abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 9 januari 2020 @ 18:27:47 #126
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_190952281
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:25 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Zucht.
Buitenspel is geen buitenspel?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 9 januari 2020 @ 18:28:31 #127
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190952300
Ik zou het wel leuk vinden als Lukaku met zijn tampeloeris buitenspel staat :D :') Heb dan al zin in de Italiaanse krantenkoppen :') }:|
  Moderator donderdag 9 januari 2020 @ 18:29:03 #128
pi_190952309
Doellijntechnologie schaffen we dan ook maar weer af. De bal is slechts twee mm over de lijn, dat kan niet de bedoeling zijn.
pi_190952320
We blijven maar een podium geven aan mensen die vooral boos en ziedend doen op internet en denken dat ze met veel zijn, terwijl ze dat eigenlijk helemaal niet zijn. Dat is mijn grootste ergernis anno 2020.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator donderdag 9 januari 2020 @ 18:30:58 #130
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_190952348
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:29 schreef El-Stinho het volgende:
We blijven maar een podium geven aan mensen die vooral boos en ziedend doen op internet en denken dat ze met veel zijn, terwijl ze dat eigenlijk helemaal niet zijn. Dat is mijn grootste ergernis anno 2020.
Jij bent nooit ziedend he.
  donderdag 9 januari 2020 @ 18:32:38 #131
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190952378
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:29 schreef El-Stinho het volgende:
En dan heb je het selecte groepje dat daar weer ontzettend ziedend over wordt. Soms denk ik, Stijn, laat gaan. Al is de focus op bijvoorbeeld Nederlandse spelers bij kutclubjes in het buitenland veel te groot en zou ik liever hebben dat mensen puur genieten van de prestaties en niet kijken naar afkomst.
  Moderator donderdag 9 januari 2020 @ 18:33:20 #132
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_190952385
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Doellijntechnologie schaffen we dan ook maar weer af. De bal is slechts twee mm over de lijn, dat kan niet de bedoeling zijn.
Dat is soms onmogelijk te constateren, daarnaast vind ik niet dat de buitenspelregel ooit bedacht is om zoveel jaar later met een rood stippellijntje te ontdekken dat je teen een milimeter buitenspel staat. Over autisme gesproken.

Verder ben ik een groot voorstander van de VAR, zoals we hier hebben w/.
  donderdag 9 januari 2020 @ 18:35:15 #133
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190952413
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:33 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat is soms onmogelijk te constateren, daarnaast vind ik niet dat de buitenspelregel ooit bedacht is om zoveel jaar later met een rood stippellijntje te ontdekken dat je teen een milimeter buitenspel staat. Over autisme gesproken.

Zo moeilijk is het niet toch? Als je verschil in lijntjes ziet, is het buitenspel. Als je dat niet ziet is dat het niet. Dus ook klein beetje buitenspel is buitenspel. En verder zou iedereen die er bij betrokken is er niet over moeten hebben, omdat het idealiter eerlijk en geautomatiseerd is.
  donderdag 9 januari 2020 @ 18:36:35 #134
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_190952434
Ja eens met jullie.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator donderdag 9 januari 2020 @ 18:36:36 #135
pi_190952435
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:33 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dan moet je de buitenspelregel aanpassen.
pi_190952446
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:32 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

En dan heb je het selecte groepje dat daar weer ontzettend ziedend over wordt. Soms denk ik, Stijn, laat gaan. Al is de focus op bijvoorbeeld Nederlandse spelers bij kutclubjes in het buitenland veel te groot en zou ik liever hebben dat mensen puur genieten van de prestaties en niet kijken naar afkomst.
Ik denk heus wel eens na over of ik niet te ver doorsla, maar weet je. Ik kijk best een hoop voetbal uit de competitie waar je indirect op doelt, maar dan zit het me oprecht gewoon dwars dat voetbal door zulke media gesimplificeerd wordt als ''[insertNederlander] deed [insertminuten] mee terwijl [insertclubvanNederlander] wint/verliest''. Het is zo volslagen imbeciel. Ik vraag me oprecht af wat de achterliggende gedachte daarvan is.

We weten niet of het een leuke wedstrijd of een kutwedstrijd was, wel wat er met een Nederlander gebeurd is. Zo wil ik oprecht niet zijn, zo wil ik niet sport beleven. Dan kom ik maar zeurderig en irritant over op dit forum. Ik heb ook niet de illusie dat ik iedereen van koers verander.
  Redactie Sport donderdag 9 januari 2020 @ 18:39:17 #137
274204 crew  Mexicanobakker
pi_190952475
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:25 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Zucht.
Als je het kan meten, waarom het dan niet doen? Of ben jij ook zo iemand die vindt dat bij het snelwandelen de regel 'het moet met het blote oog zichtbaar zijn' prima is? (Sowieso snelwandelen _O- :') )

Als de technologie correct is, dan zie ik geen reden om het niet te gebruiken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 9 januari 2020 @ 18:40:34 #138
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190952486
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:37 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik denk heus wel eens na over of ik niet te ver doorsla, maar weet je. Ik kijk best een hoop voetbal uit de competitie waar je indirect op doelt, maar dan zit het me oprecht gewoon dwars dat voetbal door zulke media gesimplificeerd wordt als ''[insertNederlander] deed [insertminuten] mee terwijl [insertclubvanNederlander] wint/verliest''. Het is zo volslagen imbeciel. Ik vraag me oprecht af wat de achterliggende gedachte daarvan is.

We weten niet of het een leuke wedstrijd of een kutwedstrijd was, wel wat er met een Nederlander gebeurd is. Zo wil ik oprecht niet zijn, zo wil ik niet sport beleven. Dan kom ik maar zeurderig en irritant over op dit forum. Ik heb ook niet de illusie dat ik iedereen van koers verander.
Lijntje tussen act en mening is soms wat dun. Maar het is te waarderen dat je gewoon pure (Barney vindt dit leuk) liefhebber bent. Ik zou veel liever lezen wie de talenten zijn in Duitsland bijvoorbeeld dan om week in week uit te lezen over Weghorst, Willems en Klaassen. En dan heb je nog sites als Voetbalzone waar het zelfs onleesbaar is geworden.
  Redactie Sport donderdag 9 januari 2020 @ 18:40:37 #139
pi_190952487
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:32 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Mensen worden nu eenmaal meer getriggered door het vlaggetje, daarmee voelen ze meer binding. Ik vind dat ook overtrokken, maar het is wel altijd fijn als iemand in interviews de eigen taal meester is.
  donderdag 9 januari 2020 @ 18:41:19 #140
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190952501
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Als je het kan meten, waarom het dan niet doen? Of ben jij ook zo iemand die vindt dat bij het snelwandelen de regel 'het moet met het blote oog zichtbaar zijn' prima is? (Sowieso snelwandelen _O- :') )

En zelfs als hij niet helemaal correct is, is het in ieder geval nog niet partijdig. Ook veel waard.
  Moderator donderdag 9 januari 2020 @ 18:41:21 #141
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_190952503
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:35 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het niet toch? Als je verschil in lijntjes ziet, is het buitenspel. Als je dat niet ziet is dat het niet. Dus ook klein beetje buitenspel is buitenspel. En verder zou iedereen die er bij betrokken is er niet over moeten hebben, omdat het idealiter eerlijk en geautomatiseerd is.
Nee dat is veel te simpel gesteld. Waar zet je een lijn, wanneer vertrekt de bal van de voet (zit altijd marge in), met hoeveel pixels heb je te maken etc. Het voordeel voor de aanvaller van 1mm buitenspel ontgaat me overigens ook, maar dat geheel terzijde.
  Moderator donderdag 9 januari 2020 @ 18:42:42 #142
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_190952526
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik kijk geen snelwandelen.
  Redactie Sport donderdag 9 januari 2020 @ 18:43:01 #143
pi_190952529
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:42 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik kijk geen snelwandelen.
Verstandig persoon die ver gaat komen.
  donderdag 9 januari 2020 @ 18:43:11 #144
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190952532
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:41 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Nee dat is veel te simpel gesteld. Waar zet je een lijn, wanneer vertrekt de bal van de voet (zit altijd marge in), met hoeveel pixels heb je te maken etc. Het voordeel voor de aanvaller van 1mm buitenspel ontgaat me overigens ook, maar dat geheel terzijde.
Ik denk dat je het volledig moet automatiseren, dan is het wellicht niet altijd correct, maar wel zo eerlijk mogelijk, doordat het niet om interpretatie gaat.
  donderdag 9 januari 2020 @ 18:43:42 #145
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190952539
Sorry dat ik mezelf herhaal :{
  Moderator donderdag 9 januari 2020 @ 18:46:31 #146
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_190952575
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Dan moet je de buitenspelregel aanpassen.
Hier ben ik het mee eens. Maar hoe dan wel is ook niet makkelijk.
  donderdag 9 januari 2020 @ 18:48:38 #147
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190952612
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:46 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens. Maar hoe dan wel is ook niet makkelijk.
Als het helemaal wordt afgeschaft zou het voetbal dan nog te doen zijn?
pi_190952621
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:40 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Lijntje tussen act en mening is soms wat dun. Maar het is te waarderen dat je gewoon pure (Barney vindt dit leuk) liefhebber bent. Ik zou veel liever lezen wie de talenten zijn in Duitsland bijvoorbeeld dan om week in week uit te lezen over Weghorst, Willems en Klaassen. En dan heb je nog sites als Voetbalzone waar het zelfs onleesbaar is geworden.
Voetbalzone kijk ik alleen even in de ochtend snel op om de headlines van de ochtendkranten snel mee te pikken in een oogopslag.

Voor de rest zit ik eigenlijk vooral op Twitter om mijn eigen visie te vormen. Als ik VI.nl meer dan 10 keer per dag open, krijg ik gewoon vanzelf kotsneigingen vanwege die obsessieve artikels en filmpjes. Over Frenkie de Jong, over Luuk de Jong, over Mathijs de Ligt.. nu deze dagen melken ze het Cillessen of Domenech op doel bij Valencia extra uit. ''OMG JASPER ZIT OP DE BANK'', ''OMG DOMENECH MAAKTE EEN FOUTJE''. Ik vind het zo krankzinnig. Dan denk ik wel: "Dit is zo voorspelbaar. Het houdt niet op, negeer het!", maar het blijft bijten en irriteren. Ik heb het gevoel dat het negeren er juist voor zorgt dat we op den duur aan een eindeloze goednieuwsshow vastzitten. Dat is denk ik de 'angst'.
  donderdag 9 januari 2020 @ 18:53:38 #149
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190952682
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:49 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Voetbalzone kijk ik alleen even in de ochtend snel op om de headlines van de ochtendkranten snel mee te pikken in een oogopslag.

Voor de rest zit ik eigenlijk vooral op Twitter om mijn eigen visie te vormen. Als ik VI.nl meer dan 10 keer per dag open, krijg ik gewoon vanzelf kotsneigingen vanwege die obsessieve artikels en filmpjes. Over Frenkie de Jong, over Luuk de Jong, over Mathijs de Ligt.. nu deze dagen melken ze het Cillessen of Domenech op doel bij Valencia extra uit. ''OMG JASPER ZIT OP DE BANK'', ''OMG DOMENECH MAAKTE EEN FOUTJE''. Ik vind het zo krankzinnig. Dan denk ik wel: "Dit is zo voorspelbaar. Het houdt niet op, negeer het!", maar het blijft bijten en irriteren. Ik heb het gevoel dat het negeren er juist voor zorgt dat we op den duur aan een eindeloze goednieuwsshow vastzitten. Dat is denk ik de 'angst'.
Er is helaas geen ruimte voor kwaliteit. VI is heel ver afgezonken. Je zou zeggen dat er een internationaal en interessant medium moet zijn zonder bizarre focus op mensen uit eigen land of op figuren a Zlatan/Messi/Ronaldo.
pi_190952741
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:53 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Er is helaas geen ruimte voor kwaliteit. VI is heel ver afgezonken. Je zou zeggen dat er een internationaal en interessant medium moet zijn zonder bizarre focus op mensen uit eigen land of op figuren a Zlatan/Messi/Ronaldo.
Of wij zijn de minderheid, terwijl er bij VI een goed onderzoek is gedaan naar wat de meeste clicks en likes genereert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')