Wel weer 10 keer duurder, dan wil dat wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht dat men klaar was met vuurwerk? 77 miljoen euro gaat er de lucht in. Nieuw record.
Dat speelt ook mee jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Wel weer 10 keer duurder, dan wil dat wel.
40 miljoen euro ongeveer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:18 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe groot het bedrag is aan illegaal vuurwerk/
Best wel veel dus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
40 miljoen euro ongeveer.
LAAT HET LOSSSSSS.quote:
Dit van Queen en Bowie vind ik weer niks aan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:28 schreef InverHouse het volgende:
Nah, Bloody sunday vind ik beter dan with or without you...
live is streets het beste, zo is het with or without youquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit van Queen en Bowie vind ik weer niks aan.
Misschien minder personen die vuurwerk kopen, maar meer per persoonquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht dat men klaar was met vuurwerk? 77 miljoen euro gaat er de lucht in. Nieuw record.
En volgens mij ook meer siervuurwerk ipv knal...wat duurder is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien minder personen die vuurwerk kopen, maar meer per persoon
Mooi nummer. En dat zeg ik niet snel van iets dat Pascal zingt.quote:
Ze hebben gewoon een cover gemaakt van het Duitse origineel en daarmee succesvoller dan het origineel, best geniaal welquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mooi nummer. En dat zeg ik niet snel van iets dat Pascal zingt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |