Wie vind jij de meest dom kijkende Feyenoorder?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Over dom kijkende PSV'ers gesproken.
Hij zegt: auquote:
Karsdorp.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie vind jij de meest dom kijkende Feyenoorder?
KarsGod in de auto genot.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zie dat @:wimderon geen verraad jegens zijn eigen principes heeft gepleegd. Dat valt te waarderen.
Volgens mij heb ik die wedstrijd nog gezien. Eng hoofd heeft hijquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij zegt: au
Lakeside()kenners herinneren zich dit moment ongetwijfeld nog
Onze grote angst voor een saaie klote finale is niet uigekomen maat. Hoog niveau en beide aan elkaar gewaagd.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zie dat @:wimderon geen verraad jegens zijn eigen principes heeft gepleegd. Dat valt te waarderen.
Na de halve finales is dit weer genieten idd.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:18 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een heeeerlijke finale.
Elke leg is fucking geil.
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
Waar is hij?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
En aan het einde gaat die kale verliezenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:18 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een heeeerlijke finale.
Elke leg is fucking geil.
Gooit eerder onder zijn niveau van wat we gewend zijn. Al het hele wk te veel scores zonder triple of 1 te weinig.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
Kale kwast gaat ten onder aan zijn eigen arrogantie
Hoop hetquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En aan het einde gaat die kale verliezen
Hij verveelt zich op het podium.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gooit eerder onder zijn niveau van wat we gewend zijn. Al het hele wk te veel scores zonder triple of 1 te weinig.
Hij mist een beetje drive ofso.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
Kale kwast gaat ten onder aan zijn eigen arrogantie
KEUKENCONCURRENT SCHUIFT MICHAEL VAN GERWEN DE OVEN INquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:21 schreef Drekkoning het volgende:
KEUKENCONCURRENT CONDOLEERT MICHAEL VAN GERWEN
Dan moet hij iets zoeken wat hem wel motiveert. Maar als het in de wk finale ook zo is, moet je mss wel ff gaan nadenken...quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij verveelt zich op het podium.
Dat gifje waar hij om de VAR vraagt in de Europa Liek is genot.quote:
Dit kan nietquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
KEUKENCONCURRENT SCHUIFT MICHAEL VAN GERWEN DE OVEN IN
40-45 graden?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
FLINKE OVEN WEL DANquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat gifje waar hij om de VAR vraagt in de Europa Liek is genot.
Jep.quote:
Dit kan toch nietquote:
Deurtje wil niet dicht.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heerlijk!quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Krijgen we zo een rouwstemming in de studio allen.
Johquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
Wright favoriet bij de bookmakers nu.
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 01-01-2020 om 21:22:20Vervelende bij die van Gerwen,is dat hij het verlies van een set er altijd uit laat zien alsof het alleen aan hem ligt en nooit aan de tegenstander #rtl7darts reageer retweet
Hier trek ik een biertje open als Wright wint. Lekker man.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was net bij de 0-2 nog niet, maar bookies blijven voorzichtig nogquote:
Hij is nu wel gemotiveerd natuurlijk, maar goed niveau is niet op afroep beschikbaar.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan moet hij iets zoeken wat hem wel motiveert. Maar als het in de wk finale ook zo is, moet je mss wel ff gaan nadenken...
Dat is wel lachen ja.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Wright ook vervelend met zijn act, maar lang niet zo vervelend als denigrerende Michael met zijn spraakgebrek.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Hier trek ik een biertje open als Wright wint. Lekker man.
Ja welquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat loopt Van Gerwen weer dramatisch te spelen. 2 sets opleving dus
En dat met Raybar erbijquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sympathieke man wel hoor die Wright. Buiten zijn act om.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Wright ook vervelend met zijn act, maar lang niet zo vervelend als denigrerende Michael met zijn spraakgebrek.
Trek er sowieso een los joh ouwe reus.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Hier trek ik een biertje open als Wright wint. Lekker man.
Hij blijft maar records zetten hequote:
Neuh dit is wel wat hij kanquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:26 schreef RensAjacied het volgende:
Wright stijgt echt boven zichzelf uit
Ik kijk naar het dartsvermogen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Wright ook vervelend met zijn act, maar lang niet zo vervelend als denigrerende Michael met zijn spraakgebrek.
Maar verzin dan een leuke act.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Sympathieke man wel hoor die Wright. Buiten zijn act om.
Press F to pay respects.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoog dart IQquote:
True. Zo denken we ook over @KingRoland allen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar verzin dan een leuke act.
Bedankt, nu komt hij zo in dit topic met zijn act.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
True. Zo denken we ook over @:KingRoland allen.
Hij hoopt zelf op minder acts in 2020.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt, nu komt hij zo in dit topic met zijn act.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh hij heeft het niet in de hand?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hij hoopt zelf op minder acts in 2020.
@KingRoland mention klaargezet.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh hij heeft het niet in de hand?
Gespleten persoonlijkheidsstoornisgenot.
Nee dit kan niet.quote:Op woensdag 1 januari 2020 04:10 schreef KingRoland het volgende:
kom net daar vandaan helemaal naar de tering daar
ME stond meteen al klaar hoor met paar busjes
beetje schreeuwen, vuurwerk gooien is niets mis mee. mensen liepen daar gewoon te rellen daar want we werden daar gewoon geprovoceerd. ME begint daar zelf uit te schelden, dan moeten ze niet huilen als er met vuurwerk wordt gegooid
Zeker, Rens. Ik ben tevreden met de bijdrage van Raait tot zover.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Onze grote angst voor een saaie klote finale is niet uigekomen maat. Hoog niveau en beide aan elkaar gewaagd.
Hoop dat ze hem op z’n bek hebben geslagen met de stokquote:
Ik heb dit nog nooit gezien.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
Vieze klote tering rot reclames elke keer
Wie gaat er winnen Stijn?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeker, Rens. Ik ben tevreden met de bijdrage van Raait tot zover.
Prima avondje darts.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeker, Rens. Ik ben tevreden met de bijdrage van Raait tot zover.
Marketing toch?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om 4 uur 's nachts, dan heb je verder ook geen enkel zinvol iets in je leven.
welnee blijft Wrightquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:33 schreef Vriezzer het volgende:
Die set had hij wel even nodig. Anders was het klaar.
Omdat vrijwel alle darters viesdik zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom hebben ze het steeds over een "grote mannen finish"? Heb ik ze in vorige wedstrijden niet horen zeggen.
En ja, kom maar met een moedergrap.
Zo noemen ze altijd de finishes van pakweg 61 tot 99, voor de 'grote mannen'. De goede spelers.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom hebben ze het steeds over een "grote mannen finish"? Heb ik ze in vorige wedstrijden niet horen zeggen.
En ja, kom maar met een moedergrap.
Die speelt helemaal niet voor Feyenoord mallerdquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Narsingh lijkt mij ook geen helder licht.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij een blouse is het vrij netjes om je een-na-bovenste knoop dicht te doen
Huh.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die speelt helemaal niet voor Feyenoord mallerd
Douglas?quote:
Ferkoudheid.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:36 schreef De_Kraam het volgende:
Ik gun Marcel een heer-lij-ke verkoudheid.
Oke. Ik ben geen kenner, maar zo bijzonder was dat toch ook weer niet?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo noemen ze altijd de finishes van pakweg 61 tot 99, voor de 'grote mannen'. De goede spelers.
wotquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die speelt helemaal niet voor Feyenoord mallerd
Dan wordt het aanbod wel erg beperkt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb jij Narsingh iets aan Feyenoord zien toevoegen?
Nou dan
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan wordt het aanbod wel erg beperkt.
Welkom bij Feyenoordquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan wordt het aanbod wel erg beperkt.
Sjaq heeft als stokpaardje dat je dat soort finishes moet gooien om te winnen, beetje lastig uit te leggen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke. Ik ben geen kenner, maar zo bijzonder was dat toch ook weer niet?
Dubbel bull op zo een belangrijk moment is voor groene mannenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als dat het criterium is dan is Botteghin de enige Feyenoorder.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb jij Narsingh iets aan Feyenoord zien toevoegen?
Nou dan
maar wel belangrijkquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
tokkie gespotquote:Op woensdag 1 januari 2020 04:10 schreef KingRoland het volgende:
kom net daar vandaan helemaal naar de tering daar
ME stond meteen al klaar hoor met paar busjes
beetje schreeuwen, vuurwerk gooien is niets mis mee. mensen liepen daar gewoon te rellen daar want we werden daar gewoon geprovoceerd. ME begint daar zelf uit te schelden, dan moeten ze niet huilen als er met vuurwerk wordt gegooid
Een hoog gemiddelde heb je niet nodig om te winnen, aldus Raya.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjaq heeft als stokpaardje dat je dat soort finishes moet gooien om te winnen, beetje lastig uit te leggen.
en windtunnelquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:39 schreef K_uit_h het volgende:
Jammer dat er in Ahoy altijd zo'n aidssfeer hangt
Wade is het hier mee eens.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een hoog gemiddelde heb je niet nodig om te winnen, aldus Raya.
Voor datums op een kalender is dat zelfs gebruikelijker dan data.quote:
Daar zit wel iets in.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een hoog gemiddelde heb je niet nodig om te winnen, aldus Raya.
Dankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |