Ben jij al 27 jaar?quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:07 schreef PippenScottie het volgende:
Ik drink mijn whisky uit een wijnglas en gok dat op een schaal van 0-10 op niveau Amy Winehouse zit
Serieus? In zijn volledigheid?quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Of bijvoorbeeld een Porcupine Tree. Tijdje terug draaide ze ‘Arriving Somewhere but not here’ prime-time op radio 2 in de ochtend bij JW op de dobbelsteen.
U2 is altijd vreselijk.quote:
Speeddate.com.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
WOOOOW!
Welke site is dit? Welke APP?
HIEROP GA IK SCOREN!!!
qftquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
U2 is altijd vreselijk.
Staat samen met Coldplay op mijn mehhh lijstquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
U2 is altijd vreselijk.
Ik vind Elevation een lekker plaatjequote:Op dinsdag 31 december 2019 03:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
U2 is altijd vreselijk.
Just pics...quote:
Snap het wel hoor want je kunt geen nummer van 12 minuten draaien normaliter (nu gaven ze zelfs aan dat ze gingen afkappen maar hadden ze hem alsnog afgedraaid). Maar dan kun je ook ff die band checken en een nummer zoeken die het goed zou doen op de radio, Trains bijvoorbeeld en kijken of dat aanslaat. Of een Anathema bijvoorbeeld, ook prachtige muziek en geschikt voor de radio.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
en ook nooit meer op de radio waarschijnljk
Zo irritant dat ze zo bang zijn om een paar andere genres te draaien.
Eens hoor. Dat is waarom Elan dit jaar zo hoog binnenkwam. Enige nummer van Nightwish dat ze kunnen draaien, want het is en toegangkelijk en kort. Echter geeft dat weer een verkeerd beeld van de band weer, dus ook weer jammer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Snap het wel hoor want je kunt geen nummer van 12 minuten draaien normaliter (nu gaven ze zelfs aan dat ze gingen afkappen maar hadden ze hem alsnog afgedraaid). Maar dan kun je ook ff die band checken en een nummer zoeken die het goed zou doen op de radio, Trains bijvoorbeeld en kijken of dat aanslaat. Of een Anathema bijvoorbeeld, ook prachtige muziek en geschikt voor de radio.
Ik/wij worden wel uitgenodigd op de bruiloft he?quote:
Er is een groot verschil tussen In bed en in slaap.quote:
Well Walk of Life gemist vorig uurquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:10 schreef DireStraits7 het volgende:
Niet dat het iemand wat boeit hier, maar... Top 2000-quiz gewonnen!
Hahaha ja, volledig. Op een vrijdag volgens mij, vroeg iemand hem in de studio aan op plek 6 op de dobbelsteen. Ik was onderweg naar werk maar even in de auto blijven zitten om een glorieus momentje als PT-fan mee te pakkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Serieus? In zijn volledigheid?
Heldquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Licht al uit, sorry
Mij welquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:10 schreef DireStraits7 het volgende:
Puppetz zal ook nog wel komen lijkt mijquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:10 schreef Isorden het volgende:
Er was ooit een tijd waar One van U2 hoger stond dan die van Metallica, inmiddels zitten daar 36 plekken tussen in het voordeel van Metallica
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:10 schreef DireStraits7 het volgende:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Well Walk of Life gemist vorig uur
Misschienquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen In bed en in slaap.
Jij wacht ook op Chop Suey!
Het boeit!quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:10 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik heb genoeg FOK!sters gemeet.quote:
Kennelijk is iedereen van de wereld.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:12 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik ga ook van de wereld. DAAAAAAAAAAAG!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:12 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik ga ook van de wereld. DAAAAAAAAAAAG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |