Chris Klomp.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sjoerd Mossou, Angela de Jong, Thijsje Zonneveld, ze verzamelen bij het AD mensen waar iedereen een hekel aan heeft.
Die ken ik niet.quote:
Oerdegelijke verdediger van SC Heerenveen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Ik ken wel Tieme Klompe.
Mislukt als trainer bij Harkemase Boys.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oerdegelijke verdediger van SC Heerenveen.
Harekieten zijn een raar volk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:12 schreef Aguero het volgende:
[..]
Mislukt als trainer bij Harkemase Boys.
Chris Klomp is een rechtbankverslaggever die een eeuwige strijd tegen rechtse wappies voert op Twitter tot in het obsessieve. Kreeg ooit een baksteen door z'n raam(?). Heeft een kneuzig afgeschermd Twitter-accountje waarvoor je moet betalen om wat rechtbankverslagen te lezen, terwijl Saskia Belleman dat gratis voor ons doet.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Ik ken wel Tieme Klompe.
Hij heeft toch wel gewoon gelijk over dat we het Engelse VAR-systeem hier niet moeten willen hebben.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word ontzettend moe van Sjoerd Mossou.
Betalen voor een rechtbankverslag.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Chris Klomp is een rechtbankverslaggever die een eeuwige strijd tegen rechtse wappies voert op Twitter tot in het obsessieve. Kreeg ooit een baksteen door z'n raam(?). Heeft een kneuzig afgeschermd Twitter-accountje waarvoor je moet betalen om wat rechtbankverslagen te lezen, terwijl Saskia Belleman dat gratis voor ons doet.
Wil je nog meer weten?
Het gaat mij niet eens om die ontzettend vermoeiende discussie maar meer de manier waarop. AlLeS MoET CuLt ZiJN, AlS de BiERpOmPEn hEt mAAr dOEn bIj naC, en ; als je het niet met mij eens bent, ontvolg me dan maar. Eng, eng, eng. Ik veeg mijn reet altijd af met die flutkollumpjes van die kut Sjoerd.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel gewoon gelijk over dat we het Engelse VAR-systeem hier niet moeten willen hebben.
Waarom niet?quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel gewoon gelijk over dat we het Engelse VAR-systeem hier niet moeten willen hebben.
Jeetje.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat mij niet eens om die ontzettend vermoeiende discussie maar meer de manier waarop. AlLeS MoET CuLt ZiJN, AlS de BiERpOmPEn hEt mAAr dOEn bIj naC, en ; als je het niet met mij eens bent, ontvolg me dan maar. Eng, eng, eng. Ik veeg mijn reet altijd af met die flutkollumpjes van die kut Sjoerd.
Neehee, Sjoerd is gewoon een laffe dakhaas die bang is dat alle vernieuwing zijn favoriete cult in het voetbal weghaalt. Sjoerd denkt alleen terughoudend en kijkt niet naar verbeterpunten. Het belangrijkste punt is gewoon dat niet precies vast te stellen valt of een minieme situatie terecht of onterecht goedgekeurd mag worden. Alleen lees je dat niet bij die teringkrant die het AD is. De enige met een goed stel hersenen op de NL-voetbalredactie daar is Freek Jansen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het Engelse VAR-systeem Hans. Daar wordt om de haverklap een goal afgekeurd voor 2mm buitenspel, dat kan niet de bedoeling zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom niet?
Turboautisten die niet om kunnen gaan met de VAR.
twitter:sjoerdmossou twitterde op donderdag 09-01-2020 om 17:11:11De KNVB wil bij de VAR dezelfde oksel- en neushaartechnologie gaan aankopen als ze nu in Engeland hebben (en waar ze in Engeland terecht knettergek van worden). Absurd slecht idee. Sterker: dan is het bewijs geleverd dat technocraten nog altijd de dienst uitmaken in Zeist. reageer retweet
Sjoerd Mossou moet je nooit willen steunen. Die staat in mijn top 3 irritante journalisten net onder Valentijn en Mike.quote:
Maar het Nederlandse systeem zoals het nu is, is toch prima?quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Neehee, Sjoerd is gewoon een laffe dakhaas die bang is dat alle vernieuwing zijn favoriete cult in het voetbal weghaalt. Sjoerd denkt alleen terughoudend en kijkt niet naar verbeterpunten. Het belangrijkste punt is gewoon dat niet precies vast te stellen valt of een minieme situatie terecht of onterecht goedgekeurd mag worden. Alleen lees je dat niet bij die teringkrant die het AD is. De enige met een goed stel hersenen op de NL-voetbalredactie daar is Freek Jansen.
Buitenspel is buitenspel.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het Engelse VAR-systeem Hans. Daar wordt om de haverklap een goal afgekeurd voor 2mm buitenspel, dat kan niet de bedoeling zijn.twitter:sjoerdmossou twitterde op donderdag 09-01-2020 om 17:11:11De KNVB wil bij de VAR dezelfde oksel- en neushaartechnologie gaan aankopen als ze nu in Engeland hebben (en waar ze in Engeland terecht knettergek van worden). Absurd slecht idee. Sterker: dan is het bewijs geleverd dat technocraten nog altijd de dienst uitmaken in Zeist. reageer retweet
Oke je vindt Sjoerd niet zo goed krijg ik het idee.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sjoerd Mossou moet je nooit willen steunen. Die staat in mijn top 3 irritante journalisten net onder Valentijn en Mike.
Voor je denkt; "Waarom noemt hij Wijffels niet?!"; die is gewoon dom. Dat is wat anders dan irritant zijn. Sjoerd is een wolf in schaapskleren, een lul.
Zucht.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Buitenspel is buitenspel.
Onze Sjoerd is beter. Die post altijd fotoverslagen van flutkoersjes in Limburgquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat mij niet eens om die ontzettend vermoeiende discussie maar meer de manier waarop. AlLeS MoET CuLt ZiJN, AlS de BiERpOmPEn hEt mAAr dOEn bIj naC, en ; als je het niet met mij eens bent, ontvolg me dan maar. Eng, eng, eng. Ik veeg mijn reet altijd af met die flutkollumpjes van die kut Sjoerd.
Ik ben gewoon compleet klaar met elke dakhaas die bij elk foutje van de VAR jankend naar zijn toetsenbord rent. Rot gewoon een teringeind op met zulke figuren. Zeker in Engeland, gewoon een kutland met kutmensen en een kutcompetitie, word ik daar schijt en schijtziek van. De VAR is in het leven geroepen om het spel beter te maken. Behandel dat gewoon ook zo. Er zijn verbeterpunten, maar er gaat ook genoeg goed. Alleen schijn je dat van die activistische IQ-loze schrijvertjes niet te mogen zeggen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke je vind Sjoerd niet zo goed krijg ik het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |