Tijd om er iets mee te doen. En wanneer dat je alleen niet lukt, daarin hulp zoeken, en aannemen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit besef is er ook al jarenlang.
Voor mij wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja
Is veel geld verdienen een ambitie van je ja?
Ook al geprobeerd, werkt matig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef I het volgende:
[..]
Tijd om er iets mee te doen. En wanneer dat je alleen niet lukt, daarin hulp zoeken, en aannemen.
Je bent wel een lieve jongen hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die nummer 16 was wel echt goed
Veel geld verdienen niet per sé, ik zou al een leuk bedragje verdienen zodra ik weer aan het werk ben, maar ik wil vooral niet stilstaan in ontwikkeling. Wil gewoon meer leren, kennis overdragen, sociaal sterker worden, etc.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja
Is veel geld verdienen een ambitie van je ja?
Waarom? Wat denk je daar voor voldoening uit te halen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor mij wel.
Maar dat gaat in loondienst niet lukken
Andere opties geprobeerd? Of na één optie alles links laten liggen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd, werkt matig.
Zijn wel goeie punten jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:44 schreef I het volgende:
[..]
Veel geld verdienen niet per sé, ik zou al een leuk bedragje verdienen zodra ik weer aan het werk ben, maar ik wil vooral niet stilstaan in ontwikkeling. Wil gewoon meer leren, kennis overdragen, sociaal sterker worden, etc.
Geeft rustquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Wat denk je daar voor voldoening uit te halen?
Meerdere opties ja, werkt gewoon niet bij mij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:45 schreef I het volgende:
[..]
Andere opties geprobeerd? Of na één optie alles links laten liggen?
lolquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geeft rust
En kan ik mensen uitlachen
Dit heb ik ook weer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:47 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb ook weer al m'n likes opgespeeld zonder match, die match tijdens de eerste sessie was echt geluk
Ook lastig als ze in je club op vrouwen vallen..quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil best wel graag een vriendin, maar met die instelling krijg je er geen helaas
Inderdaad. Je kan beter de instellingen aanhouden dat je juist geen vriendin wilt. Dat het je mateloos kut lijkt om een vriendin te krijgen. Dat je walgt van vrouwen en hun smerige open riool tussen hun benen. Veel beter om vrouwen aan te trekkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil best wel graag een vriendin, maar met die instelling krijg je er geen helaas
ja, misschien moet ik het eerder in de club proberen ja, gewoon chicago social club weer aandoen...quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook lastig als ze in je club op vrouwen vallen..
Hallo Baudetquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kan beter de instellingen aanhouden dat je juist geen vriendin wilt. Dat het je mateloos kut lijkt om een vriendin te krijgen. Dat je walgt van vrouwen en hun smerige open riool tussen hun benen. Veel beter om vrouwen aan te trekken
Ik ging er even vanuit dat je trolltquote:
Mwa. Of gewoon uit de kast komenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, misschien moet ik het eerder in de club proberen ja, gewoon chicago social club weer aandoen...
Nee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ging er even vanuit dat je trollt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |