abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 januari 2020 @ 23:35:51 #201
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_190883074
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 03:32 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Haha volledig mee eens. Blij dat ik nu in de VS woon en mn zoon hier opgroeit. Wereld van verschil.
Maar jullie hebben Trump.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 4 januari 2020 @ 23:37:55 #202
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_190883131
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 15:15 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Het is nogal kostbaar voor de belastingbetaler om voor een paar dagen per jaar het gehele politieapparaat te vervijfvoudigen.
Maar men kan wel prima het leger/marechaussee inzetten en daarnaast een soort van wat ooit de BB was opleiden tot handhaver met vergaande bevoedheden en uitrusting.
Je kan eenvoudig de capaciteit verdubbelen door drugs te legaliseren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_190883172
Al dat gejank hier op media is nogal sneu, het is net een stel kinderen waartegen wordt gezegd dat ze iets niet meer mogen. De hele toestand is gewoon te veel uit de hand gelopen en de excessen te talrijk. Handhaven op verkeerd gebruik is niet mogelijk, dan rest een verbod. Accepteer dat of draag bij aan een oplossing en ga niet met het vingertje naar de kant wijzen waar nog wel gezond verstand zit.
pi_190883386
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 23:39 schreef elplato het volgende:
Al dat gejank hier op media is nogal sneu, het is net een stel kinderen waartegen wordt gezegd dat ze iets niet meer mogen. De hele toestand is gewoon te veel uit de hand gelopen en de excessen te talrijk. Handhaven op verkeerd gebruik is niet mogelijk, dan rest een verbod. Accepteer dat of draag bij aan een oplossing en ga niet met het vingertje naar de kant wijzen waar nog wel gezond verstand zit.
De oplossing is de verkoop en het afsteken het hele jaar vrijgeven. Als pubertje was ik ook veel te vroeg aan het knallen, maar zelfs op het hoogtepunt van mijn knalinteresse werd het binnen twee dagen heel saai. Zonder spanning van bureau halt al helemaal. Als de alcohol zeikers het voor elkaar krijgen dat drank nog maar 3 dagen van het jaar gekocht en gedronken mag worden zullen we ook heel wat doden en ziekenhuisbezoeken zien.
pi_190883934
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 23:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De oplossing is de verkoop en het afsteken het hele jaar vrijgeven. Als pubertje was ik ook veel te vroeg aan het knallen, maar zelfs op het hoogtepunt van mijn knalinteresse werd het binnen twee dagen heel saai. Zonder spanning van bureau halt al helemaal. Als de alcohol zeikers het voor elkaar krijgen dat drank nog maar 3 dagen van het jaar gekocht en gedronken mag worden zullen we ook heel wat doden en ziekenhuisbezoeken zien.
Klinkt misschien aardig, maar niet erg doordacht. Vuurwerk wat het hele jaar door wordt afgeschoten zal dan ineens niet meer voor overlast en problemen zorgen?
Bovendien is je vergelijk nogal zwak. Als er nog maar 3 dagen per jaar alcohol gedronken zou worden, zijn over het hele jaar genomen de negatieve effecten juist vele malen kleiner.
  Forum Admin zondag 5 januari 2020 @ 00:57:29 #206
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_190884236
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 23:39 schreef elplato het volgende:
Dat is natuurlijk een slecht argument. Als de politie over een tijdje (en dat lijkt er ook aan te zitten komen) niet meer genoeg mankracht heeft om bijvoorbeeld voetbalwedstrijden te beveiligen/hand te houden.. wat dan? Stoppen met voetbalwedstrijden? Je kunt niet een meerderheid, want dat is het, hun plezier ontzeggen omdat een groep mongolen zich niet kunnen gedragen én er niet tegen opgetreden kan worden.

Vuurwerkzones, al dan niet met verbod op knalvuurwerk is een goede oplossing, simpelweg omdat dat véél gemakkelijker te handhaven is, maar in het zure nee-derland is dat waarschijnlijk niet mogelijk. Ik zie vooral hele zure mensen die toch altijd al een hekel aan vuurwerk hadden dit met beide handen aangrijpen om het uit te bannen. Dat zou het zoveelste voorbeeld zijn van een jankende minderheid die haar zin krijgt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Straatcommando. op 05-01-2020 01:18:13 ]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 5 januari 2020 @ 05:44:30 #207
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190885325
Nederlandse cultuur: aan het einde van elk jaar komen Nederlandse terroristen op straat om 'een feestje te vieren'.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  zondag 5 januari 2020 @ 06:05:38 #208
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_190885371
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 14:18 schreef AchJa het volgende:

[..]

Sinds wanneer is dat soort vuurwerk legaal?
Ach ja zolang er geen voldoende controle is. Is eigenlijk alles legaal. Ik zie vaak crimineel gedrag op plekken maar de politie enz heeft daar geen mensen voor. Dank zij de VVD, PVDA enz.

[ Bericht 5% gewijzigd door Megumi op 05-01-2020 07:27:54 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 5 januari 2020 @ 06:17:07 #209
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_190885397
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2020 00:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een slecht argument. Als de politie over een tijdje (en dat lijkt er ook aan te zitten komen) niet meer genoeg mankracht heeft om bijvoorbeeld voetbalwedstrijden te beveiligen/hand te houden.. wat dan? Stoppen met voetbalwedstrijden? Je kunt niet een meerderheid, want dat is het, hun plezier ontzeggen omdat een groep mongolen zich niet kunnen gedragen én er niet tegen opgetreden kan worden.

Vuurwerkzones, al dan niet met verbod op knalvuurwerk is een goede oplossing, simpelweg omdat dat véél gemakkelijker te handhaven is, maar in het zure nee-derland is dat waarschijnlijk niet mogelijk. Ik zie vooral hele zure mensen die toch altijd al een hekel aan vuurwerk hadden dit met beide handen aangrijpen om het uit te bannen. Dat zou het zoveelste voorbeeld zijn van een jankende minderheid die haar zin krijgt.
De voetbalclubs zou je in elk geval zelf 100% voor de inzet van politie en degelijke kunnen laten opdraaien en dat laten doorbereken in de kaarten opgelost denk ik dan. Stimuleert ze dan daar wat aan te doen. Zonder dat de belastingbetaler daar voor moet opdraaien.

En heb begrepen dat er toch een meerderheid lijkt te komen voor een vuurwerk verbod. Waar mening arts en hulpdienst het wel mee eens zal zijn wat zij meemaken op ouderejaars avond is normaal gesproken alleen het geval in een het geval van een soort van oorlog.

Ik schat zelf dat ik de inzet van een Romeins legioen (+/-7500 man plus ruiterij plus medisch personeel. Zeer bedreven in het amputeren en dergelijke.) zou nodig hebben om het centrum rustig te houden van Amsterdam. :P Op het afgelopen oudjaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Megumi op 05-01-2020 07:36:59 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 5 januari 2020 @ 06:31:35 #210
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_190885433
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 05:44 schreef NoPicNic het volgende:
Nederlandse cultuur: aan het einde van elk jaar komen Nederlandse terroristen op straat om 'een feestje te vieren'.
Hehe dat gevoel had ik ook wel na me dienst op die avond. _O- Toch met de kanttekening dat het dit keer wel wat extremer was dan in andere jaren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Megumi op 05-01-2020 06:52:46 ]
pi_190885468
Nederland is een idioot land geworden. Ik was dit oudjaar verbijsterd door de overdreven harde knallen. De ruiten rammelden hier. Gaat helemaal nergens meer over.

Zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. Zelfs op de Antillen niet, waar ze een behoorlijk liberaal vuurwerkbeleid hebben.

En de volgende dag staat de troep gewoon nog op straat. Te beroerd om het op te ruimen. Zegt veel over het geestelijk niveau van vuurwerkafstekers.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_190885844
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 06:46 schreef Sigaartje het volgende:
Nederland is een idioot land geworden. Ik was dit oudjaar verbijsterd door de overdreven harde knallen. De ruiten rammelden hier. Gaat helemaal nergens meer over.

Zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. Zelfs op de Antillen niet, waar ze een behoorlijk liberaal vuurwerkbeleid hebben.

En de volgende dag staat de troep gewoon nog op straat. Te beroerd om het op te ruimen. Zegt veel over het geestelijk niveau van vuurwerkafstekers.
Tja, het zijn dan ook slechts rijken die vuurwerk afsteken en de troep niet opruimen willen, een dergelijk arrogant gedrag hebben armen niet.
pi_190885852
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 08:44 schreef torentje het volgende:

[..]

Tja, het zijn dan ook slechts rijken die vuurwerk afsteken en de troep niet opruimen willen, een dergelijk arrogant gedrag hebben armen niet.
Oh ok, dat wist ik niet.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_190885887
quote:

Buren aan de overkant hebben hun zooi gewoon bij ons voor de deur gegooid.

Vieze tokkies.

Verbied maar lekker, ik drink die tranen van de jankerds gulzig.
  zondag 5 januari 2020 @ 10:12:43 #215
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_190886348
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2020 00:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

De meerderheid wil een verbod.
Dit, dus.
  zondag 5 januari 2020 @ 10:15:43 #216
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190886379
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 08:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Vieze tokkies.
En toen ben jij natuurlijk even langs gegaan om te vragen hoe dat zit. Of moet de overheid dit voor je oplossen?
pi_190886435
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 08:46 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Oh ok, dat wist ik niet.
Zag jij dan niet dat de rijken slechts troep maken, omdat ze met armen problemen willen?
pi_190886440
quote:

Volgende dag staat het er nog idd. Hersenloze tokkies.
  zondag 5 januari 2020 @ 10:24:34 #219
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_190886450
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:12 schreef Buitendam het volgende:

[..]

De meerderheid wil een verbod.
Daar geloof ik werkelijk waar geen ene kloten van. Trap toch niet in de stemmingmakerij van de NPO & co.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 5 januari 2020 @ 10:26:22 #220
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_190886464
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 08:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Vieze tokkies.

Verbied maar lekker, ik drink die tranen van de jankerds gulzig.
Een statiegeld systeem zou eventueel uitkomst bieden.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_190886502
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:26 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Een statiegeld systeem zou eventueel uitkomst bieden.
Dat heb je in veel gemeenten al. Kerstbomen en vuurwerkresten inleveren tegen vergoeding.
pi_190886512
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:30 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Dat heb je in veel gemeenten al. Kerstbomen en vuurwerkresten inleveren tegen vergoeding.
Kerstbomen kan je hier wel inleveren idd.
pi_190886598
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:31 schreef Dr.Sleep het volgende:

[..]

Kerstbomen kan je hier wel inleveren idd.
In Barendrecht kan dit nu ook met vuurwerkresten. Was overigens wel maar 1 dag, dus het is wel een kwestie van goed promoten.
  zondag 5 januari 2020 @ 10:43:51 #224
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_190886629
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:24 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Daar geloof ik werkelijk waar geen ene kloten van. Trap toch niet in de stemmingmakerij van de NPO & co.
Dan geloof je het niet. Ook buiten de NPO kunnen enquêtes worden gehouden. Hier in mijn woonwijk wil ook meer dan 75% dat het volgend jaar een vujrwerkvrije zone is en er wonen hier meer dertigers dan zestigers. Zet je oogkleppen eens af.
Dit, dus.
pi_190886739
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:15 schreef AchJa het volgende:

[..]

En toen ben jij natuurlijk even langs gegaan om te vragen hoe dat zit. Of moet de overheid dit voor je oplossen?
Het zijn het soort figuren van neersteken en drugs, had de overheid de bevolking maar beter moeten reguleren.

Geen zin in een mes tussen m’n ribben zodat ik “de man” kan uithangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')