Veel plezier!quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:36 schreef just me het volgende:
tijd voor de traditionele voetbalwedstrijd van oud 1e tegen nieuw 1e en daarna nieuwjaarsborrel
quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:53 schreef Fogel het volgende:
Ik wens jullie allemaal een gelukkig nieuw jaar toe
En dit is wat er gebeurt als je leden van oa Lumsk en Goat the Head een Susanne Sundfør nummer laat coveren...
Nee!quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Lieve vrienden van radio49, mijn ban is voorbij, maar ik kom voorlopig niet terug. Ik heb overwogen om alleen hier bij radio49 te blijven, maar er is gebleken dat ik ook hier door mensen met een vooringenomen mening nauwlettend in de gaten word gehouden om mij maar een ban aan te kunnen smeren. Dat voelt voor mij niet veilig, dus ook hier kom ik voorlopig niet meer meedoen. Ik ga jullie ontzettend missen.
Reageer er hier in dit topic maar niet te veel inhoudelijk op, er zijn andere plekken voor
quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Lieve vrienden van radio49, mijn ban is voorbij, maar ik kom voorlopig niet terug. Ik heb overwogen om alleen hier bij radio49 te blijven, maar er is gebleken dat ik ook hier door mensen met een vooringenomen mening nauwlettend in de gaten word gehouden om mij maar een ban aan te kunnen smeren. Dat voelt voor mij niet veilig, dus ook hier kom ik voorlopig niet meer meedoen. Ik ga jullie ontzettend missen.
Reageer er hier in dit topic maar niet te veel inhoudelijk op, er zijn andere plekken voor
Momenteel weet ik niet hoe moet reagerenquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
En?quote:
Ik vind dit een heel kut begin van het nieuwe jaar zo. Ik hoop dat je je nog bedenktquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Yes, weer in de auto gezeten...quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:48 schreef livelink het volgende:
Wij zijn net naar een plaats gereden waar de supermarkt open was. We moesten toch echt wat in huis hebben na onze faalactie van gisteren. Zowaar zijn er gewoon op Nieuwjaarsdag winkels open.
Kom naar Noorwegen...quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont verlangt soms wel naar die goede oude tijd dat wanneer je niks in huis gehaald had voor kerst enzo, dat je dan ook gewoon pech had.
Niet als sneer naar livelink of zo, gewoon een algemene observatie van onze huidige economie waarbij alles altijd maar open moet zijn enzo.
Niks moet. Vraag/aanbod, vrije keuze wel/niet open zijn als winkelier, dit/dat...quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont verlangt soms wel naar die goede oude tijd dat wanneer je niks in huis gehaald had voor kerst enzo, dat je dan ook gewoon pech had.
Niet als sneer naar livelink of zo, gewoon een algemene observatie van onze huidige economie waarbij alles altijd maar open moet zijn enzo.
Wat onzettend achterlijk meer zeg ik nietquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat soort jaren hebben wij vaak genoeg gehad hoorquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mooi verhaal uit de tijd dat we hier nog niet van de 24 uur economie hadden gehoord.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat soort jaren hebben wij vaak genoeg gehad hoor![]()
We staan niet bekend om onze georganiseerdheid als het gaat om dit soort zaken.
18 jaar geleden was ik trouwens op oudjaarsdag de hele dag in het ziekenhuis vanwege het feit dat ik al twee weken voorbij de uitgerekende datum was en er ook wat complicaties waren in de zwangerschap.
Na een hele dag ziekenhuis mochten we om 18.00 naar huis met de mededeling dat we ons op 2 januari om 07.00 weer moesten melden. Toen waren ook alle winkels al dicht natuurlijk en hadden we ook helemaal niks in huis. Ik gok dat de buren ons toen nog wat eten hebben gegeven op Nieuwjaarsdag.
Maar 2 januari is wel mijn dochter geboren en die wordt morgen dus 18 jaar
We moeten allebei morgen werken helaas.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:32 schreef just me het volgende:
![]()
mijlpaal livelink
Gaan jullie het ook vieren of wil ze dat liever niet ?
Dat zijn van die dingen die je nooit meer vergeet... alvast gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat soort jaren hebben wij vaak genoeg gehad hoor![]()
We staan niet bekend om onze georganiseerdheid als het gaat om dit soort zaken.
18 jaar geleden was ik trouwens op oudjaarsdag de hele dag in het ziekenhuis vanwege het feit dat ik al twee weken voorbij de uitgerekende datum was en er ook wat complicaties waren in de zwangerschap.
Na een hele dag ziekenhuis mochten we om 18.00 naar huis met de mededeling dat we ons op 2 januari om 07.00 weer moesten melden. Toen waren ook alle winkels al dicht natuurlijk en hadden we ook helemaal niks in huis. Ik gok dat de buren ons toen nog wat eten hebben gegeven op Nieuwjaarsdag.
Maar 2 januari is wel mijn dochter geboren en die wordt morgen dus 18 jaar
We noemen onze dochter ook wel ons eurokindje. Op dit moment ook wel letterlijk trouwensquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi verhaal uit de tijd dat we hier nog niet van de 24 uur economie hadden gehoord.
Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter, geboren ten tijde van de euro en een maandje eerder geboren dan het huwelijk van Lex en Max.
Vier dagen eerder overleed mijn vader, vandaar dat ik die periode nooit zal vergeten...
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
We noemen onze dochter ook wel ons eurokindje. Op dit moment ook wel letterlijk trouwens![]()
9/11 heeft vooral impact op ons gehad, omdat we regelmatig naar de USA gingen en dat werd toen even niet meer zo automatisch als daarvoor. Maar daar zijn we wel overheen, hoewel ik nog wel iedereen in me op neem als ik aan boord van een vliegtuig stap.quote:Heftig dat je vader precies in die periode overleed. Maakt denk ik de periode rond de feestdagen voor langere tijd heel moeilijk. En het was natuurlijk ook de periode van nine eleven. Dat heeft toen ook wel een impact op mij gehad, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat ik toen zwanger was.
Leuk dat je dochter aan hem denkt!quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter wil heel graag dat hij ook meegaat, maar dat lukt niet altijd.
Als je dan maar op 1 van de bovenste verdiepingen ligt...quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die je nooit meer vergeet... alvast gefeliciteerd!
Zo heb ik oud&nieuw 1999-2000 in het ziekenhuis gevierd.
Ook alweer 20 dus.
Vuurwerkuitzichtquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je dan maar op 1 van de bovenste verdiepingen ligt...
Ik zag toen wel dat ze echt iedereen die niet persé in het ziekenhuis hoefde te zijn naar huis stuurden op oudjaarsdag. Toen wij om 18.00 naar huis gingen, was het echt zo'n exodus van patiënten. Logisch ook wel dat ze op die dagen proberen het ziekenhuis zo leeg mogelijk te houden. Dus als je oudjaar daar hebt doorgebracht was het waarschijnlijk echt ernstig.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die je nooit meer vergeet... alvast gefeliciteerd!
Zo heb ik oud&nieuw 1999-2000 in het ziekenhuis gevierd.
Ook alweer 20 dus.
Bij mij was het iig niet fijnquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag toen wel dat ze echt iedereen die niet persé in het ziekenhuis hoefde te zijn naar huis stuurden op oudjaarsdag. Toen wij om 18.00 naar huis gingen, was het echt zo'n exodus van patiënten. Logisch ook wel dat ze op die dagen proberen het ziekenhuis zo leeg mogelijk te houden. Dus als je oudjaar daar hebt doorgebracht was het waarschijnlijk echt ernstig.
Oh ja, dat is natuurlijk ook waar met zo'n jaarwisseling. Maar als het moet, dan moet het.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:06 schreef Rafeiro het volgende:
27/12 - 05/01 Duur geintje ook wel, 2 jaar eigen risico naar de kloten in een week.
Kraamafdeling was ergens op 6 of 7 in de VU, maar uitzicht op de hortusquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je dan maar op 1 van de bovenste verdiepingen ligt...
Nu vraag ik me opeens af of kraamafdelingen altijd ergens bovenin een ziekenhuis zitten... In Oslo en Trondheim in ieder geval wel, en bij de VU dus ook? Al heb ik geen idee hoe hoog de VU is.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kraamafdeling was ergens op 6 of 7 in de VU, maar uitzicht op de hortus
Ik geloof hier op de 1e verdieping.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu vraag ik me opeens af of kraamafdelingen altijd ergens bovenin een ziekenhuis zitten... In Oslo en Trondheim in ieder geval wel, en bij de VU dus ook? Al heb ik geen idee hoe hoog de VU is.
Ik weet het ook niet meer precies.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu vraag ik me opeens af of kraamafdelingen altijd ergens bovenin een ziekenhuis zitten... In Oslo en Trondheim in ieder geval wel, en bij de VU dus ook? Al heb ik geen idee hoe hoog de VU is.
Goedemorgen peaceman. Dat zal wel weer wennen zijn dat je nu moet werken.quote:
Zeker weten ja.quote:Op donderdag 2 januari 2020 07:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen peaceman. Dat zal wel weer wennen zijn dat je nu moet werken.
Bijna klokje rond geslapen, ik zal het nodig gehad hebbenquote:
Dat zal dan wel.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:10 schreef just me het volgende:
[..]
Bijna klokje rond geslapen, ik zal het nodig gehad hebben
Dan zo maar eens aan de slag, er moeten weer facturen verstuurd wordenquote:
Het jaar maar meteen goed beginnen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:15 schreef just me het volgende:
[..]
Dan zo maar eens aan de slag, er moeten weer facturen verstuurd worden
Ik ga die nota zelf ook ontvangenquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Het jaar maar meteen goed beginnen.
Niet betalen..... kijken of je ook een herinnering krijgt.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga die nota zelf ook ontvangen
Er staat dat het eind van de maand automatisch wordt afgeschreven.... ik kan dan nog wel stornerenquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet betalen..... kijken of je ook een herinnering krijgt.
Het is allemaal heel herkenbaar. Ik heb een tijdje geleden hetzelfde overwogen, maar juist vanwege Radio 49 heb ik een account aangehouden en ben ik niet gestopt. Ik laat mijn plezier in dingen die ik leuk vind niet vergallen door incapabele figuren in andere subfora. Ik blijf gewoon weg uit de subfora die zij 'leiden' (lees: de vernieling in helpen).quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
ik doelde op de foto van ToTquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik doelde op de foto van ToT
ik ben lekker bezig geweest en alle facturen zijn de deur uit
en de betalingen komen al binnen! Ik ben zo blij met die mensen
Dit zijn nota's naar de golfleden en die betalen altijd snelquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens iets anders horen zeggen.
Kun je niet eens rustig het jaar opstartenquote:
Ja die foto is nog niet zo erg vergeleken met de rest van de verwoesting daar, ook al is het allemaal wel minder extreem als toen met Yolanda. Toch zijn er heel veel mensen getroffen en ook zijn er enkele tientallen mensen omgekomen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik doelde op de foto van ToT
ik ben lekker bezig geweest en alle facturen zijn de deur uit
en de betalingen komen al binnen! Ik ben zo blij met die mensen
Nopequote:Op donderdag 2 januari 2020 14:41 schreef just me het volgende:
[..]
Kun je niet eens rustig het jaar opstarten
Wat balen dat de trein dan pas zo laat vertrekt, kun je niet eerder weg zodat je 'n eerdere trein hebt ?quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
NopeEn ik moet ook nog werken tot 17:30 uur wat betekent dat ik pas om 18:30 uur thuis ben. (de eerste trein na 17:30 uur gaat pas om 17:55 uur
)
Goh wat toevalligquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:33 schreef ToT het volgende:
Ah fijn, nu hoor ik dat er maar 1 wijk ("barangay") stroom heeft; stomtoevallig de wijk waar een leidinggevende van het elektriciteitsbedrijf woont!
Zo werkt het daar altijd.quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:42 schreef just me het volgende:
[..]
Wat balen dat de trein dan pas zo laat vertrekt, kun je niet eerder weg zodat je 'n eerdere trein hebt ?
[..]
Goh wat toevallig![]()
Nope, verplichte bezetting tot 17:30 uur, vandaag is het mijn beurt. Gelukkig hoef ik dat maar 1x in de maand.quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:42 schreef just me het volgende:
[..]
Wat balen dat de trein dan pas zo laat vertrekt, kun je niet eerder weg zodat je 'n eerdere trein hebt ?
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:06 schreef Kyran het volgende:
Ik kom hier ook maar eens vaker buurten![]()
Er is geen lijst, maar dj11 draait veel nieuwe muziek, brother52 is van de hardere muziek, melting veelal golden oldies, symph alles door elkaar, madmaster ook gevarieerd, bij mij gaat het soms van de hak op de tak.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:09 schreef Kyran het volgende:
Noobvraag. Is er ergens een lijstje van DJs en wat voor soort muziek ze draaien? Wie is de metalhead?
Zat te twijfelen tussen vanavond en morgenavond. maar dat is nu dus opgelostquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:54 schreef peaceman het volgende:
Heeft iemand morgenavond nog plannen om te draaien?
quote:19:00 - 21:30 Brother52 draait oude meuk (van albums uit 2019)
Obscure K-pop, de b-kant van een single van Rex Gildo, gevolgd door een mash-up van Run DMC en Berdien Stenberg.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:19 schreef Rafeiro het volgende:
En als ik draai weet je nooit wat je voor de kiezen krijgt
Jij draait vanavond?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zat te twijfelen tussen vanavond en morgenavond. maar dat is nu dus opgelost
[..]
quote:
Ah top!quote:
En zit een redelijk aantal nummers tussen die je wel kunt waarderenquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah top!
Weet niet helemaal zeker of het gaat lukken om mee te luisteren vanavond, maar dat merk je wel dan
Ik ga kijken of het lukt!quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
En zit een redelijk aantal nummers tussen die je wel kunt waarderen
Ik luister een klein stukje mee. Ik moet straks weg, muziek makenquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:32 schreef Rafeiro het volgende:
Luistert er eigenlijk iemand naar de pre-show?
Ja hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:32 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zit in de bioscoop.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:32 schreef Rafeiro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |