En pics van je zusje sturen!quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
1 januari planning:
- vaatwasser aanzetten (dat kan ik)
- aquariumplanten snoeien
Je ziet het, druk druk...
Zo'n open boek ben ik dan weer welquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, daar twijfel ik niet aan.
hahaahquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We wilden ooit op citytrip naar Ljubljana vanuit Noord-Italië. Uiteindelijk gestrand met noodweer in Trieste en daar een hele dag vastgezeten in een cafeetje omdat er overstromingen waren. Vader had bij de weersberichten per ongeluk bij een verkeerde datum gekeken, toen het wél zonnig en droog zou zijn![]()
Wel een leuke anekdote achteraf, maar op dat moment wel een verspilde vakantiedag
Autobiografie?quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo'n open boek ben ik dan weer wel
Aoibhiografie eerderquote:
quote:
Niet veel recente vakantie-ervaringen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We wilden ooit op citytrip naar Ljubljana vanuit Noord-Italië. Uiteindelijk gestrand met noodweer in Trieste en daar een hele dag vastgezeten in een cafeetje omdat er overstromingen waren. Vader had bij de weersberichten per ongeluk bij een verkeerde datum gekeken, toen het wél zonnig en droog zou zijn![]()
Wel een leuke anekdote achteraf, maar op dat moment wel een verspilde vakantiedag
Er staan ook echt nog heel veel op mijn lijstje.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben ook echt gek op citytrips (zonvakanties ook) en wat dat betreft staan er echt nog heel veel op mijn lijstje. Maar wel duur vaak... Scheelt wel als je dan ook veel loopt. Dan zien je ook al gauw plekjes van de stad die je anders niet zou zien.
Oeh, nice.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Angel heeft ook de langste roltrap van het Londense metronetwerk!
* Hawaii_Tim heeft redelijk recent een YouTube-filmpje daarover gekeken
quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:35 schreef I het volgende:
[..]
Oeh, nice.
Ik had dus in Praag een filmpje gemaakt van zo'n roltrap daar, ook een gigantisch ding. Keek ik het achteraf terug, had ik blijkbaar direct weer op stop gedrukt.Zag je mij m'n voeten nét op de roltrap zetten. MAN MAN MAN
Da's een rolgrap.quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:35 schreef I het volgende:
[..]
Oeh, nice.
Ik had dus in Praag een filmpje gemaakt van zo'n roltrap daar, ook een gigantisch ding. Keek ik het achteraf terug, had ik blijkbaar direct weer op stop gedrukt.Zag je mij m'n voeten nét op de roltrap zetten. MAN MAN MAN
Dat duurde nog best langquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:37 schreef Strani het volgende:
Eerste slechte woordgrap van het jaar na 2.5 uur. Ik ben niet ontevreden.
Was wel leuk, want we werden lekker gevoederd door de bediening daar en zijn nog leuke gesprekken aangegaan (waarvan de eigenaresse alleen Italiaans sprak en de bediening daarnaast alleen gebrekkig Duits, maar in combinatie van ons steenkolen-Italiaans en ons iets-betere Duits konden we nog wel gesprekken voerenquote:
Oeh, smullenquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet veel recente vakantie-ervaringen.
Wel ooit (1992 ?) dat we 's avonds bij een camping in Diekirch (aan de Sûre) aankwamen...
De camping bleek vrijwel blank te staan.
Afgelopen jaar zag ik in "Ik Vertrek" dat de camping is overgenomen door Nederlanders... 10x raden wat er gebeurde... en ik had ze kunnen waarschuwen
edit: blijkbaar aflevering uit 2015
https://www.avrotros.nl/ik-vertrek/gemist/detail/item/familie-vermeulen-camping-in-luxemburg-11-07-2015
Jij ook Redefine!!quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:38 schreef Redefine het volgende:
Goedenacht
Iedereen een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2020
De laatste al gezien? (Tsjechië)quote:Op woensdag 1 januari 2020 02:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh, smullenIk Vertrek is altijd het leukst als de boel faliekant misgaat
![]()
lekker avontuurlijk welquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was wel leuk, want we werden lekker gevoederd door de bediening daar en zijn nog leuke gesprekken aangegaan (waarvan de eigenaresse alleen Italiaans sprak en de bediening daarnaast alleen gebrekkig Duits, maar in combinatie van ons steenkolen-Italiaans en ons iets-betere Duits konden we nog wel gesprekken voeren).
Ook niks van Trieste kunnen zien toen. Dat was nog even ons Plan B toen duidelijk werd dat Ljubljana niet meer ging lukken, maar dat ging met het weer ook niet meer. Later wel nog een keer heengegaan (Ljubljana ook trouwens).
Was sowieso een maffe vakantie, want we hadden ook een bootje gehuurd en daar nog bijna een nacht mee op een onbewoond eilandje mee gezeten toen die vast kwam te staan in het zand na eb (hadden niet zo goed opgelet).
Misschien ga ik morgen nog op zoek naar oliebollen, want die heb ik op de 31e niet gehadquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:40 schreef I het volgende:
Ik ga dus morgen oud en nieuw vieren, als de mist dan wél weggetrokken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |