Wel weer 10 keer duurder, dan wil dat wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht dat men klaar was met vuurwerk? 77 miljoen euro gaat er de lucht in. Nieuw record.
Dat speelt ook mee jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Wel weer 10 keer duurder, dan wil dat wel.
40 miljoen euro ongeveer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:18 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe groot het bedrag is aan illegaal vuurwerk/
Best wel veel dus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
40 miljoen euro ongeveer.
LAAT HET LOSSSSSS.quote:
Dit van Queen en Bowie vind ik weer niks aan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:28 schreef InverHouse het volgende:
Nah, Bloody sunday vind ik beter dan with or without you...
live is streets het beste, zo is het with or without youquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit van Queen en Bowie vind ik weer niks aan.
Misschien minder personen die vuurwerk kopen, maar meer per persoonquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht dat men klaar was met vuurwerk? 77 miljoen euro gaat er de lucht in. Nieuw record.
En volgens mij ook meer siervuurwerk ipv knal...wat duurder is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien minder personen die vuurwerk kopen, maar meer per persoon
Mooi nummer. En dat zeg ik niet snel van iets dat Pascal zingt.quote:
Ze hebben gewoon een cover gemaakt van het Duitse origineel en daarmee succesvoller dan het origineel, best geniaal welquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mooi nummer. En dat zeg ik niet snel van iets dat Pascal zingt.
Wist ik niet. Dank u.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een cover gemaakt van het Duitse origineel en daarmee succesvoller dan het origineel, best geniaal wel
Gerard Ekdom?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie nu dat Rick van Velthuysen en Leo Broekhuizen ook in het presentatieteam zitten.
Ik mis een presentator, maar weet niet meer hoe hij heet. Zat ooit (wie niet) bij 538.
De fucktwitter:112DENHAAG twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 18:36:09Waarnemend burgemeester Johan Remkes heeft contact gehad met defensie over de jaarwisseling in Den Haag, hij geeft zelf aan met alles rekening te houden. Als het echt uit de hand loopt is het handig om steun te krijgen van defensie. reageer retweet
Nee, hij was voorheen blond, nu kaal denk ik, jaar of 40 schat ik.quote:
Succes dan maar komende nachtquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De fucktwitter:112DENHAAG twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 18:36:09Waarnemend burgemeester Johan Remkes heeft contact gehad met defensie over de jaarwisseling in Den Haag, hij geeft zelf aan met alles rekening te houden. Als het echt uit de hand loopt is het handig om steun te krijgen van defensie. reageer retweet
Hongkong aan de Noordzeequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |