Heb je de app al wel ge-update?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Raar, ook op mobiel als ik het linkje aanklik krijg ik alleen het app-download scherm, terwijl ik de app gewoon heb
Hoe zie je welke de juiste is dan? Want ik kon er überhaupt maar 1 downloaden.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:14 schreef I het volgende:
[..]
Vreemd
Je hebt wel de laatste app?Niet die van vorig jaar?
Lekker bezig @Hawaii_Timquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Samen zien we meer! En we zijn nu mooi de enige die over die munt tweeten.Met dank aan Tim.
iPhone: https://itunes.apple.com/(...)mol/id760264022?mt=8quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe zie je welke de juiste is dan? Want ik kon er überhaupt maar 1 downloaden.
Bij mij zei ie in de oude versie: tot volgend seizoen. In de nieuwe kon ik inloggen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe zie je welke de juiste is dan? Want ik kon er überhaupt maar 1 downloaden.
Ja ik heb ook met zo'n inlogfunctie inderdaad. Wel vreemd. Ik dm je even mijn nick daar, dan kun je even kijken of je me kan toevoegen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Bij mij zei ie in de oude versie: tot volgend seizoen. In de nieuwe kon ik inloggen.
Jij bent wel echt van de jochies he?quote:
Alleen kijken hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij bent wel echt van de jochies he?
Dat zou echt fantastisch zijnquote:
quote:
Ik zou niemand meenemen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
Anouk: 'Dit vind ik echt zo'n battle voor Ali B. Het is meer iets voor een schoolfeest.'
Volgende week. Zoiets moet je zo lang mogelijk rekken natuurlijk,quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:41 schreef Guanabana het volgende:
Is vandaag die aflevering met De Ruzie, of is die al geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |