SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Net als Sweet Smoke! GENIAAL!quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:38 schreef DireStraits7 het volgende:
Volgens mij is dit ook alleen in Nederland zo veelgeroemd.
Hij zou ook gewoon overdag moeten zijn vandaagquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:37 schreef Dagoduck het volgende:
Maar ff, dit nummer is slaapverwekkend.
Je tuint erin.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:39 schreef houdjemond het volgende:
Ik zei dat Rick een leuk overhemd aan heeft.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:39 schreef houdjemond het volgende:
Ik zei dat Rick een leuk overhemd aan heeft.
Trusten!quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze “provocateur” (lol) gaat op één oor
Trustequote:Op dinsdag 31 december 2019 02:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze “provocateur” (lol) gaat op één oor
AUF DER HEIDE BLÜHT EIN KLEINE BLÜMELEINquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:40 schreef RensAjacied het volgende:
Dit zongen wij met een jeugdkamp (nee niet de Hitlerjugend) op een marktplein op Terschelling om geld in te zamelen
Bedankt, ik vroeg het me net af.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:40 schreef RensAjacied het volgende:
Dit zongen wij met een jeugdkamp (nee niet de Hitlerjugend) op een marktplein op Terschelling om geld in te zamelen
En hadden jullie genoeg geld gekregen voor de boot terug naar Harlingen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:40 schreef RensAjacied het volgende:
UND ER HEIST, EEEEEEEERIKAquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AUF DER HEIDE BLÜHT EIN KLEINE BLÜMELEIN
Je pakt dit topic aan om te blijven?quote:
quote:AnD If i cOuLd i wOuLd sTaY_O_![]()
![]()
![]()
AnD If tHeY'Re nOt, NoT In mY WaY_O_![]()
![]()
![]()
I'Ll sTaRe hErE In tHe dIsTaNcE_O_![]()
![]()
![]()
BuT I'Ll gRoW Up tO Be jUsT LiKe yOu, YeAaAaAaAaH![]()
![]()
![]()
![]()
I'Ll gRoW Up tO Be jUsT LiKe yOu, YeAaAaAaAaH![]()
![]()
![]()
![]()
Stop.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AUF DER HEIDE BLÜHT EIN KLEINE BLÜMELEIN
De 0 van je toetsenbord werkt niet goed.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:41 schreef Kyran het volgende:
Dit staat ook ongeveer 2000 plekken te hoog.
Wel mooi weekje hoor. Speurtochten, spooktochten, spellen in het bos, racen op het strand.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bedankt, ik vroeg het me net af.
Kom op man, toen ik 16 was was ik al blij als ik een meisje kon zoenen.quote:
Jij vindt dit op 249 horen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De 0 van je toetsenbord werkt niet goed.
We moesten zwemmenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En hadden jullie genoeg geld gekregen voor de boot terug naar Harlingen?
quote:
quote:I have to learn, have to try, have to trust I have to cry
I have to see, have to know that I can be myself
But if I could, yeah, I would stay![]()
![]()
![]()
![]()
And if they're not, not in my way![]()
![]()
![]()
![]()
I'll stare here in the distance![]()
![]()
![]()
![]()
But I'll grow up to be just like you, yeah![]()
![]()
![]()
![]()
I'll grow up to be just like you![]()
![]()
![]()
![]()
Like YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Oh dat geloof ik zeker.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel mooi weekje hoor. Speurtochten, spooktochten, spellen in het bos, racen op het strand.
Wat je allemaal als kind kan doen voor 250 euro ofzo. 6 dagen genot.
Da's mooi voor jou.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:42 schreef PippenScottie het volgende:
Kom op man, toen ik 16 was was ik al blij als ik een meisje kon zoenen.
Gooi je haat eruit!quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Da's mooi voor jou.
Maar het verandert niks aan mijn haat jegens dat kutnummer.
Dit was met een organisatie, 90% waren kinderen van ouders die geen geld hadden voor verre vakanties. Kwam ik daar net terug van een luxe vakantie in Zuid-Frankrijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik zeker.
Mijn schoolreisje naar de Ardennen is nogsteeds heilig.
Arme leraren wel.
En de rest van de wereld maar afzeiken...quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:43 schreef Kyran het volgende:
Je zou ons moeten filmen met een geheime camera ofzo ... allemaal mensen van tieners tot boomers, achter hun desktop/laptop of op hun tablet/telefoon allemaal hele dag in de lach schietend ....
Een prater ben ik niet.quote:
In plaats van Utopia?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:43 schreef Kyran het volgende:
Je zou ons moeten filmen met een geheime camera ofzo ... allemaal mensen van tieners tot boomers, achter hun desktop/laptop of op hun tablet/telefoon allemaal hele dag in de lach schietend ....
Lach jij? Ik ben alquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:43 schreef Kyran het volgende:
Maar, waarom "mocht" jij dan mee?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit was met een organisatie, 90% waren kinderen van ouders die geen geld hadden voor verre vakanties. Kwam ik daar net terug van een luxe vakantie in Zuid-Frankrijk. Maar wel goed voor je ontwikkeling zo'n weekje.
Owh iedereen mag mee, maar meerdendeel waar kinderen uit zulke gezinnen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar, waarom "mocht" jij dan mee?
Van het lachenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lach jij? Ik ben al
Jaren aan het huilen
Prachtig, prachtigquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:45 schreef Kyran het volgende:
Mooiste "schoolreis" van mij was aan het einde van middelbare school. In ons laatste jaar zouden we naar Tsjechië gaan, maar door vuurwerkramp ging het niet door. Wij mochten een paar maanden later alsnog gaan, maar toen waren wij dus al van die school afWat een genot was dat, niemand kon ons wat maken
Het zou schitterende beelden opleveren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:43 schreef Kyran het volgende:
Er zitten geen vrouwen op FOK!quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:45 schreef PippenScottie het volgende:
Vrouwen van FOK!!
Wat vinden jullie eigenlijk van de Dijk?
Is pure mannenmuziek volgens mij
VOEL IK HET WOORD VOOR WOORD VOOR WOORDquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is toch mooi jongons.
Ik vind hem een leeg omhulsel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:44 schreef Magica het volgende:
Die sidekick had wel even naar de kapper kunnen gaan
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:43 schreef Kyran het volgende:
Oooh.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Owh iedereen mag mee, maar meerdendeel waar kinderen uit zulke gezinnen.
Prachtigquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:45 schreef PippenScottie het volgende:
Vrouwen van FOK!!
Wat vinden jullie eigenlijk van de Dijk?
Is pure mannenmuziek volgens mij
Mijn ouders.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:46 schreef Bonken het volgende:
Van een puberaal wijvennummer naar een ... weet ik veel. Wat voor mensen stemmen hier op?
60-minners in Levi's.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:46 schreef Bonken het volgende:
Van een puberaal wijvennummer naar een ... weet ik veel. Wat voor mensen stemmen hier op?
Wij gingen naar Praag!quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:45 schreef Kyran het volgende:
Mooiste "schoolreis" van mij was aan het einde van middelbare school. In ons laatste jaar zouden we naar Tsjechië gaan, maar door vuurwerkramp ging het niet door. Wij mochten een paar maanden later alsnog gaan, maar toen waren wij dus al van die school afWat een genot was dat, niemand kon ons wat maken
Ja, heb ik me ook altijd afgevraagd. Bizar toch wel dat De Dijk zo'n beetje de populairste Nederlandstalige band is in de T2000 na Bløf. Na een paar nummers ben ik die Huub compleet zatquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:46 schreef Bonken het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:43 schreef Kyran het volgende:
Sooowwwwquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wij gingen naar Praag!![]()
De leraar DIE DIT regelde is later met een klasgenootje van me gaan samenwonen
Whutquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Praag, straalbezopen worden voor 3,50quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:45 schreef Kyran het volgende:
Onze schoolreis naar Praag in examenjaar middelbare school was episch. Zijn teveel dingen voorgevallen die goed waren voor het NOS journaal. De docenten waren onder andere een autistisch jongetje uit onze klas vergeten mee te nemen, kwamen we bij grens Duitsland/Nederland achter. Stond hij zielsalleen laat in de avond met zijn koffertje in Praag te huilen bij een hotel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:45 schreef Kyran het volgende:
Wooow. Hoeveel jaar scheelde het tussen hen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
meer fan van New York Morningquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Och, Elbow. Wat vind ik dit ooit een mooi nummer. Hoogtepunt van een geweldig album.
Doet me nu toch wat minder.
Guy Garveyquote:When my face is chamois-creased
If you think I'll wink, I did
Laugh politely at repeats
Yeah, kiss me when my lips are thin
Ja, neequote:Op dinsdag 31 december 2019 02:48 schreef PippenScottie het volgende:
Vrouwen van FOK!!
Zijn mannen smerige wezens, of valt het mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |