Beiden niet gezien maar nee.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens, Claudia/Koning: terugkijken ja of nee?
Heel veel gezien, jijquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:32 schreef I het volgende:
[..]
Er staan ook echt nog heel veel op mijn lijstje.Maar inderdaad, pff, wat een kosten.
En klopt, ik heb de eerste dag in Praag een beetje verkeerd gelopen, daardoor een gigantische wandeltocht gemaakt, maar wél heel veel gezien van de stad.
ik zeg niet doen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:
Ja, ho, wat, die wil je nu niet hoorquote:
Hetzelfde gewenst!quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:38 schreef Redefine het volgende:
Goedenacht
Iedereen een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2020
1 januari 2019?quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien ga ik morgen nog op zoek naar oliebollen, want die heb ik op de 31e niet gehadWel eerder in het jaar overigens
Dat klinkt uitnodigend!quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ja, ho, wat, die wil je nu niet hoorDoe het maar lekker met mijn Fobo
quote:
Trusten!quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:38 schreef Redefine het volgende:
Goedenacht
Iedereen een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2020
Het kan vanaf hier alleen maar beter!quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Je moet beter kunnen Strani!
Je lijkt Martijn Koning wel, of hoe heet die kneus
Toen kon dat nog gewoon.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel veel gezien, jij![]()
Nee, maar even serieus; vaak ook wel leuk om iets van een stad te zien waar de toeristen normaal gesproken niet komen. Dan proef je echt nog wat meer van de sfeer.
En de oliebollen nog niet zijn opgevrotenquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:40 schreef I het volgende:
Ik ga dus morgen oud en nieuw vieren, als de mist dan wél weggetrokken is.
nou vooruit danquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ja, ho, wat, die wil je nu niet hoorDoe het maar lekker met mijn Fobo
quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Het kan vanaf hier alleen maar beter!
Neequote:Op woensdag 1 januari 2020 02:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De laatste al gezien? (Tsjechië)
28 december was de laatstequote:
Martijn Koning moet je eigenlijk juist even gezien hebben om te kunnen beamen hoe gigantisch slecht het was.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dat is nu dus 27 jaar geleden Fresh!quote:
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:47 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat is nu dus 27 jaar geleden Fresh!
Ze zeiden dat ze over zouden houden voor mijquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En de oliebollen nog niet zijn opgevroten
Ik hoef er dus geen spijt van te hebben dat ik in die tijd Indiana Jones & The Temple of Doom heb gekekenquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:47 schreef I het volgende:
[..]
Martijn Koning moet je eigenlijk juist even gezien hebben om te kunnen beamen hoe gigantisch slecht het was.
Claudia de Breij viel mij wel mee, vond het niet heel slecht, maar kwam wel zeurderig en klagerig over. Ze wou duidelijk één belangrijk punt maken.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:47 schreef I het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat ie als een balletje opgerold naar beneden zou rollen.
Zeer zeker niet.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoef er dus geen spijt van te hebben dat ik in die tijd Indiana Jones & The Temple of Doom heb gekeken
Koning ga ik nog terugkijken, want het was blijkbaar zo slecht dat ik benieuwd ben gewordenquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is dit de pic van je zusje?quote:
dat is verbazend, nogmaal vind ik CLaudia serieus rukquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koning ga ik nog terugkijken, want het was blijkbaar zo slecht dat ik benieuwd ben geworden![]()
![]()
Claudia was mweh. Wat ik van haar verwacht had eigenlijk; af en toe een beetje gegrinnikt/geglimlacht maar nooit echt gelachen. Maar overall ook weer niet vervelend om te volgen ofzo. Niet echt de moeite waard om terug te kijken vind ik.
Er was een tijd dat je geen cycloop was! Dit moet ik even laten bezinkenquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:45 schreef I het volgende:
[..]
Toen kon dat nog gewoon.
Klopt jaLocals vragen naar mooie plekjes is ook heel handig. Hebben we in Noorwegen ook gedaan. Niet de standaard touristische plekjes bezoeken, maar toch even afwijken van de route.
Hier kwamen ze ook het pleintje net weer even onveilig maken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:50 schreef Greys het volgende:
Het gaat ook maar door die knallen. Flikker nu maar op, de honden en ik willen slapen.
Ik zie het jaartal 1993 in de thumbnail staan en het getal 27 eronder en realiseer me dus ineens dat ik die leeftijd dit jaar ga aantikkenquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:47 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat is nu dus 27 jaar geleden Fresh!
Liefquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:48 schreef I het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze over zouden houden voor mij![]()
Als je wilt lachen nee, zeker niet doen. Als je om een aardige vertelling wilt kijken is Claudia nog wel te doen. Koning vooral links laten liggen, wat was die slecht zegquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bedenk dat toen jij geboren werd, ik al 17 jaar op deze prachtige planeet rondwandelde.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie het jaartal 1993 in de thumbnail staan en het getal 27 eronder en realiseer me dus ineens dat ik die leeftijd dit jaar ga aantikken
Iemand valt van een roltrap en jij gaat even kieskeurig lopen te zijn over hóe zo iemand naar jouw voorkeur naar beneden valt. Morbide figuurquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:47 schreef I het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat ie als een balletje opgerold naar beneden zou rollen.
Je wordt al echt een grote meid.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie het jaartal 1993 in de thumbnail staan en het getal 27 eronder en realiseer me dus ineens dat ik die leeftijd dit jaar ga aantikken
De ellende begon pas eind 2017!quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er was een tijd dat je geen cycloop was! Dit moet ik even laten bezinken![]()
Is inderdaad altijd een heel goede tip voor ieder die waar dan ook heen wil reizen; de locals weten echt het meest van alles buiten de gebaande paadjes.
Citytrips lopen inderdaad al snel hoog op qua kosten, zelfs in minder dure steden. Maar het zal altijd wel mijn favoriet blijvenquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk hoor!Barcelona meerdere keren geweest, maar laatste keer was ook al 2006. Veel geweest als kind vooral. Keulen ook heel lang geleden een keer geweest. Praag nooit, maar staat wel heel hoog op mijn lijstje
![]()
Reizen kost nou eenmaal veel in totaal; reiskosten, overnachting, transport, toegang tot van alles, eten/drinken, etc. Zelfs al zijn de onderdelen op zichzelf niet duur, dan nog kan het totaal wel aardig aantikken.
Ik denk gewoon dat rollen minder pijnlijk is dan vallen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iemand valt van een roltrap en jij gaat even kieskeurig lopen te zijn over hóe zo iemand naar jouw voorkeur naar beneden valt. Morbide figuur
En uit je rol vallen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:56 schreef I het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat rollen minder pijnlijk is dan vallen.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:50 schreef Greys het volgende:
Het gaat ook maar door die knallen. Flikker nu maar op, de honden en ik willen slapen.
Sneuquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:51 schreef I het volgende:
[..]
Hier kwamen ze ook het pleintje net weer even onveilig maken.Grondbloemen en knalpijlen die een kwartiertje lang werden afgestoken, en dan weer op de fiets stappen en wegrijden.
Doe dat lekker in je achtertuin een paar kilometer verderop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |