SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Sleep well Chefquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:12 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik ga ook van de wereld. DAAAAAAAAAAAG!
Ik ben nu al zo ver dat ik probeer door te gaan tot de BohRapquote:
FLIKKEEER FLIKEEEERRRRRRquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ben nu al zo ver dat ik probeer door te gaan tot de BohRap
Toen ik een jaar of 8 was vond ik dit nummer echt fantastisch.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:14 schreef Gretzl het volgende:
Deze is eigenlijk best fijn![]()
(lang niet meer naar The Scene geluisterd, vorige jaren ook gemist in de T2000)
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
Slapen mijn VBL vrienden @:skysherriff @:el-stinho al?
Heb je nog iets naar NachtRick getweet eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
Slapen mijn VBL vrienden @:skysherriff @:el-stinho al?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee geen inspiratiequote:Op dinsdag 31 december 2019 03:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb je nog iets naar NachtRick getweet eigenlijk?
Je weet dat 'ie dit jaar weer best wel hoog staat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was tandenpoetsen, moet ff naar bed verplaatsen en taai max 03:40 afquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
Slapen mijn VBL vrienden @:skysherrif @:el-stinho al?
NEEEquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga denk gewoon slapen. Luister Slayer en SOAD nog wel weer een keer.
quote:Do you remember chalk hearts melting on a playground wall
Do you remember dawn escapes from moon washed college halls
Do you remember the cherry blossom in the market square
Do you remember I thought it was confetti in our hair
HELENE FISCHERquote:
quote:Do you remember barefoot on the lawn with shooting stars
Do you remember loving on the floor in Belsize park
Do you remember dancing in stilettos in the snow
Do you remember you never understood I had to go
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je weet dat 'ie dit jaar weer best wel hoog staat.
Nee, maar ik heb net ook eventjes iets op netflix aangegooidquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
Slapen mijn VBL vrienden @:skysherrif @:el-stinho al?
Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was tandenpoetsen, moet ff naar bed verplaatsen en taai max 03:40 af
Fish, BAASquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:16 schreef Keyos het volgende:
De klassiekers nog live bij Ayreon gezien met Fish op zang niet te lang geleden, blijft genieten.
Slayer, System of a Down, Bruce Springsteen, Motorhead, CCRquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
HELENE FISCHER
MICHAEL JACKSON
ROWWEN HEZE
NIET TINY DANCER
Ik lig op de grond nu, als een debiele zeehond te klappen van het lachen. Bedankt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb net ook eventjes iets op netflix aangegooid
en ik zat even te lachen om dit
Doe mijn bestquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga ook ff tanden poetsen. Posten jullie nog ff 3 topics vol.
Niets bijzonders dus, luister wel vaker SLAYER EN SOAD EN MOTORHEAD EN ENquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Slayer, System of a Down, Bruce Springsteen, Motorhead, CCR
Jij neemt Slapeloze Nachten en Insomnia wel serieus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
2 jaar geleden riep ik dit ook... toen viel ik rond half 7 in slaap, was ik 8 uur weer wakker en heb ik em toen doorgetrokken tot middernacht
Denk dat je dan de Samson en Kabouter Plop filmpjes van Studio Massa ook kan waarderenquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb net ook eventjes iets op netflix aangegooid
en ik zat even te lachen om dit
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga denk gewoon slapen. Luister Slayer en SOAD nog wel weer een keer.
graag gedaanquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik lig op de grond nu, als een debiele zeehond te klappen van het lachen. Bedankt.
Zeg het hem.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:18 schreef Kopiko het volgende:
DRAAI DAN GVD DE ONGEKNIPTE VERSIE RICK
Potsierlijk dikke papzak.
Hopen dat de kater meevalt morgen lolquote:
Hahaha, ja die ken ik zeker allemaalquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Denk dat je dan de Samson en Kabouter Plop filmpjes van Studio Massa ook kan waarderen
ook maar 1 week per jaarquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:18 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jij neemt Slapeloze Nachten en Insomnia wel serieus.
Was vocaal wel één van de mindere die daar aanwezig waren maar mocht de pret van Kayleigh live horen niet drukken.quote:
Ga je ...quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik lig op de grond nu, als een debiele zeehond te klappen van het lachen. Bedankt.
Oh jaquote:
Weet jij hier het fijne van? Gezien de 'ineedmygirl'-link vermoed ik iets uit jouw hoek.quote:
twitter:rickvanv twitterde op zondag 29-12-2019 om 22:20:58Neem jouw kritiek zeer wel ter harte, daar hoop ik toch wel goed blijk van te hebben gegeven. In mijn grote kop zitten nog voldoende hersencelletje waar ik jouw goede raad in kan opslaan.Happy new year Anne. https://t.co/gZEGrABZSA reageer retweet
Kwam dat laatst tijdens een middernachtelijke YT sessie tegen, keihard lachen in bedquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hahaha, ja die ken ik zeker allemaal
Dit was nav de tweet van RensAjacied in DE NACHT!quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Weet jij hier het fijne van? Gezien de 'ineedmygirl'-link vermoed ik iets uit jouw hoek.twitter:rickvanv twitterde op zondag 29-12-2019 om 22:20:58Neem jouw kritiek zeer wel ter harte, daar hoop ik toch wel goed blijk van te hebben gegeven. In mijn grote kop zitten nog voldoende hersencelletje waar ik jouw goede raad in kan opslaan.Happy new year Anne. https://t.co/gZEGrABZSA reageer retweet
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:20 schreef BobW het volgende:
Waarom is dit ineens heel populair sinds vorig jaar?
Duitse half uur bij Ruud?quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:20 schreef Kyran het volgende:
Waarom staat dit op 220? of waarom staat die uberhaupt in de top2000?
Je doet me aan iemand denkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:18 schreef Kopiko het volgende:
DRAAI DAN GVD DE ONGEKNIPTE VERSIE RICK
Potsierlijk dikke papzak.
Nee hoor ik heb mijn tweet gewoon laten staan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit was nav de tweet van RensAjacied in DE NACHT!
Godverquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ga je ...
Atemlos durch die nacht?
Ik laat mezelf wel uit
Ze heeft in ieder geval leren pijpenquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:21 schreef DireStraits7 het volgende:
Ze heeft gewoon andere kwaliteiten... prima toch?
[ afbeelding ]
Stond wat jaren terug nog op de eerste rij mee te springen op deze classic, good timesquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:21 schreef Kyran het volgende:
Hier had ook Iron Maiden - Dance of Death kunnen staan
Bekijk deze YouTube-video
Is dit de ode aan Edwin Evers? Holyshit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Edwin Evers draaide dit altijd in de morgen.
Leren broek is altijd +5quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe, veel uitspraken worden vaak herhaald met mn collegas toen we dat op bedrijfsuitje gingen kijken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kwam dat laatst tijdens een middernachtelijke YT sessie tegen, keihard lachen in bed
Soms zie ik door de sociale bomen het bos niet meer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb mijn tweet gewoon laten staan.
Ik ga in juli wel weerquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Stond wat jaren terug nog op de eerste rij mee te springen op deze classic, good times.
Deze man weet dingen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval leren pijpen![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft wel een heel erg Badoo-bekje.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk. Dit zijn de vragen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:21 schreef PippenScottie het volgende:
Wie is dit? Wat is dit? En waarom? En sinds wanneer?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:21 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ATEMLOS DURCH DIE NACHT![]()
![]()
![]()
BIS EIN NEUER TAG ERWACHT![]()
![]()
![]()
ATEMLOS EINFACH RAUS![]()
![]()
![]()
DEINE AUGEN ZIEHEN MICH AUS!![]()
![]()
![]()
ATEMLOS DURCH DIE NACHT![]()
![]()
![]()
SPÜRE WAS LIEBE MIT UNS MACHT![]()
![]()
![]()
ATEMLOS, SCHWINDELFREI, GROSSES KINO FÜR UNS ZWEI![]()
![]()
![]()
WIR SIND HEUTE EWIG, TAUSEND GLÜCKSGEFÜHLE![]()
![]()
![]()
ALLES WAS ICH BIN, TEIL' ICH MIT DIR![]()
![]()
![]()
WIR SIND UNZERTRENNLICH, IRGENDWIE UNSTERBLICH![]()
![]()
![]()
KOMM NIMM' MEINE HAND UND GEH' MIT MIRO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral die sidekicks die nu bij Wilfred zitten, vinden dit nummer heel fijnquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dit de ode aan Edwin Evers? Holyshit.
Ja, zou ik wel een lekker nummertje mee willen doen, inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:22 schreef RensAjacied het volgende:
Wel lekker nummertje eigenlijk. Niet voor top2000 maar lekker hoor
Standaard opmerking bij vrouwen met een leren broekquote:
Moet je ook maar weten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Standaard opmerking bij vrouwen met een leren broek
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Soms zie ik door de sociale bomen het bos niet meer.
Wat een rijkdom.
twitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op zondag 29-12-2019 om 03:22:13Rick is by far de slechtste DJ van het Top2000 team. Kapt muziek af en loopt broodjes hamburgers weg te eten tijdens het werk. #nooitmeerslapen #top2000 reageer retweet
twitter:rickvanv twitterde op zondag 29-12-2019 om 05:40:49Tenminste nog iets bereikt.... overigens ik heb geen track afgekapt en alles netjes afgespeeld zoals dit voor mij was klaargezet door de redactie en het was een broodje bal trouwensLekker is dat hè ff van je af kunnen mopperen, dat doe je goed hoor!Een hele fijne zondag verder. https://t.co/1g6ppLkKJ2 reageer retweet
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:24 schreef jrwl het volgende:
U2 is 10000000 x beter dan Helene Fischer
Te laat!quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:23 schreef DireStraits7 het volgende:
Ah, Vobeat. Nu ga ik echt slapen. Voordat de herrie losbarst...
mietjequote:Op dinsdag 31 december 2019 03:23 schreef DireStraits7 het volgende:
Ah, Vobeat. Nu ga ik echt slapen. Voordat de herrie losbarst...
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]twitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op zondag 29-12-2019 om 03:22:13Rick is by far de slechtste DJ van het Top2000 team. Kapt muziek af en loopt broodjes hamburgers weg te eten tijdens het werk. #nooitmeerslapen #top2000 reageer retweet
twitter:rickvanv twitterde op zondag 29-12-2019 om 05:40:49Tenminste nog iets bereikt.... overigens ik heb geen track afgekapt en alles netjes afgespeeld zoals dit voor mij was klaargezet door de redactie en het was een broodje bal trouwensLekker is dat hè ff van je af kunnen mopperen, dat doe je goed hoor!Een hele fijne zondag verder. https://t.co/1g6ppLkKJ2 reageer retweet
RensGod. Deze moet sowieso in de topichoogtepunten van het jaarquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]twitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op zondag 29-12-2019 om 03:22:13Rick is by far de slechtste DJ van het Top2000 team. Kapt muziek af en loopt broodjes hamburgers weg te eten tijdens het werk. #nooitmeerslapen #top2000 reageer retweet
Oh hoi.quote:
+1quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
RensGod. Deze moet sowieso in de topichoogtepunten van het jaar
Deze man weetquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:24 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kennelijk ben ik een ghost account van jou.quote:
Dan ben jij nu de vrouw op internetquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:25 schreef Kopiko het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 31 december 2019 03:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nogal
Kennelijk ben ik een ghost account van jou.
Dat doet mij wel belanden in een existentiële crisi.
Ah, ja ik ken haar persoonlijk. Ik had gisteren nagevraagd wat ze nu precies naar Rick getweet heeft. Ze zei iets in de trant van: 'wat jammer dat je niet tegen kritiek kan en dat ze de andere dj's toffer vond. En wenste Rick nog een fijne jaarwisseling'quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Weet jij hier het fijne van? Gezien de 'ineedmygirl'-link vermoed ik iets uit jouw hoek.twitter:rickvanv twitterde op zondag 29-12-2019 om 22:20:58Neem jouw kritiek zeer wel ter harte, daar hoop ik toch wel goed blijk van te hebben gegeven. In mijn grote kop zitten nog voldoende hersencelletje waar ik jouw goede raad in kan opslaan.Happy new year Anne. https://t.co/gZEGrABZSA reageer retweet
HIJ ZIT TE VRETEN!quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan ben jij nu de vrouw op internet
A man’s gotta eatquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:26 schreef RensAjacied het volgende:
Hahahahahahahahah hij is weer aan het vreten hoor
Al geweest vanochtendquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:26 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook Smooth Criminal kunnen staan.
Of komt die nog?
Dat was inderdaad verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:27 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik kan niet eruit gaan met zo'n kutnummer van Volbeat.
Is al ff geweestquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:26 schreef PippenScottie het volgende:
Of komt die nog?
Alien ant farm versie is beter dan origineelquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:26 schreef PippenScottie het volgende:
Of komt die nog?
Ja maar... niemand in NL kent die bands.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:27 schreef jrwl het volgende:
ik mis groove-metal in de Top 2000
A new level - Pantera
Life of agony - Method of groove
Hihi dongquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:28 schreef PippenScottie het volgende:
Michel Jackson is mijn jeugdheld.
Moet ik Findong Neverland kijken?
huel wel!quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja maar... niemand in NL kent die bands.
Jij bent beter dan het origineel!quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:28 schreef jrwl het volgende:
[..]
Alien ant farm versie is beter dan origineel
Rick doet aan Intermittent fasting.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
2 uur werken. 2 uurtjes!
Maar nee hoor daar moet gegeten worden
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:28 schreef RensAjacied het volgende:
Michael was alleen goed in zijn zwarte periode.
https://pbs.twimg.com/media/ENFO5LTWoAAtJdJ?format=jpg&name=largequote:Op dinsdag 31 december 2019 03:28 schreef RensAjacied het volgende:
Je vergeet zijn zwarte bladzijdesquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:28 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Rick doet aan Intermittent fasting.
30 minuten niks eten en dan mag-ie weer.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Rick doet aan Intermittent fasting.
30 minuten niks eten en dan mag-ie weer.
tussen 11 en 12 iigquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gemist. Zeker toen ik bij Freek fucking Vonkj was
Toch een beetje vooruitziende blik die MJ.quote:You've got to stop it,
Yourself!
Ik mag ze beide niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/ENFO5LTWoAAtJdJ?format=jpg&name=large
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:29 schreef RensAjacied het volgende:
Zie hem grappig doen met dat spiegeltje doen.
Hahaha het nummer heet mirror, ik heb een spiegel in mijn hand en laat dit 20x zien aan de mensen thuis.
Behalve... nee laat maarquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:30 schreef jrwl het volgende:
ik ben een Michael Jackson liefhebber hoor, maar die Alient Ant Farm track is een van de beste covers in de geschiedenis van de muziek
Dit is niet echt gebeurd toch?quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:29 schreef RensAjacied het volgende:
Zie hem grappig doen met dat spiegeltje doen.
Ik vrees voor de finale.quote:
dan moeten wij het maar doen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Maar niet voldoende voor een Top 2000-notering.
Maar eerlijk; t heeft mijn mening niet veranderd. Meer lijkenpikkerij en geld ruiken.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:32 schreef jrwl het volgende:
Rowen Heze, best een lekker nummer. Ik geef het een 3
Lekker hypocriet welquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/ENFO5LTWoAAtJdJ?format=jpg&name=large
Ja.quote:
Ik denk dat MJ mentaal ook gewoon een jochie van tien is gebleven en dat way er ook is gebeurd, dat er geen kwade intentie bij zat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar eerlijk; t heeft mijn mening niet veranderd. Meer lijkenpikkerij en geld ruiken.
Ja maar Limburg is ánders, en sowieso LEUK.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:32 schreef Keyos het volgende:
Ik snap dat er streekmuziek in zit hoor, maar Limburg is wel een beetje heel erg oververtegenwoordigd met bagger.
Dat je het één keer aan de camera laat zien oké. Maar na 20x de spiegel voor de camera houden snapten we het wel hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb nog niet echt gelet op wat hij in dat hokje doet, maar ik begin te vermoeden dat onze beste rick ze niet allemaal op een rijtje heeft.
Lekker man, niks mis mee.quote:
Soort zoekt soort. Vrouwen stemmen ook vaker op vrouwen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:34 schreef jrwl het volgende:
dit zijn songfestivalpraktijken. Regio`s die op hun eigen regiozanger stemmen. Bagger
Niet gek als ze de enige mensen zijn die het kunnen verstaan hahaquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:34 schreef jrwl het volgende:
dit zijn songfestivalpraktijken. Regio`s die op hun eigen regiozanger stemmen. Bagger
Dit. Beter gewoon wat extra streekmuziek uit West-Vlaanderen importeren, daar zitten nog legio fantastische artiesten die in Nederland grotendeels onder de radar blijvenquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:32 schreef Keyos het volgende:
Ik snap dat er streekmuziek in zit hoor, maar Limburg is wel een beetje heel erg oververtegenwoordigd met bagger.
Zeker niet, en ik kan Rowwen Hèze best wel hebben, maar als ik dan zo’n Bloasmuziek van Gé Reinders hoor ben ik wel snel klaar met dat accent.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:33 schreef DireStraits7 het volgende:
Nummers zijn niet per definitie slecht omdat ze in een dialect gezongen worden.
Dat 'geretteketet' is dan ook een stuk minder goed dan dit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zeker niet, en ik kan Rowwen Hèze best wel hebben, maar als ik dan zo’n Bloasmuziek van Gé Reinders hoor ben ik wel snel klaar met dat accent.
Bijzonder vervelende ontwikkeling.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:34 schreef jrwl het volgende:
Mooi, hèquote:
Ze lieten willens en wetens hun kinderen daar alleen slapen en dan achteraf zeiken.. matige praktijken vind ik dat..quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat MJ mentaal ook gewoon een jochie van tien is gebleven en dat way er ook is gebeurd, dat er geen kwade intentie bij zat.
Dat nummer van Lex Uiting is helemaal om te janken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zeker niet, en ik kan Rowwen Hèze best wel hebben, maar als ik dan zo’n Bloasmuziek van Gé Reinders hoor ben ik wel snel klaar met dat accent.
was net te laat voor een gifjequote:Op dinsdag 31 december 2019 03:52 schreef Kyran het volgende:
Rick, ik hoop dat je een hernia krijgt.
Samequote:Op dinsdag 31 december 2019 03:52 schreef RensAjacied het volgende:
Jezus ik ging helemaal los op SOAD helaas kon ik het niet delen hier op fok
+1quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:52 schreef RensAjacied het volgende:
Jezus ik ging helemaal los op SOAD helaas kon ik het niet delen hier op fok
Ik zei al altijd dat die sidekick zo'n gast was die in kluisjes wordt geduwd, maar nu werd die gewoon in de kruis van Rick geduwd.quote:
Was het een lieve Tweet?quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:53 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha op dit scherm heeft hij de live tweets staan. Zag mijne voorbij komen
Wát een timing dit jaarquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
elke nacht van 3.37 tot 3.50 is dit
Wel een Ricknummertje dit, me dunktquote:
quote:
Kon het niet met jullie delentwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 03:47:29Wake up! Grab a brush and put a little makeup! #wakkervoortop2000 #top2000 reageer retweet
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:54 schreef Gretzl het volgende:
We
[..]
Wel een Ricknummertje dit, me dunkt
Waarom is dit eigenlijk? Op andere fora waar ik rondhang hebben we hier nooit last vanquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
elke nacht van 3.37 tot 3.50 is dit
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zei al altijd dat die sidekick zo'n gast was die in kluisjes wordt geduwd, maar nu werd die gewoon in de kruis van Rick geduwd.
Hey niet haten op FOK!quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:55 schreef PippenScottie het volgende:
Die database rollbacks duren veel te lang. Amateurs
Keurig en recentquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Kon het niet met jullie delentwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 03:47:29Wake up! Grab a brush and put a little makeup! #wakkervoortop2000 #top2000 reageer retweet
Ik daxht altijd dat het maar 2 minuten duurdequote:Op dinsdag 31 december 2019 03:55 schreef PippenScottie het volgende:
Die database rollbacks duren veel te lang. Amateurs
Had em wel gezien op twitterquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Kon het niet met jullie delentwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 03:47:29Wake up! Grab a brush and put a little makeup! #wakkervoortop2000 #top2000 reageer retweet
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waarom is dit eigenlijk? Op andere fora waar ik rondhang hebben we hier nooit last van
Ik heb alleen maar kritiek omdat ik van FOK! houdquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hey niet haten op FOK!
FOK!
Dannygod
Hier had ik de LaPo voor de downtime dusquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Maar door het dodetopicspel is het altijd een wedstrijd wie de lapo kan pakken voor de downtime start (hij is nooit op dezelfde seconde)
14 puntjes voor jou!quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hier had ik de LaPo voor de downtime dus
Echt niet normaal dat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:56 schreef jrwl het volgende:
Radio 2 probeert de metal snachts te draaien.
Wordt dus tijd om meer metal de Top 2000 in te stemmen, zodat ze ook gedwongen worden prachtige metal nummers overdag te draaien.
Echt hèquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:58 schreef Kyran het volgende:
Dat we dit jaar geen Stasse hadden was wel genot trouwens.
slaaplekker!quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:57 schreef PippenScottie het volgende:
Maare, ik ga nu echt maar eens slapen! Morgen weer vol programma.
Ik hou van jullie allemaal!![]()
Slaapse Pippenquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:57 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:57 schreef PippenScottie het volgende:
Truste Pipquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:57 schreef PippenScottie het volgende:
Sleep well Pipquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:57 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:57 schreef PippenScottie het volgende:
Dank je!quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:59 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
![]()
Truste Pip! En als ik je morgen niet meer zie, alvast de beste wensen en dat 2020 een mooi jaar mag zijn voor jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |