abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 juni 2020 @ 15:37:34 #251
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193522675
Ledikant in de ruimte zetten inderdaad. Stoel, commode, kledingkast, een lekker kleed op de grond en een speelgoedkist, nog wat mandjes met knuffels, een vloerlamp, hobbelpaard... zo'n ruimte is toch al best snel vol.
KuikenGuppy
pi_193523510
Ik had zelf als kind ook echt een kleine slaapkamer, ik vond het vreselijk maar met name omdat mijn broer en zus veel grotere kamers hadden. Dat zal hier niet gebueren in ieder geval.
Gelukkig hebben we een nog een speelkamertje beneden.

Ik ben nog wel aan het zoeken naar een leuk vloerkleed voor Juul. Ze heeft een koude kamer en dan kan een kleed net wat kou weghalen voor haar voetjes. We hebben dus dat Pip behang, verder is haar peuterbed grijze, de rest van de muren wit, de gordijnen fuchsia en de kledingkast wit. Ik neig naar lichtblauw zonder motief of zo, kleine kamer en al een druk behang.
Maar wie weet heeft iemand hier een geniale ingeving. 8-)
  zondag 7 juni 2020 @ 18:37:58 #253
319308 Tink89
To live is to dance
pi_193524781
En als je wel rustig doet, maar dan een toffe vorm? Lichtblauw in de vorm van een vogel ofzo? Das wel tof, maar niet druk.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_193525354
Hoe groot moet het zijn exode? Misschien gewoon zo'n wit schapenvachtje?
pi_193525694
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 19:18 schreef Aure het volgende:
Hoe groot moet het zijn exode? Misschien gewoon zo'n wit schapenvachtje?
Ik dacht een beetje de maat van de Ikea kleden, groot genoeg om op te spelen.


Dat is ook leuk inderdaad Tink, een andere vorm. Op het behang staan vogels en vlinders. Nieuwe invalshoek met zoeken :)
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 20:03:03 #256
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193525900
Bij ons is de kamer denk ik 2m x 1,5m dus dat wordt ook nog een uitdaging. Ledikant, commode en een smalle kledingkast en dan is het wel klaar.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_193525947
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:03 schreef MaJo het volgende:
Bij ons is de kamer denk ik 2m x 1,5m dus dat wordt ook nog een uitdaging. Ledikant, commode en een smalle kledingkast en dan is het wel klaar.
Je kan ook een commode en ledikant in één nemen :)
  zondag 7 juni 2020 @ 20:06:39 #258
319308 Tink89
To live is to dance
pi_193525956
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:03 schreef MaJo het volgende:
Bij ons is de kamer denk ik 2m x 1,5m dus dat wordt ook nog een uitdaging. Ledikant, commode en een smalle kledingkast en dan is het wel klaar.
Tip: geen kledingkast, maar als het effe kan wel een stoel. Kleding past de eerste jaren prima in de commode en zo'n stoel is echt fijn voor de laatste voeding en nachtvoedingen en voorlezen en en en....
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 7 juni 2020 @ 20:08:40 #259
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_193525976
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:06 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Tip: geen kledingkast, maar als het effe kan wel een stoel. Kleding past de eerste jaren prima in de commode en zo'n stoel is echt fijn voor de laatste voeding en nachtvoedingen en voorlezen en en en....
^O^ een flinke commode is inderdaad in de eerste twee jaar oid echt groot zat voor alle kleding
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_193526134
+1 op de commode MaJo. Bij ons past het allemaal met stoel, want inderdaad die stoel die ga je veel gebruiken.
  Moderator maandag 8 juni 2020 @ 00:29:43 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193530691
Hmmm laatst ook al deze discussie gehad en toen toch besloten voor een kledingkast erbij, ook om dingen alvast op te slaan (slaapzakken, grotere kleding etc). Een stoel zou ik ook wel graag willen maar het is of dat of een kast. We hebben een mooie commode gevonden met in dezelfde stijl ook de kledingkast en die zijn dusdanig mooi/duur dat je deze lang kunt gebruiken. De commode kun je namelijk later ook als lagere kast gebruiken.

Deze set:



3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 8 juni 2020 @ 06:33:07 #262
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_193532125
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:06 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Tip: geen kledingkast, maar als het effe kan wel een stoel. Kleding past de eerste jaren prima in de commode en zo'n stoel is echt fijn voor de laatste voeding en nachtvoedingen en voorlezen en en en....
Hier heb ik nooit in de stoel gezeten, maar hebben we de kast wel gebruikt vanaf dag 1. ;)
Protège moi de mes désirs.
  maandag 8 juni 2020 @ 08:57:00 #263
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_193532975
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 00:29 schreef MaJo het volgende:
Hmmm laatst ook al deze discussie gehad en toen toch besloten voor een kledingkast erbij, ook om dingen alvast op te slaan (slaapzakken, grotere kleding etc). Een stoel zou ik ook wel graag willen maar het is of dat of een kast. We hebben een mooie commode gevonden met in dezelfde stijl ook de kledingkast en die zijn dusdanig mooi/duur dat je deze lang kunt gebruiken. De commode kun je namelijk later ook als lagere kast gebruiken.

Deze set:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi die meubels O+

Ik kon het in het begin wel redden met alleen een commode maar na een half jaar of zo puilde hij echt uit en hebben we er een kast bijgekocht. Past er eventueel een stoel op jullie slaapkamer? Dat je wel ergens lekker kan zitten met de baby?
  maandag 8 juni 2020 @ 09:01:16 #264
319308 Tink89
To live is to dance
pi_193533015
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 06:33 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Hier heb ik nooit in de stoel gezeten, maar hebben we de kast wel gebruikt vanaf dag 1. ;)
Maar U slaapt bij jou in bed toch? Waardoor je de voedingen ook daar doet. Dat is anders dan bij ons. Prul slaapt sinds ze 9 weken is op haar eigen kamer, omdat we elkaar wakker hielden. Dus voeden en voorlezen voor het naar bed gaan doen we in de stoel en alle nachtvoedingen ook.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_193533879
@MaJo
Stoel in de eigen slaapkamer lijkt mij dan weer overbodig als je lekker op bed kan zitten. En wanneer blijkt dat je toch graag in de babykamer zit kan je alsnog een stoel aanschaffen en de kast tijdelijk in een andere ruimte neerzetten? Een kast voor kleding op de groei hoeft dat niet perse in de babykamer te staan.

Een mooie commode is als kast te gebruiken maar ga je dat ook doen? In een kamer die zo klein is als je omschrijft gaat dat niet passen met een 1persoons bed maar misschien heb je er al een andere plek voor in gedachten

[ Bericht 4% gewijzigd door Elleska op 08-06-2020 12:52:29 ]
  maandag 8 juni 2020 @ 12:47:14 #266
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_193536001
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 06:33 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Hier heb ik nooit in de stoel gezeten, maar hebben we de kast wel gebruikt vanaf dag 1. ;)
+1, nooit in de stoel gezeten.
Ik zat liever in bed.
  maandag 8 juni 2020 @ 12:50:37 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_193536047
Het is zo persoonlijk. Ik denk dat je een stoel niet persé mist als je m niet hebt hoor, en dat er prima andere manieren zijn. Ik vond het zelf wél fijn, maar mijn kleine kamertje was 5m2 waardoor het allemaal net wél paste. Op 3m2 wordt álles een uitdaging.
disclaimer
pi_193536163
Je kan inderdaad ook je bed een fijne voedplek maken. Wij vonden het fijn dat 1 van de 2 in de stoel kon zitten met Juul zonder de ander wakker te maken. Maar goed ons bed is ook maar 1.40 dus dan heb je niet zoveel plek.
Ik weet niet of de babykamer en de woonkamer op 1 verdieping zijn, dan is daar voeden, troosten, lezen ook prima natuurlijk.

Onze commode en kledingkast zitten wel helemaal ramvol overigens. Met luiers, kleding, beddengoed, slaapzakken, schoenen en alles wat er maar bij Juul hoort. Als we eens goed opruimen is dat vast minder vol.

Oh en als je een nachtlampje neemt, neem geen blauwe (blauw wolkje) zoals ons, daar heb je dus lichttechnische geen zak aan. Zomaar een random tip.
  maandag 8 juni 2020 @ 12:58:46 #269
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_193536171
In een kleine kamer kan je beter gewoon eerst de basis dingen kopen = commode & ledikantje en later altijd nog iets kopen als je het mist of het handig lijkt. Dan doe je ook minder snel een miskoop denk ik.
  maandag 8 juni 2020 @ 13:06:10 #270
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_193536282
Is er geen andere ruimte voor die kledingkast?

Ik vind de set prachtig qua kleuren en denk dat de grote kast langer mee gaat dan die commode. Maar zonder commode is ook zo rottig de eerste jaren.
Denk dat als de commode functie er af is, je 'm in de kinderkamer niet snel meer gebruikt. Maar hij is mooi genoeg om 'm dan elders te gebruiken.

Wat betreft stoel, als je gelijkvloers woont mis je die minder snel is mijn ervaring. De bank in de woonkamer is niet ver weg.

Andere optie, commode in de gang? Dat hadden wij want wij hadden helemaal geen kamertje ter beschikking. Creatief gebruik maken van de ruimte die je hebt :+
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 8 juni 2020 @ 13:32:53 #271
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193536644
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:03 schreef MaJo het volgende:
Bij ons is de kamer denk ik 2m x 1,5m dus dat wordt ook nog een uitdaging. Ledikant, commode en een smalle kledingkast en dan is het wel klaar.
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 00:29 schreef MaJo het volgende:
Hmmm laatst ook al deze discussie gehad en toen toch besloten voor een kledingkast erbij, ook om dingen alvast op te slaan (slaapzakken, grotere kleding etc). Een stoel zou ik ook wel graag willen maar het is of dat of een kast. We hebben een mooie commode gevonden met in dezelfde stijl ook de kledingkast en die zijn dusdanig mooi/duur dat je deze lang kunt gebruiken. De commode kun je namelijk later ook als lagere kast gebruiken.

Deze set:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Super mooie set zeg!
KuikenGuppy
  Moderator maandag 8 juni 2020 @ 23:06:25 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193545067
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 08:57 schreef 1inamelon het volgende:

[..]

Mooi die meubels O+

Ik kon het in het begin wel redden met alleen een commode maar na een half jaar of zo puilde hij echt uit en hebben we er een kast bijgekocht. Past er eventueel een stoel op jullie slaapkamer? Dat je wel ergens lekker kan zitten met de baby?
We hebben al een stoel op onze slaapkamer :Y Daar leggen we nu steeds onze kleren overheen maar die kan ik makkelijk vrijmaken. En op bed is ook zeker een optie.

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 10:25 schreef Elleska het volgende:
@:MaJo
Stoel in de eigen slaapkamer lijkt mij dan weer overbodig als je lekker op bed kan zitten. En wanneer blijkt dat je toch graag in de babykamer zit kan je alsnog een stoel aanschaffen en de kast tijdelijk in een andere ruimte neerzetten? Een kast voor kleding op de groei hoeft dat niet perse in de babykamer te staan.

Een mooie commode is als kast te gebruiken maar ga je dat ook doen? In een kamer die zo klein is als je omschrijft gaat dat niet passen met een 1persoons bed maar misschien heb je er al een andere plek voor in gedachten
Ik verwacht dat de commode op een gegeven moment naar een andere ruimte verhuisd, bijvoorbeeld de woonkamer. En tegen de tijd dat er een eenpersoonsbed in moet verwacht ik wel verhuisd te zijn ;)

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:58 schreef exode het volgende:
Je kan inderdaad ook je bed een fijne voedplek maken. Wij vonden het fijn dat 1 van de 2 in de stoel kon zitten met Juul zonder de ander wakker te maken. Maar goed ons bed is ook maar 1.40 dus dan heb je niet zoveel plek.
Ik weet niet of de babykamer en de woonkamer op 1 verdieping zijn, dan is daar voeden, troosten, lezen ook prima natuurlijk.

Onze commode en kledingkast zitten wel helemaal ramvol overigens. Met luiers, kleding, beddengoed, slaapzakken, schoenen en alles wat er maar bij Juul hoort. Als we eens goed opruimen is dat vast minder vol.

Oh en als je een nachtlampje neemt, neem geen blauwe (blauw wolkje) zoals ons, daar heb je dus lichttechnische geen zak aan. Zomaar een random tip.
Ik denk dat we vooral ook opslag nodig hebben ja :Y En dan is naast een commode een extra kast wel handig. Bedankt voor de lampjestip! Ik heb deze op het oog: https://www.zazu-kids.nl/(...)projector-2/?lang=nl

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 13:06 schreef laziness het volgende:
Is er geen andere ruimte voor die kledingkast?

Ik vind de set prachtig qua kleuren en denk dat de grote kast langer mee gaat dan die commode. Maar zonder commode is ook zo rottig de eerste jaren.
Denk dat als de commode functie er af is, je 'm in de kinderkamer niet snel meer gebruikt. Maar hij is mooi genoeg om 'm dan elders te gebruiken.

Wat betreft stoel, als je gelijkvloers woont mis je die minder snel is mijn ervaring. De bank in de woonkamer is niet ver weg.

Andere optie, commode in de gang? Dat hadden wij want wij hadden helemaal geen kamertje ter beschikking. Creatief gebruik maken van de ruimte die je hebt :+
We wonen helaas niet zo groot, en ook niet gelijkvloers. De babykamer is wel naast onze slaapkamer dus qua voeden komt het denk ik wel goed. Het idee van deze set is inderdaad dat het lang mee kan en eventueel ook in een andere functie :Y

quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 13:32 schreef Burdie het volgende:

[..]

[..]

Super mooie set zeg!

Thanks O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 15 juni 2020 @ 11:25:56 #273
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_193637766
Over die wigwammen he... Staan die altijd zodanig wankel dat als een peuter erin kruipt er gelijk geen ruimte meer is omdat hij tegen de poten stoot en de strakheid eruit gaat? Net als toen je vroeger een tent zonder koepel slordig opzette als het ware? Nou moet ik degene die ik bestelde sowieso terugsturen want er zat een vlek op, maar de realiteit vond ik dus een stuk minder mooi eruit zien dan op de strakke foto's. Of ik heb een te goedkope besteld, dan krijg ik graag tips met welke jullie wel blij zijn.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_193637892
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 11:29 schreef exode het volgende:

Hij heeft zelf de indeling van de Lego bepaald en in de lades gedaan. Ook in die kleine houten kastjes zit alleen maar Lego. Hilarisch om zijn verdeling te zien. Hij splitst in 'echte wapens' en 'wapens die wel pijn kunnen doen maar eigenlijk geen wapens zijn' bijvoorbeeld.
Briljant!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 15 juni 2020 @ 11:35:39 #275
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_193637913
Nee die van ons niet, Lemijn. Ze moeten echt hun best doen om de poten te verschuiven, en als dat al lukt dan valt het niet om (althans, dat is nog nooit gebeurd en we hebben hem al 3,5 jaar). Wij hebben idd wel een wat duurdere, van Nobodinoz.
  maandag 22 juni 2020 @ 15:14:58 #276
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_193737705
Action heeft fotobehang in de aanbieding.
Waaronder:



Echt leuk voor op een kinderkamer.
pi_193759336
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:34 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik denk dat we het bed voorlopig zo laten:

[ afbeelding ]

Dé aap en slang van de Ikea uiteraard en nu niet alleen blad, maar ook wat bloemen. O+
Hoe heet de kleur op jullie muur? Peuter wil graag een groene muur en ik hoop dat ze akkoord gaat met een acceptabele tint. :') Onze tv wand heeft een vergelijkbare kleur maar toen zei ze ‘nee, ik wil donker groen!’ :o
Meer inspiratie wat betreft groene muren is welkom! Ik zag ook al muren tot halverwege of schuin geverfd, dat is mss ook nog een optie om het wat te breken.
Verder staat inmiddels haar tipi bed klaar met een vlaggenlijn eraan en ben ik nog op zoek naar een leuke lamp voor erbij.
Echter vind ik nog niet DE lamp en vind ik de lampen vooral erg duur > 50 euro. Iemand tips?
  dinsdag 23 juni 2020 @ 21:52:17 #278
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_193759420
Wij hebben dit behang op de kamer van kapitein (naast de hysterische apenmuur van n paar posts hierboven) fijn rustige warme kleur O+

In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_193759515
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 15:14 schreef SacreCoeur het volgende:
Action heeft fotobehang in de aanbieding.
Waaronder:

[ afbeelding ]

Echt leuk voor op een kinderkamer.
Oh! Daar hou ik ook wel van. Leuk!
pi_193763231
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:48 schreef Nolita het volgende:

[..]

Hoe heet de kleur op jullie muur? Peuter wil graag een groene muur en ik hoop dat ze akkoord gaat met een acceptabele tint. :') Onze tv wand heeft een vergelijkbare kleur maar toen zei ze ‘nee, ik wil donker groen!’ :o
Meer inspiratie wat betreft groene muren is welkom! Ik zag ook al muren tot halverwege of schuin geverfd, dat is mss ook nog een optie om het wat te breken.
Verder staat inmiddels haar tipi bed klaar met een vlaggenlijn eraan en ben ik nog op zoek naar een leuke lamp voor erbij.
Echter vind ik nog niet DE lamp en vind ik de lampen vooral erg duur > 50 euro. Iemand tips?
Ik dacht dat het "geordend" was van Histor. Alleen zou ik hem dan van een ander merk laten mengen/kopen. Histor is niet mijn favoriet. :9

Voor de lamp zal ik het hier nog eens vragen, kwamen laatst een site tegen waar ze leuk waren én nog een beetje betaalbaar...
  woensdag 24 juni 2020 @ 21:14:20 #281
171422 LadyBlack
paint it black
pi_193774156
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:48 schreef Nolita het volgende:

[..]

Hoe heet de kleur op jullie muur? Peuter wil graag een groene muur en ik hoop dat ze akkoord gaat met een acceptabele tint. :') Onze tv wand heeft een vergelijkbare kleur maar toen zei ze ‘nee, ik wil donker groen!’ :o
Meer inspiratie wat betreft groene muren is welkom! Ik zag ook al muren tot halverwege of schuin geverfd, dat is mss ook nog een optie om het wat te breken.
Verder staat inmiddels haar tipi bed klaar met een vlaggenlijn eraan en ben ik nog op zoek naar een leuke lamp voor erbij.
Echter vind ik nog niet DE lamp en vind ik de lampen vooral erg duur > 50 euro. Iemand tips?
Wij hebben een soort bosgroen gekozen. Deze kamer zit op het noorden, dus beetje warm groen was wel fijn. Ik heb nog geen moment gedacht dat t toch te donker was (mijn angst toen ik de kleur koos).

  woensdag 24 juni 2020 @ 21:16:10 #282
171422 LadyBlack
paint it black
pi_193774179
Imagequoteeditfaal ;(
  woensdag 24 juni 2020 @ 22:09:27 #283
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_193774955
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:48 schreef Nolita het volgende:

[..]

Hoe heet de kleur op jullie muur? Peuter wil graag een groene muur en ik hoop dat ze akkoord gaat met een acceptabele tint. :') Onze tv wand heeft een vergelijkbare kleur maar toen zei ze ‘nee, ik wil donker groen!’ :o
Meer inspiratie wat betreft groene muren is welkom! Ik zag ook al muren tot halverwege of schuin geverfd, dat is mss ook nog een optie om het wat te breken.
Verder staat inmiddels haar tipi bed klaar met een vlaggenlijn eraan en ben ik nog op zoek naar een leuke lamp voor erbij.
Echter vind ik nog niet DE lamp en vind ik de lampen vooral erg duur > 50 euro. Iemand tips?
Ik heb ook heel lang naar een lamp gezocht en uiteindelijk gevonden bij Xenos voor een redelijke prijs. Dus niet echt een tip verder :P maar misschien had je daar nog niet gekeken.
  donderdag 25 juni 2020 @ 07:08:02 #284
327807 Mariposas
יה&#14
pi_193777907
Ik heb ook “geordend” van Histor gebruikt.



Op pinterest kan je ook veel vinden als je zoekt op “kinderkamer groen”.
Met lampen kan ik niet helpen. Onze lamp van Kidsdepot was ¤60,-. :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 25 juni 2020 @ 07:16:22 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_193777933
Wat voor lamp zoek je? Want "lamp" is zo generiek :+

Voor een meisje is zoiets altijd leuk:

https://kleinlicht.nl/art(...)gypexQBoCUQsQAvD_BwE

Voor Noud hebben we dit:
https://www.cottonballlig(...)lvoudige-hanglampen/
disclaimer
pi_193789571
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 07:16 schreef SQ het volgende:
Wat voor lamp zoek je? Want "lamp" is zo generiek :+

Voor een meisje is zoiets altijd leuk:

https://kleinlicht.nl/art(...)gypexQBoCUQsQAvD_BwE

Voor Noud hebben we dit:
https://www.cottonballlig(...)lvoudige-hanglampen/
Ik weet dus ook niet goed wat ik zoek. Het wordt dus wss een groene muur; er staat een tipi bed met een wit doek daaraan vilten vlaggetjes in (roze, bruin, ecru en groen). Ik vind zo’n cotton bal op dit moment wel bij het sfeertje passen.
  donderdag 25 juni 2020 @ 22:48:20 #287
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_193791302
Zo'n cotton ball heb ik dus van de Xenos voor 20 euro.
Diameter van 40 cm.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 18:01:35 #288
171422 LadyBlack
paint it black
pi_193977469
Tip voor dino liefhebbers: ikea heeft nu een lijn JÄTTELIK, kinderbeddengoed, kameraccessoires en knuffels met dino's!
  dinsdag 7 juli 2020 @ 19:47:02 #289
319308 Tink89
To live is to dance
pi_193979017
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
Tip voor dino liefhebbers: ikea heeft nu een lijn JÄTTELIK, kinderbeddengoed, kameraccessoires en knuffels met dino's!
Hoera!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 7 juli 2020 @ 19:50:37 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_193979068
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 22:48 schreef SacreCoeur het volgende:
Zo'n cotton ball heb ik dus van de Xenos voor 20 euro.
Diameter van 40 cm.
Ja bij cotton balls zelf zijn ze 24 ofzo, dus niet bizar veel duurder ;)

Er moet alleen wel een felle lamp in, anders komt er niet genoeg licht vanaf :')
disclaimer
  dinsdag 7 juli 2020 @ 20:08:04 #291
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_193979360
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 19:50 schreef SQ het volgende:

[..]

Ja bij cotton balls zelf zijn ze 24 ofzo, dus niet bizar veel duurder ;)

Er moet alleen wel een felle lamp in, anders komt er niet genoeg licht vanaf :')
Is een originele niet kleiner? die van 24 dan :P
Lijkt me anders ook best raar.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 20:27:15 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_193979687
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 20:08 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Is een originele niet kleiner? die van 24 dan :P
Lijkt me anders ook best raar.
Ooh ja ik zie het. 40 centimeter is ook echt wel heel groot hoor, voor een kinderkamer. Ik denk dat wij de 31 cm hebben.
disclaimer
pi_193980488
Wij zijn voor de 25 cm lichtroze gegaan. Bedankt voor de tip SQ! ^O^
Lekker subtiel en hebben er een ledlamp met 3 standen in gedaan (door met de schakelaar te klikken kan deze feller). Nog niet kunnen testen in het donker. :+
  dinsdag 7 juli 2020 @ 22:33:38 #294
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_193981917
Oh, zoiets zocht ik nog voor Jacobs kamer! Kan eindelijk die spuuglelijke plafonnière eraf _O_ . Dank SQ!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zondag 12 juli 2020 @ 17:19:11 #295
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194055462
Leuk autootje voor op de babykamer op de kop getikt O+



Nog ff doekje eroverheen en dan krijgt Brum hier een tweede leven.
Resistance is futile.
  zondag 12 juli 2020 @ 18:03:20 #296
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194056119
Nice, Seven!
KuikenGuppy
  zondag 12 juli 2020 @ 18:29:29 #297
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_194056501
quote:
6s.gif Op zondag 12 juli 2020 17:19 schreef Seven. het volgende:
Leuk autootje voor op de babykamer op de kop getikt O+

[ afbeelding ]

Nog ff doekje eroverheen en dan krijgt Brum hier een tweede leven.
Jaaaa brum O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 12 juli 2020 @ 18:29:57 #298
319308 Tink89
To live is to dance
pi_194056508
Aah, die brum is echt leuk O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_194060052
Leuk! Waar kom je zoiets tegen? :9
pi_194060349
Omg Brum! O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')