Hoe was de party met oud en nieuw?quote:
Mwah was beetje saaiquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe was de party met oud en nieuw?
Viel het mee?
Daarom moet je ook vuurwerk kopen. Kost maar een paar barkies en je hebt de avond van je leven ieder jaar weerquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom moet je ook vuurwerk kopen. Kost maar een paar barkies en je hebt de avond van je leven ieder jaar weer
Nee manquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zoals verwacht dus.
Meer drinken dus.
Laatste jaar single shotsquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom moet je ook vuurwerk kopen. Kost maar een paar barkies en je hebt de avond van je leven ieder jaar weer
Die man slaat overal zijn tentakels uit.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Kiid als mod bij nu.nl? Wat is deze?
Opletten dat niemand terugslaat dan.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die man slaat overal zijn tentakels uit.
Samen sterk voor kiid!quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Opletten dat niemand terugslaat dan.
Was dat maar waar.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit lijkt beetje alsof hij doodgaat ofzo.
Hij komt niet altijd even levendig over.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit lijkt beetje alsof hij doodgaat ofzo.
Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij komt niet altijd even levendig over.
Misschien moet je eens buiten een SC komenquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij bent echt goed aanwezig in de topics zeg!
Ik rol mijn bed maar eens inquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Misschien moet je eens buiten een SC komen
Was wel een ban waard dacht ik zo.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:36 schreef I het volgende:
Gelachen om m'n laatste note. Wist niet dat zoiets een note waard was. Leuk om te weten.
Zou ik nog lachwekkender vinden.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Was wel een ban waard dacht ik zo.
Ja. Ik heb geen saaie O&N gehad. Ik heb nooit een saaie O&N. Probeer eens iets ipv het al meteen af te schietenquote:
Je lultquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laatste jaar single shots![]()
Had ik er maar heel veel gekocht
Leuk om al jullie notes te lezenquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb 69 notes nu.
Nice.
Was die laatste helemaal vergeten. Kon het topic al niet meer terugvinden.
Heb er 11 waarvan 3 over een ban gaan, ik ben best braafquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb 69 notes nu.
Nice.
Die van mij vallen reuze mee.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Leuk om al jullie notes te lezen
Als boegbeeld kun je geen notes hebben natuurlijkquote:
Mijn record is 70+ notes in 2 maandenquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb 69 notes nu.
Nice.
Hoe danquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn record is 70+ notes in 2 maanden
Een paar. Maar enkele positieve notes uiteraard.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als boegbeeld kun je geen notes hebben natuurlijk
Zoveel heb je er niet eens, opschepperquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn record is 70+ notes in 2 maanden
Geloof ik meteen!quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een paar. Maar enkele positieve notes uiteraard.
Je moet wel weten waar je over praat voordat je begint te vertellen vriendelijke reusquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zoveel heb je er niet eens, opschepper
Nou, leg het me eens uit dan. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet wel weten waar je over praat voordat je begint te vertellen vriendelijke reus
Tot aan feb 2011: https://fokcrew.nl/forum/49quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn eerste is uit 2011, ook nog in ONZ, was jij toen geen mod @:superwormjim of zit ik er volledig naast ?
Het leven zit vol onbeantwoorde vragen vriend. Bestaat God? En als God bestaat, is hij nog aanwezig? Waar komt de mensheid vandaan? Wie was er eerder, kip of het ei?quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nou, leg het me eens uit dan. Ik ben benieuwd.
Nee. Nvt. Evolutie. Kip.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het leven zit vol onbeantwoorde vragen vriend. Bestaat God? En als God bestaat, is hij nog aanwezig? Waar komt de mensheid vandaan? Wie was er eerder, kip of het ei?
Nee dan kan jij dat niet zijn geweest iddquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Tot aan feb 2011: https://fokcrew.nl/forum/49
Dan ben je nog redelijk braaf geweestquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn eerste is uit 2011, ook nog in ONZ, was jij toen geen mod @:superwormjim of zit ik er volledig naast ?
Ja dus zonder het geneuzel over een ban blijven er 8 over, ik ben eigenlijk gewoon een voorbeelduserquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan ben je nog redelijk braaf geweest
Ik ookquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dus zonder het geneuzel over een ban blijven er 8 over, ik ben eigenlijk gewoon een voorbeelduser
Bijna 30, ouwe lulquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
IK BEN 29 JAAR
En ze zeggen dat toeval niet bestaat. De koekkoekjes vriend
Wel mee eens ja, ik ben jonger maar zie er toch wel ouder uit dan jouquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pfffff eerlijk broer. Ik zie er hoogstens +- 23/24 uit hoor
Moest mij laatst nog legitimeren voor bierquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wel mee eens ja, ik ben jonger maar zie er toch wel ouder uit dan jou
Ik zou het als een compliment zien jaquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moest mij laatst nog legitimeren voor bier
Toen ik mijn vw ging ophalen hoefde ik mij niet te legitimeren thoquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou het als een compliment zien ja
Alsof de mensen hier enige juiste inschatting kunnen makenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
[4] GROOTSTE FILOSOOF: @:naatje_1!
Was dat diploma toch nog ergens goed voor.
Nicequote:Op vrijdag 3 januari 2020 01:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
huilend aan het masturberen terwijl ik witbier drink dat over was
Jij ook maat. Dit wordt ONS jaarquote:Op vrijdag 3 januari 2020 06:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeee vriend BESTE wensen he
Gayquote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:55 schreef Solotovski het volgende:
Vandeweek ff naar t asiel voor lief poezebeest
Je vader is gayquote:
Ik ook niet meer helaasquote:
Je boy drinkt echt zelden bierquote:Op vrijdag 3 januari 2020 01:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
huilend aan het masturberen terwijl ik witbier drink dat over was
Alcohol zorgt voor minder accuraat schieten in Cod hè. Kan je niet hebbenquote:
Gefeliciteerd, Fokkiequote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:41 schreef Fok-it het volgende:
Waar blijft dat verjaardagstopic nou joh. Echt. 10 jaar in dienst gewoon hier, krijg je dit
Precies. Daarbij mag je niet rijden met drank op en ik heb een belangrijke race te rijden in F1 vandaag.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alcohol zorgt voor minder accuraat schieten in Cod hè. Kan je niet hebben
Helaas is het moment daar jaquote:
Vragen om felicitaties is wel een beetje sneu he vriend. Zoiets moet spontaan zijn. Dat mensen aan je denken en liefhebbenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:41 schreef Fok-it het volgende:
Waar blijft dat verjaardagstopic nou joh. Echt. 10 jaar in dienst gewoon hier, krijg je dit
Het sarcasme straalde er dan ook vanaf he vriendquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vragen om felicitaties is wel een beetje sneu he vriend. Zoiets moet spontaan zijn. Dat mensen aan je denken en liefhebben
Je kan niet van twee walletjes eten broerquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het sarcasme straalde er dan ook vanaf he vriend
Haha, je zal maar 30 zijn. Kun je beter van een flat springen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helaas is het moment daar ja
Dankje Kaneeltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Daar heb je gelijk in zusquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan niet van twee walletjes eten broer
Tuurlijk wel. Gewoon biseksueel zijn zoals alle mannen hier.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan niet van twee walletjes eten broer
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, je zal maar 30 zijn. Kun je beter van een flat springen.Is het een opgave ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Aan de ene kant wordt het gemakkelijker. Aan de andere kant, ik begin wel echt te voelen dat ik lichamelijk geen 18 meer ben.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar het meest vervelende is alle mensen in je omgeving die zitten te zeuren waarom je niet getrouwd bent en geen kinderen hebt.
Wat heb ik daar een ongelofelijke teringhekel aan.
Waarom ben je eigenlijk nog niet getrouwd?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar het meest vervelende is alle mensen in je omgeving die zitten te zeuren waarom je niet getrouwd bent en geen kinderen hebt.
Spreek voor jezelf joh!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon biseksueel zijn zoals alle mannen hier.
Ja snap ik ook niet met zo'n topwijfquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk nog niet getrouwd?
Lekker naar de hel straks, beetje neuken voor het trouwen gaat er echt niet in bij den conservatiefquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was jouw broertje niet gay trouwens? Of verwar ik hem met een ander?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]dat valt hier gelukkig mee. Heb is vooral gunnen en niet verwachten. Is toch al stuk positiever
Omdat ik mijn vriendin wat meer wil kunnen bieden. Ik heb bepaalde doelen voor mezelf gesteld voordat ik haar vraag en daar ben ik bijna. Op 1 na alle doelen gehaald en het laatste doel zal binnen een half jaar behaald zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk nog niet getrouwd?
Waarom heb je nog geen kinderen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was jouw broertje niet gay trouwens? Of verwar ik hem met een ander?
[..]
Omdat ik mijn vriendin wat meer wil kunnen bieden. Ik heb bepaalde doelen voor mezelf gesteld voordat ik haar vraag en daar ben ik bijna. Op 1 na alle doelen gehaald en het laatste doel zal binnen een half jaar behaald zijn.
Ik had gehoopt dat jij je toetsenbord had weggegooid in 2020.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker naar de hel straks, beetje neuken voor het trouwen gaat er echt niet in bij den conservatief
Hopen mag altijd kleintje.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat jij je toetsenbord had weggegooid in 2020.
Opschieten, dadelijk ben je over de 90 kilo en zie je er als een dikke pad uit op je trouwfoto'squote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was jouw broertje niet gay trouwens? Of verwar ik hem met een ander?
[..]
Omdat ik mijn vriendin wat meer wil kunnen bieden. Ik heb bepaalde doelen voor mezelf gesteld voordat ik haar vraag en daar ben ik bijna. Op 1 na alle doelen gehaald en het laatste doel zal binnen een half jaar behaald zijn.
Omdat we eerst willen trouwen voor kinderen.quote:
Haha, ik ben al een dikke padquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opschieten, dadelijk ben je over de 90 kilo en zie je er als een dikke pad uit op je trouwfoto's
Hopen mag altijd kleintjequote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had wel de stille hoop dat jij een enorm apparaat zou hebben
@Fok-it ookquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat we eerst willen trouwen voor kinderen.
[..]
Haha, ik ben al een dikke pad
De meesten hier zullen het gewoon hebben opgegevenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon biseksueel zijn zoals alle mannen hier.
Jij bent wel cute.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
De meesten hier zullen het gewoon hebben opgegeven
Volhouden, het nadeel van trouwen is onder andere dat die trouwfoto's je tot in de eeuwigheid blijven achtervolgen, gratis tip.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben juist lekker afgevallen de afgelopen 2 weken.
Voelt goed man
Gefeliciteerd makker!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:41 schreef Fok-it het volgende:
Ik sta vaak wel goed op foto's dus no biggie maestroquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volhouden, het nadeel van trouwen is onder andere dat die trouwfoto's je tot in de eeuwigheid blijven achtervolgen, gratis tip.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:41 schreef Fok-it het volgende:
Zeggen bloedmooie vrouwen dat of vrouwen die een normaal mens een zesje zouden geven?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik sta vaak wel goed op foto's dus no biggie maestro
Zeg maar gewoon vrouwen van fok hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeggen bloedmooie vrouwen dat of vrouwen die een normaal mens een zesje zouden geven?
Dan heb ik mijn antwoordquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon vrouwen van fok hoor.
Jij ook Uitstralingquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn antwoord![]()
Beste wensen nog Scrupje
Beidenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeggen bloedmooie vrouwen dat of vrouwen die een normaal mens een zesje zouden geven?
Eensquote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:14 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemiddag, de vakantie heeft me nog niet opgeladen met energie helaas.
Was ook echt super leuk met z'n drie!!quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meeten met @:mickytjuh en haar vriendin was een van de leukste dingen vorig jaar
School is al vakantiequote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:14 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemiddag, de vakantie heeft me nog niet opgeladen met energie helaas.
Moeten we maar snel weer doenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Was ook echt super leuk met z'n drie!!
Dikke lol in het karaokehol
Ja sowieso!!!quote:
Ja nou waarom ook niet!!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil ook karaoke zingen met @:mickytjuh
Wat voor stylo rock jequote:
Ik had kip tandoori.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
Wat eten we vandaag? Ik heb een kleine kapsalon.
Soepquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
Wat eten we vandaag? Ik heb een kleine kapsalon.
Lijkt mij ook erg leuk samenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil ook karaoke zingen met @:mickytjuh
ze hebben net twee nieuwe aangesteld hier. is geen ruimte meer voor jouquote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, ik moet nu.nl mod worden hier om de boel te redden
Herstel snel je spelfout voor @GGMM het ziet.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze hebben net twee nieuwe aangesteld hier. is geen ruuimte meer voor jou
Kidd4mod act is nu wel passé inderdaadquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze hebben net twee nieuwe aangesteld hier. is geen ruimte meer voor jou
welke fout?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herstel snel je spelfout voor @:ggmm het ziet.
terechtquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
welke fout?
ik maak zoveel meer typos met 1 hand
Tikje saai maar wel oke en daar?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
AmaaaaaaHoe was oudjaar?
Wel veel brandjes en kleine incidenten.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het beetje heel gebleven daar?
haha haags z'n chick die hem even in de gaten komt houdenquote:
Stomquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel veel brandjes en kleine incidenten.
Je bent zelf een klein incident.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tijd om vuurwerk te verbiedenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1,55m is niet heel groot nee.quote:
Waar is die kwast eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wist niet dat we het over driepink hadden.
Weet ik veel.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar is die kwast eigenlijk?
Vast ergens in de buurt van Charlottequote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
#ANONIEMquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
#anonquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor een goede. Kan er minstens 5 opnoemen waar je niks aan hebtquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze hebben net twee nieuwe aangesteld hier. is geen ruimte meer voor jou
Maar nog niet een voor KLB mod van het jaarquote:
doe maarquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor een goede. Kan er minstens 5 opnoemen waar je niks aan hebt
't is dat ik iemand een niet werkende mention zag doen ergensquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kwam hier nu pas achter.
Kan je nagaan wat hij toevoegde.
ik snap niet dat je ama verslagen hebtquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar nog niet een voor KLB mod van het jaar
Nou, namen rugnummers, kom maar opquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor een goede. Kan er minstens 5 opnoemen waar je niks aan hebt
dat is makkelijk terug zoekenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toevallig zijn ze allemaal samen op deze pagina
Nee, dat is crewbash. Eenmaal daar aan begonnen ga je downhillquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, namen rugnummers, kom maar op
Oh, zeg dat dan. Kan geregeld worden. @GGMM gaat dit weekend aan de slag, als hij tijd heeft.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik tel er maar drie en een adminquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, dat is crewbash. Eenmaal daar aan begonnen ga je downhill
Nee ik ook niet, ik ben zo'n topmod.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik snap niet dat je ama verslagen hebt
Weet je hoeveel werk dat van die tagjes isquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik tel er 4quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik tel er maar drie en een admin
waar zijn de andere twee?
ik heb geen idee ikkom daar nooitquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik ben zo'n topmod.
Ik ben gewoon een goede modquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik snap niet dat je ama verslagen hebt
Als je maar wel zin hebt om mij eindelijk eens mod te maken. Wacht nou al iets van 4/5 weken.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je hoeveel werk dat van die tagjes is
Heb ik echt geen zin in
Je aanbeveling van Solotovski is nog steeds niet binnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je maar wel zin hebt om mij eindelijk eens mod te maken. Wacht nou al iets van 4/5 weken.
Rtquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je maar wel zin hebt om mij eindelijk eens mod te maken. Wacht nou al iets van 4/5 weken.
Wie?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je aanbeveling van Solotovski is nog steeds niet binnen.
KOEKKOEKquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je dat tagjes gezeik nou het hele jaar volhouden?
Ik zou bijna aan ggmm willen vragen of hij Solotovski aan het lijntje wil houden daarmee.quote:
Jij bent gewoon boos dat je slechste mod bent geworden. (gok ik zo)quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou bijna aan ggmm willen vragen of hij Solotovski aan het lijntje wil houden daarmee.
Dat interesseert me geen reet.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent gewoon boos dat je slechste mod bent geworden. (gok ik zo)
Daarom ben jij haags vriendquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou bijna aan ggmm willen vragen of hij Solotovski aan het lijntje wil houden daarmee.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat interesseert me geen reet.
Dat is niet waarquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent gewoon boos dat je slechste mod bent geworden. (gok ik zo)
Van mij wel en dat is waar het om gaatquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima.
Mag ik dat zeggen eigenlijk?
Mag je wat zeggenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima.
wat een anticlimaxquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima. Ja lang verhaal, laat maar.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima.
Pas je op met dat gewicht van jou.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat een anticlimax
zat op het puntje van m'n stoel te wachten
Precies. We zeggen het waar het op staatquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wij zijn PUUR! 👊
Die gaat ook zeker niet komenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je aanbeveling van Solotovski is nog steeds niet binnen.
Ik druk sws al 100+ van mijn borstquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pas je op met dat gewicht van jou.
Er zal er vast ook 1 zijn voor de slechtste mod, wees gerustquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je dat tagjes gezeik nou het hele jaar volhouden?
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pas je op met dat gewicht van jou.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laat je niet pesten door haags. Die is zelf ook geen 80kg
Nee dat red ik bij lange na niet inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laat je niet pesten door haags. Die is zelf ook geen 80kg
en jij denkt dat ik me dat niet voel?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet je hier gewoon gewild voelen vind ik
Jawel, maar wik het even benadrukken. Je bent een absolute meerwaarde hierquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik me dat niet voel?
Dank jequote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima. Ja lang verhaal, laat maar.
Is er nog een plekje voor een goede geliefde mod op KLB?quote:
Nee, alleen slechte mods die iedereen onaardig vindt zijn daar welkom.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is er nog een plekje voor een goede geliefde mod op KLB?
Dan is catkiller je manquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, alleen slechte mods die iedereen onaardig vindt zijn daar welkom.
Haha, got 'em!quote:
Ik houd van catkillerquote:
Hey lieverdquote:
Denk niet dat hij in staat is meer dan twee volzinnen te schrijvenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:21 schreef GGMM het volgende:
En een aanbevelingsbrief van Solotovski is een vereiste.
Ik denk niet dat ik in die 13 jaar hier een post heb gehad met meer dan 1 alineaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk niet dat hij in staat is meer dan twee volzinnen te schrijven
Geregistreerd opzaterdag 9 maart 2019 @ 19:26quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik in die 13 jaar hier een post heb gehad met meer dan 1 alinea
Oei, dit lijkt een kloon te zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geregistreerd opzaterdag 9 maart 2019 @ 19:26
Hihahoquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geregistreerd opzaterdag 9 maart 2019 @ 19:26
vertel ons meer!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
@:fok-it @:jr-style-93 nou, de tindermatch heb ik vakkundig om zeep geholpen, joechei. We beginnen dit decennium met een mooie faal.
Vertel ons meerquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
@:fok-it @:jr-style-93 nou, de tindermatch heb ik vakkundig om zeep geholpen, joechei. We beginnen dit decennium met een mooie faal.
Ik heb net weer een match.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe doe je dit dan? Ik heb nooit tinder gehad. Vertel me, waar gaat het mis als ze je al swiped omdat ze je aantrekkelijk vindt?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net weer een match.
Dit ga ik ook choken allen.
quote:
Nouja, zoveel meer is er dus niet. Contact verliep goed en toen moest ik zonodig een bepaalde anekdote vertellen en kwam er een resoluut 'maar we gaan toch niet daten' terwijl het daar de afgelopen dagen nog niet op leek.quote:
Dan ligt het eraan dat je gewoon geen boeiend gesprek hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe doe je dit dan? Ik heb nooit tinder gehad. Vertel me, waar gaat het mis als ze je al swiped omdat ze je aantrekkelijk vindt?
Welke anekdote?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Nouja, zoveel meer is er dus niet. Contact verliep goed en toen moest ik zonodig een bepaalde anekdote vertellen en kwam er een resoluut 'maar we gaan toch niet daten' terwijl het daar de afgelopen dagen nog niet op leek.
Nee hoor, dat heb ik afgesloten en dat pijltjes gooien ga ik half december weer volgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey JR vrind, mis je het wk darts al?
Dat ik goed aan het viben was met iemand tijdens O&N, maar dat dat hopeloos is want iemand die in Denemarken woont.quote:
En toen ben je afgedropen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Nouja, zoveel meer is er dus niet. Contact verliep goed en toen moest ik zonodig een bepaalde anekdote vertellen en kwam er een resoluut 'maar we gaan toch niet daten' terwijl het daar de afgelopen dagen nog niet op leek.
lol. Wel beetje dom.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ik goed aan het viben was met iemand tijdens O&N, maar dat dat hopeloos is want iemand die in Denemarken woont.
Waarom vertelde je dat?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ik goed aan het viben was met iemand tijdens O&N, maar dat dat hopeloos is want iemand die in Denemarken woont.
Lekker jrquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heb ik afgesloten en dat pijltjes gooien ga ik half december weer volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |