Pokemon vangen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn hoogtepunt van 2019 is dat ik regiokampioen ben geworden.
2019 staat voor mij vanaf eind apri/begin mei in het teken van een, gelukkig lichte, beroertequote:Op dinsdag 31 december 2019 22:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dus. Hoe was jullie 2019?
Hier niet zo bijzonder. Eens benieuwd wat 2020 brengt. 1e jaar dat ik als niet-student in ga
Rick?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:56 schreef Zorro het volgende:
De Man Waar Ik Zoveel Over Gehoord Heb is er
Oef, dat was schrikken. Ben je al weer hersteld?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2019 staat voor mij vanaf eind apri/begin mei in het teken van een, gelukkig lichte, beroerte
Ik heb er gelukkig niks aan overgehouden, maar de angst voor een nieuwe is wel erg aanwezig. Ik hoop dit komend jaar, achter me te kunnen laten..
Ach wat naarquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2019 staat voor mij vanaf eind apri/begin mei in het teken van een, gelukkig lichte, beroerte
Ik heb er gelukkig niks aan overgehouden, maar de angst voor een nieuwe is wel erg aanwezig. Ik hoop dit komend jaar, achter me te kunnen laten..
Heel veel positiefs voor de toekomst alvast, niet alleen voor 2020quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alles blijkt voor niets te zijn geweest.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:57 schreef Isorden het volgende:
Bah, die site die de postcounts bijhoud doet et niet
Hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 31 december 2019 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sterkte Bos!quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:56 schreef Bos81 het volgende:
Frits heeft de boel gesaboteerd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Alles blijkt voor niets te zijn geweest.
quote:
Kon je wel eens gelijk in hebben!quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wil niet te kort door de bocht zijn, maar ik denk dat de mensen die een leuk/goed jaar gehad hebben nu niet op Fok zitten
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
Oh nou, op zich weinig te klagen over 2019, hoor, maar toch zit ik hierquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wil niet te kort door de bocht zijn, maar ik denk dat de mensen die een leuk/goed jaar gehad hebben nu niet op Fok zitten
Sterkte en beterschap dan!quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh nou, op zich weinig te klagen over 2019, hoor, maar toch zit ik hier
Ja okéquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heel veel positiefs voor de toekomst alvast, niet alleen voor 2020
Ja, ik heb er niks aan overgehouden, gelukkig. Kan alles gewoon weer doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oef, dat was schrikken. Ben je al weer hersteld?
Ach ik heb het gewoon overleefd zonder al te veel problemen. Ik ben ook gewoon blijven werken ondanks datquote:
Met elkaar?quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:59 schreef Djeez het volgende:
Africa gemist. Het nummer waarop mijn vrouw en ik voor het eerst hebben gezoend
+10k voor de jaarwisseling ga ik niet meer reddenquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:57 schreef Zorro het volgende:
Jongens, (en meisjes ook) schrijf die postaantallen maar op je buik.
Frits is er.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Sterkte en beterschap dan!
Is het te vroeg voor grapjes? Zo ja; sorry. Zo nee; daar zul je je wel goed beroerd bij voelen.
Dit is een beetje therapie voor een rotjaar inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
quote:9 De Boer Dat Is De Keerl Normaal ?
8 Fix You Coldplay 6,5
7 Black Pearl Jam 7
6 Avond Boudewijn de Groot 6
5 Stairway To Heaven Led Zeppelin 7,5
4 Roller Coaster Danny Vera 4
3 Piano Man Billy Joel 6
2 Hotel California Eagles 7
1 Bohemian Rhapsody Queen 6,5
Ja dat zeg je nou wel...quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
+10k voor de jaarwisseling ga ik niet meer redden
Hoop het wel haha. Geen idee hoe en of, maar wie weet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:59 schreef ok01 het volgende:
Ik hoop dat 2020 voor iedereen fantastisch wordt![]()
Niet een al te sociaal leven krijgen alleen, ik verwacht jullie allemaal weer hier volgend jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |