WoW wel 20 uur geen fastfood!quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Ik ben het jaar vrij gezond begonnen. Niet gezwicht voor fastfood.
1 januari is altijd een struikelblok als ik brak ben.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
WoW wel 20 uur geen fastfood!
Deze man is echt de meester in zelfkastijding.
Nee hoor, ze gaat binnenkort naar de shrink en kan minder fokken gelijk opnemen in haar behandeling. Ze geloofde alleen niet dat het bestond.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je vraagt het eigenlijk niet voor bitterbal he? Meer voor een 'vriend'?
Zou echt nooit op durven biechten dat ik op FOK! zit.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaat binnenkort naar de shrink en kan minder fokken gelijk opnemen in haar behandeling. Ze geloofde alleen niet dat het bestond.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaat binnenkort naar de shrink en kan minder fokken gelijk opnemen in haar behandeling. Ze geloofde alleen niet dat het bestond.
Das waar, ik ook wel.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1 januari is altijd een struikelblok als ik brak ben.
Je hoeft het beestje niet bij de naam te noemen als je maar uitlegt dat dit een negatieve internetcommunity is waar jij je teveel van aantrekt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou echt nooit op durven biechten dat ik op FOK! zit.
Ga het wel over jou hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Thnxquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Psycholoog is nooit eenvoudig.
Sterkte, @:bitterbal Hopelijk heb je er iets aan
Het maakt ook niet uit waar je voor gaat. Veel succes, hopelijk helpt het je in de richting die je zoekt.quote:
Thnxquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit waar je voor gaat. Veel succes, hopelijk helpt het je in de richting die je zoekt.
Om te leren hoe je om kan gaan met stalkers?quote:
Ja.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om te leren hoe je om kan gaan met stalkers?
Sterktequote:
Pics?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:45 schreef Senn88 het volgende:
Ik wil dus eigenlijk mijn haar in een andere kleur ofzo. Maar ben bang dat ik er spijt van krijg want heb nu net mijn haar weer volledig onbeschadigd omdat ik het kort heb laten knippen
*puppyoogjes doet*quote:
Dat valt reuze mee gelukkig.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
In 2020 gaat het allemaal niet zo makkelijk.
Ik ben al een halfuur in bed.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht, ik ga naar bed.
Het is pas half tien
Ik denk dat ze voor middernacht zijn verwekt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
2020 is wel een vruchtbaar jaar zeg; al 3 aankondigen van kinderen die geboren gaan worden.
De meesten wachten inderdaad een week of 10 voordat ze dat aankondigen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor middernacht zijn verwekt.
Gewoon bam, een over twaalf.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De meesten wachten inderdaad een week of 10 voordat ze dat aankondigen.
Bij een van de stellen zet ik echt mijn vraagtekens of het een goed idee is om kinderen te krijgen. De liefde was daar een aantal jaar geleden nogal over en ze bleef toen in de relatie zitten omdat het haar financieel goed uitkwam.quote:
Kind levert weer extra alimentatie, toeslagen en heffingskortingen opquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een van de stellen zet ik echt mijn vraagtekens of het een goed idee is om kinderen te krijgen. De liefde was daar een aantal jaar geleden nogal over en ze bleef toen in de relatie zitten omdat het haar financieel goed uitkwam.
En is een garantie dat je relatie verbetert omdat zo'n kleintje alle mooie kanten van de ouder zoveel meer zichtbaar maakt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:31 schreef DrMarten het volgende:
Kind levert weer extra alimentatie, toeslagen en heffingskortingen op
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En is een garantie dat je relatie verbetert omdat zo'n kleintje alle mooie kanten van de ouder zoveel meer zichtbaar maakt.
De basis van elke stabiele relatie zolang de cashflow goed is.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een van de stellen zet ik echt mijn vraagtekens of het een goed idee is om kinderen te krijgen. De liefde was daar een aantal jaar geleden nogal over en ze bleef toen in de relatie zitten omdat het haar financieel goed uitkwam.
In dat opzicht zit ze wel goed.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De basis van elke stabiele relatie zolang de cashflow goed is.
Misschien heeft 'ie diabetes.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Cherrylips, jij bent van het knaagdieren front toch?
Kunnen konijnen ook teveel drinken?
Heb zo’n drinkding gekocht en ze lurken dat hele ding leeg terwijl normaal gesproken een bakje per dag voldoende was.
Hey ouwe u ook hèquote:Op donderdag 2 januari 2020 00:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Tevens gelukkig nieuwjaar allemaal in deze SC !!!
Ik lag er om 21:00.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht, ik ga naar bed.
Het is pas half tien
Misschien urine laten testen op diabetes of een probleem met de nieren, maar als ze het allebei doen zou dat wel toevallig zijn. Ik heb er nu ook eentje die met vlagen heel veel drinkt, maar de dierenarts kon niets vinden. Misschien is het verveling en vinden ze dat tuutje gewoon leuk? Wat gebeurt er als je er weer een bakje in zet?quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Cherrylips, jij bent van het knaagdieren front toch?
Kunnen konijnen ook teveel drinken?
Heb zo’n drinkding gekocht en ze lurken dat hele ding leeg terwijl normaal gesproken een bakje per dag voldoende was.
Ik om tien uur. Verrot geslapenquote:
Ik als een blok. Wel om 5:00 wakker. Maar goed, dat is toch bijna opstatijd.quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik om tien uur. Verrot geslapenHoe eerder ik naar bed ga hoe slechter ik in slaap val.
Hier is het ook uitgestorven inderdaadquote:Op donderdag 2 januari 2020 08:41 schreef Q. het volgende:
Het is hier al net zo druk als op kantoor.
22%quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:41 schreef Q. het volgende:
Het is hier al net zo druk als op kantoor.
Dat lijkt me wel mooi ja. Gewoon in zo'n sterrenhutje gaan slapen joh, dan hoef je nergens heen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde eens de zonsopgang vanaf de hei zien, maar als ik eens op tijd bij kennis ben is het er niet het weer voor
Nou de hei is vijf minuten verderop, dus dat is het probleem niet zo, maar de laatste zonnige ochtend was zondag en toen sliep ikquote:Op donderdag 2 januari 2020 08:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel mooi ja. Gewoon in zo'n sterrenhutje gaan slapen joh, dan hoef je nergens heen.
Hehe, ja okay, dannn je wekker eerder zettenquote:Op donderdag 2 januari 2020 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou de hei is vijf minuten verderop, dus dat is het probleem niet zo, maar de laatste zonnige ochtend was zondag en toen sliep ik
quote:Eerste klas zouden ze moeten afschaffen. Zit bijna nooit iemand en het ia niet meer van deze tijd en bovenal het is in contradictie met hun inclusiviteit beleid.
Namen wil ik zien.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:46 schreef Debsterr het volgende:
Goedemorgen, beste wensen allemaal enzo, veel geluk, liefde en gezondheid voor de leuke mensen gewenst!
Uiteraard ook alle goeds toegewenst voor 2020 en verder.quote:
Dank je lieverd, jij ook een prachtig 2020 gewenstquote:Op donderdag 2 januari 2020 08:46 schreef Debsterr het volgende:
Goedemorgen, beste wensen allemaal enzo, veel geluk, liefde en gezondheid voor de leuke mensen gewenst!
Vinylquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:17 schreef Debsterr het volgende:
Tevens wil ik even zeggen dat ik een platenspeler heb gekregen voor mijn verjaardag en dat vind ik heel leuk![]()
De afgelopen dagen dus meteen platen bijbesteld en veel voor kerst/verjaardag gekregen. Had al wel wat plaatjes, maar geen speler meer. Nu weer lekker draaienquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
VinylNog elke dag blij met de verzameling hier.
Dankjewel, en van hetzelfdequote:Op donderdag 2 januari 2020 08:46 schreef Debsterr het volgende:
Mijn meest memorabele cadeau was een parachutesprong. Die beleving staat bij mij ver boven alles.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:16 schreef Debsterr het volgende:
Tijd om eens aan de slag te gaan voor de verjaardag van KM. Heb al 1 leuk cadeau, maar ik wil uiteraard meer. Wie is hier al 30 en wat was je meest memorabele cadeau daarvoor?
Jaaa dat is ook wel een heel tof idee, is ook al door mijn hoofd geschoten. Ik heb dat zelf al eens mogen doen en ZO. VET.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:22 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn meest memorabele cadeau was een parachutesprong. Die beleving staat bij mij ver boven alles.
Wat heb je besteld?quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De afgelopen dagen dus meteen platen bijbesteld en veel voor kerst/verjaardag gekregen. Had al wel wat plaatjes, maar geen speler meer. Nu weer lekker draaien.
Tom Misch - Geography en Kaytranada - 99.9%. Tevens Diggy Dex - Karavaan, Elvis Presley (30 #1 hitsongs), Jeangu Macrooy - Horizon en Joep Beving - Prehension gekregen.quote:
Kaytranadaquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tom Misch - Geography en Kaytranada - 99.9%. Tevens Diggy Dex - Karavaan, Elvis Presley (30 #1 hitsongs), Jeangu Macrooy - Horizon en Joep Beving - Prehension gekregen.
Ik dacht aan een cursus zelfverdediging zodat hij na zijn 30 zijn partner wel fysiek aan kan. Persoonlijk en toepasselijk.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:28 schreef MCH het volgende:
Heel eng om 'onvergetelijke' cadeautips te vragen aan vreemden die KM niet eens kennen.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht aan een cursus zelfverdediging zodat hij na zijn 30 zijn partner wel fysiek aan kan. Persoonlijk en toepasselijk.
Welkomquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:38 schreef Debsterr het volgende:
Eerste goede voornemen al voldaan: abonnement aangeschaft voor Fok.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:16 schreef Debsterr het volgende:
Tijd om eens aan de slag te gaan voor de verjaardag van KM. Heb al 1 leuk cadeau, maar ik wil uiteraard meer. Wie is hier al 30 en wat was je meest memorabele cadeau daarvoor?
Ja sorry, ik ben zelf ook al +2 hoorquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb het ook niet uitbundig gevierd, kreeg ook geen grotere cadeaus dan anders
Ik ben de enige van mn team die fysiek op kantoor is dus nu komt iedereen mij hier lastig vallen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier is het ook uitgestorven inderdaadNu maar eens naar de nieuwjaarsshit hier
En dan wij ook nog.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben de enige van mn team die fysiek op kantoor is dus nu komt iedereen mij hier lastig vallen.
Fort om je heen bouwen van mappen en papieren.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben de enige van mn team die fysiek op kantoor is dus nu komt iedereen mij hier lastig vallen.
Oeh goeie!quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Fort om je heen bouwen van mappen en papieren.
Oja, dat is zuurquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Nicequote:Op donderdag 2 januari 2020 09:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Fort om je heen bouwen van mappen en papieren.
Ben jij manager?quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:26 schreef Chia het volgende:
Mijn halve team is alweer fysiek aanwezig.
Ok. Ik ben geen ingenieur.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goede ingenieurs hebben helegaar geen manager nodig.
Oh, dat is niet fijn. Gecondoleerd.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:55 schreef Q. het volgende:
Pffff, goede kennis van me vannacht overleden in z'n slaap. 44.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:55 schreef Q. het volgende:
Teringquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:55 schreef Q. het volgende:
Jeetjequote:Op donderdag 2 januari 2020 11:55 schreef Q. het volgende:
Als je 85 bent ofzo inderdaad. Sterkte Q. Bewijst maar weer eens dat je van elke dag moet genieten.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JeetjeGecondoleerd
![]()
Wel de meest vredige manier om te gaan, in je slaap.
Damn, dat is heel heftig. Veel sterkte!quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:55 schreef Q. het volgende:
he bahquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:55 schreef Q. het volgende:
Ik trek vanavond nog maar een fles wijn open.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je 85 bent ofzo inderdaad. Sterkte Q. Bewijst maar weer eens dat je van elke dag moet genieten.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:55 schreef Q. het volgende:
Altijd hetzelfde met die CL.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:27 schreef Q. het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rwerk-naar-rouwstoet
Weer goed bezig, CL.
Gecondoleerd!quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:55 schreef Q. het volgende:
TRADITIE!quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:44 schreef CherryLips het volgende:
https://indebuurt.nl/ede/(...)-hulpdiensten~78113/
Hier viel het gelukkig mee, zelfs kinderen die de volgende ochtend netjes hun vuurwerk op aan het ruimen warenquote:Op donderdag 2 januari 2020 12:44 schreef CherryLips het volgende:
https://indebuurt.nl/ede/(...)-hulpdiensten~78113/
Ik heb gister het vuurwerk van m'n balkon staan vegen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:48 schreef STING het volgende:
[..]
Hier viel het gelukkig mee, zelfs kinderen die de volgende ochtend netjes hun vuurwerk op aan het ruimen waren
Weer eens wat anders dan je eigen straatje schoon vegenquote:Op donderdag 2 januari 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gister het vuurwerk van m'n balkon staan vegen.
Camille theequote:Op donderdag 2 januari 2020 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Camille thee zal jij wel bedoelen....
Hoe kun je nou voornemen geen zin te hebben in iets wat je lekker vind?quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Zin in chocola. M'n voornemens, wat doe je.
'Gewoon' zorgen dat je geen chocola in huis hebt, na een paar dagen heb je weinig zin meer, hue huequote:Op donderdag 2 januari 2020 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Zin in chocola. M'n voornemens, wat doe je.
Nee werkt niet. Dan ga ik na een week ofzo naar de winkel en vreet ik drie dozen zeebanket leeg.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
'Gewoon' zorgen dat je geen chocola in huis hebt, na een paar dagen heb je weinig zin meer, hue hue
Maar dat is blijkbaar wat je wil.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee werkt niet. Dan ga ik na een week ofzo naar de winkel en vreet ik drie dozen zeebanket leeg.
Ook als je met een volle maag naar de winkel gaat?quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee werkt niet. Dan ga ik na een week ofzo naar de winkel en vreet ik drie dozen zeebanket leeg.
Maar ze wil ook niet dik worden...quote:
Ja, maar dat is toch gewoon een bewuste keuze, niet dik worden, snap dat danquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ze wil ook niet dik worden...
Maar vuurwerk verbieden heeft geen zin volgens cda en vvd. Gewoon handhaven. Maar wie moet dat doen dan? Al die wegbezuinigde agenten?quote:
Neequote:Op donderdag 2 januari 2020 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ook als je met een volle maag naar de winkel gaat?
Dus tegenovergesteld van dat je niet moet zwemmen een uurtje na het eten. Mag jij alleen tot een uur na het eten richting de winkel.quote:
You can't have your cake and eat it zeggen ze dan in Engeland.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ze wil ook niet dik worden...
Dat staat op m'n taartschepquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
You can't have your cake and eat it zeggen ze dan in Engeland.
Anders zit je hartstikke hip op de bank, ook leuk.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:21 schreef Debsterr het volgende:
Nieuwe sportkleding besteld, dat helpt hopelijk met de motivatie.
Daar wordt die legging nu wel het meeste voor gebruikt, jaquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
Anders zit je hartstikke hip op de bank, ook leuk.
Kijk naar je taartschepquote:
Laat me weten of het werkt.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:21 schreef Debsterr het volgende:
Nieuwe sportkleding besteld, dat helpt hopelijk met de motivatie.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg ei voor een taart.
[..]
[..]
Net als dat je al in 5 decennia hebt geleefd als je voor 1990 bent geborenquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:31 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)amount_of_time_away/
Voel me echt bejaard zo.quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:31 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Net als dat je al in 5 decennia hebt geleefd als je voor 1990 bent geboren.
Thanks,I hate it.quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Ook om te huilenquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)s_made_out_of_floor/
Hahaha dat is ook wel een mooie jaquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:09 schreef Elvi het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Ik
Tettenquote:
Ik heb nog geen tet gezien.quote:
Alsof ze eigenlijk met aflevering 8 zijn begonnen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:15 schreef Elvi het volgende:
Ik ben blij dat ik met aflevering 1 klaar ben. Ik snap er geen reet van. Wie zijn deze mensen. Waarom heb ik 6 verschillende verhaallijnen gezien. Wie de fuck zijn deze mensen. Wie is hier nu slecht en wie is goed.
O ja die tovenaar die op Hosti lijkt.quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tet gezien.
Oh nee wacht jawel bij die ene tovenaar waar blote vrouwen aan het tuinieren zijn.
Hij was toch niet dronken?quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja die tovenaar die op Hosti lijkt.
Het is typische Netflix. Een wanhoopspoging iets te verfilmen omdat Disney alle overige IP's bezit.quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:15 schreef Elvi het volgende:
Ik ben blij dat ik met aflevering 1 klaar ben. Ik snap er geen reet van. Wie zijn deze mensen. Waarom heb ik 6 verschillende verhaallijnen gezien. Wie de fuck zijn deze mensen. Wie is hier nu slecht en wie is goed.
Once upon a timequote:Op donderdag 2 januari 2020 16:19 schreef Debsterr het volgende:
Ik vond vooral de "special effects" en editting slecht. Lijkt teveel op de overgeproduceerde zooi van Once Upon a Time.
Heb je meer dan 1 aflevering al gezien? Want ik vond het in de 1e wel echt slecht hoorquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Once upon a time![]()
Nee dat was echt meer tacky-slecht. Daar zag je de green screens.
Bij de Witcher vond ik dat nog wel meevallen.
Ik ben ouat en Dr who gewend dus echt slechte special effects vallen me niet zo snel opquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je meer dan 1 aflevering al gezien? Want ik vond het in de 1e wel echt slecht hoor. En Once Upon a Time vond ik qua verhaal geweldig, maar daardoor wel afgehaakt ook.
Haha ja okay, dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben ouat en Dr who gewend dus echt slechte special effects vallen me niet zo snel op
Da's toch deze?quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja die tovenaar die op Hosti lijkt.
Het keerpunt zit rond aflevering 4. Dan zijn de tijdlijnen meer helder en weet je of je het leuk vindt of niet.quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:32 schreef Elvi het volgende:
Daarbij hou ik van pulp
Maar goed, qua storytelling vind ik the Witcher tot nu toe meh.
James acasterquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:09 schreef Elvi het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Ik
Met jou kan ik pratenquote:
Ik kijk geen tv, maar wel YouTube. Qi, have I got news for you, WILTY, 8 out of 10 cats. Is trouwens al weer een tijd geleden dat ik heb gekekenquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk bijna alleen nog maar BBC tegenwoordig als ik TV kijk
Big Black Cocks?quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk bijna alleen nog maar BBC tegenwoordig als ik TV kijk
quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles waar jij naar kijkt, ja.
Viezerd![]()
Lekkerquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Faxie ik ga zo een pizza eten.
Ik denk ik stel je even op de hoogte.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
Dat was vast minder bier o.i.d
Oh wacht, het gaat om Q.
Wijn is minder bier.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
Dat was vast minder bier o.i.d
Oh wacht, het gaat om Q.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn enige goede voornemen is "niet doodgaan". Tot nu toe lukt dat aardig.
Drink je nu wit, of rood?quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn enige goede voornemen is "niet doodgaan". Tot nu toe lukt dat aardig.
Slijmjurk.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verkouden. Volgens mij teveel vrouwen gekust tijdens oud op nieuw. Vast weer iets opgelopen.
Snap ik.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Wijn is minder bier.![]()
Heb het even nodig na vandaag.
Vreemde soa.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verkouden. Volgens mij teveel vrouwen gekust tijdens oud op nieuw. Vast weer iets opgelopen.
Ja ze cancellen elkaar uit.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra je ze allemaal hebt ben je helemaal veilig toch?
"Hoe lelijk" kan toch prima? Dat 'ze cancellen elkaar uit', dat is pas ergquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:06 schreef CherryLips het volgende:
"Hoe lelijk."
Ik moet wat meer Nederlands gaan lezen.
Playerquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ahja vandaar die snotneusquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon drie op de wang hoor. Ben wel een beschaafde jongeman.
Het is wel een anglicisme geloof ikquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Hoe lelijk" kan toch prima? Dat 'ze cancellen elkaar uit', dat is pas erg
Hoe oud dacht je dat ik was danquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus serieus.
Ik ben verdorie te oud voor je. Mission abort! Abort!
Ah welnee joh.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus serieus.
Ik hoopte op 35quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe oud dacht je dat ik was dan
Je klinkt al wel net als Qquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat moet ik nog maar zien te halen.
Hoi!quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus serieus.
Werk toch thuis.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat jouw wekker niet over drie uur, jongeman?
https://www.softpedia.com(...)ous/Move-Mouse.shtmlquote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi, in sweatpants rondlopen en tijdens het gamen af en toe de muis bewegen.
Pfff gelukkig, al had ik graag eens samen met je naar rw geluisterd (in bed)quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus serieus.
Uurtje eerder beginnenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 06:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg wakker. Moet pas om 9 op kantoor zijn hier.
Ben zo vast de eerste aan het ontbijt.
Alle spek opeten.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 06:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor mijn gevoel is alle muziek van na 2000 'nieuw'.quote:
Dat is ook gewoon zo.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is alle muziek van na 2000 'nieuw'.
Je was okay.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Kreeg net de melding dat ik Word opnieuw moest instellen, code moest invoeren of een abonnement moest afsluiten, en dat ik geen licentie had.
Oké. Welkom in 2020.
Jullie hebben gezamenlijk ontbijt op kantoor? In een kringetje?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 06:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beginnen de dag met kringgesprek inderdaad. Moeten ook een ketting om als we naar de WC willen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie hebben gezamenlijk ontbijt op kantoor? In een kringetje?
Dat dacht ik al ja. En zingen natuurlijk he; Dat zal lekker smaken, dat zal lekker smakenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beginnen de dag met kringgesprek inderdaad. Moeten ook een ketting om als we naar de WC willen.
Maar het was het ontbijt in het hotel.
En samen bidden voor het eten natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja. En zingen natuurlijk he; Dat zal lekker smaken, dat zal lekker smaken
Eet maar op, eet maar op
Hadden vroeger in groep 2 wel een bord waarbij je met een magneetjes aan kon geven wat je ging doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja. En zingen natuurlijk he; Dat zal lekker smaken, dat zal lekker smaken
Eet maar op, eet maar op
En het volkslied zingen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:08 schreef Q. het volgende:
[..]
En samen bidden voor het eten natuurlijk.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Eet maar op, eet maar op
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:01 schreef Q. het volgende:
WO deel 3 in aantocht.![]()
We gaan er allemaal aan!
Ja dit zijn dilemma's die je echt even voor jezelf moet uitwerken, pop.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:35 schreef Debsterr het volgende:
Twijfel om zowel op vrijdag als zaterdag een museum te doen in Florence, of zaterdags de Brunelleschi Dome te bewonderen. Ook mooi natuurlijk.
Wel he? Jammer. Hoopte op jullie geweldige input.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja dit zijn dilemma's die je echt even voor jezelf moet uitwerken, pop.
Nom.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
De supermarkt heeft chocoladeletters in de aanbieding.
50 cent!
Klopt, zo triest:quote:
Een paar jaar geleden waren er al van die huisvrouwen die ook een account maaktenquote:
Ze moesten toch wat toen Hyves er mee stoptequote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden waren er al van die huisvrouwen die ook een account maakten
Beroep: huisvrouw
Opleiding: basisschool, huishoudschool, de leerschool die Het Leven heet.
'Ik ben taxi, chef-kok, politie-agent, lerares, tuinier, interieurverzorgster, inkoopster bij Hotel Mama het beste beroep ter wereld.'quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden waren er al van die huisvrouwen die ook een account maakten
En wilden ze dan hiermee solliciteren naar huisvrouw in een ander huishouden ofzo?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ik ben taxi, chef-kok, politie-agent, lerares, tuinier, interieurverzorgster, inkoopster bij Hotel Mama het beste beroep ter wereld.'
Slim, aan je sollicitatieplicht voldoen via Tinder of Second Love.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wilden ze dan hiermee solliciteren naar huisvrouw in een ander huishouden ofzo?
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ik ben taxi, chef-kok, politie-agent, lerares, tuinier, interieurverzorgster, inkoopster bij Hotel Mama het beste beroep ter wereld.'
Solliciteren bij sugar daddiesquote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:56 schreef STING het volgende:
[..]
Slim, aan je sollicitatieplicht voldoen via Tinder of Second Love.
Ik kan niet wachten op de return van Bert is evilquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WO3 met memes. Dat wordt een interessante.
Of het als vriendenboekje gebruikenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of misschien was het wel verplicht vanuit het UWV.
Daar is een aparte site voor. Weet niet meer precies wat, maar een site waarop meisjes zich adverteren voor oude mannen met geld.quote:
Ach, we zijn toch binnen een week dood dan.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WO3 met memes. Dat wordt een interessante.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, we zijn toch binnen een week dood dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |