WoW wel 20 uur geen fastfood!quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Ik ben het jaar vrij gezond begonnen. Niet gezwicht voor fastfood.
1 januari is altijd een struikelblok als ik brak ben.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
WoW wel 20 uur geen fastfood!
Deze man is echt de meester in zelfkastijding.
Nee hoor, ze gaat binnenkort naar de shrink en kan minder fokken gelijk opnemen in haar behandeling. Ze geloofde alleen niet dat het bestond.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je vraagt het eigenlijk niet voor bitterbal he? Meer voor een 'vriend'?
Zou echt nooit op durven biechten dat ik op FOK! zit.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaat binnenkort naar de shrink en kan minder fokken gelijk opnemen in haar behandeling. Ze geloofde alleen niet dat het bestond.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaat binnenkort naar de shrink en kan minder fokken gelijk opnemen in haar behandeling. Ze geloofde alleen niet dat het bestond.
Das waar, ik ook wel.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1 januari is altijd een struikelblok als ik brak ben.
Je hoeft het beestje niet bij de naam te noemen als je maar uitlegt dat dit een negatieve internetcommunity is waar jij je teveel van aantrekt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou echt nooit op durven biechten dat ik op FOK! zit.
Ga het wel over jou hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Thnxquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Psycholoog is nooit eenvoudig.
Sterkte, @:bitterbal Hopelijk heb je er iets aan
Het maakt ook niet uit waar je voor gaat. Veel succes, hopelijk helpt het je in de richting die je zoekt.quote:
Thnxquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit waar je voor gaat. Veel succes, hopelijk helpt het je in de richting die je zoekt.
Om te leren hoe je om kan gaan met stalkers?quote:
Ja.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om te leren hoe je om kan gaan met stalkers?
Sterktequote:
Pics?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:45 schreef Senn88 het volgende:
Ik wil dus eigenlijk mijn haar in een andere kleur ofzo. Maar ben bang dat ik er spijt van krijg want heb nu net mijn haar weer volledig onbeschadigd omdat ik het kort heb laten knippen
*puppyoogjes doet*quote:
Dat valt reuze mee gelukkig.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
In 2020 gaat het allemaal niet zo makkelijk.
Ik ben al een halfuur in bed.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht, ik ga naar bed.
Het is pas half tien
Ik denk dat ze voor middernacht zijn verwekt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
2020 is wel een vruchtbaar jaar zeg; al 3 aankondigen van kinderen die geboren gaan worden.
De meesten wachten inderdaad een week of 10 voordat ze dat aankondigen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor middernacht zijn verwekt.
Gewoon bam, een over twaalf.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De meesten wachten inderdaad een week of 10 voordat ze dat aankondigen.
Bij een van de stellen zet ik echt mijn vraagtekens of het een goed idee is om kinderen te krijgen. De liefde was daar een aantal jaar geleden nogal over en ze bleef toen in de relatie zitten omdat het haar financieel goed uitkwam.quote:
Kind levert weer extra alimentatie, toeslagen en heffingskortingen opquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een van de stellen zet ik echt mijn vraagtekens of het een goed idee is om kinderen te krijgen. De liefde was daar een aantal jaar geleden nogal over en ze bleef toen in de relatie zitten omdat het haar financieel goed uitkwam.
En is een garantie dat je relatie verbetert omdat zo'n kleintje alle mooie kanten van de ouder zoveel meer zichtbaar maakt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:31 schreef DrMarten het volgende:
Kind levert weer extra alimentatie, toeslagen en heffingskortingen op
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En is een garantie dat je relatie verbetert omdat zo'n kleintje alle mooie kanten van de ouder zoveel meer zichtbaar maakt.
De basis van elke stabiele relatie zolang de cashflow goed is.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een van de stellen zet ik echt mijn vraagtekens of het een goed idee is om kinderen te krijgen. De liefde was daar een aantal jaar geleden nogal over en ze bleef toen in de relatie zitten omdat het haar financieel goed uitkwam.
In dat opzicht zit ze wel goed.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De basis van elke stabiele relatie zolang de cashflow goed is.
Misschien heeft 'ie diabetes.quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Cherrylips, jij bent van het knaagdieren front toch?
Kunnen konijnen ook teveel drinken?
Heb zo’n drinkding gekocht en ze lurken dat hele ding leeg terwijl normaal gesproken een bakje per dag voldoende was.
Hey ouwe u ook hèquote:Op donderdag 2 januari 2020 00:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Tevens gelukkig nieuwjaar allemaal in deze SC !!!
Ik lag er om 21:00.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht, ik ga naar bed.
Het is pas half tien
Misschien urine laten testen op diabetes of een probleem met de nieren, maar als ze het allebei doen zou dat wel toevallig zijn. Ik heb er nu ook eentje die met vlagen heel veel drinkt, maar de dierenarts kon niets vinden. Misschien is het verveling en vinden ze dat tuutje gewoon leuk? Wat gebeurt er als je er weer een bakje in zet?quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Cherrylips, jij bent van het knaagdieren front toch?
Kunnen konijnen ook teveel drinken?
Heb zo’n drinkding gekocht en ze lurken dat hele ding leeg terwijl normaal gesproken een bakje per dag voldoende was.
Ik om tien uur. Verrot geslapenquote:
Ik als een blok. Wel om 5:00 wakker. Maar goed, dat is toch bijna opstatijd.quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik om tien uur. Verrot geslapenHoe eerder ik naar bed ga hoe slechter ik in slaap val.
Hier is het ook uitgestorven inderdaadquote:Op donderdag 2 januari 2020 08:41 schreef Q. het volgende:
Het is hier al net zo druk als op kantoor.
22%quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:41 schreef Q. het volgende:
Het is hier al net zo druk als op kantoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |