https://www.google.com/ma(...).5433573!4d6.0835221quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Boven Meppel man![]()
Westerveld is een gemeente in het zuidwesten van de provincie Drenthe niet ver van Meppel gelegen dicht bij de Drentsche Hoofdvaart in Nederland. De gemeente is na een gemeentelijke herindeling in 1998 ontstaan uit de gemeenten Havelte, Diever, Dwingeloo en Vledder.W
Dat is wel stukje verder dan ik woon iddquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...).5433573!4d6.0835221
Je moeder ook, hoor je ook niemand over klagen toch ?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
Klok bier is best smerig, dan kun je nog beter Schultenbrau drinken. Ben je volgens mij ook nog goedkoper uit
Ken het niet eens.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
Klok bier is best smerig, dan kun je nog beter Schultenbrau drinken. Ben je volgens mij ook nog goedkoper uit
Dat is waar, maar zij is gewoon goed erin heb ik van vrijwel iedereen gehoord.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je moeder ook, hoor je ook niemand over klagen toch ?
Is best prima te doen als je een zuip avondje hebt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ken het niet eens.
Schultenbrau is niet zoveel mis mee
Engelse Werk is voor jou dichter in de buurt denk ik. Is trouwens ook een mooi park . Ik loop normaliter gemiddeld 10 km per dag , en de Westerveldse bossen richting het Zwarte water is ook een heel mooi gebied om te lopenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is wel stukje verder dan ik woon idd
Pit bier en export die rode blikkenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is best prima te doen als je een zuip avondje hebt.
Ja datquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is best prima te doen als je een zuip avondje hebt.
Anders kan je altijd naar de Verstopte Hoek gaan óf het Zuiderpark van @haags_kwartiertjequote:Op woensdag 1 januari 2020 19:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Engelse Werk is voor jou dichter in de buurt denk ik. Is trouwens ook een mooi park . Ik loop normaliter gemiddeld 10 km per dag , en de Westerveldse bossen richting het Zwarte water is ook een heel mooi gebied om te lopen
STOKVISquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Anders kan je altijd naar de Verstopte Hoek gaan óf het Zuiderpark van @:Haags_Kwartiertje
Het zou dom zijn om daar naar te gaan zoeken natuurlijkquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Anders kan je altijd naar de Verstopte Hoek gaan óf het Zuiderpark van @:Haags_Kwartiertje
Ik ben nooit verstoptquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zou dom zijn om daar naar te gaan zoeken natuurlijk
Lekker bezig... ik probeer 20km per week hard te lopen...maar of de loopbanden bezet...quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Engelse Werk is voor jou dichter in de buurt denk ik. Is trouwens ook een mooi park . Ik loop normaliter gemiddeld 10 km per dag , en de Westerveldse bossen richting het Zwarte water is ook een heel mooi gebied om te lopen
Exportquote:
Hadden wij paar weken terug ook tijdens een studentenavondquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat
Hadden dat vaak in het zuiphok als tieners.
Ben je nog steeds student ?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hadden wij paar weken terug ook tijdens een studentenavond
Wanneer samen hardlopen dan ?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zou dom zijn om daar naar te gaan zoeken natuurlijk
Alweer. Afgelopen september aan een Master begonnen.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hadden wij paar weken terug ook tijdens een studentenavond
Ik hou niet van getreuzel en ge-slak ,maar ik ben ook geen hardloperquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker bezig... ik probeer 20km per week hard te lopen...maar of de loopbanden bezet...
Hele vaten gaan er doorheenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Je drinkt liters laxeermiddel per dag?
Dus je laat altijd één ononderbroken groot bruin spoor achter je, waar je ook gaat?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hele vaten gaan er doorheen
Ja G E N O Tquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je laat altijd één ononderbroken groot bruin spoor achter je, waar je ook gaat?
Weer inderdaad en ben zo goed als de oudste want sowieso laat begonnen met studerenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
Studeert weer toch? Ben je dan één van de oudere?
Ikke niet. Woon vrij gunstigquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Haga, geen rommel met de jaarwisseling gehad?
Je wil me zeker deaud hebbenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
We hoeven ook niet te hard van stapel te lopen he
Je kan naar beide parken gewoon zoeken hoorquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou niet van getreuzel en ge-slak ,maar ik ben ook geen hardloper![]()
Ik heb 2 apps die ik gebruik tijdens het lopen: Endomondo en Relive
Tegenwoordig alleen nog voor de lol , of uit gewoonte vooral.
Endomondo legt je route vast, houdt de tijd per km en nog wat dingen bij en vervolgens heb ik Relive die mijn route laat zien zodat ik hem evt kan posten . Maar dat doe ik niet meer ..okay heeeeel soms nog ter motivatie
Maar dan mis je toch de smaak ervan?quote:
Hier is men ook op afstand (gelukkig). Vlak voor de deur wil je dat niet hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ikke niet. Woon vrij gunstig
Flesje ernaast voor de smaak.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan mis je toch de smaak ervan?
Als er iets is waar ik totaal geen last van heb dan is het dagelijkse sleurquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Je kan naar beide parken gewoon zoeken hoor![]()
Doe je wel iets als afleiding aan de dagelijkse sleur (behalve wierie)
Ah kijk aan, een echte pro!quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Flesje ernaast voor de smaak.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Flesje ernaast voor de smaak.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik totaal geen last van heb dan is het dagelijkse sleur
Boeit ook niet verder.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weer inderdaad en ben zo goed als de oudste want sowieso laat begonnen met studeren
Of die homo isquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Boeit ook niet verder.
Studeer je fulltime? Of hoe noem je dat?
Oh vuurwerk was er genoeg hoor. Maar al die brandjes en zulks, nee dat was een eind hier vandaan gelukkig .quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier is men ook op afstand (gelukkig). Vlak voor de deur wil je dat niet hebben.
Nee, ben er 15 tot 25/30 uurper week mee bezig. Heb ernaast nog een part time baan.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Boeit ook niet verder.
Studeer je fulltime? Of hoe noem je dat?
Nee dat niet volgens mijquote:
Zolang je No Hommo zegt ben je het niet volgens mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Godverquote:
Hoe heb je dat zo geregeld (één dag zonder dossiers/werkbezoeken/dagelijkse inlichtingen zou wel fijn zijn).quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik totaal geen last van heb dan is het dagelijkse sleur
Starten met een niet 9 tot 5 baan, en dat 36 per uur werken noemen terwijl je eigenlijk in je pauze het drukst bentquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe heb je dat zo geregeld (één dag zonder dossiers/werkbezoeken/dagelijkse inlichtingen zou wel fijn zijn).
Dat snap ikquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe heb je dat zo geregeld (één dag zonder dossiers/werkbezoeken/dagelijkse inlichtingen zou wel fijn zijn).
okquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:56 schreef BoneThugss het volgende:
Heel 2020 nog niet mijn vuist in mijn anus gestopt![]()
Ik die streepjeskini !quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:55 schreef Geerd het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7818535_9ab13a06
Ik neem die linker !!
Pooh als je zo een vrouw naast je in bed kunt krijgen en houden...respectquote:
Dat dus. Ik zou dolgelukkig zijn met zo’n pracht exemplaar!quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pooh als je zo een vrouw naast je in bed kunt krijgen en houden...respect
Klap halve liter in bed morgen weer #READY Zzzzzquote:
Daarbij hoort natuurlijk wel zelf ook fit blijven ...zie weinig echt fitte koppels eigenlijk...allemaal uitgeblust, dikke buiken, en dan inclu plakplaatjes, of kleurtjes in de haren...of opgeschoren kapsel...en dan ben je die trein weer even doorgeweest. Denk ik toch weer wel fijn zo alleenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zou dolgelukkig zijn met zo’n pracht exemplaar!
Eens. Ga iig zelf aan de slag wat aan mijn conditie te doen. Beetje shape kan geen kwaad. Alleen zijn heeft zo zijn voordelen, maar een leuke vrouw naast je is absoluut geen straf.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarbij hoort natuurlijk wel zelf ook fit blijven ...zie weinig echt fitte koppels eigenlijk...allemaal uitgeblust, dikke buiken, en dan inclu plakplaatjes, of kleurtjes in de haren...of opgeschoren kapsel...en dan ben je die trein weer even doorgeweest. Denk ik toch weer wel fijn zo alleen![]()
![]()
Dit dus. En niet ieder koppel hoeft perse uitgeblust te zijn. Je kan ook prima een relatief goede relatie hebben door gewoon van tijd tot tijd leuke dingen te blijven doen en tijd voor elkaar vrij te maken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Eens. Ga iig zelf aan de slag wat aan mijn conditie te doen. Beetje shape kan geen kwaad. Alleen zijn heeft zo zijn voordelen, maar een leuke vrouw naast je is absoluut geen straf.
Lijkt mij ene kant wel supergaaf, niet eens om sex ofzo..ken ik toch al niet..maar dat je niet alles alleen hoeft te doen...ofzo..keuzes ofzo...dat er een keer een pannetje met eten klaar staat als je moet beginnen met werken 1500...of na het sporten of samen sporten ff zwemmen samen zoietsquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Eens. Ga iig zelf aan de slag wat aan mijn conditie te doen. Beetje shape kan geen kwaad. Alleen zijn heeft zo zijn voordelen, maar een leuke vrouw naast je is absoluut geen straf.
Ja, was dat maar zo in mijn ambt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Starten met een niet 9 tot 5 baan, en dat 36 per uur werken noemen terwijl je eigenlijk in je pauze het drukst bent
Dus het is meer de relatie/vriendschap?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lijkt mij ene kant wel supergaaf, niet eens om sex ofzo..ken ik toch al niet..maar dat je niet alles alleen hoeft te doen...ofzo..keuzes ofzo...dat er een keer een pannetje met eten klaar staat als je moet beginnen met werken 1500...of na het sporten of samen sporten ff zwemmen samen zoiets
dat mis ik wel denk ik
Ik heb geen idee, wel iets meer dan vriendschap duhuquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus het is meer de relatie/vriendschap?
Als HoS ben ik 24 uur bereikbaar. Toen het in de beginjaren '10 wat minder ging werd ik continu in de nacht gebeld voor de ene na de andere (politieke/staatskundige) crisis. Gelukkig heb ik de organisatie daarvan veranderd.quote:
Dat zijn van die broer/zus achtige relaties terwijl het geen familie van elkaar is.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wel iets meer dan vriendschap duhu
Oja heb je ook wel verteld, sorryquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Als HoS ben ik 24 uur bereikbaar. Toen het in de beginjaren '10 wat minder ging werd ik continu in de nacht gebeld voor de ene na de andere (politieke/staatskundige) crisis. Gelukkig heb ik de organisatie daarvan veranderd.
Maar de hele dag handjes schudden, werkbezoeken afleggen en die dossiers doornemen is niet niks.
Die dossiers kan ik wel skippen maar dan loop ik achter de feiten aan in gesprekken.
Daarom ook relatie/vriendschap. Meer in de kant van beste maatjes zijn kant van een liefdes relatie zeg maar.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wel iets meer dan vriendschap duhu
Dat klinkt niet positief ....quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat zijn van die broer/zus achtige relaties terwijl het geen familie van elkaar is.
Daar wil je niet echt in terecht komen toch ?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook relatie/vriendschap. Meer in de kant van beste maatjes zijn kant van een liefdes relatie zeg maar.
Niet als in de friendzone zitten neequote:Op woensdag 1 januari 2020 21:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar wil je niet echt in terecht komen toch ?
Ja maatjes...als je dan een keer het bed onderpoept omdat je dacht dat je een scheet lietquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet als in de friendzone zitten nee
Maar mijn vriendin is onderhand wel zo goed als mijn beste vriendin geworden.
Gadverdamme manquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja maatjes...als je dan een keer het bed onderpoept omdat je dacht dat je een scheet liet
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ervaring met wat grapjas ?quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jaa uh..jij bent hier met de ervaring toch
Hoe dat allemaal gaat toch?quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ervaring met wat grapjas ?![]()
Met oud zijn?
Ah wacht ..ik snap em alquote:
Er zijn ook stelletjes die met elkaar gaan omdat ze weten dat ze niks 'beters' kunnen krijgen (zoals de tandeloze heks en de snijboon).quote:
Nee zeer zeker niet, advies voor iedereen om daar buiten te blijven (tenzij dat je ideale situatie is).quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar wil je niet echt in terecht komen toch ?
Trustenquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:47 schreef dud0r het volgende:
Vriendjes! Het is tijd om de oogjes te sluiten. Gedragen jullie je een beetje?
Ik ben er morgenochtend weer.
Vind je dat erg?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je dat erg vinden?quote:
Ik ookquote:
Werkse ! Ik heb totaal geen zin, bah ! Gelukkig nog maar vandaag en morgen en dan weer weekend.quote:
Morgen thuiswerken. Maar heb toch een partij slecht geslapen vannacht. Man man manquote:Op donderdag 2 januari 2020 05:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Werkse ! Ik heb totaal geen zin, bah ! Gelukkig nog maar vandaag en morgen en dan weer weekend.
Draai je om dan !quote:Op donderdag 2 januari 2020 05:25 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kan me gelukkig nog eens omdraaien.
Hier ook. om 23:45 waren er nog een stel idioten die dachten dat het een goed idee was om O&N nog eens over te doenquote:Op donderdag 2 januari 2020 05:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morgen thuiswerken. Maar heb toch een partij slecht geslapen vannacht. Man man man
Ik kon heel slecht in slaap komen, daarna wakker van brandend maagzuur, kleine die een ongelukje had, dus ik tik net de vierenhalf uur slaap aan.quote:Op donderdag 2 januari 2020 05:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Draai je om dan !
[..]
Hier ook. om 23:45 waren er nog een stel idioten die dachten dat het een goed idee was om O&N nog eens over te doen
Pfff zwaarquote:Op donderdag 2 januari 2020 05:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kon heel slecht in slaap komen, daarna wakker van brandend maagzuur, kleine die een ongelukje had, dus ik tik net de vierenhalf uur slaap aan.
Mooi klote. Hier ook maar een uurtje of 4quote:Op donderdag 2 januari 2020 05:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kon heel slecht in slaap komen, daarna wakker van brandend maagzuur, kleine die een ongelukje had, dus ik tik net de vierenhalf uur slaap aan.
Ik ben er netquote:Op donderdag 2 januari 2020 06:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Werkse strijders, ik ga zo richting kantoor.
Netjes netjesquote:Op donderdag 2 januari 2020 06:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben ik koploper met bijna 6 uur
Dat is wel kut. Had ik vorige week. Kon een keertje uitslapen. Meer dan acht uur geslapen en dan alsnog moe zijnquote:Op donderdag 2 januari 2020 06:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo voelt het alleen niet
Ja godver. Mokerkutquote:Op donderdag 2 januari 2020 06:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Had ik vorige week. Kon een keertje uitslapen. Meer dan acht uur geslapen en dan alsnog moe zijn
En dan een kut nacht hebben met drie uurtjes en nergens last van hebben tot ergens in de middagquote:
Gewoon doorgaanquote:Op donderdag 2 januari 2020 06:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan een kut nacht hebben met drie uurtjes en nergens last van hebben tot ergens in de middag
Dat sowiesoquote:
Krijg je van al dat frituurvretenquote:Op donderdag 2 januari 2020 05:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee kwam van de aioli waarschijnlijkquote:Op donderdag 2 januari 2020 08:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Krijg je van al dat frituurvreten
quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee kwam van de aioli waarschijnlijk
Interessant?quote:
Dat is fijn zo aan het begin van een nieuw jaar.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:16 schreef PiRANiA het volgende:
Zeg die @:haags_kwartiertje (lees je mee hier?), is er een profiel van hem? Zat wat lijstjes te bekijken, voorbij tong80, hoe zit je leven in elkaar als je zulke postgemiddeldes haalt?
quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En om hele nachten door de kunnen FOK!ken:
[ afbeelding ]
Gelachenquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar als hij moet moderaten, transformeert hij in:
[ afbeelding ]
Zijn naam is Hans Vos, 32 jaar en in tegenstelling tot zijn naam doet vermoeden woont hij in Heerenveen, waar hij met de rijke 54-jarige mede-eigenaresse van Campina woont op wiens zakken hij teert.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Maaruh, meer over jou? Staat dat ergens?
quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn naam is Hans Vos, 32 jaar en in tegenstelling tot zijn naam doet vermoeden woont hij in Heerenveen, waar hij met de rijke 54-jarige mede-eigenaresse van Campina woont op wiens zakken hij teert.
Zodoende heeft hij genoeg geld om lekker riant te kunnen leven zodat hij tijd genoeg over heeft om FOK! vol te kunnen spammen.
Zo af en toe moet hij wel even zijn zaad in haar deponeren om haar tevreden te houden, maar je moet wel wat over hebben voor deze levensstijl, of niet dan?
En pruim vol blaffen en leven als god in Frankrijk. Ik teken er voor.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn naam is Hans Vos, 32 jaar en in tegenstelling tot zijn naam doet vermoeden woont hij in Heerenveen, waar hij met de rijke 54-jarige mede-eigenaresse van Campina woont op wiens zakken hij teert.
Zodoende heeft hij genoeg geld om lekker riant te kunnen leven zodat hij tijd genoeg over heeft om FOK! vol te kunnen spammen.
Zo af en toe moet hij wel even zijn zaad in haar deponeren om haar tevreden te houden, maar je moet wel wat over hebben voor deze levensstijl, of niet dan?
Neequote:Op donderdag 2 januari 2020 09:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Maaruh, meer over jou? Staat dat ergens?
Claymores handgranaten en clusterbomen?quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:09 schreef ToT het volgende:
Gisteravond was het hier weer flink raak met zwaar vuurwerk dat nog overgebleven was van gisternacht, pffff....
Gelukkig is deze keer niets in onze tuin gegooid.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:13 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Claymores handgranaten en clusterbomen?
Zeg maar welke en hoeveel, Hoe meer hoe goedkoper het wordquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:21 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Zeg maar welke en hoeveel, Hoe meer hoe goedkoper het word![]()
Ik heb helaas geen napalm meer, Australië heeft alles opgekochtquote:
Ben je een kloon van @dud0rquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik zal 's ff lekker door je tuin gaan rollebollen. Dan heb je pas een bom in je tuin
quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:28 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen napalm meer, Australië heeft alles opgekocht![]()
![]()
Nope. Had er wel 1 alleen weet ik de UN niet meerquote:
Koala's betalen slechtquote:
Panda's eten bamboe, Koala's eten eucalyptus bladeren.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, je kunt die bamboescheuten van ze toch prima aan tuincentra doorverkopen?
quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:50 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Panda's eten bamboe, Koala's eten eucalyptus bladeren.
Ik doe geen cocaïne, alleen wapens, bomen raketten en zulksquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]Details, details!
Ik heb pas m'n 3e bak koffie van de ochtend op, cut me some slack!
Misschien dat ze je nog wat coca-planten kunnen leveren om er cocaïne mee te maken?
Je zou het aan de coca koala kunnen vragen!
quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:55 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik doe geen cocaïne, alleen wapens, bomen rakketten em zulks
Doe maar een PM voor een prijslijst. Maar wel mondje dicht voor de restquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:59 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Doe maar een PM voor een prijslijst. Maar wel mondje dicht voor de restIk wil geen narigheid.
Dus je speelt het hard, ik kan je 20% gevenquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wilde een grap maken over voorbereidingen voor de jihad en dat ik eigenlijk een undercover salafist ben, maar ik weet niet hoe nerveus de @:AIVD daarvan zou worden!
quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:02 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dus je speelt het hard, ik kan je 20% geven
Je schuilnaam is toch niet toevallig Kapitein Haddock?quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Deal! s.v.p. duizend bommen en granaten afleveren bij de moskee in de Schilderswijk in Den Haag!
En Panda's eten te veel rijst, toch @Pandaquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:50 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Panda's eten bamboe, Koala's eten eucalyptus bladeren.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:06 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Je schuilnaam is toch niet toevallig Kapitein Haddock?
Pandanrijst?quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:07 schreef stokj het volgende:
[..]
En Panda's eten te veel rijst, toch @:panda
Maakt mij niks uit welk beest op men bord ligtquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:08 schreef ToT het volgende:
En ja, ik weet het wle van eucapytus natuurlijk, maar 's ochtends moet mijn kennis over exotische dieren altijd ff wat op gang komen.
Mij wel!quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:11 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit welk beest op men bord ligt
Ik heb liever dat het al dood is voor het op men bord ligt. Maar voor de rest heb ik altijd men buks bij de handquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Mij wel!
Een lekker hertje of kreeft gaat er prima in, zeekomkommer toch wel ff wat minder!
Je puddingbuks?quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:14 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat het al dood is voor het op men bord ligt. Maar voor de rest heb ik altijd men buks bij de hand
Die is al jaren kapotquote:
Daar krijg ik allen een stijve nek vanquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben ze van die blauwe pilletjes voor!
Met water innemen, dan blijft het niet in je keel steken!quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:20 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Daar krijg ik allen een stijve nek van
Denk jequote:Op donderdag 2 januari 2020 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Met water innemen, dan blijft het niet in je keel steken!
Oh spannendquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik mag zo op werkbezoek, alweer de eerste van het jaar. En vrijdag nog 3 erachteraan.
Breek je been ofzo, doe je bestquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik mag zo op werkbezoek, alweer de eerste van het jaar. En vrijdag nog 3 erachteraan.
Als er geen grenzen aanzitten ligt het eraan hoe ver je met diegene gaat wat de relatie dan word, maar dan zit je niet meer in de friendzone lijkt me.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:06 schreef stokj het volgende:
[..]
In een friendzone zitten is niet prettig lijkt mij. Tenzij daar geen grenzen in zitten.
Haagsiebeebquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nee dat valt wel mee
Hypotheek weer betaaldquote:Op donderdag 2 januari 2020 12:08 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand al leuke dingen meegemaakt in 2020?
Dat dan weer niet, gun ik ze ook niet..stel je gaat morgen dood hebben ze mooi wel ff 11 maanden geld van je..quote:
Waarom is het spoor stukquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, gun ik ze ook niet..stel je gaat morgen dood hebben ze mooi wel ff 11 maanden geld van je..
Jij hebt die connectiesquote:
Moet je inderdaad ook niet willen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, gun ik ze ook niet..stel je gaat morgen dood hebben ze mooi wel ff 11 maanden geld van je..
Morgen tekenen voor nieuwe hypotheek toevallig, 2600 netto per jaar op vooruitquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je inderdaad ook niet willen.
Ga je wel meer aflossen nu de aftrekbare rente omlaag gaat?
Dat zijn veel halve liters en plastic tuinstoelenquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Morgen tekenen voor nieuwe hypotheek toevallig, 2600 netto per jaar op vooruit![]()
![]()
Hoop dat hij het spoor wat actiever onderhoudt dan zijn Fok accountquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat zijn veel halve liters en plastic tuinstoelen
quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:42 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Breek je been ofzo, doe je best
quote:
Klopt, kijk maar naar Pol de Tremmerie en Doortje van Hoeck. Die noemen elkaar broer en zus, wonen samen met elkaar en pakken elkaar soms. Maar leven wel als broer en zus samen terwijl ze dat niet zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als er geen grenzen aanzitten ligt het eraan hoe ver je met diegene gaat wat de relatie dan word, maar dan zit je niet meer in de friendzone lijkt me.
Nice! Lekker bezig ouwe pik!quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Morgen tekenen voor nieuwe hypotheek toevallig, 2600 netto per jaar op vooruit![]()
![]()
Gekomen !quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Greed, mag ik op je fluit blazen?
Huhuhuhuhu.
Klinkt als een goed verhaal, vanavond even lezenquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:58 schreef Geerd het volgende:
R&P / Hoe je leven te verpesten in nog geen 2 maand tijd. dan liever maar als eeuwige maagd door het leven![]()
![]()
![]()
![]()
Even uitprinten om rustig te lezen tijdens het schijtenquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:58 schreef Geerd het volgende:
R&P / Hoe je leven te verpesten in nog geen 2 maand tijd. dan liever maar als eeuwige maagd door het leven![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je je er ook mee afvegen he!quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even uitprinten om rustig te lezen tijdens het schijten
Wel op zijden papier afdrukken dan! Anders houd je alsnog inktstrepen rondom je anus!quote:
Met de onbedrukte kant vegen tochquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel op zijden papier afdrukken dan! Anders houd je alsnog inktstrepen rondom je anus!
Los van de spelling, die verkoopster voelde zich blijkbaar zo aangevallen dat ze zich verweerde met dat argument van onbeschoftheid.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:28 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik ben heul niet onbeschoft en onbeschaafd. Dat zijn gewoon leugens
Stomme trutten
Ben jij welgemanierd?quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:28 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik ben heul niet onbeschoft en onbeschaafd. Dat zijn gewoon leugens
Stomme trutten
ik heb een goede opleiding genoten en schijt nu gewoon op het toiletquote:
Heb je levend toiletpapier? (weet je wat dat is)quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:41 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
ik heb een goede opleiding genoten en schijt nu gewoon op het toilet
En wat doe je dan met dat papier? Begrijp ik niet zo goedquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je levend toiletpapier? (weet je wat dat is)
Iemand die andermans reet schoonlikt noem je levend toiletpapier.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:21 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
En wat doe je dan met dat papier? Begrijp ik niet zo goed
Naar behoren, heb een leuke meid gezien! Heel beleefd en al, goed gekleed. Maarja protocol he.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Soms best wel![]()
Hoe was je werkbezoek?
Ow ik dacht dat je een hamster bedoelde!quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Iemand die andermans reet schoonlikt noem je levend toiletpapier.
Ik zag tijdens één van mijn opleidingen met een chinoe in de klas die dat was. Alleen maar slijmen en de docent op dure koffie trakteren in de hoop een hoog cijfer te krijgen, wat hij natuurlijk niet kreeg. Blijkbaar had hij op het toilet (waar ze soms samen naar toe gingen) niet goed gelikt.
Dus een soort van 'verboden vrucht' begrijp ik?quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Naar behoren, heb een leuke meid gezien! Heel beleefd en al, goed gekleed. Maarja protocol he.
Heb je geen toiletpapier dat jij je goever afveegt met een washandjehamsterquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je een hamster bedoelde!
Die vliegen er bij mij doorheen. Ik probeer ze na ieder gebruik wel uit te wassen, maar uitwringen of de wasdroger overleven ze allebei niet.
Ow, en de kookwas of centrifugeren ook niet.
Helaas wel. Ik kan niet openlijk met iemand gaan flirten of iets dergelijks. Anders kan het verkeerd opgevat worden en er zijn genoeg familieleden van diverse HoS door de wereld die in de schandaalboeken terecht zijn gekomen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus een soort van 'verboden vrucht' begrijp ik?
Ow dat is idd wel een ding danquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik kan niet openlijk met iemand gaan flirten of iets dergelijks. Anders kan het verkeerd opgevat worden en er zijn genoeg familieleden van diverse HoS door de wereld die in de schandaalboeken terecht zijn gekomen.
Ja hee, we hadden het over levend toiletpapier hier he!quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je geen toiletpapier dat jij je goever afveegt met een washandjehamster
Zou daar echt helemaal gek van worden, dat soort regeltjes enzo. Heb jij nou nooit dat je even lekker tegendraads wil doen?quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik kan niet openlijk met iemand gaan flirten of iets dergelijks. Anders kan het verkeerd opgevat worden en er zijn genoeg familieleden van diverse HoS door de wereld die in de schandaalboeken terecht zijn gekomen.
Haha, ik dacht dat je washandje bedoeldequote:Op donderdag 2 januari 2020 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hee, we hadden het over levend toiletpapier hier he!
Zeker wel, alleen dat kan nu helaas niet (meer). Niet dat ik vroeger al zo was. Ben van nature heel rustig.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Zou daar echt helemaal gek van worden, dat soort regeltjes enzo. Heb jij nou nooit dat je even lekker tegendraads wil doen?
quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker wel, alleen dat kan nu helaas niet (meer). Niet dat ik vroeger al zo was. Ben van nature heel rustig.
Neuh dat gaat vanzelfquote:
Discipline zit bij mij wel goed. Soms als ik afwijk van protocol met kleine dingen is men wel verbaast maar ik maak het niet te bont.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:46 schreef engine het volgende:
[..]
Neuh dat gaat vanzelfook tegen beter weten in.
Ijsjes?quote:
Jullie hebben wel veel nachtelijke avontuurtjes met mini zegquote:Op vrijdag 3 januari 2020 06:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie tijdstip!
Mini-ToT had om 5 uur honger....
Valt gelukkig heel erg mee eigenlijk!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 06:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jullie hebben wel veel nachtelijke avontuurtjes met mini zeg
Oh dan lijkt het zo hahaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 06:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt gelukkig heel erg mee eigenlijk!Zo vaak zie je me er ook niet over klagen, toch?
15 maanden.quote:
Nicequote:Op vrijdag 3 januari 2020 06:42 schreef ToT het volgende:
[..]
15 maanden.En hij wordt steeds avontuurlijker.
Kroop gisteren ineens rond met de cover van een peperdure cameralens!
Maar hij is al wel behulpzaam in het huishouden!quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 06:46 schreef ToT het volgende:
Ken je Masha And The Bear?
Ik weet precies hoe die beer zich voelt!
Jong geleerd....quote:Op vrijdag 3 januari 2020 06:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hij is al wel behulpzaam in het huishouden!
Kijk eens hoe hij hier de schoenen die netjes op de schoenenrek stonden, op zijn eigen manier zit te sorteren!![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het evht super leuke cartoons!quote:
Och ja die variantquote:Op vrijdag 3 januari 2020 06:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het evht super leuke cartoons!Vooral in het Russisch; dat stemmetje past er precies bij en aangezien je er geen fuck van verstaat is de chaos nog completer!
Leuke seriequote:Op vrijdag 3 januari 2020 06:46 schreef ToT het volgende:
Ken je Masha And The Bear?
Ik weet precies hoe die beer zich voelt!
Houden zo!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 06:53 schreef ToT het volgende:
Nee maar Mini-ToT is echt absoluut niet moeilijk.Alleen 's ochtends vroeg ben ik niet altijd even blij als hij zijn keel opzet!
Maar in het algemeen slaapt hij goed door en ook overdag is hij super makkelijk!
Echt wel!quote:
Precies!quote:
Lolquote:Op vrijdag 3 januari 2020 07:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Zo heeft Mini-ToT zijn "Bitch, I'm fabulous!"-fase al gehad:
[ afbeelding ]
...en zit hij nu meer in z'n "Flitsende carrière-rakker"-fase.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 07:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat is het toch een knapperd die MiniToT
Heeft die van z'n moederquote:Op vrijdag 3 januari 2020 07:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat is het toch een knapperd die MiniToT
Oei volgende keer even de gebruiksaanwijzing erbij gevenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 07:56 schreef ToT het volgende:
Hij zit nu op zo'n ding te kauwen terwijl hij naar Juf Roos zit te kijken:
[ afbeelding ]
@Geerd de eerste is ook niet van tot. Merkt hij toch niet als de tweede het ook niet isquote:Op vrijdag 3 januari 2020 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]En het klopt ook nog eens!
Hij lijkt totaal niet op mij!
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:geerd de eerste is ook niet van tot. Merkt hij toch niet als de tweede het ook niet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |