Dan wordt het juist gevaarlijk.quote:
Dank voor deze nuttige info.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Inmiddels Wright favoriet bij unibet
Gek hequote:Op woensdag 1 januari 2020 21:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ik zei het Stijnquote:
Ik ben er nog altijd niet van overtuigd inderdaad.quote:
Je bent gewoon jelly op mvgquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Downie altijd grote bek en dan in 18 darts niet uit hahahaha. Eindelijk wordt het afgestraft
Ja de hele wedstrijd soeverein gooien en dan 6 matchdarts missen en verliezen is hem nog nooit overkomenquote:
Wat raar bij 3 - 5quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Voorspelspel winnenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Jongons ik moet hoognodig mijn Blade 5 vervangen, wat te doen? Weer gewoon de Blade 5 of de Dual Core?
Ik heb wel eens een stukje tepel gezien. Tevens een shirt-zwaaiende darterquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:44 schreef BasEnAad het volgende:
Wel fijn dat de darters niet naakt zijn.
Maar het blijft Wright héquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gooit nu al 8 sets heel keurig constant.
Wat is een Blade 5? Een stofzuiger?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Jongons ik moet hoognodig mijn Blade 5 vervangen, wat te doen? Weer gewoon de Blade 5 of de Dual Core?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |