Ik denk dat we je de eerste week van het nieuwe jaar gewoon niet meer zien. Jij moet echt bij gaan slapen.quote:
Wat doen de Stones voor jouw raam?quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:26 schreef Isorden het volgende:
Zit nog ff naar de stones te kijken op RTL 7 nu aangezien ze recht voor mn raam nog flink bezig zijn
Begin je nou alweer?!quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat doen de Stones voor jouw raam?
quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat doen de Stones voor jouw raam?
en kutter dan who run the worldquote:Op woensdag 1 januari 2020 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wacht ff, als we dit vuurwerk volgend jaar niet meer doen, dan hebben we volgend jaar dat gedrocht op 9 niet meer.
Wat was dat teringslecht zeg. Als zelfs FritsGod uit z’n winterslaap komt om daarover te klagen, dan is het echt kut. Echt slechter dan living doll.
Ga slapen man.quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:26 schreef Isorden het volgende:
Zit nog ff naar de stones te kijken op RTL 7 nu aangezien ze recht voor mn raam nog flink bezig zijn
Aftelgenotquote:Op woensdag 1 januari 2020 00:29 schreef Fred_B het volgende:
Nog een aantal maanden, dan begint de Top 2000 van dit jaar
Slaap lekker held!quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:33 schreef Isorden het volgende:
Mensen, tot wanneer ik weer wakker mag worden... het was me weer een genoegen
Slaap lekker!quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:33 schreef Isorden het volgende:
slaap lekker en het was mij ook een genoegenquote:Op woensdag 1 januari 2020 00:33 schreef Isorden het volgende:
Jouw beperkte aanwezigheid was ook een genot!quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:33 schreef Isorden het volgende:
Maar ietsjes meer inzet zou voor volgend jaar wel prettig zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jouw beperkte aanwezigheid was ook een genot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |