daarna wel van drie hoog naar beneden flikkeren.quote:Op zondag 29 december 2019 02:07 schreef Solotovski het volgende:
ik ga straks nasi in de pan gooien met een berg sambal
Lekker poepbacteriequote:Op zondag 29 december 2019 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Toastjes met brie klinkt wel goed maar jaaa heb geen brie. Oh en geen toastjes.
Limburgquote:Op zondag 29 december 2019 13:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
wat is het toch heerlijk als je limburgs kan praten in de winkel/horeca
Ja hoor. Paps en mams geweest, oma gezien.quote:Op zondag 29 december 2019 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JawelJij ook?
[..]
Heey Ettoslettocornetto
Gezelligquote:Op zondag 29 december 2019 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Paps en mams geweest, oma gezien.
Zusje was er ook, met de kinderen.
Ook nog Amsterdam geweest met de boerenschoonfamilie.
quote:Op zondag 29 december 2019 14:40 schreef Kiid het volgende:
Ik ben gewoon bijna lvl 100 op cod boys
Ik wil jullie allemaal bedanken. Zonder jullie was dit allemaal niet gelukt. Jullie zijn mijn lifesupport
Nee dank jequote:Op zondag 29 december 2019 14:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ook jij mag het compliment aannemen vriend
Jouw ama?quote:
Denk dat iedereen over alles wat Kiid zegt heel anders denkt.quote:Op zondag 29 december 2019 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dank je
[..]
Jouw ama?denk dat ze daar zelf heel anders over denkt
Als hij het zelf maar gelooft en er gelukkig mee isquote:Op zondag 29 december 2019 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat iedereen over alles wat Kiid zegt heel anders denkt.
Waarom denk je dat? Ama en ik gaan way backquote:Op zondag 29 december 2019 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dank je
[..]
Jouw ama?denk dat ze daar zelf heel anders over denkt
Ik vind jou aardigquote:Op zondag 29 december 2019 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat iedereen over alles wat Kiid zegt heel anders denkt.
Wc bril?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verwijder dit account.
quote:Op zondag 29 december 2019 18:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]best wel rondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gelezenquote:Op zondag 29 december 2019 19:43 schreef naatje_1 het volgende:
Oja: FEE / [KLB] Nooit de juiste proporties kruidnoten inkopen
Als Mie werd zij eens gedoopt.quote:Op zondag 29 december 2019 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ / Mijn ode aan kanker
Dit topicIemand linkte ernaar in JUB
je werkt er dus al een jaartje of 8?quote:Op zondag 29 december 2019 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik net op deze school kwam werken was dit plaatje in.
[ afbeelding ]
Bijnaquote:Op zondag 29 december 2019 22:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je werkt er dus al een jaartje of 8?
zag dit soort dingen ook wel rijkelijk langskomen in de groepsapp op het begin van het jaar jaquote:Op zondag 29 december 2019 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik net op deze school kwam werken was dit plaatje in.
[ afbeelding ]
ooh, nog steeds relatief lang.quote:Op zondag 29 december 2019 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
5 jaar nu denk ik.
Tijd vliegt.
@naatje_1 en ik moeten binnensmonds kotsen bij deze postquote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef wietparkiet het volgende:
ging bij mijn grootouders eten vandaag met de fam
en ze hadden als dessert een kaasplank omdat ik dat altijd bestel als we uit eten zijn echt vet lief
Lief.quote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef wietparkiet het volgende:
ging bij mijn grootouders eten vandaag met de fam
en ze hadden als dessert een kaasplank omdat ik dat altijd bestel als we uit eten zijn echt vet lief
jullie wansmaak is me niks nieuwsquote:Op zondag 29 december 2019 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Naatje_1 en ik moeten binnensmonds kotsen bij deze post
doe ik ook zeker! maar ze zijn beide gelukkig nog relatief gezond, dus hopelijk zijn ze er nog een aantal jaartjes.quote:Op zondag 29 december 2019 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief.
Koester ze zolang ze er nog zijn
hoe oud zijn ze?quote:Op zondag 29 december 2019 22:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jullie wansmaak is me niks nieuws
[..]
doe ik ook zeker! maar ze zijn beide gelukkig nog relatief gezond, dus hopelijk zijn ze er nog een aantal jaartjes.
Dan gaan ze waarschijnlijk nog wel even mee ja als ze gezond zijnquote:
Ik hoop het wel jaquote:Op zondag 29 december 2019 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan gaan ze waarschijnlijk nog wel even mee ja als ze gezond zijn
Vond je dit zelf wel grappig?quote:Op zondag 29 december 2019 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
@:JR-Style-93 als kind aan de pasta met smac
Ik heb ze weleens leuker gemaakt ja.quote:
Nee vrij maar kan niet slapenquote:Op maandag 30 december 2019 04:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook aan het werk vandaag?
Ja ik keer zo wel terug naar bedquote:Op maandag 30 december 2019 05:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duurt nog even voor het licht wordt. Zal dus zo wel moeten lukken
Is cool, ok vertrek zoquote:Op maandag 30 december 2019 05:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik keer zo wel terug naar bed
Nee alleen vandaag nog. Morgen en woensdag vrij.quote:Op maandag 30 december 2019 05:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je veel werken aankomende dagen?
Dat lijkt me prettigquote:Op maandag 30 december 2019 05:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee alleen vandaag nog. Morgen en woensdag vrij.
Natuurlijk mag datquote:Op maandag 30 december 2019 05:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja mag wel. Vind ik dan
Jawel, oud en nieuw met vrienden vieren.quote:Op maandag 30 december 2019 05:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog leuke plannen komende dagen?
Eerste topic van 2020 openen en mandje inquote:Op maandag 30 december 2019 05:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog niet echt plannen eigenlijk.
Neuquote:Op maandag 30 december 2019 07:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eerste topic van 2020 openen en mandje in
Pics?!quote:Op maandag 30 december 2019 08:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga voor de start van het nieuwe jaar nog wel even met een Gillettemesje de haren van mijn jongenskutje scheren.
Als jij 's ochtends ontwaakt, en je kijkt naar je harses in de spiegel op de badkamer, denk je dan; wat ben ik toch lekker bezig?quote:
Ja dan denk ik; daar staat een geweldig knappe ventquote:Op maandag 30 december 2019 08:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als jij 's ochtends ontwaakt, en je kijkt naar je harses in de spiegel op de badkamer, denk je dan; wat ben ik toch lekker bezig?
Waarom heb je mijn foto op je spiegel geplakt?quote:Op maandag 30 december 2019 08:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dan denk ik; daar staat een geweldig knappe vent
Ik moet een goed voorbeeld hebben.quote:Op maandag 30 december 2019 09:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom heb je mijn foto op je spiegel geplakt?
Dat ben ik nietquote:Op maandag 30 december 2019 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet een goed voorbeeld hebben.
Gebruik dan mijn fotoquote:Op maandag 30 december 2019 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet een goed voorbeeld hebben.
ik zit aan het ontbijtquote:Op maandag 30 december 2019 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedesmorgens.
Net lekker gelunched met een knoflook wrap met daarin chili con carne.
Boekje gelezen. Heerlijk.
Beetje laat vriendquote:
Dan is het alsnog laatquote:
hetzelfde als altijd, twee boterhammen met vlokkenquote:Op maandag 30 december 2019 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is het ontbijt vandaag?
Een zegeltje?
Van werken krijg je toch juist energie?quote:Op maandag 30 december 2019 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker man die vakantie. Heb geloof ik al 5 comics gelezen die al maanden op de plank lagen maar waar ik geen energie voor had na werk.
mijn hemelquote:Op maandag 30 december 2019 13:28 schreef Fok-it het volgende:
1 team 1 taakwat een ellende wat daar toch rondloopt
Ik word vooral moe van 14-jarigen uit moeten leggen wat even en oneven is.quote:Op maandag 30 december 2019 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van werken krijg je toch juist energie?
Ik werd er ook wel beetje verdrietig van jaquote:
Nee. Werken is juist vermoeiendquote:Op maandag 30 december 2019 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van werken krijg je toch juist energie?
quote:Op maandag 30 december 2019 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word vooral moe van 14-jarigen uit moeten leggen wat even en oneven is.
Er zijn zoveel mensen die het verkeerde werk doen. Geld komt niet vanzelf broerquote:Op maandag 30 december 2019 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan doe je het verkeerde werk mijn beste neef.
Een lekkere warme winterjas?quote:
Hij is niet mega dik maar warm genoeg.quote:Op maandag 30 december 2019 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een lekkere warme winterjas?
Ik zoek ook nog een nieuwe, want mijne is al behoorlijk oud en versleten.
quote:Op maandag 30 december 2019 18:51 schreef Kiid het volgende:
Vanavond eindelijk MvG boys
Is de HYPE hier al aanwezig
Eeuwig zonde. Darts is het beste wat mij is overkomen sinds IF, DBS, Fifa en F1quote:
Morgen nog wat doen Fokkie?quote:
Prostaat stimulatie voor de webcam voor paar honderd tokens.quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
VW afsteken natuurlijk, wat denk jij dan?!
Mij niet gezien vriend. Er is geen betere bevrediging dan een mooie sierpotquote:Op maandag 30 december 2019 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prostaat stimulatie voor de webcam voor paar honderd tokens.
Doet je dinnetje mee met vw?quote:Op maandag 30 december 2019 19:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mij niet gezien vriend. Er is geen betere bevrediging dan een mooie sierpot
Ik hoop dat hij eruit vliegt.quote:Op maandag 30 december 2019 18:51 schreef Kiid het volgende:
Vanavond eindelijk MvG boys
Is de HYPE hier al aanwezig
Dat is toch de sierpot?quote:Op maandag 30 december 2019 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doet je dinnetje mee met vw?
Nee ook dan niet.quote:Op maandag 30 december 2019 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen leuk morgen om 12 uur 's nachts.
Jaarlijks wordt er ongeveer 14.000 ton vuurwerk geďmporteerd, dat voor een groot deel uit buskruit bestaat. Het betekent dat er ongeveer zeven miljoen kilo buskruit wordt verbrand. En dat is fors vervuilend in zo'n klein land. Zo zorgt dit voor een CO2-uitstoot van 3,5 miljoen kilo. Bovendien zorgt vuurwerk voor een forse toename van fijnstof. Normaal zit er zo’n negentien microgram fijnstof in een kubieke meter lucht. Dit kan rond de jaarwisseling toenemen tot meer dan 1000 microgram per kubieke meter, om nog maar te zwijgen over alle kankerverwekkende zware metalen – strontium, barium, koper, antimoon en zink – die er in siervuurwerk verwerkt zitten. Deze zware metalen belanden in het riool, de lucht of de bodem. Daarnaast produceert siervuurwerk bijna drie keer meer fijnstof, twee keer meer CO2 en twee keer meer zwaveldioxide dan knalvuurwerk.quote:Op maandag 30 december 2019 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ook dan niet.
Gewoon weg ermee.
Eerste topic van 2020 maken tochquote:
Boeiendquote:Op maandag 30 december 2019 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaarlijks wordt er ongeveer 14.000 ton vuurwerk geďmporteerd, dat voor een groot deel uit buskruit bestaat. Het betekent dat er ongeveer zeven miljoen kilo buskruit wordt verbrand. En dat is fors vervuilend in zo'n klein land. Zo zorgt dit voor een CO2-uitstoot van 3,5 miljoen kilo. Bovendien zorgt vuurwerk voor een forse toename van fijnstof. Normaal zit er zo’n negentien microgram fijnstof in een kubieke meter lucht. Dit kan rond de jaarwisseling toenemen tot meer dan 1000 microgram per kubieke meter, om nog maar te zwijgen over alle kankerverwekkende zware metalen – strontium, barium, koper, antimoon en zink – die er in siervuurwerk verwerkt zitten. Deze zware metalen belanden in het riool, de lucht of de bodem. Daarnaast produceert siervuurwerk bijna drie keer meer fijnstof, twee keer meer CO2 en twee keer meer zwaveldioxide dan knalvuurwerk.
Ga lekker wijs doen maar ondertussen wel live vuurwerk kijken in verschillende wereldsteden waar je naartoe reist met je privejetquote:
Je moet dat geval toch lang in stand houden voor zo'n showtje van een paar uur. Die stamina is aan mij niet meer besteedquote:Op maandag 30 december 2019 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prostaat stimulatie voor de webcam voor paar honderd tokens.
quote:
Dat krijg ik niet maar het heeft wel wat en kinderen en nooit volwassen geworden mensen vinden het leuk om af te steken dus mooi tochquote:Op maandag 30 december 2019 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nog een stijf pikkie krijgen van vuurwerk. Ben je 11 ofzo
Siervuurwerk opzich prima. Knalvuurwerk is echt het meest treurige wat je je kan bedenken en zielig voor diertjes dus nee,snap niet dat je daar wat mee kan hebbenquote:Op maandag 30 december 2019 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat krijg ik niet maar het heeft wel wat en kinderen en nooit volwassen geworden mensen vinden het leuk om af te steken dus mooi toch
Nee, dit is geheel uit mijn eigen portefieulle gekomenquote:Op maandag 30 december 2019 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doet je dinnetje mee met vw?
Mooizo. Fuck you Gretaquote:Op maandag 30 december 2019 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaarlijks wordt er ongeveer 14.000 ton vuurwerk geďmporteerd, dat voor een groot deel uit buskruit bestaat. Het betekent dat er ongeveer zeven miljoen kilo buskruit wordt verbrand. En dat is fors vervuilend in zo'n klein land. Zo zorgt dit voor een CO2-uitstoot van 3,5 miljoen kilo. Bovendien zorgt vuurwerk voor een forse toename van fijnstof. Normaal zit er zo’n negentien microgram fijnstof in een kubieke meter lucht. Dit kan rond de jaarwisseling toenemen tot meer dan 1000 microgram per kubieke meter, om nog maar te zwijgen over alle kankerverwekkende zware metalen – strontium, barium, koper, antimoon en zink – die er in siervuurwerk verwerkt zitten. Deze zware metalen belanden in het riool, de lucht of de bodem. Daarnaast produceert siervuurwerk bijna drie keer meer fijnstof, twee keer meer CO2 en twee keer meer zwaveldioxide dan knalvuurwerk.
Heb je wel eens iets van Durex Performa ofzo gebruikt?quote:Op maandag 30 december 2019 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet dat geval toch lang in stand houden voor zo'n showtje van een paar uur. Die stamina is aan mij niet meer besteed
Ik weet dat ook niet maar toch gingen er vroeger bij mij een paar sloffen astronauten doorheen. Dan is dat stoer ofzo.quote:Op maandag 30 december 2019 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Siervuurwerk opzich prima. Knalvuurwerk is echt het meest treurige wat je je kan bedenken en zielig voor diertjes dus nee,snap niet dat je daar wat mee kan hebben
BOEM
Zo wow he!!!::@J@
Ik ben 29quote:Op maandag 30 december 2019 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nog een stijf pikkie krijgen van vuurwerk. Ben je 11 ofzo
Die krijgt geen kanker van de strontium, barium, koper, antimoon en zink in de gebrekkige Limburgse riolen, jij wel.quote:
Limburgquote:Op maandag 30 december 2019 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die krijgt geen kanker van de strontium, barium, koper, antimoon en zink in de gebrekkige Limburgse riolen, jij wel.
Ik heb tijdens mijn seksuele contacten vroegah eigenlijk vrijwel nooit condoom gebruiktquote:Op maandag 30 december 2019 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je wel eens iets van Durex Performa ofzo gebruikt?
quote:Op maandag 30 december 2019 19:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet dat ook niet maar toch gingen er vroeger bij mij een paar sloffen astronauten doorheen. Dan is dat stoer ofzo.
Die dieren zoeken het maar even uit. Als daar rekening mee gehouden moet worden kan ik nooit meer stofzuigen en de buurman nooit meer weg met zijn motor.
Kattendoder woont in een wijk waar mensen zeer oude stofzuigers en motoren bezitten denk ik.quote:Op maandag 30 december 2019 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]Hoe kan je een stofzuiger vergelijken met die granaten van tegenwoordig
Ze zijn van beide even schijterig hoorquote:Op maandag 30 december 2019 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]Hoe kan je een stofzuiger vergelijken met die granaten van tegenwoordig
quote:Op maandag 30 december 2019 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn seksuele contacten vroegah eigenlijk vrijwel nooit condoom gebruikt
Ja, dat was ook een paar keer best wel roekeloosquote:
Volgend jaar tijd voor het beteren van je leven dusquote:
Kan niet beter eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2019 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgend jaar tijd voor het beteren van je leven dus
Niks opgelopen?quote:Op maandag 30 december 2019 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat was ook een paar keer best wel roekeloos
Hoe voelt dat aan dan?quote:Op maandag 30 december 2019 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks opgelopen?
Ik weet wel dat toen ik jong was, wat problemen had met te snel klaarkomen.
Toen kocht ik dus die performa. Kon spontaan niet meer komen, zo erg was mijn eikel verdoofd, lol.
Sja, beetje als een verdoving bij de tandarts.quote:Op maandag 30 december 2019 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe voelt dat aan dan?
Nee, niks opgelopen gelukkig
Wat dus ook voor 50 procent afbreuk doet aan het lekkere ervan. Hm klinkt niet heel geweldig dan.quote:Op maandag 30 december 2019 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, beetje als een verdoving bij de tandarts.
Je voelt wel dat het er is, en je voelt dat je er aan zit, of ergens in zit, maar het is alsof maar 50% van de prikkels doorkomen.
Is niet geweldig, nee.quote:Op maandag 30 december 2019 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat dus ook voor 50 procent afbreuk doet aan het lekkere ervan. Hm klinkt niet heel geweldig dan.
Nja het kan door zoveel factoren te snel gaan. Leeftijd,stress, onzekerheid, gezondheidquote:Op maandag 30 december 2019 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is niet geweldig, nee.
Ik vond het daarentegen wel fijn dat ik eens wat langer door kon gaan ipv te doen alsof het een wedstrijd was.
Goed voor de weerstandquote:Op maandag 30 december 2019 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die krijgt geen kanker van de strontium, barium, koper, antimoon en zink in de gebrekkige Limburgse riolen, jij wel.
Net seks dusquote:Op maandag 30 december 2019 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, beetje als een verdoving bij de tandarts.
Je voelt wel dat het er is, en je voelt dat je er aan zit, of ergens in zit, maar het is alsof maar 50% van de prikkels doorkomen.
Nadat ik AD slikte, ging het helemaal ruk. Man man man wat een drama.quote:Op maandag 30 december 2019 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja het kan door zoveel factoren te snel gaan. Leeftijd,stress, onzekerheid, gezondheid
quote:Op maandag 30 december 2019 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nadat ik AD slikte, ging het helemaal ruk. Man man man wat een drama.
Als ik toen had geweten wat ik nu weet, was ik er nooit aan begonnen.quote:Op maandag 30 december 2019 20:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
als je antidepressiva slikt kun je ook niet meer komen kk troep
En de rest zich weer een stukje depressieverquote:Op maandag 30 december 2019 20:55 schreef Kiid het volgende:
Maar dan lees ik die van mezelf en voel ik mij weer een stuk beter
Dat geloof ik niet. Mijn snipe skills op cod zijn genoeg om iemand van een depressie te genezenquote:Op maandag 30 december 2019 21:08 schreef Catkiller het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal depressief? Is dat sinds @:Kiid hier post zeker?
Weet niet man. Zolang ik me kan herinneren.quote:Op maandag 30 december 2019 21:08 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb iemand omgelegd vanaf 1485 meter op codquote:Op maandag 30 december 2019 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En de rest zich weer een stukje depressiever
Ben je eigenlijk uitgenodigd opbde spelletjes avond van de kliek of ben je nog niet zo ver?quote:Op maandag 30 december 2019 21:08 schreef Catkiller het volgende:
Daar zal je depressie in ieder geval niet van weggaan neequote:Op maandag 30 december 2019 21:08 schreef Catkiller het volgende:
Is dat sinds @:Kiid hier post zeker?
quote:Op maandag 30 december 2019 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik toen had geweten wat ik nu weet, was ik er nooit aan begonnen.![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zal je depressie in ieder geval niet van weggaan nee
Ik ben geen kliekjesmateriaalquote:Op maandag 30 december 2019 21:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk uitgenodigd opbde spelletjes avond van de kliek of ben je nog niet zo ver?
Wie zijn er hier de kliek dan?quote:Op maandag 30 december 2019 21:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk uitgenodigd opbde spelletjes avond van de kliek of ben je nog niet zo ver?
Geheugenverlies, ja. Heb er nog steeds last van, om andere redenen weliswaar. Maar toch.quote:Op maandag 30 december 2019 21:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]shit man
werkte bij mij ook voor geen meter, kreeg er alleen maar anorgasmie en geheugenverlies van
Je kan ze er zo uit pikken vriendquote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie zijn er hier de kliek dan?
Een beetje zoals jij met die gele eekhoorn uit Japan met superkrachten. Of iets. Nee.quote:
Daarom mag ik jou wel. Ik herken veel van mezelf in jouquote:Op maandag 30 december 2019 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een beetje zoals jij met die gele eekhoorn uit Japan met superkrachten. Of iets. Nee.
Kan ook kwaad doen, maar oké dat is vaak wel het bestequote:
Dat bedoel ik maar. We zouden een mooi stel zijn samenquote:Op maandag 30 december 2019 21:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ook kwaad doen, maar oké dat is vaak wel het beste
chinoooooooooooooooooooooooooooowquote:Op maandag 30 december 2019 21:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ook kwaad doen, maar oké dat is vaak wel het beste
Wat wens je me dan?quote:
Laten we het gewoon maar bij een goed 2020 houden dan ben ik allang blij.quote:
Echt he.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten we het gewoon maar bij een goed 2020 houden dan ben ik allang blij.
Wat zie jij als een goed 2020?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten we het gewoon maar bij een goed 2020 houden dan ben ik allang blij.
Ik zei een goed jaar, geen onrealistisch jaarquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ga je een vriendin fixen dit jaar?
Acht jij dit zo onrealistisch?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei een goed jaar, geen onrealistisch jaar
Mwah. Ik heb zo'n gevoel dat ik weer op latere leeftijd succesvol zal gaan zijn met daten en shit. Omdat ik het juist ook op vroege leeftijd wasquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Acht jij dit zo onrealistisch?
Jij hebt het in het verleden voor elkaar gekregen dus je kan nog ergens op terugvallen.
Vriendin op twee ja? Staat bij mij niet eens in de top 5, als ik al een top 5 heb.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:26 schreef Fok-it het volgende:
Maar als we het over voornemens en shit gaan hebben staat een ander huis wel met stip op 1. Dat moet komende jaren toch wel gaan gebeuren anders zie ik het somber in. En vriendin op twee.
Kleine dingetjes voor volgend jaar zijn bijv dat ik ook wel weer eens wat van de wereld wil zien
Als je al bijna in de kist ligt?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb zo'n gevoel dat ik weer op latere leeftijd succesvol zal gaan zijn met daten en shit. Omdat ik het juist ook op vroege leeftijd wasgewoon gevoel nergens op gebaseerd verder maar denk ik
Post nooit over seks maatquote:
Ik heb ook geen lijstjes met voornemens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:28 schreef I het volgende:
[..]
Vriendin op twee ja? Staat bij mij niet eens in de top 5, als ik al een top 5 heb.
Nee weet niet. 40er ofzo. Hopelijk ook 30er. Kan je nog best leuk date/seksleven hebben denk ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je al bijna in de kist ligt?
Ik heb geen goede voornemens omdat ik niet weet wat ik met de leef wilquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:26 schreef Fok-it het volgende:
Maar als we het over voornemens en shit gaan hebben staat een ander huis wel met stip op 1. Dat moet komende jaren toch wel gaan gebeuren anders zie ik het somber in. En vriendin op twee.
Kleine dingetjes voor volgend jaar zijn bijv dat ik ook wel weer eens wat van de wereld wil zien
Niet?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:28 schreef I het volgende:
[..]
Vriendin op twee ja? Staat bij mij niet eens in de top 5, als ik al een top 5 heb.
Maar het is hier geen VBL. Je hebt weer gedronken zekerquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:31 schreef I het volgende:
[..]
Ik laat je even zien hoe kansloos het er in VBL aan toe gaat.
Je bent nu 30 toch?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee weet niet. 40er ofzo. Hopelijk ook 30er. Kan je nog best leuk date/seksleven hebben denk ik
In de oorsprong van het woord nietquote:
Nog niet!!quote:
True. 't zijn meer dingen waarvan ik hoop dat het gebeurt, maar bij voornemens/doelen is het wel de bedoeling dat je er zelf écht iets aan kan/gaat doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen lijstjes met voornemens.
Sowieso lange termijn doelen stellen is maar lastig.
Ja ik ken de term, maar het is niet alleen voor mensen die gewoon geen seks hebben. Maar ook die dan vrouwen de schuld daarvan geven, alsof die wat verschuldigd zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de oorsprong van het woord niet
Involuntary celebate
Tegenwoordig wel ja
Nog tijd genoeg als je het zo bekijkt.quote:
Bij mij niet hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog tijd genoeg als je het zo bekijkt.
Aan de andere kant gaan de jaren steeds sneller voorbij hoe ouder je wordt.
Nee maar jij hebt wel seks dus je voldoet daar niet aan.quote:
Dan is mijn voornemen maar om motivatie voor het leven te vinden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:33 schreef I het volgende:
[..]
True. 't zijn meer dingen waarvan ik hoop dat het gebeurt, maar bij voornemens/doelen is het wel de bedoeling dat je er zelf écht iets aan kan/gaat doen.
Kloptquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ken de term, maar het is niet alleen voor mensen die gewoon geen seks hebben. Maar ook die dan vrouwen de schuld daarvan geven, alsof die wat verschuldigd zijn.
Vriendin is ook helemaal niet belangrijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog tijd genoeg als je het zo bekijkt.
Aan de andere kant gaan de jaren steeds sneller voorbij hoe ouder je wordt.
Neuh, heeft niet echt prio. Zou leuk zijn hoor, maar 't is niet dat ik het nou écht graag wil zien gebeuren komend jaar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet?
Weet bij jou wel wat op nummer 1 staat ja
Ik zou niet eens weten wat ik ermee zou moeten op dit moment (lol)quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vriendin is ook helemaal niet belangrijk.
Denk je niet dat je door uit huis te gaan meer motivatie zult gaan vinden? Nieuwe ervaringen enzoquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt wel seks dus je voldoet daar niet aan.
[..]
Dan is mijn voornemen maar om motivatie voor het leven te vinden.
Daarna komt de rest wel.
Syndroom en DeezertjeGodenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt
Elke man hoort dan ook een 18-jarig premium sletje te kunnen neuken uiteraard. Dat is zijn recht in het leven
Ik haat ook geen vrouwen, maar het is ook niet echt dat ik graag met hun thee ga drinken ofzo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt wel seks dus je voldoet daar niet aan.
[..]
Daarna komt de rest wel.
Ik vind dat op dit moment nog een hele grote stap.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je niet dat je door uit huis te gaan meer motivatie zult gaan vinden? Nieuwe ervaringen enzo
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei een goed jaar, geen onrealistisch jaar
Deze act hoef je bij mij niet op te voeren hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik haat ook geen vrouwen, maar het is ook niet echt dat ik graag met hun thee ga drinken ofzo.
Lijkt me een goed punt, en prima haalbaar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna komt de rest wel.
Geeft voor mij een reden om te leven dat wel, maar dat is het dan ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat ik ermee zou moeten op dit moment (lol)
Verhuizen? Jij hebt wel chill huis toch voor je leeftijd? Of wil je gewoon weg uit Friesland?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:36 schreef I het volgende:
[..]
Neuh, heeft niet echt prio. Zou leuk zijn hoor, maar 't is niet dat ik het nou écht graag wil zien gebeuren komend jaar.
En tsja, genezen is wat ik het liefst wil, maar daar heb ik weinig invloed op. Dat zal dan wel meteen veel andere zaken weer op gang brengen; werken, sparen, reizen, verhuizen, etc..
Het is geen actquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze act hoef je bij mij niet op te voeren hoor.
Dan ken je mij nog niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:37 schreef I het volgende:
[..]
Lijkt me een goed punt, en prima haalbaar.
Okquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:36 schreef I het volgende:
[..]
Niet mijn probleem.
[..]
Nog niet, maar goed idee.
Qua ruimte en locatie, in het centrum zeker chill, maar idd., Friesland is wel matig om door te groeien in mijn werkgebied. Lonen liggen hier ook fors lager dan bijv. richting Utrecht, en je zit vrijwel zeker vast in de positie waarin je een bedrijf binnenstapt. Ik wil groeien, en dat moet toch echt meer richting het zuiden van Nederland gebeuren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verhuizen? Jij hebt wel chill huis toch voor je leeftijd? Of wil je gewoon weg uit Friesland?
1 op 1quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch prima met vrouwen vriendschappelijk chillen joh.
Tjacka nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch prima met vrouwen vriendschappelijk chillen joh.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
1 op 1
In groepen is het beangstigend
Groepen zijn sowieso kut.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
1 op 1
In groepen is het beangstigend
Dat dit besef er is, betekent al dat niet álles op de automatische piloot gaat. Daar ligt een kans.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ken je mij nog niet.
Heb dat nog nooit gehad in mijn leven, alles op de automatische piloot.
Zelfs mijn eigen moeder is dan aan het veranderen in een roddeltante.quote:
Dit besef is er ook al jarenlang.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:41 schreef I het volgende:
[..]
Dat dit besef er is, betekent al dat niet álles op de automatische piloot gaat. Daar ligt een kans.
@skysherrifquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Groepen zijn sowieso kut.
Extreem grote kans op acts van mensen.
Ah jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:40 schreef I het volgende:
[..]
Qua ruimte en locatie, in het centrum zeker chill, maar idd., Friesland is wel matig om door te groeien in mijn werkgebied. Lonen liggen hier ook fors lager dan bijv. richting Utrecht, en je zit vrijwel zeker vast in de positie waarin je een bedrijf binnenstapt. Ik wil groeien, en dat moet toch echt meer richting het zuiden van Nederland gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |