Bier?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:00 schreef fetX het volgende:
Nadorst als een gek hier. Blijf godverdomme maar drinken.
Hankeystyle natuurlijk, gewoon 180 keilen en zien waar het schip strandtquote:
Dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik blijf het idioot vinden om hard te juichen na een 180.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hankeystyle natuurlijk, gewoon 180 keilen en zien waar het schip strandt
De voorwaardelijke gif blijkt juist toe te zijn gepast.quote:
Ja je zat nog net veilig daarmee.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De voorwaardelijke gif blijkt juist toe te zijn gepast.
Niet v. Gerwen raakt op stoom.quote:
KUTSCHIMMELEDquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
Rare reclames steeds bij mannenzender rtl7
Brabantquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:04 schreef Zorro het volgende:
Kunnen de mensen die normaal de Brabanders afzeiken dat nu ook gewoon doen? Dank u.
Nu Randstad reclamequote:Op woensdag 1 januari 2020 21:05 schreef de_boswachter het volgende:
1:1 dieet reclame tijdens darten
Marketingteam is goed bezig geweest
Viel die kikvors maar van het podium. Alleen.quote:
Zit een vrouw in het bestuur.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
JE vergeet er eentje. Kom je kan het.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Brabant![]()
PSV![]()
Eindhoven![]()
Johan Vlemmix
Guus Meeuwisquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Brabant![]()
PSV![]()
Eindhoven![]()
Johan Vlemmix
Zitten nu allemaal vrouwen op de bank gedwongen mee te kijken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
dat is de adrenalinequote:Op woensdag 1 januari 2020 21:04 schreef Breekfast het volgende:
Van Gerwen doet alsof hij zo iemand vol op de bek gaat slaan. Wat een kop.
Ja en dan staan er nog een paar op tafel ook.quote:
Jouw vriendin ook?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zitten nu allemaal vrouwen op de bank gedwongen mee te kijken.
Haha lolquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja en dan staan er nog een paar op tafel ook.
Dit samen kijken met een vrouwquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zitten nu allemaal vrouwen op de bank gedwongen mee te kijken.
Helmondquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
JE vergeet er eentje. Kom je kan het.
Kut Broabaant. Hele provincie aan België geven. Houdoe.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:04 schreef Zorro het volgende:
Kunnen de mensen die normaal de Brabanders afzeiken dat nu ook gewoon doen? Dank u.
Bijna.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Helmond![]()
NAC![]()
Trainers ontslaan op oudjaarsdag![]()
Harry van Raaij
Van de Kerkhofjes![]()
Drugslabs![]()
Zachte g
Darts ASMRquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:08 schreef monkyyy het volgende:
Wat gaat Barney nu eigenlijk doen, weer post bezorgen?
Oeh vlammetjes heb ik al een tijd niet op iddquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
The 1:1 diet: voor elk vlammetje ook een bitterbal.
Dan heeft België ineens twee provincies Brabant.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kut Broabaant. Hele provincie aan België geven. Houdoe.
Kan niet. Brabant bestaan niet in Nederland. Alleen Noord-Brabant is aanwezig.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan heeft België ineens twee provincies Brabant.
Hij wordt motivational speaker.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:08 schreef monkyyy het volgende:
Daarom heet het ook Noord-Brabant en niet Brabant.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan heeft België ineens twee provincies Brabant.
Deze manquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik dwing niemand wat.
Dat hoeft niet Jort.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:08 schreef monkyyy het volgende:
Komt omdat jij meekijktquote:
Moet jij weten.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik dwing niemand wat.
Zeker een in 16quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:11 schreef Doevelaer het volgende:
Zit ff. half terug te kijken naar de stats, maar is er überhaupt al een leg uitgegaan in meer dan 15 darts?
Dit wordt een lange zit.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:11 schreef Doevelaer het volgende:
Zit ff. half terug te kijken naar de stats, maar is er überhaupt al een leg uitgegaan in meer dan 15 darts?
set 1 leg 3quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:11 schreef Doevelaer het volgende:
Er moet toch breud op de plank keumenquote:
Er valt toch geen dreug breud te verdienen in dat hele boekengebeuren?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er moet toch breud op de plank keumen
Is nu al de moeite waard.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
Mocht dit morgen het terugkijken waard zijn, ongeacht de winnaar, gooi dan ff een mention. Heb ik nog wat te doen morgen.
Okequote:Op woensdag 1 januari 2020 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
Mocht dit morgen het terugkijken waard zijn, ongeacht de winnaar, gooi dan ff een mention. Heb ik nog wat te doen morgen.
hij ziet er wel uit als een typische brabanderquote:
Waar je zin in hebt op 1 januari.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja maar nu kan ik niet. Ik sta bij een of ander heel schraal tentfeest in de achterhoek
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij ziet er wel uit als een typische brabander
moddervet
lelijk
niet te verstaan
mokerdom uit zn ogen kijkend
Weer ruzie aan het zoeken he deze boiquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
moddervet
lelijk
niet te verstaan
met wie?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weer ruzie aan het zoeken he deze boi
Onder de plak noemen ze datquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt op 1 januari.
Wright staat voor hoorquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben dagjesvolk, als Nederland iets kan winnen ben ik erbijquote:
Dumoulin niet kennenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh is dat een fietser.
Wat een treurnis.
Ik ook hoor. Dit is genot van de bovenste plank.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:15 schreef fetX het volgende:
Wat een heerlijke pot. Ik ben aan het genieten.
Borrelplank?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Dit is genot van de bovenste plank.
ik kijk alleen het wk en doe dan net alsof ik er verstand van hebquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben dagjesvolk, als Nederland iets kan winnen ben ik erbij
Blaft hij ofzo?quote:
Wel interessanter dan ik verwacht hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |