Hoe heet de kleur op jullie muur? Peuter wil graag een groene muur en ik hoop dat ze akkoord gaat met een acceptabele tint.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:34 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik denk dat we het bed voorlopig zo laten:
[ afbeelding ]
Dé aap en slang van de Ikea uiteraard en nu niet alleen blad, maar ook wat bloemen.
Oh! Daar hou ik ook wel van. Leuk!quote:Op maandag 22 juni 2020 15:14 schreef SacreCoeur het volgende:
Action heeft fotobehang in de aanbieding.
Waaronder:
[ afbeelding ]
Echt leuk voor op een kinderkamer.
Ik dacht dat het "geordend" was van Histor. Alleen zou ik hem dan van een ander merk laten mengen/kopen. Histor is niet mijn favoriet.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:48 schreef Nolita het volgende:
[..]
Hoe heet de kleur op jullie muur? Peuter wil graag een groene muur en ik hoop dat ze akkoord gaat met een acceptabele tint.Onze tv wand heeft een vergelijkbare kleur maar toen zei ze ‘nee, ik wil donker groen!’
![]()
Meer inspiratie wat betreft groene muren is welkom! Ik zag ook al muren tot halverwege of schuin geverfd, dat is mss ook nog een optie om het wat te breken.
Verder staat inmiddels haar tipi bed klaar met een vlaggenlijn eraan en ben ik nog op zoek naar een leuke lamp voor erbij.
Echter vind ik nog niet DE lamp en vind ik de lampen vooral erg duur > 50 euro. Iemand tips?
Wij hebben een soort bosgroen gekozen. Deze kamer zit op het noorden, dus beetje warm groen was wel fijn. Ik heb nog geen moment gedacht dat t toch te donker was (mijn angst toen ik de kleur koos).quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:48 schreef Nolita het volgende:
[..]
Hoe heet de kleur op jullie muur? Peuter wil graag een groene muur en ik hoop dat ze akkoord gaat met een acceptabele tint.Onze tv wand heeft een vergelijkbare kleur maar toen zei ze ‘nee, ik wil donker groen!’
![]()
Meer inspiratie wat betreft groene muren is welkom! Ik zag ook al muren tot halverwege of schuin geverfd, dat is mss ook nog een optie om het wat te breken.
Verder staat inmiddels haar tipi bed klaar met een vlaggenlijn eraan en ben ik nog op zoek naar een leuke lamp voor erbij.
Echter vind ik nog niet DE lamp en vind ik de lampen vooral erg duur > 50 euro. Iemand tips?
Ik heb ook heel lang naar een lamp gezocht en uiteindelijk gevonden bij Xenos voor een redelijke prijs. Dus niet echt een tip verderquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:48 schreef Nolita het volgende:
[..]
![]()
Ik weet dus ook niet goed wat ik zoek. Het wordt dus wss een groene muur; er staat een tipi bed met een wit doek daaraan vilten vlaggetjes in (roze, bruin, ecru en groen). Ik vind zo’n cotton bal op dit moment wel bij het sfeertje passen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 07:16 schreef SQ het volgende:
Wat voor lamp zoek je? Want "lamp" is zo generiek
Voor een meisje is zoiets altijd leuk:
https://kleinlicht.nl/art(...)gypexQBoCUQsQAvD_BwE
Voor Noud hebben we dit:
https://www.cottonballlig(...)lvoudige-hanglampen/
Hoera!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
Tip voor dino liefhebbers: ikea heeft nu een lijn JÄTTELIK, kinderbeddengoed, kameraccessoires en knuffels met dino's!
Ja bij cotton balls zelf zijn ze 24 ofzo, dus niet bizar veel duurderquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:48 schreef SacreCoeur het volgende:
Zo'n cotton ball heb ik dus van de Xenos voor 20 euro.
Diameter van 40 cm.
Is een originele niet kleiner? die van 24 danquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:50 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja bij cotton balls zelf zijn ze 24 ofzo, dus niet bizar veel duurder
Er moet alleen wel een felle lamp in, anders komt er niet genoeg licht vanaf
Ooh ja ik zie het. 40 centimeter is ook echt wel heel groot hoor, voor een kinderkamer. Ik denk dat wij de 31 cm hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Is een originele niet kleiner? die van 24 dan![]()
Lijkt me anders ook best raar.
Jaaaa brumquote:Op zondag 12 juli 2020 17:19 schreef Seven. het volgende:
Leuk autootje voor op de babykamer op de kop getikt![]()
[ afbeelding ]
Nog ff doekje eroverheen en dan krijgt Brum hier een tweede leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |