Lekker drinken en crack roken jongen, vergeet je zorgen en je PTSSquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de oorlogsveteranen daar zo'n genot van hebben gehad
Speel je iets anders? Instrumenten dan hequote:Op dinsdag 31 december 2019 13:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan kan je 2 nummers meer pianospelen dan dat ik kan
De beste plaat van Billy, die moeten ze ruilen met dat Piano gezeverquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:38 schreef Isorden het volgende:
BIJNA BILLY JOEL STEMPLAAT HELICOPTER VIETNAM GENOT
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:40 schreef BillDauterive het volgende:
House of the Rising Sun had ook wel op 1 mogen staan van me.
100% Gelijk jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De beste plaat van Billy, die moeten ze ruilen met dat Piano gezever
Ik blijf het een raadsel vinden hoe Piano Man zo hoog is komen te staan.quote:
Ah, de jaarlijkse wip op Oudjaarsdag achter de rug?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad vannacht. Ik zie alles wat positiever nu.
Nee. En dat is beter voor iedereen ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Speel je iets anders? Instrumenten dan he
Zo gezellig bij bruiloften en partijenquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik blijf het een raadsel vinden hoe Piano Man zo hoog is komen te staan.
Zat dat ook niet in een NS reclame?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. En dat is beter voor iedereen ook
River of Dreams is misschien niet mijn favoriet, maar die vind ik wel leuker dan veel van zijn nummers in de lijst.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:41 schreef MTheBassman het volgende:
Mijn favoriete Joel plaat blijft She's Always A Woman stemlijstgenot
heel populair nummer bij een studentencantus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat het toen heel populair was bij een van de aanslagen in Frankrijk ofzo?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zat dat ook niet in een NS reclame?
Ook op gestemdquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:41 schreef MTheBassman het volgende:
Mijn favoriete Joel plaat blijft She's Always A Woman stemlijstgenot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |