Er valt toch geen dreug breud te verdienen in dat hele boekengebeuren?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er moet toch breud op de plank keumen
Is nu al de moeite waard.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
Mocht dit morgen het terugkijken waard zijn, ongeacht de winnaar, gooi dan ff een mention. Heb ik nog wat te doen morgen.
Okequote:Op woensdag 1 januari 2020 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
Mocht dit morgen het terugkijken waard zijn, ongeacht de winnaar, gooi dan ff een mention. Heb ik nog wat te doen morgen.
hij ziet er wel uit als een typische brabanderquote:
Waar je zin in hebt op 1 januari.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja maar nu kan ik niet. Ik sta bij een of ander heel schraal tentfeest in de achterhoek
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij ziet er wel uit als een typische brabander
moddervet
lelijk
niet te verstaan
mokerdom uit zn ogen kijkend
Weer ruzie aan het zoeken he deze boiquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
moddervet
lelijk
niet te verstaan
met wie?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weer ruzie aan het zoeken he deze boi
Onder de plak noemen ze datquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt op 1 januari.
Wright staat voor hoorquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben dagjesvolk, als Nederland iets kan winnen ben ik erbijquote:
Dumoulin niet kennenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh is dat een fietser.
Wat een treurnis.
Ik ook hoor. Dit is genot van de bovenste plank.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:15 schreef fetX het volgende:
Wat een heerlijke pot. Ik ben aan het genieten.
Borrelplank?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Dit is genot van de bovenste plank.
ik kijk alleen het wk en doe dan net alsof ik er verstand van hebquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben dagjesvolk, als Nederland iets kan winnen ben ik erbij
Blaft hij ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |