Zo dacht ik in 2011 nog wel ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:28 schreef Berkery het volgende:
Wat leuk, een nummer van Muse in de top 2000
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:29 schreef Isorden het volgende:
Gaat mn telefoon over, ik neem op...
Wat hoor ik aan de andere kant?wearing just socks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:29 schreef Isorden het volgende:
Gaat mn telefoon over, ik neem op...
Wat hoor ik aan de andere kant?Muset dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Citizen Erased
Als die ooit in de lijst komt, kom ik klaar.
Keihard en in deze periode 2xquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
NEEEE! Met z'n muizenhoofd
Jij wel dan?
Volgend jaar met zijn allen erop stemmenquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Citizen Erased
Als die ooit in de lijst komt, kom ik klaar.
Onbegrijpelijk ja.quote:
Prima, Tuomas is dan voor mijquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:30 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Keihard en in deze periode 2x
Ja.quote:
Ah we krijgen het origineel van Jackson Brownequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |