Ik vind haar onsympathiekquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:25 schreef potjecreme het volgende:
Het zou wat zijn zeg als ze verliest van een hobby zangeres.
Thanks!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bedankt! Uiteraard ook de beste wensen voor jou!!
Zij is toch de dochter van Joost?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:27 schreef iBenny het volgende:
Deze versie is honderdmiljoenmiljard keer beter
@Symph ook jij (en DDM) de beste wensen!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zij is toch de dochter van Joost?
Fijne stem heeft ze.
Neequote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zij is toch de dochter van Joost?
Fijne stem heeft ze.
geen fijne stem?quote:
Dank, jij ookquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
@:Symph ook jij (en DDM) de beste wensen!
Boeie, ze hebben lol...quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die vrouwen kunnen echt niet dansen he
quote:
Zo te zien welquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:24 schreef Nizno het volgende:
krijgen we volgende week eindelijk de fittie?
Dan hoop ik wel op het einde want de slimste is tijdens het eerste deel bezigquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:04 schreef Sfeermaker het volgende:
Waarom heeft de redactie lil kleine nooit verteld dat hij zijn keuzes moet beargumenteren... het is zo tenenkrommend elke keer als hij aan het woord is.
Anouk vraagt: waarom vind je dat ie goed gezongen heeft? Kleine antwoordt: gewoon omdat ie goed gezongen heeft... and the battle of the jurys has begunquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]Dit ja, en dat is ook waar die fittie over gaat!
Ja vond ik ook, saaie battle trouwens.quote:
Mee eens.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:04 schreef Sfeermaker het volgende:
Waarom heeft de redactie lil kleine nooit verteld dat hij zijn keuzes moet beargumenteren... het is zo tenenkrommend elke keer als hij aan het woord is.
"Ik ben blij dat ik neit in de schoenen sta van JurylidX, want ik weet het niet. Ze zijn beide goed"... Tot 3x toe ditzelfde argumentquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:04 schreef Sfeermaker het volgende:
Ja klopt. Toch ineens wel (wijziging van plannen)quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He jij zou niet live kijken toch?
Lucky youquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja klopt. Toch ineens wel (wijziging van plannen)
Ik vond hem wel lekker klinken, maar wat Ali zegt, het voelt alsof hij zich heeft opgeofferd.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar ik vind deze 2 het wel vrij kut doen.
quote:
Ja ik ook, of iig begin 20quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Meisje in geel 16? Wow, had eerder aan 26 gedacht.
Die broer die staat te swingen
Blacky van mijquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:11 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Krullendame mag winnen van mij
Net wel een flinke misser. Maar vind haar klank wel mooierquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:11 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Krullendame mag winnen van mij
Die komt nog, tenminste ik denk dat ze vandaag komt.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:21 schreef Alura. het volgende:
Vind er tot nu toe niet veel bijzonders bij zitten om eerlijk te zijn
Bij hoge uitzondering wel eens een aardig rapnummer maar over het algemeenquote:
Rap live vind ik verschrikkelijk. Rap als track kan ik best waarderen. Maar voornamelijk Amerikaanse rap.quote:
Nederrapquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rap live vind ik verschrikkelijk. Rap als track kan ik best waarderen. Maar voornamelijk Amerikaanse rap.
Ik had het over Nederlandse rapquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rap live vind ik verschrikkelijk. Rap als track kan ik best waarderen. Maar voornamelijk Amerikaanse rap.
Ja, vroeger bij Yo momma.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:30 schreef IxCalypso het volgende:
Rapbattles zijn soms best leuk om te kijken
Zekerquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:33 schreef northernlight81 het volgende:
Dit is wel tof zo. Goed plan om dit zo te doen.
Rap is ook eigenlijk niet te coveren of na te doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:33 schreef northernlight81 het volgende:
Dit is wel tof zo. Goed plan om dit zo te doen.
Raar.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:35 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Knullie heeft weer geen mening
Ja, echt wel!quote:
Ik ben bang van wel..quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, dat was het uiteraard niet helemaal.
Er is uiteraard fors gekniptquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier zitten we al die tijd op te wachten
Nou echtquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier zitten we al die tijd op te wachten
Nee. Er is gewoon 1% uitgezonden.quote:
Wat hadden jullie verwacht danquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:39 schreef Breekfast het volgende:
Dit is alles wat ze van het fittie laten zien?
Een vuist op zijn bek zou hem wel passen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
En, heeft Anouk Lil Kleine in elkaar getimmerd?
Ze wilde niet meer met hem 1 ruimte zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou je hebt het hoogtepunt van 2020 nu al gemistquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien wilden ze wel helemaal niks uitzenden maar omdat de media wist van de ruzie hebben ze besloten toch ietsiepietsie te laten zien?quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een vuist op zijn bek zou hem wel passen.
Wat gebeurde er precies dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou je hebt het hoogtepunt van 2020 nu al gemist
Ik zou een maandje Videoland nemen om daar naar te mogen kijken.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een vuist op zijn bek zou hem wel passen.
Denk het ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:42 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Misschien wilden ze wel helemaal niks uitzenden maar omdat de media wist van de ruzie hebben ze besloten toch ietsiepietsie te laten zien?
okequote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou een maandje Videoland nemen om daar naar te mogen kijken.
20 seconds een gesprek dat de benaming ruzie niet waard isquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat gebeurde er precies dan?
Geen dank.quote:
RTL weet zoiets toch altijd weer mooi uit te melken, wat een topzender.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
20 seconds een gesprek dat de benaming ruzie niet waard is
George is de beste mol alle tijden.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Off topic: Merel Westrik is NIET de beste mol ever.. Pffff...
Link dan ook ffquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:48 schreef Kanaroe het volgende:
Ik las net al een online artikel op AD over De Ruzie
Voor de geïnteresseerden
Mwah na deze deceptie ben ik er klaar meequote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:48 schreef Kanaroe het volgende:
Ik las net al een online artikel op AD over De Ruzie
Voor de geïnteresseerden
Huh? Nee by far nietquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Begin er dan niet over.quote:
De mol iets interesserenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Stem is prima. Maar ik kan hem niet aanzien.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:53 schreef vencodark het volgende:
Zijn stem klinkt volwassenere dan hij eruit ziet en zich doorgaans gedraagt hier op tv.
Tijdens de reclame. Aankondiging voor vanavondquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oh, ik kijk niet naar Jinek, ik vind haar niet zo goed
De mol op 4quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
JazekerDe Mol, zeker vroegah en nu in België
Niemand nietquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Het mag toch ook eigenlijk niet echt een verrassing zijn dat Kleine er niks op te zeggen had.
Zijn reacties variëren altijd tussen 'ik vond het goed' en 'je ziet er ook goed uit'. Die gast heeft echt 0 verstand van zaken en bluft zich erdoorheen.
En door de drievoudige diss was hij waarschijnlijk zo erg op zijn pukkie getrapt dat een eerlijke mening voor zover hij die überhaupt heeft ver uit het raam was verdwenen.
Ik snap echt niet wat hij nog daar doet
Kijkers trekkenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Het mag toch ook eigenlijk niet echt een verrassing zijn dat Kleine er niks op te zeggen had.
Zijn reacties variëren altijd tussen 'ik vond het goed' en 'je ziet er ook goed uit'. Die gast heeft echt 0 verstand van zaken en bluft zich erdoorheen.
En door de drievoudige diss was hij waarschijnlijk zo erg op zijn pukkie getrapt dat een eerlijke mening voor zover hij die überhaupt heeft ver uit het raam was verdwenen.
Daarom zei Anouk er ook wat van denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik kijk voor het eerst en vind hem een sukkel eersteklasquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Die komt echt niet nog een seizoen coachen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ging een paar x mis vond ikquote:
Van beide niet maar Zorha klonk lekkerder.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:07 schreef vencodark het volgende:
Ik vind dat keelgeluid van Emma gewoon niet zo.
Dat zei ik omdat ik die band wilde behouden, helaasquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:07 schreef Alura. het volgende:
[..]
Dan had ze sowieso de liveshows gehaald. Wat een matig team heeft hij tot nu toe
Maar wat kan ze van hem leren?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:07 schreef Alura. het volgende:
[..]
Dan had ze sowieso de liveshows gehaald. Wat een matig team heeft hij tot nu toe
Waarom moesten eerder die strepen weg?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:07 schreef IxCalypso het volgende:
Tjonge, strepen weer terug inderdaad hahaha
Anouk vond dat aanstellerij en niet nodig.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom moesten eerder die strepen weg?
Moest van Anoukquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom moesten eerder die strepen weg?
Al die coaches hebben ook een sidekick toch? Ik zie in ieder geval bij lil kleine en ali b dat ze vaak iemand er bij hebben, neem dan altijd maar aan dat dat een zangcoach ofzo isquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar wat kan ze van hem leren?
Dacht Ali B te horen?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Die man net naast Lil Kleine. Is dat zo een metamorfose man uit een programma? Oh hij staat nu ook op het podium.
Getrouwd met een Nederlanderquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:09 schreef Kanaroe het volgende:
Zij heeft een Nederlands aandoende naam, maar spreekt Engels?
Ja klopt, want advies over zangquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:09 schreef Alura. het volgende:
[..]
Al die coaches hebben ook een sidekick toch? Ik zie in ieder geval bij lil kleine en ali b dat ze vaak iemand er bij hebben, neem dan altijd maar aan dat dat een zangcoach ofzo is
de Paul? ook kleinquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:11 schreef vencodark het volgende:
Die gozer lijkt mij een one trick pony.
Anouk wilde er 2 allebei idd niet doorlaten in een voorstukje. Moet wel over deze battle gaan. Ze waren net écht dramátisch slecht.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:11 schreef DKUp het volgende:
De ruzie op het einde door de dramatische battle in Team Kleine.....
Ze zijn momenteel bezig om te besluiten wie de coaches het volgende seizoen zijn. Lil’ Kleine eruit mag ik hopen......quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Anouk wilde er 2 allebei idd niet doorlaten. Moet wel over deze battle gaan. Ze waren net écht dramátisch slecht.
Zou ook nog kunnen, hier gaat het verderquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Anouk wilde er 2 allebei idd niet doorlaten in een voorstukje. Moet wel over deze battle gaan. Ze waren net écht dramátisch slecht.
Ik vond vorige week slechterquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:25 schreef Alura. het volgende:
Wat een slechte battles deze aflevering
Zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:26 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
En geen Formule 1 atm, wat nu ^^
Niet Jinek staat erquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:28 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Petje Pitamientje was altijd wel schattig, maar ik ben niet zo'n talkshowpersoon
Boekenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:35 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oja, ik zat even iets te posten over boeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |