Wist ik niet. Dank u.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een cover gemaakt van het Duitse origineel en daarmee succesvoller dan het origineel, best geniaal wel
Gerard Ekdom?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie nu dat Rick van Velthuysen en Leo Broekhuizen ook in het presentatieteam zitten.
Ik mis een presentator, maar weet niet meer hoe hij heet. Zat ooit (wie niet) bij 538.
De fucktwitter:112DENHAAG twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 18:36:09Waarnemend burgemeester Johan Remkes heeft contact gehad met defensie over de jaarwisseling in Den Haag, hij geeft zelf aan met alles rekening te houden. Als het echt uit de hand loopt is het handig om steun te krijgen van defensie. reageer retweet
Nee, hij was voorheen blond, nu kaal denk ik, jaar of 40 schat ik.quote:
Succes dan maar komende nachtquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De fucktwitter:112DENHAAG twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 18:36:09Waarnemend burgemeester Johan Remkes heeft contact gehad met defensie over de jaarwisseling in Den Haag, hij geeft zelf aan met alles rekening te houden. Als het echt uit de hand loopt is het handig om steun te krijgen van defensie. reageer retweet
Hongkong aan de Noordzeequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat lul je nu pannenkoek, dat kan ik toch gewoon opzoeken:quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
snel gevonden voor iemand die het niet wist
rustig maarquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat lul je nu pannenkoek, dat kan ik toch gewoon opzoeken:
[ afbeelding ]
Niks ervan, nu ga je 'm krijgen ook.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niks ervan, nu ga je 'm krijgen ook.
Ik ben geen seniele debiel.
Oke, weten we dat ook weerquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niks ervan, nu ga je 'm krijgen ook.
Ik ben geen seniele debiel.
Het was toch gewoon Wouter v/d Goes denk ik. Zat hij ook ooit in Het Glazen Huis?quote:
godsiequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het was toch gewoon Wouter v/d Goes denk ik. Zat hij ook ooit in Het Glazen Huis?
InB4 wossie komt: Ja, ook dát kan ik zelf opzoeken.
quote:
Ik weet dat Gerard Ekdom bij 538 zat en daarna naar radio 2 ging. Hij zit nu bij Radio 10.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het was toch gewoon Wouter v/d Goes denk ik. Zat hij ook ooit in Het Glazen Huis?
InB4 wossie komt: Ja, ook dát kan ik zelf opzoeken.
Het zal Wouter wel zijn geweest, kwam hem ooit tegen bij de Arena, toen zag 'ie er een stuk beter uit. (had nog haar)quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:52 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik weet dat Gerard Ekdom bij 538 zat en daarna naar radio 2 ging. Hij zit nu bij Radio 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |