Tijd om er iets mee te doen. En wanneer dat je alleen niet lukt, daarin hulp zoeken, en aannemen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit besef is er ook al jarenlang.
Voor mij wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja
Is veel geld verdienen een ambitie van je ja?
Ook al geprobeerd, werkt matig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef I het volgende:
[..]
Tijd om er iets mee te doen. En wanneer dat je alleen niet lukt, daarin hulp zoeken, en aannemen.
Je bent wel een lieve jongen hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die nummer 16 was wel echt goed
Veel geld verdienen niet per sé, ik zou al een leuk bedragje verdienen zodra ik weer aan het werk ben, maar ik wil vooral niet stilstaan in ontwikkeling. Wil gewoon meer leren, kennis overdragen, sociaal sterker worden, etc.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja
Is veel geld verdienen een ambitie van je ja?
Waarom? Wat denk je daar voor voldoening uit te halen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor mij wel.
Maar dat gaat in loondienst niet lukken
Andere opties geprobeerd? Of na één optie alles links laten liggen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd, werkt matig.
Zijn wel goeie punten jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:44 schreef I het volgende:
[..]
Veel geld verdienen niet per sé, ik zou al een leuk bedragje verdienen zodra ik weer aan het werk ben, maar ik wil vooral niet stilstaan in ontwikkeling. Wil gewoon meer leren, kennis overdragen, sociaal sterker worden, etc.
Geeft rustquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Wat denk je daar voor voldoening uit te halen?
Meerdere opties ja, werkt gewoon niet bij mij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:45 schreef I het volgende:
[..]
Andere opties geprobeerd? Of na één optie alles links laten liggen?
lolquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geeft rust
En kan ik mensen uitlachen
Dit heb ik ook weer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:47 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb ook weer al m'n likes opgespeeld zonder match, die match tijdens de eerste sessie was echt geluk
Ook lastig als ze in je club op vrouwen vallen..quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil best wel graag een vriendin, maar met die instelling krijg je er geen helaas
Inderdaad. Je kan beter de instellingen aanhouden dat je juist geen vriendin wilt. Dat het je mateloos kut lijkt om een vriendin te krijgen. Dat je walgt van vrouwen en hun smerige open riool tussen hun benen. Veel beter om vrouwen aan te trekkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil best wel graag een vriendin, maar met die instelling krijg je er geen helaas
ja, misschien moet ik het eerder in de club proberen ja, gewoon chicago social club weer aandoen...quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook lastig als ze in je club op vrouwen vallen..
Hallo Baudetquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kan beter de instellingen aanhouden dat je juist geen vriendin wilt. Dat het je mateloos kut lijkt om een vriendin te krijgen. Dat je walgt van vrouwen en hun smerige open riool tussen hun benen. Veel beter om vrouwen aan te trekken
Ik ging er even vanuit dat je trolltquote:
Mwa. Of gewoon uit de kast komenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, misschien moet ik het eerder in de club proberen ja, gewoon chicago social club weer aandoen...
Nee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ging er even vanuit dat je trollt
quote:
Maakt het voor jezelf een stuk makkelijker en je bent nog steeds mijn FOK!maat hoor.quote:
Heb ooit de gedachte gehad om docent te worden, maar puur uit sociale awkwardness en vanwege m'n angststoornis heb ik dat compleet naast mij neergelegd. Zie het nu ook niet meer als een reële optie, maar als ik toch mezelf dusdanig kan ontwikkelen waardoor ik voor een groep collega's of klanten durf te staan om uit te leggen wat ze nodig hebben, of om ze iets te leren, zonder dat ik daar compleet op m'n bek ga, heb ik al heel wat bereikt. En dat is maar één van de doelen die ik heb. Gaat allemaal niet vanzelf, en gaat ook echt niet in één jaar gebeuren, maar het zijn wel de redenen voor mij om niet stil te willen zitten.quote:
Psst, geaardheid verander je niet, they tried that, they failedquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maakt het voor jezelf een stuk makkelijker en je bent nog steeds mijn FOK!maat hoor.
Die was wel heel erg makkelijk.quote:
Voor welke leeftijdsgroep?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:50 schreef I het volgende:
[..]
Heb ooit de gedachte gehad om docent te worden, maar puur uit sociale awkwardness en vanwege m'n angststoornis heb ik dat compleet naast mij neergelegd. Zie het nu ook niet meer als een reële optie, maar als ik toch mezelf dusdanig kan ontwikkelen waardoor ik voor een groep collega's of klanten durf te staan om uit te leggen wat ze nodig hebben, of om ze iets te leren, zonder dat ik daar compleet op m'n bek ga, heb ik al heel wat bereikt. En dat is maar één van de doelen die ik heb. Gaat allemaal niet vanzelf, en gaat ook echt niet in één jaar gebeuren, maar het zijn wel de redenen voor mij om niet stil te willen zitten.
Matig wel. Ook geen adviezen gekregen voor andere opties? 2nd opinions?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meerdere opties ja, werkt gewoon niet bij mij.
Wel medicatie maar dat gaat ook maar wisselend
Heb je daar ook nog last van op een basisschool denk je?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:50 schreef I het volgende:
[..]
Heb ooit de gedachte gehad om docent te worden, maar puur uit sociale awkwardness en vanwege m'n angststoornis heb ik dat compleet naast mij neergelegd. Zie het nu ook niet meer als een reële optie, maar als ik toch mezelf dusdanig kan ontwikkelen waardoor ik voor een groep collega's of klanten durf te staan om uit te leggen wat ze nodig hebben, of om ze iets te leren, zonder dat ik daar compleet op m'n bek ga, heb ik al heel wat bereikt. En dat is maar één van de doelen die ik heb. Gaat allemaal niet vanzelf, en gaat ook echt niet in één jaar gebeuren, maar het zijn wel de redenen voor mij om niet stil te willen zitten.
Kinderen zijn ook klootzakkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je daar ook nog last van op een basisschool denk je?
Pubers lijken mij extreem kut.
Hm ja, wat betreft presenteren en shit is het lastig om daar ook klein mee te beginnen. Tenzij je gaat vloggen ofzoquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:50 schreef I het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 2nd opinions?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:52 schreef I het volgende:
[..]
Matig wel. Ook geen adviezen gekregen voor andere opties? 2nd opinions?
Ga je fietsen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:54 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben ingisteren begonnen om mij aan te bieden als tourleider. Gisteren gelijk een boeking. Nu geen reactie gehad.
Mweh. Pakken heel snel je zwakke punten hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die zijn nog wel gemakkelijker te manipuleren dan pubers.
Natuurlijk, maar het tegen je gebruiken in de klas zelf met zijn allen zal minder gebeuren (in mijn ervaring). Ook makkelijker bang te maken om ze naar de directeur te sturen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mweh. Pakken heel snel je zwakke punten hoor.
Geen idee, dacht in die tijd richting MBO, maar dat heb ik dus achter me gelaten.quote:
Basisschool lijkt mij dan weer heel matig. Maar goed, in feite is elke leeftijdsgroep op z'n eigen manier weer een uitdaging.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je daar ook nog last van op een basisschool denk je?
Pubers lijken mij extreem kut.
Wielrennen is geen sport.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:56 schreef naatje_1 het volgende:
Tourleiding zit in de auto, skkl @:JR-Style-93
Meer een sport dan dartenquote:
Goed dat je dat hebt gedaan!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:56 schreef I het volgende:
[..]
Geen idee, dacht in die tijd richting MBO, maar dat heb ik dus achter me gelaten.
[..]
Basisschool lijkt mij dan weer heel matig. Maar goed, in feite is elke leeftijdsgroep op z'n eigen manier weer een uitdaging.
Lekker stage lopen bij de kleuters.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:56 schreef I het volgende:
[..]
Basisschool lijkt mij dan weer heel matig. Maar goed, in feite is elke leeftijdsgroep op z'n eigen manier weer een uitdaging.
mbo*quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:58 schreef Tjacka het volgende:
Lesgeven op een MBO gun ik zelfs @:i. nog niet.
Hoezo?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:58 schreef Tjacka het volgende:
Lesgeven op een MBO gun ik zelfs @:i. nog niet.
I see what you did therequote:Op dinsdag 31 december 2019 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar darten is wel 180000000000000000x zo leuk om te kijken.
hahahaha, laat me niet lachenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar darten is wel 180000000000000000x zo leuk om te kijken.
Ja true.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, wat betreft presenteren en shit is het lastig om daar ook klein mee te beginnen. Tenzij je gaat vloggen ofzo
Dan zat jij op een andere dan ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo?
Zitten gemiddeld drie mensen in de klas, de rest slaapt thuis verder.
Er waren bij mij altijd figuren die een halfjaar niet meer op kwamen dagen en het toch nog haalden.quote:
Nja, als jij een aantal opties aangeboden hebt gekregen, en je geeft aan dat je daar geen baat bij hebt, en de arts geeft je vervolgens geen andere opties, omdat dit volgens hem de enige opties zijn die jou zouden kunnen helpen, zou je een andere arts kunnen inschakelen om te vragen of dat écht alle opties zijn, of dat er misschien nog meer opties zijn om jou te kunnen helpen.quote:
Ik was daar heel serieus om mijn leven aan te pakken en te veranderen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren bij mij altijd figuren die een halfjaar niet meer op kwamen dagen en het toch nog haalden.
Ik kon het ook vaak niet opbrengen (lol)
Is ook gewoon niet mijn ding. Al vind ik het wel leuk om mensen dingen uit te leggen en te leren.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker stage lopen bij de kleuters.
Na al die ondergeplaste broeken heb je dat na een middagje wel weer gehad lijkt me.
Oh maar dat laatste denk ik niet per se hoor, maar het is meer het concept van de hele tijd over jezelf praten wat niet zo werkt bij mij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:03 schreef I het volgende:
[..]
Nja, als jij een aantal opties aangeboden hebt gekregen, en je geeft aan dat je daar geen baat bij hebt, en de arts geeft je vervolgens geen andere opties, omdat dit volgens hem de enige opties zijn die jou zouden kunnen helpen, zou je een andere arts kunnen inschakelen om te vragen of dat écht alle opties zijn, of dat er misschien nog meer opties zijn om jou te kunnen helpen.
Wellicht dat je nu denkt; Ja, er is al van alles geprobeerd, ik ben een hopeloos geval en er valt niks van mij te maken, maar er zal maar net één kans zijn die jij nu laat liggen omdat je denkt; laat maar.
Jij mag blijvenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:04 schreef Tjacka het volgende:
Darten wordt steeds minder. Wielrennen steeds leuker.
Dit was mijn mening
Van die ouders die menen dat Madeliefje hoogbegaafd is en daarom sociaal niet te handhaven is in de klas.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:03 schreef I het volgende:
[..]
Is ook gewoon niet mijn ding. Al vind ik het wel leuk om mensen dingen uit te leggen en te leren.
[..]Drama ja. Maar ik zou nog meer een hekel hebben aan de ouderavonden.
Die Turk naast die school heeft mijn leven wel veranderdquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was daar heel serieus om mijn leven aan te pakken en te veranderen!
Dat zou mij dan wel weer leuk lijken. Tenzij ze het plannen op avonden dat er voetbal is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:03 schreef I het volgende:
[..]Drama ja. Maar ik zou nog meer een hekel hebben aan de ouderavonden.
Dat is toch fantastisch.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van die ouders die menen dat Madeliefje hoogbegaafd is en daarom sociaal niet te handhaven is in de klas.
Nou Gerda GA DOOD. VOLGENDE OUDERS
Heb je dat ook aangegeven dan? Want ook daarin zouden ze je alternatieven moeten kunnen bieden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh maar dat laatste denk ik niet per se hoor, maar het is meer het concept van de hele tijd over jezelf praten wat niet zo werkt bij mij.![]()
Heb er wel iets aan gehad hoor, maar het is gewoon niet zo productief voor mij. Moet het maar via een andere weg proberen.
Maar wielrennen is nooit leuk geweest, dus met een 0 valt weinig te vermenigvuldigen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:04 schreef Tjacka het volgende:
Darten wordt steeds minder. Wielrennen steeds leuker.
Dit was mijn mening
Tjacka kan veel beter, maar hij doet het niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van die ouders die menen dat Madeliefje hoogbegaafd is en daarom sociaal niet te handhaven is in de klas.
Jumbo wordt wel broekje uit volgende Tour met TomGodquote:
Ja ik zeg meestal wel wat ik denk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:06 schreef I het volgende:
[..]
Heb je dat ook aangegeven dan? Want ook daarin zouden ze je alternatieven moeten kunnen bieden.
Frank Lammers is vreselijk vervelend.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jumbo wordt wel broekje uit volgende Tour met TomGod
Stukje ADHD genot.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tjacka kan veel beter, maar hij doet het niet.
Tjacka waarom doe je het niet? Weet ik veel
Zeker welquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jumbo wordt wel broekje uit volgende Tour met TomGod
Mijn wiskundelerares ging me altijd prive bellen als ik weer eens een kut cijfer had gehaald. Niet eens voor oudergesprek ofzo. Gewoon random. En dan op een toon alsof de hele school afgeslacht wasquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tjacka kan veel beter, maar hij doet het niet.
Tjacka waarom doe je het niet? Weet ik veel
Luizenmoedergenot.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg van mijn mentor op de meest chagrijnige toon ooit te horen dat ik geslaagd was.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn wiskundelerares ging me altijd prive bellen als ik weer eens een kut cijfer had gehaald. Niet eens voor oudergesprek ofzo. Gewoon random. En dan op een toon alsof de hele school afgeslacht was
Ik heb het ook hè.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben wel wat rustig voor ADHD
Constant gezeik en gejank van die ouders horen, hun kind is heilig, en jij doet alles fout. Bah.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou mij dan wel weer leuk lijken. Tenzij ze het plannen op avonden dat er voetbal is.
Sowieso hele zomer broekje uitquote:
Het gaat niet vanzelf.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik zeg meestal wel wat ik denk.
Maar goed we zien wel hoe het gaat lopen, vast niet beter dan Lucille Werner maar toch.
Ik vind 'm een baas.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank Lammers is vreselijk vervelend.
Ja ouders zijn vaak echt walgelijke wegkijkers als het om hun kind gaat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:08 schreef I het volgende:
[..]
Luizenmoedergenot.
Maar ja, dat dus. Of ouders die geen fuck geven om het kutgedrag van hun kind, want als leerkracht ben jij er om dat gedrag aan te kunnen en de baas te zijn.
Of het simpelweg niet geloven; "Nee, Mark zou dat nooooooit doen, dat is echt een schatje. Weet je zeker dat je de goede hebt? Ik hoor wel eens van de moeder van Arjen dat Willem écht een klootzak kan zijn, was hij het niet?"
Ga weg.
Ik geloof niet dat dit zo erg is, genoeg mensen zullen realistisch zijn over hun kind. Ligt er alleen aan hoe je het brengt, als je dat kind afvalt is het ouders eigen om hun koter te verdedigen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef I het volgende:
[..]
Constant gezeik en gejank van die ouders horen, hun kind is heilig, en jij doet alles fout. Bah.
oh god, dat wordt weinig productiviteitquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso hele zomer broekje uit
Tour
EK
Olympische Spelen![]()
![]()
Daar kijk ik het meest naar uit
Mijn leraren gunde mij altijd alles en zou doe ik het nog steeds. Er was een gast die echt haat aan mij had. Omdat mij altijd alles aan kwam waaien. Nouja dat is er ook nog steedsquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn wiskundelerares ging me altijd prive bellen als ik weer eens een kut cijfer had gehaald. Niet eens voor oudergesprek ofzo. Gewoon random. En dan op een toon alsof de hele school afgeslacht was
Vreselijk ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ouders zijn vaak echt walgelijke wegkijkers als het om hun kind gaat.
Eens. Liever Patrick Stoofquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank Lammers is vreselijk vervelend.
Het EK wordt vreselijk saai denk ik.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso hele zomer broekje uit
Tour
EK
Olympische Spelen![]()
![]()
Daar kijk ik het meest naar uit
dat is toch het criterium van een goede leraarquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verdomme wat zou ik een goede leraar zijn.
Als ik niet na 5 minuten al een burn-out zou krijgen.
Mijn vader heeft het sowieso, maar hij is wel succesvol...quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het ook hè.
Je kan het ook hebben zonder de hyperactiviteit.
Mijn vader heeft het ook en heeft er genoeg van gebakken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het sowieso, maar hij is wel succesvol...
Ik heb zelf voldoende ervaring om te weten dat het wél zo is. Vooral ook omdat ik vrij veel gesprekken heb gehad met de ouders van andere kinderen erbij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit zo erg is, genoeg mensen zullen realistisch zijn over hun kind. Ligt er alleen aan hoe je het brengt, als je dat kind afvalt is het ouders eigen om hun koter te verdedigen.
Zonder medicijnenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het ook en heeft er genoeg van gebakken.
eensquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:14 schreef Fok-it het volgende:
Wie is de Mol is het meest overschatte spelprogramma wat je je kunt bedenken
Nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik had heel eventjes hoop dat Rusland door zou zetten met die sicke versie van The Hunger Games in het echt in de bossenquote:
Watquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had heel eventjes hoop dat Rusland door zou zetten met die sicke versie van The Hunger Games in het echt in de bossenMaar toch afgeschaft helaas
Dat was echt ziek geweest
Ligt eraan hoeveel het je dwars zit in het leven om er werk van te maken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:15 schreef Tjacka het volgende:
Moet je weer naar zo'n huisarts. Verwijzing vragen. Kom je weer bij een ander mannetje. Geen zin in dat gedoe joh.
Nee zeker niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
WatDit was geen Speld artikel
?
Heb je het überhaupt ooit een kans gegeven?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:14 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon de boel subtiel trollen dan maar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:13 schreef I het volgende:
[..]
Ik heb zelf voldoende ervaring om te weten dat het wél zo is. Vooral ook omdat ik vrij veel gesprekken heb gehad met de ouders van andere kinderen erbij.Dat waren dan niet echt typische ouderavonden, maar meer noodzakelijke gesprekken over hun gedrag richting mij. Maar die ouders waren daarin ook nét zo schijnheilig en naïef.
Tja. Ik weet niet. Ik heb nog steeds het gevoel dat er meer in zit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel het je dwars zit in het leven om er werk van te maken.
30 participants, half men and half women, were expected to compete on a remote Siberian island in the Ob River for a 100 million rouble ($1.7 million) prize on a nine month survival mission. All contestants were said to have signed death waivers and agreed not to hold the organisers accountable for criminal activity.[12]quote:
Het kan best rust geven om die diagnose te laten stellen zodat je patronen bij jezelf kan herkennen. Had ik tenminste, niet dat het daarna veel opschiet (lol)quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tja. Ik weet niet. Ik heb nog steeds het gevoel dat er meer in zit.
eensquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kan best rust geven om die diagnose te laten stellen zodat je patronen bij jezelf kan herkennen. Had ik tenminste, niet dat het daarna veel opschiet (lol)
Genieten wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon de boel subtiel trollen dan maar.
Mwa. Kan ik nu ook al.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kan best rust geven om die diagnose te laten stellen zodat je patronen bij jezelf kan herkennen. Had ik tenminste, niet dat het daarna veel opschiet (lol)
Die userquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:21 schreef I het volgende:
Kennen jullie dit nog?
https://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Ik ken CookieClicker vooral als een ongelooflijke kutuserquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:21 schreef I het volgende:
Kennen jullie dit nog?
https://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken CookieClicker vooral als een ongelooflijke kutuser
Doe dan meteen maar coke.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien maar Ritalin kopen op Darkweb
Ook nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat was een kloon van @:gefliptekoelkast
Klopt.quote:
Doe jij het dan? Ik heb het al zeker 2 jaar niet aangeraakt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook nog nooit van gehoord.
[..]
Klopt.
Daarom maar snel mee stoppen.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Totaal niet.
Ik kan niks met dat soort spelletjes.
Eén keertje gedaan jaren terug, voelde fijn. Maar daarom liet ik het er maar bij, voor je het weet KIEFTED.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe jij het dan? Ik heb het al zeker 2 jaar niet aangeraakt.
Dudequote:
Ditquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vul dan liever quizjes in.
Krijg vaak aangeboden bij Ajax. Ik twijfel dan wel na een paar pintjes, maar ik ga dan echt loco.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eén keertje gedaan jaren terug, voelde fijn. Maar daarom liet ik het er maar bij, voor je het weet KIEFTED.
Nee wilden we wel doen, maar er was geen tijd meer omdat de koters weer naar huis moesten. En toen was iedereen weg rond 19:00u en ging ik maar serie kijken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:28 schreef Fok-it het volgende:
Nee spelletjes moet je nog wel beetje bij kunnen nadenken.
Hebben jullie met Kerst ook spelletjes gedaan?
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:28 schreef Fok-it het volgende:
Wat voorquote:
Ik moet hier ook bij nadenken hoor. Checken wanneer ik moet ascenden, checken wanneer m'n tuintje volgroeide plantjes heeft en ik de juiste combi kan maken om ze te laten mutaten. Checken welke combi qua spells ik moet gebruiken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:28 schreef Fok-it het volgende:
Zou het sowieso niet vertrouwen van wildvreemden lol.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Krijg vaak aangeboden bij Ajax. Ik twijfel dan wel na een paar pintjes, maar ik ga dan echt loco.
Ik niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:30 schreef Tjacka het volgende:
Morgen ga ik mij echt de tyfus inzuipen
Was leuk ja. Of de Slimste Mens met hele SC spelenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had QuizUp weer op mijn telefoon gezet van de week, was best geinig toen.
Ach hun harken er toch ook uitquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou het sowieso niet vertrouwen van wildvreemden lol.
Ik wil ook stoppenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet.
Dat ga ik sowieso nooit meer doen.
Mens erger je niet is wel genotquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kimble
Finse variant op mens erger je niet
Echt een kut spel
Daar was ik echt goed in.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was leuk ja. Of de Slimste Mens met hele SC spelen
Aangeschoten is toch prima.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wil ook stoppen
Maar heb dan nog minder plezier in de leef
Ik ook. Bij bijna iedereen meer winst dan verliesquote:
Dat had ik!quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:34 schreef I het volgende:
Mens erger je niet met zo'n plopding in het midden, en die dan snoeihard inrammen
Sowieso mensen echt van de tafel afslaan ja en dan viesmadquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:34 schreef I het volgende:
Mens erger je niet met zo'n plopding in het midden, en die dan snoeihard inrammen
Ik mocht nooit vakjes overslaan, dan dacht iedereen dat ik vals speelde.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat had ik!
Maar vergat dan om mijn pion te bewegen
Heerlijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso mensen echt van de tafel afslaan ja en dan viesmad
Dan liever Monopoly, Catan, of Risk ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso bordspelletjes waar je alleen maar afhankelijk bent wat je gooit met de dobbelsteen.
Wat is daar nou aan.
Had ik ook maatquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:36 schreef I het volgende:
[..]
Ik mocht nooit vakjes overslaan, dan dacht iedereen dat ik vals speelde.
Wij spelen op vakantie vaak zo'n associatief kaartspel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:36 schreef I het volgende:
[..]
Dan liever Monopoly, Catan, of Risk ja.
Of gewoon alcoholistquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach snap het ook wel in een bepaalde setting hoor.
Is soms ook wel veel chiller jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had ik ook maat
Maar gaf er geen fuck om, ging ook mijn vriendin helpen omdat ik hoopte dat het sneller voorbij was
Toen deden we nog een spelletje
Snap niet dat mensen niet gewoon op de bank kunnen zitten en chillen
Als je spelletje doet chill je toch ook. Drankje erbijquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had ik ook maat
Maar gaf er geen fuck om, ging ook mijn vriendin helpen omdat ik hoopte dat het sneller voorbij was
Toen deden we nog een spelletje
Snap niet dat mensen niet gewoon op de bank kunnen zitten en chillen
Keken een of andere slechte film en daarna zou Liverpool Leicester startenquote:
Oh ik las toen gewoon boeken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:38 schreef Fok-it het volgende:
In de auto naar vakantie deden mijn broertje en ik vaak altijd plaatsnamen met een bepaalde letter. 10 punten als je een plaats had die degene niet had en 5 als je ze alletwee had. Echte nerds![]()
Deed het deze week voor de grap weer eens met hem en mn moeder en zn vriend, en iedereen ingemaakt
Oh ja, dat ook. De halve bibliotheek lag op de achterbank. Plus zomer vakantieboek van de ANWB uiteraardquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik las toen gewoon boeken.
Neequote:Op dinsdag 31 december 2019 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je spelletje doet chill je toch ook. Drankje erbij
Soms loont het toch om incel te zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Keken een of andere slechte film en daarna zou Liverpool Leicester starten
Als de vrouwen er niet waren had ik een perfecte tweede kerstdag
Vrouwen
Voor watquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan toch maar een diagnose laten stellen.
Je bent ook wel echt een apaatquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee
Kan dat niet serieus doen. Super leuk zeg als ik een spelletje win! Dan ben ik beter dan een ander persoon! Kijk mij eens!
Dus dan ga ik maar trollen en dan maak ik iedereen mad.
Deze mindset heb ik ook met veel spelletjes.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee
Kan dat niet serieus doen. Super leuk zeg als ik een spelletje win! Dan ben ik beter dan een ander persoon! Kijk mij eens!
Dus dan ga ik maar trollen en dan maak ik iedereen mad.
Donald Duck Vakantieboekquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook. De halve bibliotheek lag op de achterbank. Plus zomer vakantieboek van de ANWB uiteraard
Ligt vooral aan de familie zelf. Ken mensen en verhalen van personen waarbij ze betere band hadden dan met hun eigen oudersquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schoonfamilie lijkt mij wel het ergste ooit trouwens.
Extreem ongemakkelijk.
Oh nee hoor. Gewoon dezelfde boeken weer lezenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Donald Duck Vakantieboek![]()
Maarja had ik al die boeken al uit voor we bij de bestemming waren en moest ik de terugweg maar vervelen. Of naast mijn vader zitten en kankeren op België
Zegt me zo niks, maar klinkt wel tof.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij spelen op vakantie vaak zo'n associatief kaartspel.
Heb je allemaal kaarten met vage surrealistische tekeningen en dan moet je een zin erbij zeggen en moeten mensen raden welke kaart je erbij had. Dat is echt GENOT.
Moet je zo beleefd doen en een hele act opvoeren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt vooral aan de familie zelf. Ken mensen en verhalen van personen waarbij ze betere band hadden dan met hun eigen ouders
Mwa.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je onderliggende problematiek waardoor je naar de fles grijpt op regelmatige basis.
Niks moet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je zo beleefd doen en een hele act opvoeren.
Klinkt erg vermoeiend.
Gewoon de eerste avond even bij je schoonmoeder in bed kruipen in plaats van je vriendin om de toon te zetten inderdaadquote:
Ik begon dan meestal aan de boeken van mijn moeder.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Gewoon dezelfde boeken weer lezen
Ik heb met veel mensen een vreemde band bedenk ik nu.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt vooral aan de familie zelf. Ken mensen en verhalen van personen waarbij ze betere band hadden dan met hun eigen ouders
Heeft die een goede smaak?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik begon dan meestal aan de boeken van mijn moeder.
Vreemde band als in?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb met veel mensen een vreemde band bedenk ik nu.
Soms moet je wel iets om een bepaald resultaat te bewerkstelligen (je vriendin behouden in dit geval)quote:
Meer afstandelijk maar toch wel close contacten, maar misschien hoort dat bij het ouder worden hoor. Weet ik veelquote:
Valt wel mee, vooral huisvrouwenthrillers van Saskia Noort en Scandinavische detectives. Leest prima weg hoor, maar niet per se hoogstaande literatuur.quote:
Hm ik ben die Stieg Larson boeken vooral snel zat. Inderdaad lekker leesvoer maar ik voel het een beetje als tijd verdoen als ik zo'n boek uit hebquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee, vooral huisvrouwenthrillers van Saskia Noort en Scandinavische detectives. Leest prima weg hoor, maar niet per se hoogstaande literatuur.
Maar als je close bent hoe ben je dan afstandelijk? Dat je ze minder ziet bedoel je? Dat hoeft niet per se afstandelijk te zijnquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Meer afstandelijk maar toch wel close contacten, maar misschien hoort dat bij het ouder worden hoor. Weet ik veel
Wel tof, toch wel anders dan ik verwacht had. Ik dacht meer richting eh, Hints ofzo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)el/1004004011600635/
Deze (en je hebt meerdere versies)
Ja het is ook niks meer voor mij hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ik ben die Stieg Larson boeken vooral snel zat. Inderdaad lekker leesvoer maar ik voel het een beetje als tijd verdoen als ik zo'n boek uit heb
Precies. Fuck dat normale gedoe.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon de eerste avond even bij je schoonmoeder in bed kruipen in plaats van je vriendin om de toon te zetten inderdaad
Er zijn wel extremen inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms moet je wel iets om een bepaald resultaat te bewerkstelligen (je vriendin behouden in dit geval)
Ik kom op 25 boekies uit dit jaar. Echt walgelijk weinig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is ook niks meer voor mij hoor.
Maar goed ik lees ook nog steeds minder dan ik zou willen, gebrekkige concentratie. Vandaag wel begonnen aan het boek van Barney, dat is echt genieten hoor.
Nee het is ook wel leuk om met familieleden te spelen omdat je vaak wel weet wat iemand denkt bij een bepaald plaatje. En om dat dan juist onderuit te halen als je zelf aan zet bent.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:52 schreef I het volgende:
[..]
Wel tof, toch wel anders dan ik verwacht had. Ik dacht meer richting eh, Hints ofzo.
Geen kracht om op afspraken te komen zeg maar. Geef nog tering veel om die mensjes, maar ja gewoon geen zin om heen te gaan. Ik blijf liever thuis chillen lach een beetje met vriendin en mijn dag kan ik met een voldoende afsluitenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je close bent hoe ben je dan afstandelijk? Dat je ze minder ziet bedoel je? Dat hoeft niet per se afstandelijk te zijn
Ik op eh, 50 pagina's. Gok ik.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kom op 25 boekies uit dit jaar. Echt walgelijk weinig.
Hoop FeBo-verhalen?
Alles zit hem tegen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kom op 25 boekies uit dit jaar. Echt walgelijk weinig.
Hoop FeBo-verhalen?
quote:
Jezus, ik zou dat boek na vijf pagina's verscheuren en verbranden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles zit hem tegen.
Liftdeur gaat dicht, ALTIJD TEGEN MIJ. Zit bij Duitsland - Nederland en NL komt 2-0 achter "Jemig hiervoor winnen ze alles en net nu ik er zit verliezen ze ALTIJD TEGEN MIJ"
En dit gaat dan een heel boek zo verder.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles zit hem tegen.
Liftdeur gaat dicht, ALTIJD TEGEN MIJ. Zit bij Duitsland - Nederland en NL komt 2-0 achter "Jemig hiervoor winnen ze alles en net nu ik er zit verliezen ze ALTIJD TEGEN MIJ"
En dit gaat dan een heel boek zo verder.
Nee ik herken mij wel in sommige elementen van hemquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:55 schreef I het volgende:
[..]
Jezus, ik zou dat boek na vijf pagina's verscheuren en verbranden.
Lieve man wel hoor, maar heeft ook last van een zware depressie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Arme jongen is het volgens mij wel, oprecht. Ik heb altijd zo Iejoor associatie bij hem
Jeuzes. Daar kom ik niet doorheen hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt een excuus
Ik moet er wel bij zeggen dat een hoop boeken 1000+ paginas worden dus ook klein excuus
Ach ik ben bezig met een reeks van 14 boeken met allemaal rond de 800 pagina's en nu pas bij boek 4 (lol)quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:58 schreef I het volgende:
[..]
Jeuzes. Daar kom ik niet doorheen hoor.Zit met Digital Fortress nu op 336/510. Dus ik kom er wel. Vorig weekendd nog even een paar pagina's gelezen.
Maar het duurt even.
Maar om die ellende dan te lezen, word je toch niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik herken mij wel in sommige elementen van hem
Als we maar niet op je grafsteen moeten zetten:quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:58 schreef I het volgende:
[..]
Jeuzes. Daar kom ik niet doorheen hoor.Zit met Digital Fortress nu op 336/510. Dus ik kom er wel. Vorig weekendd nog even een paar pagina's gelezen.
Maar het duurt even.
Ik vind dat juist vele malen interessanter om te lezen dan iemand bij wie alles vrolijk en happy is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:59 schreef I het volgende:
[..]
Maar om die ellende dan te lezen, word je toch niet vrolijk van.
Als m'n volgende operatie fataal mis gaat, zit die kans er nog wel in. Maar laten we daar maar niet van uitgaan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als we maar niet op je grafsteen moeten zetten:
Zijn boek niet uit kunnen lezen
Meh, klinkt voor mij vooral als een klaagzang, en daar heb ik het totaal niet op. Kan je net zo goed R&P er hier bij pakken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat juist vele malen interessanter om te lezen dan iemand bij wie alles vrolijk en happy is.
Ellende hoort erbij.
Sorry, over je berichtje heen gelezen. Dat krijg je met Tjacka online. Die neemt een hoop aandacht in beslagquote:
Oh ik kan dat wel hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:06 schreef I het volgende:
[..]
Meh, klinkt voor mij vooral als een klaagzang, en daar heb ik het totaal niet op. Kan je net zo goed R&P er hier bij pakken.
Nee, al 2 afleveringen niet geloof ik. Ga ik morgen misschien nog even doen.quote:
Ik ga het jaar in met een nieuwe baan Fikkiequote:Op dinsdag 31 december 2019 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry, over je berichtje heen gelezen. Dat krijg je met Tjacka online. Die neemt een hoop aandacht in beslag
Ik ook.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga het jaar in met een nieuwe baan Fikkie
Zonde, wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, al 2 afleveringen niet geloof ik. Ga ik morgen misschien nog even doen.
Vond het nog wel leuk verder hoor, en mooi dat die arrogante kwal er uit ging
Eentje, hihi.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey gelukkig heb jij wel oog voor me
Zelfde bedrijf maar op kantoorquote:
Netjes netjesquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelfde bedrijf maar op kantoor
Ik wilde het eigenlijk eerst flippie vertellen maar zij negeert mij tegenwoordig
Denk je ook dat ze aan de coke zit?quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes netjes
Ja Flippiee is niet meer wie ze geweest is
Ja, daar werd door iemand hier wel goed punt op gemaakt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:10 schreef I het volgende:
[..]
Zonde, wel de moeite waard.En idd, vond ik ook.
Laatste afleveringen hadden ook weer mooie opdrachten, wel leuk om te zien hoe die mensen daar allemaal verschillend mee omgaan.
![]()
Ben alsnog wel benieuwd hoe dat opleidingstraject nou eigenlijk gaat, wat ze nou allemaal echt meekrijgen, want het ziet er soms zo gigantisch knullig uit.
Dat is niks nieuws onder de zonquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk je ook dat ze aan de coke zit?
Denk dat Flips het met liefde toegeeftquote:
Mwahh, dat is niet de 'prijs' hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar werd door iemand hier wel goed punt op gemaakt.
Niet echt handig dat je de winnaar van een mogelijke baan bij de AIVD op missie in het buitenland stuurt en wekenlang op tv vertoont
Oh niet?quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:18 schreef I het volgende:
[..]
Mwahh, dat is niet de 'prijs' hoor.Ze gaan niet aan het werk bij de AIVD.
Daar kom je de komende aflevering(en) achter.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh niet?
Nja, wat is die missie dan?
Zo'n net meisje lijkt me nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Flips het met liefde toegeeft
Weet ik niet meer.quote:
Krijg je met die 40+ers hequote:
Heb dit al lang voor mijn 40ste, anders.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je met die 40+ers he
Demente tangen
Heb je daar op je werk niet veel last van?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb dit al lang voor mijn 40ste, anders.
Tuurlijk, maar iedereen vergeet wel eens dingen te doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je daar op je werk niet veel last van?
Zal je reputatie als ouwe lul bij je leerlingen geen goed doenquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar iedereen vergeet wel eens dingen te doen.
Dus het valt niet op
Ach, die kinderen vergeten iedere week hoe ze hun reet af moeten vegen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal je reputatie als ouwe lul bij je leerlingen geen goed doen
Lolquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, die kinderen vergeten iedere week hoe ze hun reet af moeten vegen.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:18 schreef Fok-it het volgende:
Hoop dat het daar in den haag flink misgaat vanavond, ten nadele van inwoners dan ipv de hulpverleners. Wat een eencelligen.
quote:
Gaat echt met het jaar achteruit dat niveau.quote:
Dement ja maar ik plas niet in mijn broek.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je met die 40+ers he
Demente tangen
Echt he, dat zie je wel aan die ene mod hierquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:18 schreef Fok-it het volgende:
Hoop dat het daar in den haag flink misgaat vanavond, ten nadele van inwoners dan ipv de hulpverleners. Wat een eencelligen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |