Wat lul je nu pannenkoek, dat kan ik toch gewoon opzoeken:quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
snel gevonden voor iemand die het niet wist
rustig maarquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat lul je nu pannenkoek, dat kan ik toch gewoon opzoeken:
[ afbeelding ]
Niks ervan, nu ga je 'm krijgen ook.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niks ervan, nu ga je 'm krijgen ook.
Ik ben geen seniele debiel.
Oke, weten we dat ook weerquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niks ervan, nu ga je 'm krijgen ook.
Ik ben geen seniele debiel.
Het was toch gewoon Wouter v/d Goes denk ik. Zat hij ook ooit in Het Glazen Huis?quote:
godsiequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het was toch gewoon Wouter v/d Goes denk ik. Zat hij ook ooit in Het Glazen Huis?
InB4 wossie komt: Ja, ook dát kan ik zelf opzoeken.
quote:
Ik weet dat Gerard Ekdom bij 538 zat en daarna naar radio 2 ging. Hij zit nu bij Radio 10.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het was toch gewoon Wouter v/d Goes denk ik. Zat hij ook ooit in Het Glazen Huis?
InB4 wossie komt: Ja, ook dát kan ik zelf opzoeken.
Het zal Wouter wel zijn geweest, kwam hem ooit tegen bij de Arena, toen zag 'ie er een stuk beter uit. (had nog haar)quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:52 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik weet dat Gerard Ekdom bij 538 zat en daarna naar radio 2 ging. Hij zit nu bij Radio 10.
Paint it black heb ik op.quote:
Rattenballenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:58 schreef InverHouse het volgende:
Ik heb Guinness gekocht...maar daar zit een of ander balletje in
Ze hebben ook nog kraaiepoten voor kazerne gelegd las ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Afgelopen 10 minuten kwamen er op de meldkamer 25 meldingen binnen van brandstichting in Den Haag
Yup. Idiotenquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog kraaiepoten voor kazerne gelegd las ik
Alle twee de trekkers tegen elkaar?quote:
Vreemdquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je ziet geen tyfus meer hier
Geen grap. 1 dode nu.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alle twee de trekkers tegen elkaar?
[..]
Vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |