Hoe was de party met oud en nieuw?quote:
Mwah was beetje saaiquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe was de party met oud en nieuw?
Viel het mee?
Daarom moet je ook vuurwerk kopen. Kost maar een paar barkies en je hebt de avond van je leven ieder jaar weerquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom moet je ook vuurwerk kopen. Kost maar een paar barkies en je hebt de avond van je leven ieder jaar weer
Nee manquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zoals verwacht dus.
Meer drinken dus.
Laatste jaar single shotsquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom moet je ook vuurwerk kopen. Kost maar een paar barkies en je hebt de avond van je leven ieder jaar weer
Die man slaat overal zijn tentakels uit.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Kiid als mod bij nu.nl? Wat is deze?
Opletten dat niemand terugslaat dan.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die man slaat overal zijn tentakels uit.
Samen sterk voor kiid!quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Opletten dat niemand terugslaat dan.
Was dat maar waar.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit lijkt beetje alsof hij doodgaat ofzo.
Hij komt niet altijd even levendig over.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit lijkt beetje alsof hij doodgaat ofzo.
Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij komt niet altijd even levendig over.
Misschien moet je eens buiten een SC komenquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij bent echt goed aanwezig in de topics zeg!
Ik rol mijn bed maar eens inquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Misschien moet je eens buiten een SC komen
Was wel een ban waard dacht ik zo.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:36 schreef I het volgende:
Gelachen om m'n laatste note. Wist niet dat zoiets een note waard was. Leuk om te weten.
Zou ik nog lachwekkender vinden.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Was wel een ban waard dacht ik zo.
Ja. Ik heb geen saaie O&N gehad. Ik heb nooit een saaie O&N. Probeer eens iets ipv het al meteen af te schietenquote:
Je lultquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laatste jaar single shots![]()
Had ik er maar heel veel gekocht
Leuk om al jullie notes te lezenquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb 69 notes nu.
Nice.
Was die laatste helemaal vergeten. Kon het topic al niet meer terugvinden.
Heb er 11 waarvan 3 over een ban gaan, ik ben best braafquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb 69 notes nu.
Nice.
Die van mij vallen reuze mee.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Leuk om al jullie notes te lezen
Als boegbeeld kun je geen notes hebben natuurlijkquote:
Mijn record is 70+ notes in 2 maandenquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb 69 notes nu.
Nice.
Hoe danquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn record is 70+ notes in 2 maanden
Een paar. Maar enkele positieve notes uiteraard.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als boegbeeld kun je geen notes hebben natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |