USA tegen Iran/Irak.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar wie tegen wie dan in WO3? Heb er namelijk niks van meegekregen.
Vast niet. We gaan de mensen in Iran bevrijdenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk gaat Europa dan even de Zwitserland uithangen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net Star Wars.
De vraag is even wie Palpatine blijkt te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FREEDOM!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast niet. We gaan de mensen in Iran bevrijden![]()
Zien we ook meteen wat Rusland en China gaan doen.
Jammer wel, hoopte dat Trump de eerste in tientallen jaren zou zijn die geen oorlog zou beginnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net Star Wars.
De vraag is even wie Palpatine blijkt te zijn.
Huh, hoe dat zo dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer wel, hoopte dat Trump de eerste in tientallen jaren zou zijn die geen oorlog zou beginnen.
Kak. Wilde nog naar Rusland op vakantie.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast niet. We gaan de mensen in Iran bevrijden![]()
Zien we ook meteen wat Rusland en China gaan doen.
Ik vind het juist nog lang duren.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer wel, hoopte dat Trump de eerste in tientallen jaren zou zijn die geen oorlog zou beginnen.
Dat snap ik, maar vanwaar zou Trump specifiek geen oorlog starten in tegenstelling tot zijn voorgangers, of begrijp ik je verkeerd?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik liever geen oorlog heb?
Dat ja, ik had allang een oorlog verwacht.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het juist nog lang duren.
Waarom had jij verwacht dat hij snel een oorlog zou starten dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het juist nog lang duren.
Omdat het nogal een lompe botte hork is die nergens gras over laat groeien, zoals nu.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom had jij verwacht dat hij snel een oorlog zou starten dan?
Vanaf het begin van zijn campagne had hij het al over geen oorlog willen starten.
Ja want hij is zo goed in zich aan zijn woord houden.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom had jij verwacht dat hij snel een oorlog zou starten dan?
Vanaf het begin van zijn campagne had hij het al over geen oorlog willen starten.
Omdat het gros van de mensen in Nederland slechts luistert naar propaganda kanalen als CNN en die vanaf dag 1 aan het ophitsen waren dat Trump een warmonger zou zijn terwijl hij juist als enige van te voren zei geen oorlog te willen voeren.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar vanwaar zou Trump specifiek geen oorlog starten in tegenstelling tot zijn voorgangers, of begrijp ik je verkeerd?
Het heeft geen zin Kaneelquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het gros van de mensen in Nederland slechts luistert naar propaganda kanalen als CNN en die vanaf dag 1 aan het ophitsen waren dat Trump een warmonger zou zijn terwijl hij juist als enige van te voren zei geen oorlog te willen voeren.
Zijn voorgangers, die positief ontvangen werden daarentegen, hebben alleen maar nieuwe oorlogen gestart. Zoals Obama die een na-oorlogs record in handen heeft van iedere dag 8 jaar lang in oorlog zijn.
Ach, China, Rusland en Noord-Korea hebben toch ook niet met iedereen oorlog.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat het nogal een lompe botte hork is die nergens gras over laat groeien, zoals nu.
Ik probeer mijn kindjes wel allemaal zeer goed te onderwijzen in nieuws tegen het licht houden. Zitten er een aantal bij die wel lekker zelfstandig kunnen nadenken. Best knap al op die leeftijd.quote:
Dat blijkt ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij houden gewoon niet van! FREEDOM!!!!11111!!!!
!
Tsjetsjenië, Georgië, Oekraine, Syrië......... Die Putin kan er ook wat van.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, China, Rusland en Noord-Korea hebben toch ook niet met iedereen oorlog.
[..]
Ik probeer mijn kindjes wel allemaal zeer goed te onderwijzen in nieuws tegen het licht houden. Zitten er een aantal bij die wel lekker zelfstandig kunnen nadenken. Best knap al op die leeftijd.
Lijkt me wel lastig hoor, Rusland besturen. Net zoals de VS of China. Zulke enorme landen met zulke verschillende groeperingen met zulke verschillende belangen. Ga er maar aan staan.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tsjetsjenië, Georgië, Oekraine, Syrië......... Die Putin kan er ook wat van.
Nee bah, dat moet je als land niet willen toch. Beter alles opofferen voor het grote collectieve goed. Dat heeft in het verleden ook zo goed gewerkt.quote:
Gewoon topic openen met foto's van Alexander Skarsgaard.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:18 schreef Samzz het volgende:
Ik kom op FOK! en zie het SOP-subforum. Ik kijken, gaat t over schoonmaken.
Wat?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:18 schreef Samzz het volgende:
Ik kom op FOK! en zie het SOP-subforum. Ik kijken, gaat t over schoonmaken.
Sopsopsopquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon topic openen met foto's van Alexander Skarsgaard.
Lang de Zwabber niet gezien. Benieuwd hoe het met hem gaat.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Licht eraan of het zwabbers of bezems zijn daar
Hij houdt zich lekker rustig bezig met m'n synths gok ikquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lang de Zwabber niet gezien. Benieuwd hoe het met hem gaat.
Hij was er nogal trots op, had ik het idee. Dan zal hij zich er ongetwijfeld mee vermakenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij houdt zich lekker rustig bezig met m'n synths gok ik
Hm... het wereldje groeit wel denk ik. Zie steeds vaker modular feestjes langskomen. En er zijn natuurlijk erg veel verschillende dingen om te bouwen, en je kan het helemaal op je eigen manier doen. Dus genoeg om mee te vermaken voor een lange tijd.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was er nogal trots op, had ik het idee. Dan zal hij zich er ongetwijfeld mee vermaken
Is het een beetje een grote hobby?
Ik heb hem, de eerste versie geloof ik. Maar m'n telefoon was destijds een beetje lam ofzo want de verbinding met de Chromecast werd steeds verbroken dus toen heb ik een goedkope Apple TV gekochtquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:58 schreef DrMarten het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Chromecast? Werkt dat een beetje? Wil de tv die ik over heb naar de slaapkamer brengen, maar geen zin om kabels te trekken enzo, dus zit aan chromecast te denken
Ik heb niks meer van Apple, dus Apple TV wordt hem sowieso niet. Maar dan ga ik voor die 4 tientjes gewoon de chromecast proberen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem, de eerste versie geloof ik. Maar m'n telefoon was destijds een beetje lam ofzo want de verbinding met de Chromecast werd steeds verbroken dus toen heb ik een goedkope Apple TV gekochtGebruik de Chromecast nu nog soms op de slaapkamer en nu werkt hij prima op een andere telefoon. Een hele enkele keer wordt de verbinding weer verbroken en dan loopt de serie op Netflix dus door en kan ik hem niet meer stoppen of pauzeren
Ja. Recente versies werken goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:58 schreef DrMarten het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Chromecast? Werkt dat een beetje? Wil de tv die ik over heb naar de slaapkamer brengen, maar geen zin om kabels te trekken enzo, dus zit aan chromecast te denken
Beetje Netflix, gewoon tv via de Ziggo app. Basketbalwedstrijdjes 's avonds laat, dat soort dingenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Recente versies werken goed.
Wat wil je er mee kijken?
Netflix geen probleem. Ziggo is af en toe beetje buggy.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Beetje Netflix, gewoon tv via de Ziggo app. Basketbalwedstrijdjes 's avonds laat, dat soort dingen
Ik vind t ideaal.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:58 schreef DrMarten het volgende:
Gewoon 100 loten kopen, dan win je altijd wel wat. Misschien wel 5 euro.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit klinkt hetzelfde als 'Win een loterij'
Ook super makkelijk
Dan mis je nog een paar nullen voor die TV.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon 100 loten kopen, dan win je altijd wel wat. Misschien wel 5 euro.
Heb 10 euro gewonnen bij de oudejaarsloterijquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit klinkt hetzelfde als 'Win een loterij'
Ook super makkelijk
Oeh, how you doin'?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb 10 euro gewonnen bij de oudejaarsloterij
Voor of na de belasting?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Boks ouwe, ik ook!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Apple tv kun je denk ik ook met android gebruiken, maar hij is wel een stuk duurder dan Chromecast.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb niks meer van Apple, dus Apple TV wordt hem sowieso niet. Maar dan ga ik voor die 4 tientjes gewoon de chromecast proberen.
Replay doet hij helemaal niet bij mij, dat on demand-gebeuren hapert soms ook nog.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Netflix geen probleem. Ziggo is af en toe beetje buggy.
Een kwart van een Chromacastquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
Boks ouwe, ik ook!
Waar ga jij het fortuin aan uitgeven?
Dan liep de serie op Netflix door, maar de app op m'n telefoon was gecrasht ofzo, die zei dat er niks werd afgespeeld. App afsluiten, opnieuw opstarten, verbinding maken, geeft nog steeds aan dat er niets wordt gecast. Ondertussen is de volgende aflevering al gestart, maar je wilt stoppen. Dan maar de stekker eruit.quote:
Je hebt geen smartphone nodig, is zelfstandig apparaat.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Apple tv kun je denk ik ook met android gebruiken, maar hij is wel een stuk duurder dan Chromecast.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Chromecast voor Netflix vind ik bagger.
Kun je beter de Apple TV 4 kopen.
Veel beter geluid en snelheid.
Ja, het moet wel roze EN strikjes zijn!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Nieuwe bikini aan het uitzoeken maar veel is met roze of met strikjes
Precies jij snapt het, zuurstokroze met ruches past helemaal bij mijquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, het moet wel roze EN strikjes zijn!
Vakantie op de planning dat je nu een bikini zoekt?
Doe er nog wat stipjes of hartjes bij en je bent een plaatjequote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies jij snapt het, zuurstokroze met ruches past helemaal bij mij![]()
Ja, en bikini altijd goedkoper buiten het seizoen om dus vooral nu een kunst om in de sale er nog 1 te vinden met de goede maten bij elkaar gezocht
Oeh goede, hartjes maken het wel helemaal afquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doe er nog wat stipjes of hartjes bij en je bent een plaatje.
Lekker! Waar gaat de reis heen?
Tof! Lijkt me een bijzondere bestemmingquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh goede, hartjes maken het wel helemaal af![]()
Ja, einde van de maand naar Gambia.
Das te ver om te stalken hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Binnenkort yvie-blacked.aviquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou kijkenquote:
Hint: het is een variant op chocola consumerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:53 schreef STING het volgende:
Deze bedoel je?Ja dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gambiaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:57 schreef Yvie_lu het volgende:
Ah, het kwartje valt.
En ik wil nu graag weten waar Air zijn chocolade koopt zodat ik daar nooit heen ga
Op vakantie gaan naar Gambia is dubieus.quote:
Ik eet daar geen chocolade hoor. Is al gesmolten als je er naar kijktquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op vakantie gaan naar Gambia is dubieus.
Ik zie mogelijkheden voor een chocoladefonduequote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik eet daar geen chocolade hoor. Is al gesmolten als je er naar kijkt
Misschien heeft Yvie wel gewoon behoefte aan lange dikke piemels. Daar is niks mis mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Gambia is echt wel een foute plek om naar toe te gaan, is het niet om de mannenprostitutie danwel om de dierenmishandeling en misdaad in het toerisme.
Oeh, aardbeiren, banaan, koekjes, marshmallowsquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor een chocoladefondue
Had mijzelf niet voor niets ooit aangemeld op Fok! natuurlijk. Dit zitten allemaal hierquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heeft Yvie wel gewoon behoefte aan lange dikke piemels. Daar is niks mis mee.
Jij krijgt natuurlijk alle mooie foto's in je dm en je app.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had mijzelf niet voor niets ooit aangemeld op Fok! natuurlijk. Dit zitten allemaal hier
Goede huismanquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, ik moet nog koekjes bakken. :$
Ben veel te druk vandaag met marktplaatsen.
Na je vakantie spreken we weer eens af.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had mijzelf niet voor niets ooit aangemeld op Fok! natuurlijk. Dit zitten allemaal hier
Bahquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na je vakantie spreken we weer eens af.
Zal wel aanvoelen alsof je een frikadel door de gang gooit.
Zeker niet, maar onbevoorbereid kan dat tegen vallen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heeft Yvie wel gewoon behoefte aan lange dikke piemels. Daar is niks mis mee.
Zeg je dat nu uit ervaring? Wist niet dat jij ook op mannen viel. Wat een onthullingen aan het begin van het jaarquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker niet, maar onbevoorbereid kan dat tegen vallen.
Sow goeie burn Yvie.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zeg je dat nu uit ervaring? Wist niet dat jij ook op mannen viel. Wat een onthullingen aan het begin van het jaar
Z’n vriendin had daar vast problemen mee de eerste keer dat hij gecucked werdquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zeg je dat nu uit ervaring? Wist niet dat jij ook op mannen viel. Wat een onthullingen aan het begin van het jaar
Yvie is lief. Die kan geen kutopmerkingen maken want dat dit niet in haar karakter.quote:
Wat is cucked nou weer?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Z’n vriendin had daar vast problemen mee de eerste keer dat hij gecucked werd
Ze doet haar best!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yvie is lief. Die kan geen kutopmerkingen maken want dat dit niet in haar karakter.
#moeilijkelegopakkettenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Snap weer geen hol van dit kut pakket
En dat met jouw verstandelijke vermogensquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Snap weer geen hol van dit kut pakket
Ik ben ook net slim genoeg om zelfstandig te poepenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat met jouw verstandelijke vermogens
Hoger managementpotentieel lees ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ben ook net slim genoeg om zelfstandig te poepen
Lol, die alcoholverslaafde raamambtenaar en een snoepautomaatmonteur.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoger managementpotentieel lees ik.Misschien kun je met de andere high potentials hier (MCH en Losdop) een start up beginnen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lol, die alcoholverslaafde raamambtenaar en een snoepautomaatmonteur.
Dan ben je wel gelijk altijd zelf medewerker van de maandquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lol, die alcoholverslaafde raamambtenaar en een snoepautomaatmonteur.
Jij ook al?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet wat, als je geen 30 cm hebt.
Alsof jij geen alcoholverslaafde raamambtenaar bent en dan zit je ook nog eens opgescheept met een chagrijnig wijf dat fok niet eens kan handelen.quote:
Madquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof jij geen alcoholverslaafde raamambtenaar bent en dan zit je ook nog eens opgescheept met een chagrijnig wijf dat fok niet eens kan handelen.
Sow goeie burn MCHquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof jij geen alcoholverslaafde raamambtenaar bent en dan zit je ook nog eens opgescheept met een chagrijnig wijf dat fok niet eens kan handelen.
Haha nee hoor, ik vind het wel leuk dat je mijn verzonnen grappen loslaat op dop. Over jou valt ook niet veel te zeggen omdat je het alleen hebt over hoeveel geld je kan vangen en hoe groot je bonus is of in welk kuthuis je gaat wonen. Eigenlijk ben je dus een heel saai ventje.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik vind het wel leuk dat je mijn verzonnen grappen loslaat op dop. Over jou valt ook niet veel te zeggen omdat je het alleen hebt over hoeveel geld je kan vangen en hoe groot je bonus is of in welk kuthuis je gaat wonen. Eigenlijk ben je dus een heel saai ventje.
quote:
Hai.quote:
Niet zo best. Vanavond weer naar het ziekenhuis, de arts zou zijn geweest, dus eens horen hoe of wat.quote:
Ik snap wel waarom hij niet de eerste plaats heeft gescoord bij de FOK!verkiezing voor 'grootste zuiger'.quote:
Niet leuk.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo best. Vanavond weer naar het ziekenhuis, de arts zou zijn geweest, dus eens horen hoe of wat.
Naar omstandigheden goed. Mams wordt goed verzorgd, dus dat is fijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet leuk.En hoe gaat het dan met jou nu?
Heel veel sterkte.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed. Mams wordt goed verzorgd, dus dat is fijn.
Dank je welquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel veel sterkte.En mocht je erover Willem praten dan weet je mij te vinden.
Heb ik wel met maar liefst 5 stemmen, domme verkiezingen #nietmadquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom hij niet de eerste plaats heeft gescoord bij de FOK!verkiezing voor 'grootste zuiger'.
Was vrij maar beetje saai. Gegourmet en voor 12 al naar huis gegaanquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goede bijdrage.
Alles goed? Fijne jaarwisseling gehad of moest je doorwerken?
Was jij saai of de rest?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was vrij maar beetje saai. Gegourmet en voor 12 al naar huis gegaan
Vanaf morgen kan het nieuwe jaar dan alleen maar beter worden.quote:
Mijn koekjesbeslag is klaar. Het rust nu even voordat het de oven in gaatquote:
Speciale koekjes? Ga je ook aan de slag met decoratie?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn koekjesbeslag is klaar. Het rust nu even voordat het de oven in gaat
Moest nog terug naar de winkel omdat ik geen vanille extract meer had
Gewone chocolade chip.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Speciale koekjes? Ga je ook aan de slag met decoratie?
Geefquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn koekjesbeslag is klaar. Het rust nu even voordat het de oven in gaat
Moest nog terug naar de winkel omdat ik geen vanille extract meer had
Wat kaneelextract in doen huehuequote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewone chocolade chip.
Nee, daar waag ik me niet aan. Ben een noob.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:21 schreef DrMarten het volgende:
Zo, Chromecast aangesloten. Werkt als een tiet
kunnen we Bill Gates niet aandoen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoger managementpotentieel lees ik.Misschien kun je met de andere high potentials hier (MCH en Losdop) een start up beginnen.
Zie hem husselen dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel veel sterkte.En mocht je erover Willem praten dan weet je mij te vinden.
Maak je aantekeningen?quote:
Nee das die andere Harry.quote:
quote:
Dat weet jij, maar Peppi en Kokkie niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent onnavolgbaar.
Is geen Hans en Grietje waar je broodkruimels kan strooien.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]Jb zou wel plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nepperd ben je
Leugensquote:
Met twee mensen is het een datequote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je uit de whatsappgroep gegooid voor de nieuwe meet?
CL gaat werk maken van jou?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
O, vandaar dat alleen jij reageerde
Er gaat eiwit op vet belanden?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik weet wel wat er gaat gebeuren.
[ afbeelding ]
Ik gokte ontbijt maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er gaat eiwit op vet belanden?
Ham&Eggs.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er gaat eiwit op vet belanden?
Spuit 11quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren was ik nog te jong.
Noem je CE nou een varken?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik weet wel wat er gaat gebeuren.
[ afbeelding ]
Vandaag ben je weer een dag ouder.quote:
Ben niet eens uitgenodigd geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je uit de whatsappgroep gegooid voor de nieuwe meet?
Sinds wanneer hoor je niet meer bij de kliek?quote:
Blijkbaar nu.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoor je niet meer bij de kliek?
Nijmegen is te verquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoor je niet meer bij de kliek?
quote:
O nee dacht meer dat je m'n eitjes bedoelde. Denk dat die ondertussen niet meer zo glanzen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En jij een ei.
En dan wel op en neer bewegen.
Dat is Yvie.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de leider was van dat zooitje ongeregeld.
Je leven?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Verdomme losse schroeven, alles, en nu dit.
Wij zijn ook altijd lekkerder de volgende dag.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kliekjes zijn meestal restanten dus ik weet niet of je jaloers moet zijn.
Afgeserveerd en in plastic bakjes?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wij zijn ook altijd lekkerder de volgende dag.
Terecht. Al die smerige verhalen en plaatjes die je nu mistquote:
Volgens mij voelt iemand zich aangesproken.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Terecht. Al die smerige verhalen en plaatjes die je nu mist![]()
Heb je m'n tepelvoeten al gezien? Er zitten kleine naaltjes in.
Ja duh. Ik ben de elite hier.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij voelt iemand zich aangesproken.
Sinds allures er niet meer is probeer je wel die leegte op te vullen inderdaad.quote:
Dat is een hoop leegte om te vullen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Sinds allures er niet meer is probeer je wel die leegte op te vullen inderdaad.
We hebben het nu niet over haar vagijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een hoop leegte om te vullen.
Alleen weekje Berlijn in mei, verder nog niks eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hai![]()
Al leuke reizen in de planning voor 2020?
Pfff ik hoef niks op te vullen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Sinds allures er niet meer is probeer je wel die leegte op te vullen inderdaad.
Opgebakken aardappeltje van me.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wij zijn ook altijd lekkerder de volgende dag.
Jezus komt hij ook aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier stond je er anders best goed op. Nohomo
[..]
Ben je wel snel klaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat het geen kinderhand is
Bitch plz.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Pfff ik hoef niks op te vullen.ik zit op een ander niveau van elite.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, is dat het doel?
Meer tijd om bier te drinken
Kan je een voorbeeld geven?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:45 schreef Faxie het volgende:
Krijg vreemde berichten van kitechick en ik kan het niet handelen nie
Ze wil me weer zien, met een knuffelquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je een voorbeeld geven?
'Ik ben eenzaam, kom je langs?" Zoiets?
"Ik wil dat je je penis in mijn vagina steekt met als doel mij plezier te brengen."quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je een voorbeeld geven?
'Ik ben eenzaam, kom je langs?" Zoiets?
Heb je haar nr dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:45 schreef Faxie het volgende:
Krijg vreemde berichten van kitechick en ik kan het niet handelen nie
Alles kan kapot!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar wat was er ook alweer mee?
Vriendje of te ver weg?
Dan kan hij iig niet klagen dat het te vaag isquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Ik wil dat je je penis in mijn vagina steekt met als doel mij plezier te brengen."
Nee hoorquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee hoor
True.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
Zal dat eerste wel weer zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Godverdomme of je bent aan het hallucineren of je hebt beet!
Maar zo goed kennen we elkaar niet eens, en volgens mij heeft ze een vriendquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh shit
GA dr zien dan! Nu doorpakken.
Dan zegt ze zoiets niet, goddomme ben je nou een kerel ofniet? Ga erheen druk je tong in haar bek trek haar kleren van het lijf en neuk als of er geen morgen is.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar zo goed kennen we elkaar niet eens, en volgens mij heeft ze een vriend!
@UitStralingquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan zegt ze zoiets niet, goddomme ben je nou een kerel ofniet? Ga erheen druk je tong in haar bek trek haar kleren van het lijf en neuk als of er geen morgen is.
Ja of je zit diep in de friendzone, of ze wil je snel zien omdat ze wil weten of je leuker bent dan haar vriend.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar zo goed kennen we elkaar niet eens, en volgens mij heeft ze een vriend!
Actie voor Faxiequote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja of je zit diep in de friendzone, of ze wil je snel zien omdat ze wil weten of je leuker bent dan haar vriend.
Nee vrouwen met een serieuze relatie gaan niet vreemden om een knuffel vragen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja of je zit diep in de friendzone, of ze wil je snel zien omdat ze wil weten of je leuker bent dan haar vriend.
Ja daarom kan ik het niet handelen nie. Snap er niks vanquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan zegt ze zoiets niet, goddomme ben je nou een kerel ofniet? Ga erheen druk je tong in haar bek trek haar kleren van het lijf en neuk als of er geen morgen is.
(Morgen dan hè.)
Nee leek me niet zo slimquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Gewoon terug sturen dat je haar ook weer wil zien met aubergine en druppels emoji, kan niet mis gaan
Je kan toch gewoon een datum om af te spreken appen. Dan zie je dan welquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja daarom kan ik het niet handelen nie. Snap er niks van
Hoe kan ik nu al in de friendzone zitten?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Morgen bijvoorbeeld. Niet te lang laten liggen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een datum om af te spreken appen. Dan zie je dan wel
toch hopelijk wel met enige tekst? Dat jou het ook leuk lijkt haar weer te zien oidquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee leek me niet zo slimDeed gewoon een
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee jij danik wacht ook al zeventien jaar.
Deed je die of die stomme bloos-traan smilie die je op WA hebt?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee leek me niet zo slimDeed gewoon een
Hij wacht gewoon tot de toestemming meerderjarig isquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik weer een creep zekerquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
toch hopelijk wel met enige tekst? Dat jou het ook leuk lijkt haar weer te zien oid
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik weer een creep zeker
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omg welkequote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Deed je die of die stomme bloos-traan smilie die je op WA hebt?
Die jongen kan ook echt niks zonder ons hequote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
toch hopelijk wel met enige tekst? Dat jou het ook leuk lijkt haar weer te zien oid
Bloos traan?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Deed je die of die stomme bloos-traan smilie die je op WA hebt?
Gewoon kort en luchtig houden.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik weer een creep zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |