Niet betalen..... kijken of je ook een herinnering krijgt.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga die nota zelf ook ontvangen
Er staat dat het eind van de maand automatisch wordt afgeschreven.... ik kan dan nog wel stornerenquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet betalen..... kijken of je ook een herinnering krijgt.
Het is allemaal heel herkenbaar. Ik heb een tijdje geleden hetzelfde overwogen, maar juist vanwege Radio 49 heb ik een account aangehouden en ben ik niet gestopt. Ik laat mijn plezier in dingen die ik leuk vind niet vergallen door incapabele figuren in andere subfora. Ik blijf gewoon weg uit de subfora die zij 'leiden' (lees: de vernieling in helpen).quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Lieve vrienden van radio49, mijn ban is voorbij, maar ik kom voorlopig niet terug. Ik heb overwogen om alleen hier bij radio49 te blijven, maar er is gebleken dat ik ook hier door mensen met een vooringenomen mening nauwlettend in de gaten word gehouden om mij maar een ban aan te kunnen smeren. Dat voelt voor mij niet veilig, dus ook hier kom ik voorlopig niet meer meedoen. Ik ga jullie ontzettend missen.
Reageer er hier in dit topic maar niet te veel inhoudelijk op, er zijn andere plekken voor
ik doelde op de foto van ToTquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik doelde op de foto van ToT
ik ben lekker bezig geweest en alle facturen zijn de deur uit
en de betalingen komen al binnen! Ik ben zo blij met die mensen
Dit zijn nota's naar de golfleden en die betalen altijd snelquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens iets anders horen zeggen.
Kun je niet eens rustig het jaar opstartenquote:
Ja die foto is nog niet zo erg vergeleken met de rest van de verwoesting daar, ook al is het allemaal wel minder extreem als toen met Yolanda. Toch zijn er heel veel mensen getroffen en ook zijn er enkele tientallen mensen omgekomen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik doelde op de foto van ToT
ik ben lekker bezig geweest en alle facturen zijn de deur uit
en de betalingen komen al binnen! Ik ben zo blij met die mensen
Nopequote:Op donderdag 2 januari 2020 14:41 schreef just me het volgende:
[..]
Kun je niet eens rustig het jaar opstarten
Wat balen dat de trein dan pas zo laat vertrekt, kun je niet eerder weg zodat je 'n eerdere trein hebt ?quote:Op donderdag 2 januari 2020 15:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
NopeEn ik moet ook nog werken tot 17:30 uur wat betekent dat ik pas om 18:30 uur thuis ben. (de eerste trein na 17:30 uur gaat pas om 17:55 uur
)
Goh wat toevalligquote:Op donderdag 2 januari 2020 15:33 schreef ToT het volgende:
Ah fijn, nu hoor ik dat er maar 1 wijk ("barangay") stroom heeft; stomtoevallig de wijk waar een leidinggevende van het elektriciteitsbedrijf woont!
Zo werkt het daar altijd.quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:42 schreef just me het volgende:
[..]
Wat balen dat de trein dan pas zo laat vertrekt, kun je niet eerder weg zodat je 'n eerdere trein hebt ?
[..]
Goh wat toevallig![]()
Nope, verplichte bezetting tot 17:30 uur, vandaag is het mijn beurt. Gelukkig hoef ik dat maar 1x in de maand.quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:42 schreef just me het volgende:
[..]
Wat balen dat de trein dan pas zo laat vertrekt, kun je niet eerder weg zodat je 'n eerdere trein hebt ?
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:06 schreef Kyran het volgende:
Ik kom hier ook maar eens vaker buurten![]()
Er is geen lijst, maar dj11 draait veel nieuwe muziek, brother52 is van de hardere muziek, melting veelal golden oldies, symph alles door elkaar, madmaster ook gevarieerd, bij mij gaat het soms van de hak op de tak.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:09 schreef Kyran het volgende:
Noobvraag. Is er ergens een lijstje van DJs en wat voor soort muziek ze draaien? Wie is de metalhead?
Zat te twijfelen tussen vanavond en morgenavond. maar dat is nu dus opgelostquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:54 schreef peaceman het volgende:
Heeft iemand morgenavond nog plannen om te draaien?
quote:19:00 - 21:30 Brother52 draait oude meuk (van albums uit 2019)
Obscure K-pop, de b-kant van een single van Rex Gildo, gevolgd door een mash-up van Run DMC en Berdien Stenberg.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:19 schreef Rafeiro het volgende:
En als ik draai weet je nooit wat je voor de kiezen krijgt
Jij draait vanavond?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zat te twijfelen tussen vanavond en morgenavond. maar dat is nu dus opgelost
[..]
quote:
Ah top!quote:
En zit een redelijk aantal nummers tussen die je wel kunt waarderenquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah top!
Weet niet helemaal zeker of het gaat lukken om mee te luisteren vanavond, maar dat merk je wel dan
Ik ga kijken of het lukt!quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
En zit een redelijk aantal nummers tussen die je wel kunt waarderen
Ik luister een klein stukje mee. Ik moet straks weg, muziek makenquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:32 schreef Rafeiro het volgende:
Luistert er eigenlijk iemand naar de pre-show?
Ja hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:32 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zit in de bioscoop.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:32 schreef Rafeiro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |