Goede reis terug!quote:
Ik had een aantsl kandidaten voor meerijden? Ben alleen kwijt wie. Ik heb iig plek voor een klein persoon achter me en een normaal persoon achter G.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 04:43 schreef borisz het volgende:
Eten bij Mamma Rosa van Sapori in Enschede op 1 februari 2020:
* Lonaa
* PdeHoog+G
* Fles
* Z80
* Kaatje
* minilot
* Lucky_Strike+J
* Candaasje (ovb)
* Borisz (ovb)
* Uhmmpie
* Anthraxx
* DerLudolf
* mascara-klodder (ovb)
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie
* Whiskers
* Blues en golfer
Alshet mag.. graag.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had een aantsl kandidaten voor meerijden? Ben alleen kwijt wie. Ik heb iig plek voor een klein persoon achter me en een normaal persoon achter G.
Ik stond reserve. Niet klein.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had een aantsl kandidaten voor meerijden? Ben alleen kwijt wie. Ik heb iig plek voor een klein persoon achter me en een normaal persoon achter G.
Oeh, da’s mazzel hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 09:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm en dan zoef je over de duitse snelwegen nadat je toch maar vroeg weg ging ipv na het ontbijt.
Is het op nieuws dat de fernpas 2 kanten op gesperrr is.
Ernstig blij dat we toch maar voor het ontbijt zijn vertrokken anders hadden we nu nog in Oostenrijk gestaan vrees ik
Da’s een heel mooi kindquote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:33 schreef Myraela het volgende:
Mijn nieuwe kind stond voor de deur.De maker kwam het zelf brengen.
Schijnt pas sinds augustus begonnen te zijn. Het is echt een prachtig ding, zo blij mee.
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Puntig kindquote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:33 schreef Myraela het volgende:
Mijn nieuwe kind stond voor de deur.De maker kwam het zelf brengen.
Schijnt pas sinds augustus begonnen te zijn. Het is echt een prachtig ding, zo blij mee.
[ afbeelding ]
Tis maar waar je van houdtquote:
Haha, sorry.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:54 schreef minilot het volgende:
Zo, nog twee dagen luilakken/speciaalbieren/kaasfondue op de bank en dan is de kerstvakantie van J. voorbij en hoef ik niet meer te schrikken van het verschil tussen wat ik eet en wat @:Myraela volgens LIF/Dieet eetMyra, wat een tof ding zeg! Wat is het eerste dat je erop gaat bakken?
Goeie pizza Margherita is best een kunstquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha, sorry.Ik zit echt al een flinke tijd in een goede flow met eten nu. Maar ik ben ondertussen al zo vaak afgevallen en weer aangekomen dat ik toch altijd in mijn achterhoofd hou dat het er zo weer aan kan zitten. Dus het eraf houden, vind ik nog veel spannender en knapper dan afvallen zelf.
Het eerste gaat sowieso pizza Margherita zijn. Misschien heel saai, maar ik wil echt even oefenen met goede pizza's bakken in zo'n oven. Zal toch heel anders zijn.
Jaaaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:54 schreef minilot het volgende:
Had ik het wellicht geopperd, Pee? Want ben wel kleinMaar in elk geval niet nodig, de heenweg gebruik ik voor boeken lezen in het OV, op de eventuele terugweg maak ik gebruik van de diensten van Fietsie.
Nog minder dan een maand!Tof om jullie voor het eerst of weer eens te zien
Zo, nog twee dagen luilakken/speciaalbieren/kaasfondue op de bank en dan is de kerstvakantie van J. voorbij en hoef ik niet meer te schrikken van het verschil tussen wat ik eet en wat @:Myraela volgens LIF/Dieet eetMyra, wat een tof ding zeg! Wat is het eerste dat je erop gaat bakken?
Waarom moet hij eerst een tijdje binnen staan?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Even drie weken een tweede haard in huis en dan kan die buiten staan. Kan niet wachten om hem te testen.
Ik ook!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 08:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh en ik zag 2 katten bij @:Barreltje en K. Die zagen er toch lekker relaxed uit. Benieuwd hoe de nacht is gegaan.
Oh, puur vanwege onze tuin. Dat is nu een grote zandbak, over 3 weken zit de nieuwe tuin erin.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:21 schreef Tele6 het volgende:
Waarom moet hij eerst een tijdje binnen staan?
Je gooit een pasgeboorne toch niet meteen de tuin in?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waarom moet hij eerst een tijdje binnen staan?
Wauwquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Croissantje op, nog drie te gaan.
En tien grote Bartjes en tien kleine Bartjes. En een mini stokbrood![]()
Ik weet weer waarom ik met TGTG daar zelden wat haal. Gekkigheid![]()
En dan heb ik al een zak broodjes, twee appelbeignets en een zak knabbelstengels weggegeven.
...
O ja, beignets en stengels heb ik ook nog. En twee muffins.
Wat doe je voor vrijwilligerswerk?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:34 schreef Myraela het volgende:
Muffins daarentegen.Dat zou ik wel lusten.
Maar eerst maar eens naar m'n vrijwilligerswerk om te lunchen.
Kun je ze niet invriezen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:33 schreef Myraela het volgende:
Die harde broodjes van BB vond ik ook wel echt een nadeel. Dat krijg je gewoon niet op.
Nee, er zit vaak vlees bij. In België hebben ze ook vega pakketten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wauw![]()
Wij hadden de 30e een pakket van een Hoogvliet in de buurt van A en B. We kregen kerstkransjesmaar helaas ook een boel vlees, en A en ik eten dat allebei niet
![]()
Ik denk dat zo'n supermarktpakket gewoon niet zo'n goed idee is als je vegetariër bent
Kan, maar mijn vriezer zit al best vol. Met vlees van TGTGquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Kun je ze niet invriezen?
Evt later een plens water erover en even in de oven?
Ik zal zo Proveg eens aan hun mouw trekken, of die niet eens kunnen lobyen bij de supermarkten voor een vega(n) TGTG-optie. As ik nu bij de AH hier zie hoeveel 'Vegan'bordjes bij de schappen hangen, zou er toch echt wel genoeg moeten overblijven (naast groente en fruit natuurlijk) dat prima in zo'n pakket zou passen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wauw![]()
Wij hadden de 30e een pakket van een Hoogvliet in de buurt van A en B. We kregen kerstkransjesmaar helaas ook een boel vlees, en A en ik eten dat allebei niet
![]()
Ik denk dat zo'n supermarktpakket gewoon niet zo'n goed idee is als je vegetariër bent
Ik kom trouwens ook gewoon, sta alleen niet in het lijstjequote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:07 schreef Blues het volgende:
Ja leuk om mensen te meeten die ik nog nooit gezien hebEn de oudjes die ik al 'ken' weer te spreken!
Gezellig.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom trouwens ook gewoon, sta alleen niet in het lijstje
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kom trouwens ook gewoon, sta alleen niet in het lijstje
Ja, dacht ikquote:
Dat had ik ook een beetje idd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dacht ikEr komen ook zulke leuke mensen die ik graag weer wil zien! En benieuwd naar de mensen die ik nog niet ontmoet heb. Nou ja, wat Blues dus zegt
En geen Indiaaswant dat was mijn grootste drempel om te komen en waarom ik besloot niet te komen.
Ben je veganist af? Die kransjes zijn met boter toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wauw![]()
![]()
Misschien de fondantversie. Dat is allemaal suikerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:45 schreef derLudolf het volgende:
Ben je veganist af? Die kransjes zijn met boter toch?
Aha, ik dacht aan dezequote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien de fondantversie. Dat is allemaal suiker
edit: die ik hier heb daar zit idd ook melkvet, weipoeder en palmvet (is dat hetzelfde als olie?) in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |