Ik weet het niet meer. Niet zulke moeilijke dingen discussiëren hier.quote:
Dan raad ik Micro Cuts aan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:28 schreef Poppejans het volgende:
Nee. Tv zacht nu.
Ik kan dat écht niet verdragen dat gejank van die zanger met die uithalen steeds
NEEEE! Met z'n muizenhoofdquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jij bent af.
Zou je hem wel doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Dat zullen we nog wel eens even zien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:29 schreef Hamlapjes het volgende:
NO ONE'S GOING TO TAKE MEEEEE ALIIIIIIIVE
Citizen Erasedquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Citizen erased blijft mn favoriet, maar alsnog
Misschien een groep doven?quote:
ze zijn not amusedquote:
Omdat de meerderheid van nederland geen smaak heeft.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:29 schreef Isorden het volgende:
Gaat mn telefoon over, ik neem op...
Wat hoor ik aan de andere kant?xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sollyquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Niet zulke moeilijke dingen discussiëren hier.
Wat hoor ik aan de andere kant?Moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is bijna tijd voor Oerend Hard, geen zorgenquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:29 schreef Bugno3 het volgende:
Ik weet dat ik hier redelijk alleen in sta, maar dit doet me niet zoveel.
Zo dacht ik in 2011 nog wel ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:28 schreef Berkery het volgende:
Wat leuk, een nummer van Muse in de top 2000
Wat hoor ik aan de andere kant?wearing just socks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat hoor ik aan de andere kant?Muset dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Citizen Erased
Als die ooit in de lijst komt, kom ik klaar.
Keihard en in deze periode 2xquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
NEEEE! Met z'n muizenhoofd
Jij wel dan?
Volgend jaar met zijn allen erop stemmenquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Citizen Erased
Als die ooit in de lijst komt, kom ik klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |