Hij is nu wel gemotiveerd natuurlijk, maar goed niveau is niet op afroep beschikbaar.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan moet hij iets zoeken wat hem wel motiveert. Maar als het in de wk finale ook zo is, moet je mss wel ff gaan nadenken...
Dat is wel lachen ja.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Krijgen we zo een rouwstemming in de studio allen.
Ik vind Wright ook vervelend met zijn act, maar lang niet zo vervelend als denigrerende Michael met zijn spraakgebrek.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Hier trek ik een biertje open als Wright wint. Lekker man.
Ja welquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat loopt Van Gerwen weer dramatisch te spelen. 2 sets opleving dus
En dat met Raybar erbijquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Krijgen we zo een rouwstemming in de studio allen.
Sympathieke man wel hoor die Wright. Buiten zijn act om.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Wright ook vervelend met zijn act, maar lang niet zo vervelend als denigrerende Michael met zijn spraakgebrek.
Trek er sowieso een los joh ouwe reus.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Hier trek ik een biertje open als Wright wint. Lekker man.
Hij blijft maar records zetten hequote:
Neuh dit is wel wat hij kanquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:26 schreef RensAjacied het volgende:
Wright stijgt echt boven zichzelf uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |