Pak ze aanquote:
Dat op Twitter met de woorden "Grote Mannen finish" en hashtag RTL7darts ... Dan is de hel losquote:
Dan wordt het juist gevaarlijk.quote:
Dank voor deze nuttige info.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Inmiddels Wright favoriet bij unibet
Gek hequote:Op woensdag 1 januari 2020 21:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ik zei het Stijnquote:
Ik ben er nog altijd niet van overtuigd inderdaad.quote:
Je bent gewoon jelly op mvgquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Downie altijd grote bek en dan in 18 darts niet uit hahahaha. Eindelijk wordt het afgestraft
Ja de hele wedstrijd soeverein gooien en dan 6 matchdarts missen en verliezen is hem nog nooit overkomenquote:
Wat raar bij 3 - 5quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Voorspelspel winnenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Jongons ik moet hoognodig mijn Blade 5 vervangen, wat te doen? Weer gewoon de Blade 5 of de Dual Core?
Ik heb wel eens een stukje tepel gezien. Tevens een shirt-zwaaiende darterquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:44 schreef BasEnAad het volgende:
Wel fijn dat de darters niet naakt zijn.
Maar het blijft Wright héquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gooit nu al 8 sets heel keurig constant.
Wat is een Blade 5? Een stofzuiger?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Jongons ik moet hoognodig mijn Blade 5 vervangen, wat te doen? Weer gewoon de Blade 5 of de Dual Core?
Klaasen en Petersen gaan afvallen en daarna een pot tegen elkaar semi-naakt spelenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:44 schreef BasEnAad het volgende:
Wel fijn dat de darters niet naakt zijn.
Winmau aidsquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:47 schreef WAvanBuren het volgende:
hier zijn gifjes vanquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een stukje tepel gezien. Tevens een shirt-zwaaiende darter
DAGJESMENSEDquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is een Blade 5? Een stofzuiger?
Hij gooit iig beter dan van Gerwen, wat is die dramatisch met zijn dubbels zegquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gooit nu al 8 sets heel keurig constant.
42 procent is best prima.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij gooit iig beter dan van Gerwen, wat is die dramatisch met zijn dubbels zeg
Speelt al het hele WK matig voor zijn doen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij gooit iig beter dan van Gerwen, wat is die dramatisch met zijn dubbels zeg
Ik zat te denken aan die vampierenfilms met Wesley Snipes.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is een Blade 5? Een stofzuiger?
Dat kun je die kleine meisjes toch niet aandoenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klaasen en Petersen gaan afvallen en daarna een pot tegen elkaar semi-naakt spelen
Hoe zou Raybar al dat feestgedruis van oud en nieuw ervaren hebben?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Raya ziet het pessimistisch in
Verrassend!
Jawel hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toch niet voor de sloopkogel...
Bouncegalorequote:Op woensdag 1 januari 2020 21:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gooi jij toch lekker op een unicorn ofzo.
Dit, gewoon prima borden.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:49 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb geen enkele klacht over winmaugenot
Ik heb nog zo'n oud bord met alle gaten erin.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:49 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb geen enkele klacht over winmaugenot
it aint over till the fat lady singsquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:47 schreef F.M.D. het volgende:
Steeds maar weer 2 sets goedmaken, breekt Van Gerwen nu wel een keer op. Deze set wint Wright en maakt er 6-3 van. Dan is het gebeurd.
Ik hoor hetquote:
7-5 voor Wright hierquote:
Polquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die oto zeggen
Die zeggen zeker ook Pal als iemand Paul heet.
Zeuvenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die oto zeggen
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die oto zeggen
Hoe zeg jij Mark?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die oto zeggen
Wat dan?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zeuven zeggen heeft dan nog praktisch nut.
Niels in plaats van nieuws (lol)quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die oto zeggen
Gordijnen dicht en lekkere muziek opgezet.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe zou Raybar al dat feestgedruis van oud en nieuw ervaren hebben?
Marruk.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hoe zeg jij Mark?
Mahrk of Marrik?
Dat dit niet in de Top 2000 staat is mij een raadsel..quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gordijnen dicht en lekkere muziek opgezet.
Aan de telefoon kan iemand nog wel eens negen verstaan in plaats van zeven.quote:
Ja omdat het toen geen break was Hansquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:52 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ach bij 3-4 was unibet nog voor mvg.
Maar bedankt voor jullie kritiek
Volgend jaar allemaal stemmen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:53 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Dat dit niet in de Top 2000 staat is mij een raadsel..
Klopt wel. Vanuit het Frans.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die oto zeggen
Wtf dat klinkt toch heel anders.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Aan de telefoon kan iemand nog wel eens negen verstaan in plaats van zeven.
Markquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hoe zeg jij Mark?
Mahrk of Marrik?
Mawkquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hoe zeg jij Mark?
Mahrk of Marrik?
Niet in Amsterdam.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf dat klinkt toch heel anders.
Dat is waar, maar ik heb mvg vaak substantieel achter zien staan en dat de bookies nog op de hand van mvg waren.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja omdat het toen geen break was Hans
Insomnia_Godquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gordijnen dicht en lekkere muziek opgezet.
Jawelquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:56 schreef Papabassie het volgende:
Zelfs 6-3 is het nog niet gespeeld joh
Jawel manquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:56 schreef Papabassie het volgende:
Zelfs 6-3 is het nog niet gespeeld joh
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:56 schreef Drekkoning het volgende:
Neeeee godverdomme
Als die treurige clownact wint wat heeft heel dat gvd kuttoernooi nog voor waarde.
Doek die rommel maar op
Ga wel lakeside kijken ofzo
Lakeside is niet meerquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:56 schreef Drekkoning het volgende:
Neeeee godverdomme
Als die treurige clownact wint wat heeft heel dat gvd kuttoernooi nog voor waarde.
Doek die rommel maar op
Ga wel lakeside kijken ofzo
Wat kutquote:
Heb comfo adidas broekje aan, kan ik er lekker makkelijk bijquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:56 schreef K_uit_h het volgende:
De hand kan al voorzichtig in het broekje..
Ze houden het ergens anders, dus het heet geen Lakeside meerquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Overwinning dreigt, kringspier begint langzaam te ontspannen.
toch nietquote:
Leuk die lege zalen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze houden het ergens anders, dus het heet geen Lakeside meer
(15% van de kaartjes verkocht)
dag nostalgiequote:Op woensdag 1 januari 2020 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze houden het ergens anders, dus het heet geen Lakeside meer
(15% van de kaartjes verkocht)
Zou een verdiende overwinning zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:58 schreef RemcoW23 het volgende:
Staat goed te smijten hoor die Wright
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |