https://www.google.com/ma(...).5433573!4d6.0835221quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Boven Meppel man![]()
Westerveld is een gemeente in het zuidwesten van de provincie Drenthe niet ver van Meppel gelegen dicht bij de Drentsche Hoofdvaart in Nederland. De gemeente is na een gemeentelijke herindeling in 1998 ontstaan uit de gemeenten Havelte, Diever, Dwingeloo en Vledder.W
Dat is wel stukje verder dan ik woon iddquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...).5433573!4d6.0835221
Je moeder ook, hoor je ook niemand over klagen toch ?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
Klok bier is best smerig, dan kun je nog beter Schultenbrau drinken. Ben je volgens mij ook nog goedkoper uit
Ken het niet eens.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
Klok bier is best smerig, dan kun je nog beter Schultenbrau drinken. Ben je volgens mij ook nog goedkoper uit
Dat is waar, maar zij is gewoon goed erin heb ik van vrijwel iedereen gehoord.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je moeder ook, hoor je ook niemand over klagen toch ?
Is best prima te doen als je een zuip avondje hebt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ken het niet eens.
Schultenbrau is niet zoveel mis mee
Engelse Werk is voor jou dichter in de buurt denk ik. Is trouwens ook een mooi park . Ik loop normaliter gemiddeld 10 km per dag , en de Westerveldse bossen richting het Zwarte water is ook een heel mooi gebied om te lopenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is wel stukje verder dan ik woon idd
Pit bier en export die rode blikkenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is best prima te doen als je een zuip avondje hebt.
Ja datquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is best prima te doen als je een zuip avondje hebt.
Anders kan je altijd naar de Verstopte Hoek gaan óf het Zuiderpark van @haags_kwartiertjequote:Op woensdag 1 januari 2020 19:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Engelse Werk is voor jou dichter in de buurt denk ik. Is trouwens ook een mooi park . Ik loop normaliter gemiddeld 10 km per dag , en de Westerveldse bossen richting het Zwarte water is ook een heel mooi gebied om te lopen
STOKVISquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Anders kan je altijd naar de Verstopte Hoek gaan óf het Zuiderpark van @:Haags_Kwartiertje
Het zou dom zijn om daar naar te gaan zoeken natuurlijkquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Anders kan je altijd naar de Verstopte Hoek gaan óf het Zuiderpark van @:Haags_Kwartiertje
Ik ben nooit verstoptquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zou dom zijn om daar naar te gaan zoeken natuurlijk
Lekker bezig... ik probeer 20km per week hard te lopen...maar of de loopbanden bezet...quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Engelse Werk is voor jou dichter in de buurt denk ik. Is trouwens ook een mooi park . Ik loop normaliter gemiddeld 10 km per dag , en de Westerveldse bossen richting het Zwarte water is ook een heel mooi gebied om te lopen
Exportquote:
Hadden wij paar weken terug ook tijdens een studentenavondquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat
Hadden dat vaak in het zuiphok als tieners.
Ben je nog steeds student ?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hadden wij paar weken terug ook tijdens een studentenavond
Wanneer samen hardlopen dan ?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zou dom zijn om daar naar te gaan zoeken natuurlijk
Alweer. Afgelopen september aan een Master begonnen.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hadden wij paar weken terug ook tijdens een studentenavond
Ik hou niet van getreuzel en ge-slak ,maar ik ben ook geen hardloperquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker bezig... ik probeer 20km per week hard te lopen...maar of de loopbanden bezet...
Hele vaten gaan er doorheenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Je drinkt liters laxeermiddel per dag?
Dus je laat altijd één ononderbroken groot bruin spoor achter je, waar je ook gaat?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hele vaten gaan er doorheen
Ja G E N O Tquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je laat altijd één ononderbroken groot bruin spoor achter je, waar je ook gaat?
Weer inderdaad en ben zo goed als de oudste want sowieso laat begonnen met studerenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
Studeert weer toch? Ben je dan één van de oudere?
Ikke niet. Woon vrij gunstigquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Haga, geen rommel met de jaarwisseling gehad?
Je wil me zeker deaud hebbenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
We hoeven ook niet te hard van stapel te lopen he
Je kan naar beide parken gewoon zoeken hoorquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou niet van getreuzel en ge-slak ,maar ik ben ook geen hardloper![]()
Ik heb 2 apps die ik gebruik tijdens het lopen: Endomondo en Relive
Tegenwoordig alleen nog voor de lol , of uit gewoonte vooral.
Endomondo legt je route vast, houdt de tijd per km en nog wat dingen bij en vervolgens heb ik Relive die mijn route laat zien zodat ik hem evt kan posten . Maar dat doe ik niet meer ..okay heeeeel soms nog ter motivatie
Maar dan mis je toch de smaak ervan?quote:
Hier is men ook op afstand (gelukkig). Vlak voor de deur wil je dat niet hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ikke niet. Woon vrij gunstig
Flesje ernaast voor de smaak.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan mis je toch de smaak ervan?
Als er iets is waar ik totaal geen last van heb dan is het dagelijkse sleurquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Je kan naar beide parken gewoon zoeken hoor![]()
Doe je wel iets als afleiding aan de dagelijkse sleur (behalve wierie)
Ah kijk aan, een echte pro!quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Flesje ernaast voor de smaak.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Flesje ernaast voor de smaak.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik totaal geen last van heb dan is het dagelijkse sleur
Boeit ook niet verder.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weer inderdaad en ben zo goed als de oudste want sowieso laat begonnen met studeren
Of die homo isquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Boeit ook niet verder.
Studeer je fulltime? Of hoe noem je dat?
Oh vuurwerk was er genoeg hoor. Maar al die brandjes en zulks, nee dat was een eind hier vandaan gelukkig .quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier is men ook op afstand (gelukkig). Vlak voor de deur wil je dat niet hebben.
Nee, ben er 15 tot 25/30 uurper week mee bezig. Heb ernaast nog een part time baan.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Boeit ook niet verder.
Studeer je fulltime? Of hoe noem je dat?
Nee dat niet volgens mijquote:
Zolang je No Hommo zegt ben je het niet volgens mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Godverquote:
Hoe heb je dat zo geregeld (één dag zonder dossiers/werkbezoeken/dagelijkse inlichtingen zou wel fijn zijn).quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik totaal geen last van heb dan is het dagelijkse sleur
Starten met een niet 9 tot 5 baan, en dat 36 per uur werken noemen terwijl je eigenlijk in je pauze het drukst bentquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe heb je dat zo geregeld (één dag zonder dossiers/werkbezoeken/dagelijkse inlichtingen zou wel fijn zijn).
Dat snap ikquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe heb je dat zo geregeld (één dag zonder dossiers/werkbezoeken/dagelijkse inlichtingen zou wel fijn zijn).
okquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:56 schreef BoneThugss het volgende:
Heel 2020 nog niet mijn vuist in mijn anus gestopt![]()
Ik die streepjeskini !quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:55 schreef Geerd het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7818535_9ab13a06
Ik neem die linker !!
Pooh als je zo een vrouw naast je in bed kunt krijgen en houden...respectquote:
Dat dus. Ik zou dolgelukkig zijn met zo’n pracht exemplaar!quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pooh als je zo een vrouw naast je in bed kunt krijgen en houden...respect
Klap halve liter in bed morgen weer #READY Zzzzzquote:
Daarbij hoort natuurlijk wel zelf ook fit blijven ...zie weinig echt fitte koppels eigenlijk...allemaal uitgeblust, dikke buiken, en dan inclu plakplaatjes, of kleurtjes in de haren...of opgeschoren kapsel...en dan ben je die trein weer even doorgeweest. Denk ik toch weer wel fijn zo alleenquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zou dolgelukkig zijn met zo’n pracht exemplaar!
Eens. Ga iig zelf aan de slag wat aan mijn conditie te doen. Beetje shape kan geen kwaad. Alleen zijn heeft zo zijn voordelen, maar een leuke vrouw naast je is absoluut geen straf.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarbij hoort natuurlijk wel zelf ook fit blijven ...zie weinig echt fitte koppels eigenlijk...allemaal uitgeblust, dikke buiken, en dan inclu plakplaatjes, of kleurtjes in de haren...of opgeschoren kapsel...en dan ben je die trein weer even doorgeweest. Denk ik toch weer wel fijn zo alleen![]()
![]()
Dit dus. En niet ieder koppel hoeft perse uitgeblust te zijn. Je kan ook prima een relatief goede relatie hebben door gewoon van tijd tot tijd leuke dingen te blijven doen en tijd voor elkaar vrij te maken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Eens. Ga iig zelf aan de slag wat aan mijn conditie te doen. Beetje shape kan geen kwaad. Alleen zijn heeft zo zijn voordelen, maar een leuke vrouw naast je is absoluut geen straf.
Lijkt mij ene kant wel supergaaf, niet eens om sex ofzo..ken ik toch al niet..maar dat je niet alles alleen hoeft te doen...ofzo..keuzes ofzo...dat er een keer een pannetje met eten klaar staat als je moet beginnen met werken 1500...of na het sporten of samen sporten ff zwemmen samen zoietsquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Eens. Ga iig zelf aan de slag wat aan mijn conditie te doen. Beetje shape kan geen kwaad. Alleen zijn heeft zo zijn voordelen, maar een leuke vrouw naast je is absoluut geen straf.
Ja, was dat maar zo in mijn ambt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Starten met een niet 9 tot 5 baan, en dat 36 per uur werken noemen terwijl je eigenlijk in je pauze het drukst bent
Dus het is meer de relatie/vriendschap?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lijkt mij ene kant wel supergaaf, niet eens om sex ofzo..ken ik toch al niet..maar dat je niet alles alleen hoeft te doen...ofzo..keuzes ofzo...dat er een keer een pannetje met eten klaar staat als je moet beginnen met werken 1500...of na het sporten of samen sporten ff zwemmen samen zoiets
dat mis ik wel denk ik
Ik heb geen idee, wel iets meer dan vriendschap duhuquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus het is meer de relatie/vriendschap?
Als HoS ben ik 24 uur bereikbaar. Toen het in de beginjaren '10 wat minder ging werd ik continu in de nacht gebeld voor de ene na de andere (politieke/staatskundige) crisis. Gelukkig heb ik de organisatie daarvan veranderd.quote:
Dat zijn van die broer/zus achtige relaties terwijl het geen familie van elkaar is.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wel iets meer dan vriendschap duhu
Oja heb je ook wel verteld, sorryquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Als HoS ben ik 24 uur bereikbaar. Toen het in de beginjaren '10 wat minder ging werd ik continu in de nacht gebeld voor de ene na de andere (politieke/staatskundige) crisis. Gelukkig heb ik de organisatie daarvan veranderd.
Maar de hele dag handjes schudden, werkbezoeken afleggen en die dossiers doornemen is niet niks.
Die dossiers kan ik wel skippen maar dan loop ik achter de feiten aan in gesprekken.
Daarom ook relatie/vriendschap. Meer in de kant van beste maatjes zijn kant van een liefdes relatie zeg maar.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wel iets meer dan vriendschap duhu
Dat klinkt niet positief ....quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat zijn van die broer/zus achtige relaties terwijl het geen familie van elkaar is.
Daar wil je niet echt in terecht komen toch ?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook relatie/vriendschap. Meer in de kant van beste maatjes zijn kant van een liefdes relatie zeg maar.
Niet als in de friendzone zitten neequote:Op woensdag 1 januari 2020 21:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar wil je niet echt in terecht komen toch ?
Ja maatjes...als je dan een keer het bed onderpoept omdat je dacht dat je een scheet lietquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet als in de friendzone zitten nee
Maar mijn vriendin is onderhand wel zo goed als mijn beste vriendin geworden.
Gadverdamme manquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja maatjes...als je dan een keer het bed onderpoept omdat je dacht dat je een scheet liet
quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ervaring met wat grapjas ?quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jaa uh..jij bent hier met de ervaring toch
Hoe dat allemaal gaat toch?quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ervaring met wat grapjas ?![]()
Met oud zijn?
Ah wacht ..ik snap em alquote:
Er zijn ook stelletjes die met elkaar gaan omdat ze weten dat ze niks 'beters' kunnen krijgen (zoals de tandeloze heks en de snijboon).quote:
Nee zeer zeker niet, advies voor iedereen om daar buiten te blijven (tenzij dat je ideale situatie is).quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar wil je niet echt in terecht komen toch ?
Trustenquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:47 schreef dud0r het volgende:
Vriendjes! Het is tijd om de oogjes te sluiten. Gedragen jullie je een beetje?
Ik ben er morgenochtend weer.
Vind je dat erg?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |