Dag Pippen, heel veel plezier. Ik vond het ook weer gezellig met jou.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:21 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen.
Ik ga zo mijn irl leven weer oppakken.
Bij een gezelschap waar ik niet de hele avond met mijn telefoon kan pielen.
Ik meld me af en toe nog wel vanaf de wc. Ik ga veeeeul drinken, dus ik moet vaak naar de wc.![]()
Fijne avond en jaarwisseling en zo! Dit is echt een van de leukste weken van het jaar altijd!
Luie, lakse bewoners.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral een hoop slecht bijgehouden grafhuisjes
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:22 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb dat graf van hem nog eens bezocht in Parijs
Veel plezier! Tot ziensquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:21 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen.
Ik meld me af en toe nog wel vanaf de wc. Ik ga veeeeul drinken, dus ik moet vaak naar de wc.![]()
Fijne avond en jaarwisseling en zo! Dit is echt een van de leukste weken van het jaar altijd!
Q'weenie hoor.quote:
Oh myquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik leef met jullie mee @:mexicanobakker en @:houdjemond
Heb zelf een soort van gelijke situatie, mijn moeder is op vroege leeftijd overleden, eigenlijk nog voor ik concrete herinneringen aan haar had.
Heb er ergens wel vrede mee inmiddels, mijn zus had er echter meer moeite mee, omdat zij dus wel herinneringen aan haar had
Belangrijke Maydedeling weer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
Deed Brian May? Is die ook weer gemaakt.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:21 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen.
Anneke Dote:quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
True, maar wel heel anders dan dat ik ze hier zie, met al die huisjes/tombes dan
Grote kans. Hij was dol op Montreuxquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Is de as van Freddie niet in het meer van Geneve beland?
Geen idee. Weet Pino dat?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel echt veel plakkers dit jaar. Zijn het er ooit zoveel geweest?
Staat ook een standbeeld met tekst van brian May.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grote kans. Hij was dol op Montreux
Ik begin er ook een beetje moe van te worden.quote:
2017 waren het er 2 meerquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij rookte toch niet?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Is de as van Freddie niet in het meer van Geneve beland?
Ik was een tijdje aan het zoeken met mijn ouders, tot je een graf met allemaal bloemen zag. Toen was het wel duidelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Anneke Dote:
Ik zocht eerst op het verkeerde kerkhof![]()
Maar Dalida was echt net dood en ik kwam bij dat graf aan. Prachtig was dat
Ze hebben de Beatles overtroefd nu als lijstheerser geloof ik.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen ik het juiste kerkhof had was het zo gepiept jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 16:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik was een tijdje aan het zoeken met mijn ouders, tot je een graf met allemaal bloemen zag. Toen was het wel duidelijk.
Je zocht bij Willy maar moest bij René zijn?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:25 schreef Zorro het volgende:
Ik zocht eerst op het verkeerde kerkhof![]()
Welke gimmick heb ik gemist?quote:
Ik ga op vakantie heel vaak langs een kerkhof ofzo, bijzonder om die verschillen te zien. En het is een mooie rustige wandellocatie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
True, maar wel heel anders dan dat ik ze hier zie, met al die huisjes/tombes dan
hij is juist enorm onterecht veel te veel gedaald.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:28 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
Poezen-update, arm ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |