SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ja, hij vroeg of hij echt mee moest en ik heb gezegd dat hij inderdaad geen keus had. Hij ging wat mopperend mee en zei dat hij ook helemaal geen honger had en dat hij dan niks zou gaan eten. Maar bestelde uiteindelijk de T-bone steak die hij ook helemaal op heeft gegetenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is je zoon nog meegegaan met het verjaardagsfeestje?
daarom heb ik er ook een trapje bijgezetquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom van de tafel af, levensgevaarlijk op jouw leeftijd...
Prachtig!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij vroeg of hij echt mee moest en ik heb gezegd dat hij inderdaad geen keus had. Hij ging wat mopperend mee en zei dat hij ook helemaal geen honger had en dat hij dan niks zou gaan eten. Maar bestelde uiteindelijk de T-bone steak die hij ook helemaal op heeft gegeten![]()
Dat was de ¤ 26,50 wel waard
Misschien heb ik het wel eens gehoord, maar dat het de T2K niet heeft gehaald is wel logisch...quote:
Ai, traumatisch om mee te maken ook. Hopelijk valt het mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:13 schreef MadMaster het volgende:
O jee, 2 trapeze artiesten in het kerst circus van Carré naar beneden gevallen en gewond afgevoerd...
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:13 schreef MadMaster het volgende:
O jee, 2 trapeze artiesten in het kerst circus van Carré naar beneden gevallen en gewond afgevoerd...
Ik denk wel dat dit de lijst zou halen als het in de voorkeuzelijst komt..quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien heb ik het wel eens gehoord, maar dat het de T2K niet heeft gehaald is wel logisch...
Zullen we het ooit te weten komen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dit de lijst zou halen als het in de voorkeuzelijst komt..
quote:
ja maar ik wilde niet teveel lange nummers en die is best wel lang.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:16 schreef livelink het volgende:
Je had van Wham eigenlijk 'Everything she wants' moeten kiezen.
Dat is nog afwachtenquote:
Deze is ook leuk hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar ik wilde niet teveel lange nummers en die is best wel lang.
quote:
Probeer ik 'n keer aardig te zijnquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
En met peaceman wordt niet gecorrespondeerd
De kerstboom is weer opgeruimdquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Terwijl ik aan het lezen ben zie ik je van nick UI veranderen. Zijn de feestdagen nu officieel afgelopen?
en de kerststalquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De kerstboom is weer opgeruimd![]()
Niet dat we die hadden
Die van mij staat nogquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet dat we die hadden
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet dat we die hadden
Livelink begreep het wel...quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
Probeer ik 'n keer aardig te zijn
![]()
en het is just me met kleine letters![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij vroeg of hij echt mee moest en ik heb gezegd dat hij inderdaad geen keus had. Hij ging wat mopperend mee en zei dat hij ook helemaal geen honger had en dat hij dan niks zou gaan eten. Maar bestelde uiteindelijk de T-bone steak die hij ook helemaal op heeft gegeten![]()
Dat was de ¤ 26,50 wel waard
* just me gaat in een hoekje mokkenquote:
Wij gaan morgen ook alle kerstspullen opruimenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Morgen ruim ik de kerstboom op en dan zal ik ook mijn UI wel weer eens aanpassen. Ik vind de ster nog wel vrolijk voor nu.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gaan morgen ook alle kerstspullen opruimen
Gewoon doen alsof je meehelpt. Je sjouwt een keer een doosje naar boven of zo.quote:
ik vind t vooral niet leuk dat alles weggaat.. is zo kaalquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je meehelpt. Je sjouwt een keer een doosje naar boven of zo.
Klinkt waarschijnlijk heel stom, maar ik hoor S&G hier helemaal niet in. Verder wel een leuk nummer.quote:
ik vind het 1 van hun leukstequote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt waarschijnlijk heel stom, maar ik hoor S&G hier helemaal niet in. Verder wel een leuk nummer.
Hier is vandaag alles weer opgeruimd.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gaan morgen ook alle kerstspullen opruimen
groeit snel genoeg weer aanquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind t vooral niet leuk dat alles weggaat.. is zo kaal
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Vandaag moest ik werken en toen ik thuiskwam, was ik moe. Net terug van mijn vader, dus het gaat vandaag ook niet meer gebeuren. Morgenvroeg.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier is vandaag alles weer opgeruimd.
We hebben nog wel oliebollen en appelbeignets...
da's leuk toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel aantal heb ik niet of zelden gehoord.
Ik ook niet hoor. Deze van REM bijvoorbeeld ook niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel aantal heb ik niet of zelden gehoord.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
deze heb ik al geregeld gedraaid in andere shows van mij.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Deze van REM bijvoorbeeld ook niet.
Ohquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
deze heb ik al geregeld gedraaid in andere shows van mij.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:28 schreef brother52 het volgende:
Heb ik vanochtend hun t-shirt niet voor niks aangetrokken
Bedenk me net dat ik dat shirt ook alweer ruim 14 jaar heb.quote:
duetje van peaceman en Diaanquote:
Het is vandaag de geboortedag van mijn moeder.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vandaag moest ik werken en toen ik thuiskwam, was ik moe. Net terug van mijn vader, dus het gaat vandaag ook niet meer gebeuren. Morgenvroeg.
We hebben alleen nog wat chocolade kerstkransjes.
Mag ik daaruit opmaken dat Annabel nog steeds in de top2000 staatquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Mag ik daaruit opmaken dat Annabel nog steeds in de top2000 staat
2005 toch? Bijna 15 jaar al.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik dat shirt ook alweer ruim 14 jaar heb.
dat hoorde ikquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is veel mooier dan zijn liedje in de lijst, zei ik gisteren nog tegen m'n wederhelft.
Sommige tradities zijn het heel erg waard om in ere te houdenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is vandaag de geboortedag van mijn moeder.
Ze bakte altijd oliebollen met Oud & Nieuw en op haar verjaardag at ik meestal de laatste op.
Ze is nu alweer 23 jaar geleden overleden, maar uit traditie eet ik op 3 januari altijd minimaal 1 oliebol én een appelbeignet.
Al zijn ze soms niet meer te vreten, het moet...
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze bakte altijd oliebollen met Oud & Nieuw en op haar verjaardag at ik meestal de laatste op.
Ze is nu alweer 23 jaar geleden overleden, maar uit traditie eet ik op 3 januari altijd minimaal 1 oliebol én een appelbeignet.
Dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk hoorquote:
is jouw wederhelft alweer vrijgelaten ?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Hier heeft Maarten van Rossem een duidelijke mening over![]()
De uitspraak van de letter IJ in dit geval
is dat wat dan? dat nieuwe nummer?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Leuk hoorIk hoorde onlangs nog een vrij nieuw nummer van hem. Krijgt geen aandacht meer op de radio, helaas.
quote:
Mooie traditie welquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij heeft geen ongelijk, maar Maarten van Rossem moet toch zijn mond houden in dit geval.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:31 schreef Symphonic het volgende:
Hier heeft Maarten van Rossem een duidelijke mening over![]()
De uitspraak van de letter IJ in dit geval
Ik zag d'r woensdag wel. (Of is ze sindsdien weer op vakantie gestuurd?)quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
is jouw wederhelft alweer vrijgelaten ?
ik vind Doolittle echt hun meesterwerk en deze erg leuk.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, dit vind ik eigenlijk een minder liedje van de Pixies. Zeg ik als fan.
Ik vind deze juist bij hun betere horen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, dit vind ik eigenlijk een minder liedje van de Pixies. Zeg ik als fan.
Ze mag van mij voorlopig niet meer op FOK!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
is jouw wederhelft alweer vrijgelaten ?
Zoiets jaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag d'r woensdag wel. (Of is ze sindsdien weer op vakantie gestuurd?)
Gewoon niet buiten MUZ loslaten.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze mag van mij voorlopig niet meer op FOK!
Dat hooligangedrag moet maar eens afgelopen zijn.
Goede traditie om erin te houden.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben zelfkennisquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Zelf vind ik ze het beste songwritersduo sinds Lennon & McCartney. En uiteraard zitten daar enorm veel grijstinten tussen.quote:
Ja, het gaat alle perken te buiten. Zomaar feedback aan een faalmod geven in een feedback-topic. Wat denkt ze wel niet...quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het niet hun best, maar wel een leuk liedje.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Zelf vind ik ze het beste songwritersduo sinds Lennon & McCartney. En uiteraard zitten daar enorm veel grijstinten tussen.
(Overigens wordt Being Boring heel regelmatig gedraaid op de Belgische Radio 2. In Nederland werkelijk nooit, dus kan zo'n nummer ook met geen mogelijkheid in de Top 2000 komen)
Dat is ook nog het enige forum dat ik zie.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon niet buiten MUZ loslaten.
Ik had eigenlijk verwacht dat je Love etc. zou kiezenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het niet hun best, maar wel een leuk liedje.
Nee, blijf dan maar hier. Wij trappen wel op de rem als het nodig is.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is ook nog het enige forum dat ik zie.
De rest heb ik weggesloopt.
En vooral voordat ik er frontaal in knal.
Ja, dat is inderdaad totaal onvestandig, heeft het verleden al zeer vaak geleerd.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, het gaat alle perken te buiten. Zomaar feedback aan een faalmod geven in een feedback-topic. Wat denkt ze wel niet...
Wat klinkt het nog kort geleden....quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
3 februari in Rotterdam. zag ik net op de achterkant
Join the clubquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
juist omdat die van mij verwacht zou worden heb ik dat niet gedaanquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat je Love etc. zou kiezenMaar ik vind Being Boring een prima keuze hoor.
De sportgerelateerde fora kan ik prima hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dinges?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even met Lennon een spel spelen. Hij verveelt zich.
Raad wat papa nu weer draait.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even met Lennon een spel spelen. Hij verveelt zich.
Woordzoeker, dus ja eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:44 schreef peaceman het volgende:
Moody Blues - I'm Just A Singer (In A Rock And Roll Band)
Tijjdje geleden de Moody Blues live gezien en de originele drummer is er nog wel bij, maar kan het niet meer bijhouden.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:44 schreef peaceman het volgende:
Moody Blues - I'm Just A Singer (In A Rock And Roll Band)
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijjdje geleden de Moody Blues live gezien en de originele drummer is er nog wel bij, maar kan het niet meer bijhouden.
Dus hebben ze een 2e drummer op het podium, die de hoofdpartijen speelt en de ander tikt hier en daar wat mee...
Ah, dat is eigenlijk wel heel liefquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijjdje geleden de Moody Blues live gezien en de originele drummer is er nog wel bij, maar kan het niet meer bijhouden.
Dus hebben ze een 2e drummer op het podium, die de hoofdpartijen speelt en de ander tikt hier en daar wat mee...
Goed dat je luistert danquote:
In het Top 2000 topic zouden we nu met een hilarisch grapje komen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:50 schreef brother52 het volgende:
Brian May had een dagje vrij zo te horen
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het Top 2000 topic zouden we nu met een hilarisch grapje komen.
Hij deed niet may?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij zijn het meer serieuze deel van MUZquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
fixedquote:
1981, zie ik... beetje voor mijn tijd (ging pas echt muziek luisteren vanaf 1986). Genoeg oud werk van Queen gehoord, maar deze is me nooit opgevallen...quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet? Dit is wel een hitje geweest...
Dat zat ik net ook te denken.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:52 schreef Symphonic het volgende:
Deze baspartij toch maar eens oefenen
Tijdens een opnamedag deed iedereen behalve Brian May....quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tijdens een opnamedag deed iedereen behalve Brian May....
zoiets?
alleen zo jammer dat je niet wist wat je zongquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Deze single heb ik echt aan pulp gedraaid als kind.
Prachtig dit
Je moet hem even uitleggen voor George...quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tijdens een opnamedag deed iedereen behalve Brian May....
zoiets?
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet hem even uitleggen voor George...
Hij snapte de....
Moest hij ook maar niet over de moderatie klagenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:52 schreef brother52 het volgende:
Trouwens de eerste clip die een ban kreeg op mtv.
Ik ga hem morgen maar eens afstoffen dan.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Moest hij ook maar niet over de moderatie klagen
En ik kan mijn akoestische er ook bij pakken. Kijken of ik dit nog kan spelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen maar eens afstoffen dan.
Nu is het meer another bass bites the dust
[..]
Die happen beter op regenwormen hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen maar eens afstoffen dan.
Nu is het meer another bass bites the dust
Alleen als ze een Finn hebbenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die happen beter op regenwormen hoor
[..]
En dan ook meteen de top 20 in.quote:
Ik zei gisteren nog tegen mijn man dat ik verder eigenlijk niks van Led Zeppelin ken. Dus leuk om nu iets van hen te leren kennen. Klinkt helemaal niet slecht ook.quote:
ja huilen man, heel veel huilenquote:
Dit staat niet in de Top 2000, terwijl zo veel middelmatige troep van ze er wél in staat?quote:
Yup en dit is wmb hun mooistequote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit staat niet in de Top 2000, terwijl zo veel middelmatige troep van ze er wél in staat?![]()
Atlas staat er trouwens ook niet meer in.x 1000
Sowwy, mama appelsap die ik niet niet kon horenquote:
Ik hoor ze bijna nooit uit mezelf.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Sowwy, mama appelsap die ik niet niet kon horen
Ik hoor ze liever nietquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor ze bijna nooit uit mezelf.
Voor mij is het echt jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, ik en Doe Maar worden geen Vrienden.
Deze zou echt weer terug moeten in de top2000quote:
Ik heb er ook weinig mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, ik en Doe Maar worden geen Vrienden.
Maar hij stond er nog nooit in.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze zou echt weer terug moeten in de top2000
Niet? Dat is nog erger.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar hij stond er nog nooit in.
dat geloof ik graag. Tenminste in hun goede tijd.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Live dat einde met die gitaar en een brullende Bono, dat is kippenvel...
Zoo Tour, geweldig was dat.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat geloof ik graag. Tenminste in hun goede tijd.
Niet gewoon de Abbey Road medley?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo heb ik me ooit verslapen voor een nachtdienst
die ben ik ook geweest dacht ik. welk jaar was dat?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet gewoon de Abbey Road medley?
Gelukkig was het bij mij nadat ik thuis kwam van mn werkquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
1992 (Ahoy) en 1993 (4 x De Kuip)quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
die ben ik ook geweest dacht ik. welk jaar was dat?
ik was er bij in de kuip, de dag dat Ajax won van Feyenoord in Amsterdam.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1992 (Ahoy) en 1993 (3 x De Kuip)
peaceman staat hier over het algemeen wel bekend om zijn onvoorspelbare overgangen. Maar dat valt vanavond wel mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:34 schreef Isorden het volgende:
goeie overgang ook wel, kunnen ze bij de top 2000 nog een puntje aan zuigen
Ik heb me ooit ruim 6 uur verslapen, zou ik nu voor tekenen, haha.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar dat gebeurd wel vakerquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik was er bij in de kuip, de dag dat Ajax won van Feyenoord in Amsterdam.
de avond is nog jongquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
peaceman staat hier over het algemeen wel bekend om zijn onvoorspelbare overgangen. Maar dat valt vanavond wel mee.
voor de meeste mensen is de overgang onvoorspelbaarquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
peaceman staat hier over het algemeen wel bekend om zijn onvoorspelbare overgangen. Maar dat valt vanavond wel mee.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
voor de meeste mensen is de overgang onvoorspelbaar
OMG, ik negeer alle verschijnselen tot nog toe.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
voor de meeste mensen is de overgang onvoorspelbaar
Vwb dat laatste, dat is niks bijzonders.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik was er bij in de kuip, de dag dat Ajax won van Feyenoord in Amsterdam.
op zich niet, maar wel dat dat precies die dag was.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vwb dat laatste, dat is niks bijzonders.
Ik heb er 5 van de 6 meegemaakt, er was later ook nog een concert de Goffert toen.
dan moeten ze maar op 20 december beginnenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:38 schreef Isorden het volgende:
Het viel me trouwens wel op dat ik op mn voorlopige concept stemlijstje voor 2020 8 nummer van 7 minuten of langer heb staan
Telegraph Road en verder alles van Pink Floyd?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:38 schreef Isorden het volgende:
Het viel me trouwens wel op dat ik op mn voorlopige concept stemlijstje voor 2020 8 nummer van 7 minuten of langer heb staan
Valt mee, van die 8 nummer staat alleen War pigs van Black Sabbath er momenteel niet inquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan moeten ze maar op 20 december beginnen
halloquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:40 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Goedenavond allen, hoe is het met jullie?
Goedenavondquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:40 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Goedenavond allen, hoe is het met jullie?
Ook een mooi nummer van ze.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:39 schreef peaceman het volgende:
Culture Club - Time (clock of the heart)
Telegraph Raodquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Telegraph Road en verder alles van Pink Floyd?
en hoor je nooit meerquote:
Prima! Ik heb het een nieuw katje in huis genomen en zit nu gezellig muziek te luisteren met haar.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:42 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Prima! Ik heb het een nieuw katje in huis genomen en zit nu gezellig muziek te luisteren met haar.
gezelligquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:42 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Prima! Ik heb het een nieuw katje in huis genomen en zit nu gezellig muziek te luisteren met haar.
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Update: Circusartiesten buiten levensgevaar na val uit nok Carré
peaceman heeft behoorlijk veel mensen hier naar toe getrokkenquote:
Behalve Master of Puppets een prima lijstje. War Pigs ken ik niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Telegraph Raod
Shiny On You Crazy Diamond
Child In Time
Bat Out Of Hell
Free Bird
November Rain
Master of Puppets
Like A Hurricane
Stairway To Heaven
War Pigs
Brothers In Arms
Goodnight Saigon
oh kut... niet goed gekeken.. nou ja... als dat de enige is..quote:
Hier had ook Life in the Fast Lane kunnen staan.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh kut... niet goed gekeken.. nou ja... als dat de enige is..
mijn excuses![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Behalve Master of Puppets een prima lijstje. War Pigs ken ik niet.
Ja, nu gaan we alles controleren hequote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
mijn excuses![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De heks heeft je misleid.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
mijn excuses![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of Seven Bridges Roadquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier had ook Life in the Fast Lane kunnen staan.
Misschien als ik het hoor? Het doet me nu geen enkel belletje rinkelen.quote:
tja excuses nuquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier had ook Life in the Fast Lane kunnen staan.
Dan moet je naar mijn covershow gaan luisteren. Heb hem er net bij gegooidquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien als ik het hoor? Het doet me nu geen enkel belletje rinkelen.
Wanneer is die?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je naar mijn covershow gaan luisteren. Heb hem er net bij gegooid
je zou het kunnen denkenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Probeer je hier iets mee te zeggen Peace?
Dinsdag of woensdag denk ik.quote:
Part 3, kan ook. Deze band is dus de Kensington van de new age?quote:
ga je mond eens spoelen!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Part 3, kan ook. Deze band is dus de Kensington van de new age?
Tof!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je naar mijn covershow gaan luisteren. Heb hem er net bij gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |