Was vocaal wel één van de mindere die daar aanwezig waren maar mocht de pret van Kayleigh live horen niet drukken.quote:
Ga je ...quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik lig op de grond nu, als een debiele zeehond te klappen van het lachen. Bedankt.
Oh jaquote:
Weet jij hier het fijne van? Gezien de 'ineedmygirl'-link vermoed ik iets uit jouw hoek.quote:
twitter:rickvanv twitterde op zondag 29-12-2019 om 22:20:58Neem jouw kritiek zeer wel ter harte, daar hoop ik toch wel goed blijk van te hebben gegeven. In mijn grote kop zitten nog voldoende hersencelletje waar ik jouw goede raad in kan opslaan.Happy new year Anne. https://t.co/gZEGrABZSA reageer retweet
Kwam dat laatst tijdens een middernachtelijke YT sessie tegen, keihard lachen in bedquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hahaha, ja die ken ik zeker allemaal
Dit was nav de tweet van RensAjacied in DE NACHT!quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Weet jij hier het fijne van? Gezien de 'ineedmygirl'-link vermoed ik iets uit jouw hoek.twitter:rickvanv twitterde op zondag 29-12-2019 om 22:20:58Neem jouw kritiek zeer wel ter harte, daar hoop ik toch wel goed blijk van te hebben gegeven. In mijn grote kop zitten nog voldoende hersencelletje waar ik jouw goede raad in kan opslaan.Happy new year Anne. https://t.co/gZEGrABZSA reageer retweet
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:20 schreef BobW het volgende:
Waarom is dit ineens heel populair sinds vorig jaar?
Duitse half uur bij Ruud?quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:20 schreef Kyran het volgende:
Waarom staat dit op 220? of waarom staat die uberhaupt in de top2000?
Je doet me aan iemand denkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:18 schreef Kopiko het volgende:
DRAAI DAN GVD DE ONGEKNIPTE VERSIE RICK
Potsierlijk dikke papzak.
Nee hoor ik heb mijn tweet gewoon laten staan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit was nav de tweet van RensAjacied in DE NACHT!
Godverquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ga je ...
Atemlos durch die nacht?
Ik laat mezelf wel uit
Ze heeft in ieder geval leren pijpenquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:21 schreef DireStraits7 het volgende:
Ze heeft gewoon andere kwaliteiten... prima toch?
[ afbeelding ]
Stond wat jaren terug nog op de eerste rij mee te springen op deze classic, good timesquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:21 schreef Kyran het volgende:
Hier had ook Iron Maiden - Dance of Death kunnen staan
Bekijk deze YouTube-video
Is dit de ode aan Edwin Evers? Holyshit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Edwin Evers draaide dit altijd in de morgen.
Leren broek is altijd +5quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe, veel uitspraken worden vaak herhaald met mn collegas toen we dat op bedrijfsuitje gingen kijken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kwam dat laatst tijdens een middernachtelijke YT sessie tegen, keihard lachen in bed
Soms zie ik door de sociale bomen het bos niet meer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb mijn tweet gewoon laten staan.
Ik ga in juli wel weerquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Stond wat jaren terug nog op de eerste rij mee te springen op deze classic, good times.
Deze man weet dingen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval leren pijpen![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft wel een heel erg Badoo-bekje.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk. Dit zijn de vragen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:21 schreef PippenScottie het volgende:
Wie is dit? Wat is dit? En waarom? En sinds wanneer?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:21 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ATEMLOS DURCH DIE NACHT![]()
![]()
![]()
BIS EIN NEUER TAG ERWACHT![]()
![]()
![]()
ATEMLOS EINFACH RAUS![]()
![]()
![]()
DEINE AUGEN ZIEHEN MICH AUS!![]()
![]()
![]()
ATEMLOS DURCH DIE NACHT![]()
![]()
![]()
SPÜRE WAS LIEBE MIT UNS MACHT![]()
![]()
![]()
ATEMLOS, SCHWINDELFREI, GROSSES KINO FÜR UNS ZWEI![]()
![]()
![]()
WIR SIND HEUTE EWIG, TAUSEND GLÜCKSGEFÜHLE![]()
![]()
![]()
ALLES WAS ICH BIN, TEIL' ICH MIT DIR![]()
![]()
![]()
WIR SIND UNZERTRENNLICH, IRGENDWIE UNSTERBLICH![]()
![]()
![]()
KOMM NIMM' MEINE HAND UND GEH' MIT MIRO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()