Ja, mens ga koken denk ik dan. Baal je dat ik Riabu van je heb afgepakt?quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stem als schuurpapier, zon vervelende passief agressieve belerende vrouwentoontje. Vrouwen. Vind je ook niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mart Smeets die zelf altijd elke Amerikaan zonder remming opgehemeld heeft. Dat was natuurlijk een ander soort hype.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
"U bent van de generatie die met hypes geboren is"
Ik kan niet zeggen dat Mart ongelijk heeft.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het begin van het interview is ook groots.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, mens ga koken denk ik dan. Baal je dat ik Riabu van je heb afgepakt?Interesseert me geen reet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, mens ga koken denk ik dan. Baal je dat ik Riabu van je heb afgepakt?Waarom heb je 8 miljoen voor Vendraam geboden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heeft vorig jaar een karrenvracht aan punten voor mij binnen gehaald.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom heb je 8 miljoen voor Vendraam geboden?
Hup Iran!quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hebben we al zin in de Ronde van Saudi Arabie volgende maand
Die boycotten we hier toch wel?quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hebben we al zin in de Ronde van Saudi Arabie volgende maand
Lekker.quote:
Als dat maar goed gaat.twitter:DigitalNomadPCS twitterde op woensdag 08-01-2020 om 14:29:26Hey @KarstenKroon ik ben in Calpe en wil ff langs jouw stukje land rijden om de zigeuners weg te jagen. Heb je exacte lokatie? reageer retweet
Steef zou zijn account moeten hernoemen naar DigitalNomadOutOfContext.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:41 schreef showtimer het volgende:
Als dat maar goed gaat.twitter:DigitalNomadPCS twitterde op woensdag 08-01-2020 om 14:29:26Hey @:KarstenKroon ik ben in Calpe en wil ff langs jouw stukje land rijden om de zigeuners weg te jagen. Heb je exacte lokatie? reageer retweet
twitter:diederikebbinge twitterde op donderdag 09-01-2020 om 17:05:19#PROMENADE over de Australische bosbranden. #unheimisch #NoordFrankrijks https://t.co/2J2HVkLV3t reageer retweet
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:14 schreef Slobeend het volgende:
Vinden jullie deze wel leuk? @:Rellende_Rotscholier @:Koffieplanter @:Dale__Coopertwitter:diederikebbinge twitterde op donderdag 09-01-2020 om 17:05:19#PROMENADE over de Australische bosbranden. #unheimisch #NoordFrankrijks https://t.co/2J2HVkLV3t reageer retweet
- Ik kijk daar niet graag naar.quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:14 schreef Slobeend het volgende:
Vinden jullie deze wel leuk? @:Rellende_Rotscholier @:Koffieplanter @:Dale__Coopertwitter:diederikebbinge twitterde op donderdag 09-01-2020 om 17:05:19#PROMENADE over de Australische bosbranden. #unheimisch #NoordFrankrijks https://t.co/2J2HVkLV3t reageer retweet
Ik welquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:14 schreef Slobeend het volgende:
Chris Klomp.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sjoerd Mossou, Angela de Jong, Thijsje Zonneveld, ze verzamelen bij het AD mensen waar iedereen een hekel aan heeft.
Die ken ik niet.quote:
Oerdegelijke verdediger van SC Heerenveen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Ik ken wel Tieme Klompe.
Mislukt als trainer bij Harkemase Boys.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oerdegelijke verdediger van SC Heerenveen.
Harekieten zijn een raar volk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:12 schreef Aguero het volgende:
[..]
Mislukt als trainer bij Harkemase Boys.
Chris Klomp is een rechtbankverslaggever die een eeuwige strijd tegen rechtse wappies voert op Twitter tot in het obsessieve. Kreeg ooit een baksteen door z'n raam(?). Heeft een kneuzig afgeschermd Twitter-accountje waarvoor je moet betalen om wat rechtbankverslagen te lezen, terwijl Saskia Belleman dat gratis voor ons doet.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Ik ken wel Tieme Klompe.
Hij heeft toch wel gewoon gelijk over dat we het Engelse VAR-systeem hier niet moeten willen hebben.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word ontzettend moe van Sjoerd Mossou.
Betalen voor een rechtbankverslag.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Chris Klomp is een rechtbankverslaggever die een eeuwige strijd tegen rechtse wappies voert op Twitter tot in het obsessieve. Kreeg ooit een baksteen door z'n raam(?). Heeft een kneuzig afgeschermd Twitter-accountje waarvoor je moet betalen om wat rechtbankverslagen te lezen, terwijl Saskia Belleman dat gratis voor ons doet.
Wil je nog meer weten?
Het gaat mij niet eens om die ontzettend vermoeiende discussie maar meer de manier waarop. AlLeS MoET CuLt ZiJN, AlS de BiERpOmPEn hEt mAAr dOEn bIj naC, en ; als je het niet met mij eens bent, ontvolg me dan maar. Eng, eng, eng. Ik veeg mijn reet altijd af met die flutkollumpjes van die kut Sjoerd.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel gewoon gelijk over dat we het Engelse VAR-systeem hier niet moeten willen hebben.
Waarom niet?quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel gewoon gelijk over dat we het Engelse VAR-systeem hier niet moeten willen hebben.
Jeetje.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat mij niet eens om die ontzettend vermoeiende discussie maar meer de manier waarop. AlLeS MoET CuLt ZiJN, AlS de BiERpOmPEn hEt mAAr dOEn bIj naC, en ; als je het niet met mij eens bent, ontvolg me dan maar. Eng, eng, eng. Ik veeg mijn reet altijd af met die flutkollumpjes van die kut Sjoerd.
Neehee, Sjoerd is gewoon een laffe dakhaas die bang is dat alle vernieuwing zijn favoriete cult in het voetbal weghaalt. Sjoerd denkt alleen terughoudend en kijkt niet naar verbeterpunten. Het belangrijkste punt is gewoon dat niet precies vast te stellen valt of een minieme situatie terecht of onterecht goedgekeurd mag worden. Alleen lees je dat niet bij die teringkrant die het AD is. De enige met een goed stel hersenen op de NL-voetbalredactie daar is Freek Jansen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het Engelse VAR-systeem Hans. Daar wordt om de haverklap een goal afgekeurd voor 2mm buitenspel, dat kan niet de bedoeling zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom niet?
Turboautisten die niet om kunnen gaan met de VAR.
twitter:sjoerdmossou twitterde op donderdag 09-01-2020 om 17:11:11De KNVB wil bij de VAR dezelfde oksel- en neushaartechnologie gaan aankopen als ze nu in Engeland hebben (en waar ze in Engeland terecht knettergek van worden). Absurd slecht idee. Sterker: dan is het bewijs geleverd dat technocraten nog altijd de dienst uitmaken in Zeist. reageer retweet
Sjoerd Mossou moet je nooit willen steunen. Die staat in mijn top 3 irritante journalisten net onder Valentijn en Mike.quote:
Maar het Nederlandse systeem zoals het nu is, is toch prima?quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Neehee, Sjoerd is gewoon een laffe dakhaas die bang is dat alle vernieuwing zijn favoriete cult in het voetbal weghaalt. Sjoerd denkt alleen terughoudend en kijkt niet naar verbeterpunten. Het belangrijkste punt is gewoon dat niet precies vast te stellen valt of een minieme situatie terecht of onterecht goedgekeurd mag worden. Alleen lees je dat niet bij die teringkrant die het AD is. De enige met een goed stel hersenen op de NL-voetbalredactie daar is Freek Jansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |