SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ja, hij vroeg of hij echt mee moest en ik heb gezegd dat hij inderdaad geen keus had. Hij ging wat mopperend mee en zei dat hij ook helemaal geen honger had en dat hij dan niks zou gaan eten. Maar bestelde uiteindelijk de T-bone steak die hij ook helemaal op heeft gegetenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is je zoon nog meegegaan met het verjaardagsfeestje?
daarom heb ik er ook een trapje bijgezetquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom van de tafel af, levensgevaarlijk op jouw leeftijd...
Prachtig!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij vroeg of hij echt mee moest en ik heb gezegd dat hij inderdaad geen keus had. Hij ging wat mopperend mee en zei dat hij ook helemaal geen honger had en dat hij dan niks zou gaan eten. Maar bestelde uiteindelijk de T-bone steak die hij ook helemaal op heeft gegeten![]()
Dat was de ¤ 26,50 wel waard
Misschien heb ik het wel eens gehoord, maar dat het de T2K niet heeft gehaald is wel logisch...quote:
Ai, traumatisch om mee te maken ook. Hopelijk valt het mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:13 schreef MadMaster het volgende:
O jee, 2 trapeze artiesten in het kerst circus van Carré naar beneden gevallen en gewond afgevoerd...
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:13 schreef MadMaster het volgende:
O jee, 2 trapeze artiesten in het kerst circus van Carré naar beneden gevallen en gewond afgevoerd...
Ik denk wel dat dit de lijst zou halen als het in de voorkeuzelijst komt..quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien heb ik het wel eens gehoord, maar dat het de T2K niet heeft gehaald is wel logisch...
Zullen we het ooit te weten komen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dit de lijst zou halen als het in de voorkeuzelijst komt..
quote:
ja maar ik wilde niet teveel lange nummers en die is best wel lang.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:16 schreef livelink het volgende:
Je had van Wham eigenlijk 'Everything she wants' moeten kiezen.
Dat is nog afwachtenquote:
Deze is ook leuk hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar ik wilde niet teveel lange nummers en die is best wel lang.
quote:
Probeer ik 'n keer aardig te zijnquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
En met peaceman wordt niet gecorrespondeerd
De kerstboom is weer opgeruimdquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Terwijl ik aan het lezen ben zie ik je van nick UI veranderen. Zijn de feestdagen nu officieel afgelopen?
en de kerststalquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De kerstboom is weer opgeruimd![]()
Niet dat we die hadden
Die van mij staat nogquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet dat we die hadden
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet dat we die hadden
Livelink begreep het wel...quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
Probeer ik 'n keer aardig te zijn
![]()
en het is just me met kleine letters![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij vroeg of hij echt mee moest en ik heb gezegd dat hij inderdaad geen keus had. Hij ging wat mopperend mee en zei dat hij ook helemaal geen honger had en dat hij dan niks zou gaan eten. Maar bestelde uiteindelijk de T-bone steak die hij ook helemaal op heeft gegeten![]()
Dat was de ¤ 26,50 wel waard
* just me gaat in een hoekje mokkenquote:
Wij gaan morgen ook alle kerstspullen opruimenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Morgen ruim ik de kerstboom op en dan zal ik ook mijn UI wel weer eens aanpassen. Ik vind de ster nog wel vrolijk voor nu.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gaan morgen ook alle kerstspullen opruimen
Gewoon doen alsof je meehelpt. Je sjouwt een keer een doosje naar boven of zo.quote:
ik vind t vooral niet leuk dat alles weggaat.. is zo kaalquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je meehelpt. Je sjouwt een keer een doosje naar boven of zo.
Klinkt waarschijnlijk heel stom, maar ik hoor S&G hier helemaal niet in. Verder wel een leuk nummer.quote:
ik vind het 1 van hun leukstequote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt waarschijnlijk heel stom, maar ik hoor S&G hier helemaal niet in. Verder wel een leuk nummer.
Hier is vandaag alles weer opgeruimd.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gaan morgen ook alle kerstspullen opruimen
groeit snel genoeg weer aanquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind t vooral niet leuk dat alles weggaat.. is zo kaal
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |