Ik vind haar onsympathiekquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:25 schreef potjecreme het volgende:
Het zou wat zijn zeg als ze verliest van een hobby zangeres.
Thanks!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bedankt! Uiteraard ook de beste wensen voor jou!!
Zij is toch de dochter van Joost?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:27 schreef iBenny het volgende:
Deze versie is honderdmiljoenmiljard keer beter
@Symph ook jij (en DDM) de beste wensen!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zij is toch de dochter van Joost?
Fijne stem heeft ze.
Neequote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zij is toch de dochter van Joost?
Fijne stem heeft ze.
geen fijne stem?quote:
Dank, jij ookquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
@:Symph ook jij (en DDM) de beste wensen!
Boeie, ze hebben lol...quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die vrouwen kunnen echt niet dansen he
quote:
Zo te zien welquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:24 schreef Nizno het volgende:
krijgen we volgende week eindelijk de fittie?
Dan hoop ik wel op het einde want de slimste is tijdens het eerste deel bezigquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:04 schreef Sfeermaker het volgende:
Waarom heeft de redactie lil kleine nooit verteld dat hij zijn keuzes moet beargumenteren... het is zo tenenkrommend elke keer als hij aan het woord is.
Anouk vraagt: waarom vind je dat ie goed gezongen heeft? Kleine antwoordt: gewoon omdat ie goed gezongen heeft... and the battle of the jurys has begunquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]Dit ja, en dat is ook waar die fittie over gaat!
Ja vond ik ook, saaie battle trouwens.quote:
Mee eens.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:04 schreef Sfeermaker het volgende:
Waarom heeft de redactie lil kleine nooit verteld dat hij zijn keuzes moet beargumenteren... het is zo tenenkrommend elke keer als hij aan het woord is.
"Ik ben blij dat ik neit in de schoenen sta van JurylidX, want ik weet het niet. Ze zijn beide goed"... Tot 3x toe ditzelfde argumentquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:04 schreef Sfeermaker het volgende:
Ja klopt. Toch ineens wel (wijziging van plannen)quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He jij zou niet live kijken toch?
Lucky youquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja klopt. Toch ineens wel (wijziging van plannen)
Ik vond hem wel lekker klinken, maar wat Ali zegt, het voelt alsof hij zich heeft opgeofferd.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar ik vind deze 2 het wel vrij kut doen.
quote:
Ja ik ook, of iig begin 20quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Meisje in geel 16? Wow, had eerder aan 26 gedacht.
Die broer die staat te swingen
Blacky van mijquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:11 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Krullendame mag winnen van mij
Net wel een flinke misser. Maar vind haar klank wel mooierquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:11 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Krullendame mag winnen van mij
Die komt nog, tenminste ik denk dat ze vandaag komt.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:21 schreef Alura. het volgende:
Vind er tot nu toe niet veel bijzonders bij zitten om eerlijk te zijn
Bij hoge uitzondering wel eens een aardig rapnummer maar over het algemeenquote:
Rap live vind ik verschrikkelijk. Rap als track kan ik best waarderen. Maar voornamelijk Amerikaanse rap.quote:
Nederrapquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rap live vind ik verschrikkelijk. Rap als track kan ik best waarderen. Maar voornamelijk Amerikaanse rap.
Ik had het over Nederlandse rapquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rap live vind ik verschrikkelijk. Rap als track kan ik best waarderen. Maar voornamelijk Amerikaanse rap.
Ja, vroeger bij Yo momma.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:30 schreef IxCalypso het volgende:
Rapbattles zijn soms best leuk om te kijken
Zekerquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:33 schreef northernlight81 het volgende:
Dit is wel tof zo. Goed plan om dit zo te doen.
Rap is ook eigenlijk niet te coveren of na te doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:33 schreef northernlight81 het volgende:
Dit is wel tof zo. Goed plan om dit zo te doen.
Raar.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:35 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Knullie heeft weer geen mening
Ja, echt wel!quote:
Ik ben bang van wel..quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, dat was het uiteraard niet helemaal.
Er is uiteraard fors gekniptquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier zitten we al die tijd op te wachten
Nou echtquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier zitten we al die tijd op te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |