Kijk nog eens!quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Wait, what? Volgens je profiel is 00-00 je geboortedatum.
Unpopular opinion misschien, maar ik vind onze Nederlandse variant veel leuker dan de Belgischequote:Op donderdag 2 januari 2020 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
Nu Slimste Mens terugkijken; ook zo'n bazenprogramma
Toevallig!quote:
Jij ook al?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Het scheelt 24 jaar, maar birthday buddies![ afbeelding ]
Neejoh, dat is zij toch niet?!quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie nu Estee Strooker bij De Slimste Mens. Ik kan me haar nog herinneren van X-Factor deelname jaren geleden met zo'n meidengroepjeDie is wel echt een andere richting op gegaan
KLEM was datquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Neejoh, dat is zij toch niet?!![]()
Ik weet denk ik meteen welk groepje je bedoelt, ga even nakijken![]()
Ze heeft wel Masterchef NL gewonnen
Huh serieusquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie nu Estee Strooker bij De Slimste Mens. Ik kan me haar nog herinneren van X-Factor deelname jaren geleden met zo'n meidengroepjeDie is wel echt een andere richting op gegaan
Huhhh wat grappig, echt heel anders jaquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
KLEM was dat
Gordon pislink op Eric
JA OMGquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
KLEM was dat
Gordon pislink op Eric
Haar culinaire carrière wel jaquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huh serieusIk dacht dat het begon bij Masterchef
Zó benieuwd wat er van L en M is geworden nuquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
Kimberley van KLEM ging dan weer ooit voor Nederland naar het Junior Songfestival
Ja he?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Zó benieuwd wat er van L en M is geworden nu
Tenzij ze 'Who do you think you are?!' zingen, weet ik niet of ik ze zou herkennenquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he?Misschien duiken die ook nog wel een keer ergens op
quote:
Ik ben bang dat die er ook niet meer gaat komenquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kijkend op de 5-daagse weersverwachting, voorlopig nog geen Elfstedentocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |