SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
Koel en donker bewaren
*Valt skysherrif emotioneel in de armen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
over 10 posts is het record gehaald in de top2000 strani!
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
*Valt skysherrif emotioneel in de armen.
We hebben het gehaald!!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
Wat een heerlijk begin van 2020 (ofwel het record of in de armen van strani)
Ja, diequote:Op dinsdag 31 december 2019 21:26 schreef Strani het volgende:
Voor mij is er eigenlijk tot nr. 13 weinig aan.
Comfortably numb vind ik ook echt prachtig!quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:26 schreef Strani het volgende:
Voor mij is er eigenlijk tot nr. 13 weinig aan.
We gaan het zien! 80% van de liedjes in de top 25 vergeet ik meestal direct weer tot het volgende jaarquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Comfortably numb vind ik ook echt prachtig!
Jaquote:
Je kent hem niet?quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
We gaan het zien! 80% van de liedjes in de top 25 vergeet ik meestal direct weer tot het volgende jaar
Ik ook!quote:
Fijne jaarwisseling !quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:30 schreef grazz het volgende:
Wat een mist jongens. Kan me niet herinneren dat het eerder zo erg is geweest. Zicht hier in het noorden is echt maar 15-20 meter gok ik. Nu ga ik toch nergens heen en van andermans vuurwerkshowtje genieten zit er dus ook niet in met dit weer. Ik blijf thuis en ga het niet echt vieren
waarschijnlijk lig ik er voor 01:00 uur ook al wel in. Heerlijk
![]()
Voor iedereen die het wel gaat vieren, thuis of elders, met familie of vrienden, maak er wat van! Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik snap dat het wel jammer is. Het is toch gezelliger om mensen om je heen te hebben.![]()
Kijk je wel uit?Dat je niet verdwaalt in de mist en niet tegen vuurwerk aanloopt?
Idd, maar morgen doen we het dunnetjes over.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kijk je uit voor je goede oog!
Vervelend dat je nu alleen bent
Geen mist daar?quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:33 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb nu het idee dat Michael van Gerwen gaat darten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |