Thinkk met d'r hond ook altijd' - Lonaa.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kom ook niet blijven er toch nog wat mensen over om over te ouwehoeren.
Jij bent zelf een kloon, zeur.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kom je dan als kloon of als je echte account?
Ja, ziekte ofzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zeggen ook nog wel wat mensen af is mijn ervaring.
Jij zet jezelf buiten. Om Krea te volgen is het iets van “wat de boer niet kent vreet die niet”.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Leuk dat ik buiten iedereen val
Maar volgens mij zijn er toen ook wel andere fokkers besproken. Niet constant, maar is wel gebeurd
Anders is het geen FOK!meet. Roddelen en hosselen, daar draait het om toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:39 schreef derLudolf het volgende:
Ja ik ben echt te schijtquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij blijft in de Hel van het zuiden?
Genieten!!quote:Dat begint met een houten plank volgeladen met Italiaans lekkers: kaas (scamorza, provolone, alta badia) en vleeswaren (parmaham, coppa di parma, spinata romana, venkelworst), opgefleurd met olijven, uitjes en in honing gebakken druiven.
Daarna komt de pasta op tafel: een klassieke spaghetti aglio, olio e peperoncino van goede pasta waar de gepeperde olie lekker aan blijft hangen. Daarnaast een soepige pompoen-risotto, vol van smaak door Parmezaanse kaas en afgetopt met gebakken paddestoelen.
True, true. Maar beter geef ik eerst 21 man door en stel ik dan bij naar beneden dan op het laatste moment andersom. Lijkt me.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zeggen ook nog wel wat mensen af is mijn ervaring.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
'Ja die Thinkk met d'r hond ook altijd' - Lonaa.
Precies!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Anders is het geen FOK!meet. Roddelen en hosselen, daar draait het om toch?
HonT.. Hij heeft heel goed in de "bergen" van de ardennen gelopen trouwensquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
'Ja die Thinkk met d'r hond ook altijd' - Lonaa.
Ik vind dat zo heerlijk om te zien. een blij hond, in z'n elementquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
HonT.. Hij heeft heel goed in de "bergen" van de ardennen gelopen trouwens
<3quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind dat zo heerlijk om te zien. een blij hond, in z'n element
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
HonT.. Hij heeft heel goed in de "bergen" van de ardennen gelopen trouwens
Ja we hebben het wel rustig aan gedaan verder met hem hoor. We gingen in de avond nog naar de citadel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind dat zo heerlijk om te zien. een blij hond, in z'n element
Die laatste fotoquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja we hebben het wel rustig aan gedaan verder met hem hoor. We gingen in de avond nog naar de citadel.
We hebben zoon karretje voor hem en daar zat hij op een gegeven moment in.. hij was een attractie op zich![]()
Vond hij niet erg.. want aandacht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Loebesquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja we hebben het wel rustig aan gedaan verder met hem hoor. We gingen in de avond nog naar de citadel.
We hebben zoon karretje voor hem en daar zat hij op een gegeven moment in.. hij was een attractie op zich![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja deze is echt vet handig is van Dutch doggie ride. Nu zit er een wandelwagen stang op en aan de voorkant een zwenkwiel. Zwenkwiel kan eraf en den kan daar een stang aan waarmee je hem weer aan je fiets kunt maken. Vooral toen bij Loebes zijn medicatie voor zijn schildklier nog ingeregend werd hebben e die kar ontzettend veel gebruikt. En in de zomer lekker met de fiets op lad en kon hij mee. Met zijn snufferd in de wind,quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die laatste foto![]()
Ik heb ooit ook zo'n kinderkar gehad voor Sally, na haar operatie. Mooi man. Iedereen erin loeren naar de 'baby' steekt zij haar blije kop er uit
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja deze is echt vet handig is van Dutch doggie ride. Nu zit er een wandelwagen stang op en aan de voorkant een zwenkwiel. Zwenkwiel kan eraf en den kan daar een stang aan waarmee je hem weer aan je fiets kunt maken. Vooral toen bij Loebes zijn medicatie voor zijn schildklier nog ingeregend werd hebben e die kar ontzettend veel gebruikt. En in de zomer lekker met de fiets op lad en kon hij mee. Met zijn snufferd in de wind,
Ja toch kunnen ze toch lekker mee. Hij kon in het begin echt maar 50 meter lopen ofzo. Nam hem dan gewoon iedere keer ergens anders mee naar toe. En nu heeft hij gewoon door de bergen van de Ardennen gelopen. Wel maar een paar km want die artrose blijft. Maar echt ben zo trost op hem.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]Ik had zo'n ding tweedehands op de kop getikt toen, want ze mocht/kon niet lopen. Maar dan niet voor honden maar voor kinders. Zat een zitje in.
![]()
Wel fijn hoor, voor ze, dat ze dan toch wat kunnen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:17 schreef AnneX het volgende:
Yeah...ook aangemeld voor de Italiaanse meet.![]()
Doet hij goedquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja toch kunnen ze toch lekker mee. Hij kon in het begin echt maar 50 meter lopen ofzo. Nam hem dan gewoon iedere keer ergens anders mee naar toe. En nu heeft hij gewoon door de bergen van de Ardennen gelopen. Wel maar een paar km want die artrose blijft. Maar echt ben zo trost op hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Die onderstequote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meestal is er zoveel te kletsen dat er geen tijd is voor roddelsquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:12 schreef Blues het volgende:
Krea ook mee
Ik vind de culmeets ook altijd gezellig.
En zóveel wordt er nou ook niet geroddeld![]()
![]()
Stoer Candaasje, als je niemand kent. Maar eigenlijk ken je ons allemaal al.
Het is verschrikkelijk daarquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Poeh, ik krijg net bericht van mijn nichtje in Australie (die was eindelijk weer online)
yes it’s horrendous and I can’t really believe what I see but it’s true ... we are fine for the moment ... no immediate threat ... no actual fires within 25 km of us at the moment.... but last night ash falling around us as wind carries it and the smoke OMG but don’t have flames at our back door like some people today ... feeling for them !! It came to the within 1kilometre last time ... our Neighbours Neighbours back door ... and the wind changed .... lucky for them !!! And us !!! Our plan - like last time is to leave as soon as the text message comes through from the firies!! We are safe for now ... thanks for thinking of us !! Xx
Arme mensen.. Gelukkig gaat het vooralsnog goed.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Poeh, ik krijg net bericht van mijn nichtje in Australie (die was eindelijk weer online)
yes it’s horrendous and I can’t really believe what I see but it’s true ... we are fine for the moment ... no immediate threat ... no actual fires within 25 km of us at the moment.... but last night ash falling around us as wind carries it and the smoke OMG but don’t have flames at our back door like some people today ... feeling for them !! It came to the within 1kilometre last time ... our Neighbours Neighbours back door ... and the wind changed .... lucky for them !!! And us !!! Our plan - like last time is to leave as soon as the text message comes through from the firies!! We are safe for now ... thanks for thinking of us !! Xx
Voor hun nu even wel. Maar 2 weken geleden was het wegwezen. Hun ene zoon is weer terug naar z'n huis, de andere nog niet (geen idee waar die mannen wonen)quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Arme mensen.. Gelukkig gaat het vooralsnog goed.
Dat is al een mirakel hoor. Als ik zo over die branden daar lees. En hoe het dit weekend erger zou worden...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor hun nu even wel. Maar 2 weken geleden was het wegwezen. Hun ene zoon is weer terug naar z'n huis, de andere nog niet (geen idee waar die mannen wonen)
Die situatie is wel extra heftig nu ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:31 schreef Blues het volgende:
Ik hoop maar dat Q op tijd weg kon en dat ie voorlopig in Cairns blijft..zou zo graag ff wat willen horen van 'm.
Owh ja, jij zit natuurlijk ook in de zorgen. Knufquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:31 schreef Blues het volgende:
Ik hoop maar dat Q op tijd weg kon en dat ie voorlopig in Cairns blijft..zou zo graag ff wat willen horen van 'm.
Ik heb begrepen dat de autoriteiten (behalve de MP) goed alert zijn en er is een groot waarschuwing systeem.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:31 schreef Blues het volgende:
lekker!!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog op de foto van een tijd geleden.
[ afbeelding ]
Ja heel fijn iets te horenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb begrepen dat de autoriteiten (behalve de MP) goed alert zijn en er is een groot waarschuwing systeem.
Maar iets te horen zou inderdaad wel fijn zijn. Daarom was ik ook zo blij dat mijn nichtje online kwam
Ik heb zoveel persoonlijkheden dat ik niet meer wie ik wanneer ben. Of was.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:37 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
lekker!!
zat je daar als kloon, maarten?
kappa knoffoquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb zoveel persoonlijkheden dat ik niet meer wie ik wanneer ben. Of was.
Eigenlijk mag ik me van justitie ook niet meer in groepen van meer dan 3 personen ophouden maar ja. Wat doe je eraan.
Kregen vandaag mail uit Cairns...daar is het rustig wat vuur betreft.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:31 schreef Blues het volgende:
In Zoetermeer beste Cubanita! Van waar ik ben geweest. Wil niet anders meer. Niet zo'n jong personeel, meer ruimte, geen herrie, tapas komen snel, volledig, warm en malse biefstuk en varkenshaas (roze van binnen ipv taai grijs).quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb net tapas gegeten.La Cubanita, dus niet heel erg denderend. Maar ach, was wel lekker en gezellig.
Jammer, maar heel begrijpelijk. Best ook wel een eind weg en apk/ beurt kunnen ook prijzig zijn.quote:Op zondag 5 januari 2020 00:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
In Zoetermeer beste Cubanita! Van waar ik ben geweest. Wil niet anders meer. Niet zo'n jong personeel, meer ruimte, geen herrie, tapas komen snel, volledig, warm en malse biefstuk en varkenshaas (roze van binnen ipv taai grijs).
Qua meet kom ik niet want eind deze maand kan ik n dikke rekening verwachten voor mn apk + grote beurt. Dan is benzine naar Enschede vanaf ZH en een heel menu te veel.
Heel jammer vind ik zelf (mis nu ook P's meissie) maar ik weet dat er meerdere leuke meets vast zullen komen
![]()
Ach ja tuurlijk. Wat vreselijk! Ook kan er rook in je huis komen, al hou je alles potdicht. Gebeurt in Sydney in ieder geval. Hoop dat ze veilig blijven en niet weg hoeven. En dat de hemel eindelijk een end gaat plassen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de autoriteiten (behalve de MP) goed alert zijn en er is een groot waarschuwing systeem.
Maar iets te horen zou inderdaad wel fijn zijn. Daarom was ik ook zo blij dat mijn nichtje online kwam
Jaa leuk! Foto's gaan niet weet ik maar volledig gedetailleerde omschrijving is welkom hahaquote:Op zondag 5 januari 2020 00:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jammer, maar heel begrijpelijk. Best ook wel een eind weg en apk/ beurt kunnen ook prijzig zijn.
We zullen een verslag maken van P’s meissie 😉
Moest ook wel grinniken. Berichtje van de vrijwillige brandweer met updates en advies. Eén advies was om voorlopig maar niet de was buiten te hangen. Zou wel snel drogen maar ze konden niet instaan voor schone wasquote:Op zondag 5 januari 2020 00:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ach ja tuurlijk. Wat vreselijk! Ook kan er rook in je huis komen, al hou je alles potdicht. Gebeurt in Sydney in ieder geval. Hoop dat ze veilig blijven en niet weg hoeven. En dat de hemel eindelijk een end gaat plassen.
Blues; ook voor jouw zoon. Hoop dat je snel wat van em hoort dat hij in ieder geval veilig is. Zo rot die onzekerheid
Wij zitten aan de gin tonic en toastjes met zalmquote:
Ik zit aan een kopje thee met een cinnabon (Alexandrium) nomnom. Maar heb meer zin in een wijntje en antipastiquote:Op zondag 5 januari 2020 00:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Wij zitten aan de gin tonic en toastjes met zalm
Haha wel fijn van de humorquote:Op zondag 5 januari 2020 00:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moest ook wel grinniken. Berichtje van de vrijwillige brandweer met updates en advies. Eén advies was om voorlopig maar niet de was buiten te hangen. Zou wel snel drogen maar ze konden niet instaan voor schone was
Met liefdequote:Op zondag 5 januari 2020 08:11 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Hier nog een die niet naar de meet komt.. kunnen jullie dan ook lekker over roddelen
quote:Op zondag 5 januari 2020 08:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met liefdeKan alleen goede dingen verzinnen en van mij mag iedereen weten wat een leuk mens je bent
Ophemelen mag ook hoor..quote:Op zondag 5 januari 2020 08:34 schreef Isabeau het volgende:
Of moet roddelen per definitie negatief zijn? Want dan heb ik niks te roddelen over je.
Hoe heten de katten eigenlijk? Heb ik daar over heen gelezen?quote:
D.ouwe en Im.metjequote:Op zondag 5 januari 2020 08:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe heten de katten eigenlijk? Heb ik daar over heen gelezen?
Ik heb echt geen idee waar je precies woont...is dat zeg maar ergens in de buurt van Enschede, (Westen of ten zuiden ervan) of moet ik echt meer richting Friesland denken? Ik vind het echt geen punt een stukje (zeg maar tot een half uur oid) om te rijden. (De weinige keren dat ik de auto heb vanuit Antwerpen, doe ik er niet zelden 2-2,5 uur over. Afstanden worden steeds relatieverquote:Op zondag 5 januari 2020 07:55 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik zit te wachten tot het licht wordt. Dan kan ik varkens voeren en daarna een ronde gaan wandelen. Heb een bord boekweitgruttenpap met boter en stroop op, dus ik kan wel even vooruit
Over de meet: ik zou echt heel graag ook komen, maar het is lastig. Ik ga lamsvlees twv 7 lammeren ophalen die ochtend, heb geen eigen auto op zaterdagen, van die dingen. Maar ik zal nog eens puzzelen.
Hmm zo ging ik toen ik een jaar of 18 was weleens uiteten bij een bepaalde chinees in leiden. En dan aten we speciaal vegetarisch gewoon omdat de kok zich dan helemaal uitleefde. Stond inderdaad niet op de kaart maar was altijd supergoed.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:22 schreef Candaasje het volgende:
Tegenwoordig (hoor mij nu, oma spreekt hoor) staan er vaak wel vegan gerechten op de menukaart, maar nog niet zo lang geleden kreeg ik vrij standaard het verzoek of de kok dan wel vrij spel kon krijgen. Dat zijn vaak de beste gerechten
Ik aarzelde even bij het lezen van de namen, want ik vond ze zó niet bij jou passen en kreeg plots een heel vreemd beeld van je man (want dan moesten ze wel van hem af komen, toch?). Maar ze zijn dus van de vorige baasjes, duidelijkquote:Op zondag 5 januari 2020 08:48 schreef Barreltje het volgende:
D.ouwe en Im.metje![]()
Ik ben nog aan het broeden op andere namen want ik vind ze stom..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |